Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: cucuruxu » dc. abr. 14, 2010 6:43 pm

Doncs així estas com jo Coloma! Però vaig de cul amb la feina i tampoc tinc temps per dedicar-hi.. Encara tenim temps no patim!! jeje
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: tap » dl. abr. 19, 2010 9:28 am

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:37 am

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 19, 2010 11:07 am

Bon dia Gironines!!

Disculpeu-me que m'infiltri en el vostre post. jo també sóc gironina però ja casada, sóc de les gironines 2008.
Jo vaig fer l'apat a l'hotel Mas Pau i vam quedar encantats, amb el menjar. :-)ok: i ens vam casar a Banyoles, concretament al costat mateix a l'església d'Usall.
He llegit que hi ha alguna noia que és a casa a Mas Pau, molt bona elecció. desitjar-te que tinguis molt bon temps per poder gaudir dels magnífics jardins, perquè nosaltres ens vam casar al setembre i aquell dia va fer de tot, nuvol, pluja i sol (a la tarda que va ser quan ens vam casar) i vam fer l'aparitiu a la terrassa de dalt.

Coloma, veig que ets de Banyoles, jo des de fa dos anys també. Podries apropar-te als jardins de la Martana a besalú (uns amics nostres es van casar allà i molt bé, nosaltres també l'haviem visitat) i també a Mas Pau (que està a 20min de Banyoles) i no és gaire lluny pels convidats, i relació preu-qualitat molt bona, ja que per tenir estrella michelin els preus no són alts.
A Girona, hi ha Mas Marroch que també està molt bé.

Moltes Felicitats a totes pels vostres casaments!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: geisha » dl. abr. 19, 2010 4:06 pm

Bona tarda Gironines 2011!
soc de girona capital pero sempre he viscut al baix emporda, ens em dicidit a casar-nos al juny del 2011, jijij quina ilusio! ara estem mirant restaurants pero anem molt perduts, he mirat bastants uns dels que mes m'agraden son les cols, mas can ferrer, s'hi casen uns amics al juny, i el meu preferit el mas marroch!!
aviam si em podrieu donar consells d'altres restaurants o informacio del mas marroch, aquesta setmana volem anar a veure'l i si ens agrada reservar ja per la data, ja que sabem que ja hi han dates que estan reservades!
gracies i felicitats a totes!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. abr. 19, 2010 4:18 pm

Enhorabona pel teu casament geisha!!
El Mas Marroch jo no hi he anat però n'he vist fotos de casaments i és una passada, les cols genial també i el mas can ferrer una passada!!
Vius al Baix Empordà?? Es pot dir a on??
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: geisha » dl. abr. 19, 2010 8:30 pm

Hola cucuruxu!!
soc de tota la vida de torroella de montgri, no se s ho coneixeu hi ha ek palau lo mirador!!
el k mes m'agrada del mas marroch es el menu, de mas can ferrer les vistes!! i les cols encara m'han d passar informacio!!

em podeu donar consells sobre aquests restaurants, tink un liu!
el mas marroch tambe magrada per comoditat ja que casi tota la familia son de girona jo actualment tambe hi visc!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: sílvia&oscar » dt. abr. 20, 2010 3:02 pm

Bones gironines del 2011!!!!!

Què tal?? com ho porteu??? nosaltres ja tenim la data, el restaurant i el fotògraf. Ens casarem el dia 4 de juny del 2011 al Lotus Blau de Santa Coloma de Farners. I el fotògraf serà en Jordi Ribó, és de Granollers, és força caret, però ens va encantar i l'estil que utilitza ens agrada moltíssim. I com que ja no vam agafar el restaurant de Mas Ferrer perquè era molt caret, doncs ens estirarem una mica amb el fotògraf.

Quins nervis!!!! ja tinc ganes d'anar a mirar vestits...!!!!!

Per cert! he vist que algunes de vosaltres esteu dubtant amb alguns restaurants, nosaltres en varem anar a veure forces... el Mas Solà s'hi menja molt bé, però el tracte que varem rebre no va ser massa bo, ens varen atendre mitja hora després d'haver quedat, i la visita no va durar més de 15 minuts, semblava que tinguéssin pressa per marxar...

Heu visitat el Jardí de Calders??? és preciós i no està malament de preu; nosaltres no l'hem escollit perquè posen límit d'horari, però per la resta està molt i molt bé!

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

EntradaAutor: geisha » dt. abr. 20, 2010 5:15 pm

Hola Silvia,
quina gracia la meva data pel meu casament, s tenim lloc, es el 4 de juny del 2011, jijij ara falta mirar el restaurant, la resta mika en mika!!

el fotograf ue eu escollit te pagina web?

casi segur que ens quedem amb el mas marroch de girona!!!
el meu xicot diu k es el mes comode, bonic i esmenja be!! mes que res perque el mas can ferrer ens queda molt lluny!!
felicitats
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: sílvia&oscar » dt. abr. 20, 2010 8:25 pm

Ei Geisha!!!

quina gràcia!!! ens casarem al mateix dia!!! >.-<: jejeejeje

Aquest fotògraf si que te pàgina web, però no té casi fotos, però com que ens en van parlar tan bé, doncs vam concertar visita amb ell i en conèixer-lo ens va acabar de convèncer. A l'estudi que té sí que pots veure un munt de fotos! www.jordiribo.com
Però el dia 4 ja està ocupat!! jejeje

Del Mas Marroch me nb'han parlat super be, però no hi he estat mai. Ja aniràs informant del que aneu agafant!!!! :)

Moltes felicitats!!!
sílvia&oscar

EntradaAutor: Royber » dc. abr. 21, 2010 8:38 pm

Felicitats a tothom per el casament, fins fa poc el meu xicot era de provincia de Girona, pero desde desembre ke va passar a provincia de barcelona, ja teniu escollit el lloc, nosaltres ja el tenim escollit, a Mas Can Ferrer i la data el 23 d'abril

Salutacions
Royber

Entrades: 16
Membre des de: ds. març 20, 2010 11:44 pm

EntradaAutor: geisha » dj. abr. 22, 2010 9:11 pm

Hola noies!!!
al final el dia 4 de juny no ha pogut ser, estaba la data ocupada, al igual que tot el mes de juny i juliol, per tant em agafat el 14 de maig!! i el restaurant al mas marroch de girona, que son els mateixos del celler de can roca!
a mi un lloc que m'encantava era mas cn ferrer pero el meu xicot em va dir que era massa lluny i que preferia fer el casament per aqui girona, pero tenim uns amiks que es casen a mas can ferrer el 26 de juny d'aquest any, ja veurem com va, segur k sera increible!!!
i el mas marroch ens ha causat molt bona impressio, el menjar ja sabem que es una pasada i amb el tema del lloc es molt bonic, senzillet com m'agrada a mi!

doncs ja anire informant aviam que tal!!
bueno ara fins passat estiu no crec que faci res mes!! bueno sip, el vestit anire a mirar cap al juny juliol!!

ptnas a totes
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: sílvia&oscar » ds. abr. 24, 2010 10:31 pm

Moltes felicitats geisha!!!! :D m'alegro que ja tingueu lloc i data!!!! és un descans quan ja tens el lloc escollit i confirmat, lo demés ja es va preparant de mica en mica... :)

Petonets!!!
sílvia&oscar

EntradaAutor: geisha » dg. abr. 25, 2010 9:41 am

Ei noies, algu sap que tal es els jardins de calders? tenim uns amics que l'any que be es casen alla!!! ptnets
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: sílvia&oscar » dl. abr. 26, 2010 8:55 am

Ep!!!

nosaltres el varem anar a veure!! i ens va agradar molt, és molt maco, i l'entorn és tot verd, molt xulu, de preu està bé i pel que fa el menjar treballen amb càterings que són molt bons, i ho cuinen allà mateix. En el preu global que et donen t'inclouen la barra lliure, que això s'agraeix. La única pega que hi vaig trobar va ser que te posen límit horari. Nosaltres ens casem al migdia, i ens van dir que la festa podria durar fins les 22:30h, i que era impossible allargar-ho; si això no és una pega per vosaltres, el podrieu mirar, nosaltres no el varem escolir només per això, perquè no volem estar pendents de l'hora si estem disfrutant; però per tota la resta genial. Ens van ensenyar fotos de la cerimonia civil i es preciosa...

Espero haver-te ajudat!!! :D
sílvia&oscar

EntradaAutor: tap » dt. abr. 27, 2010 10:16 am

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:37 am

EntradaAutor: Coloma » dj. abr. 29, 2010 3:11 pm

Eiiii!!!

Ja hem fet paga i senyal del lloc on farem el sopar i el guanyador ha sigut les cols. Estic molt contenta perquè portavem molts de dies anant a mirar llocs i tenia la sensació que no avançavem res. Ara una part ja està feta i els invitats ja podran menjar :yium:-)

Suposo que ara toca tema fotògraf i esglèsia. Tap, jo no en tinc ni idea de video o fotògraf perquè es un tema que encara no m´he mirat. Suposo que començaré a mirar per internet aquest cap de setmana a veure que hi ha. Algú em pot dir més o menys que costa el fotògraf? És només per fer-me a la idea...
Coloma

Entrades: 6
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:11 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. abr. 29, 2010 5:56 pm

Enhorabona pel restaurant Coloma! Jo no hi he anat de casament però si a fer el menú degustació i en vaig quedar enamorada! M'encanta!

Tema fotògraf jo he agafat un noi de Barcelona que es diu Ivo Dekovic que fa unes fotos molt xules i és simpatiquíssim, i també vaig anar a veure un noi de Girona, Bohemius, ell no hi era i vam veure el seu àlbum, molt bé però picava força per la meva butxaca! jeje Podeu mirar-ho a les webs i si voleu informació o algo us ho puc passar per privi!! :mu::
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » ds. maig 01, 2010 8:24 pm

Hola noies!!!! quantes novetats i gent nova!!! nosaltres teniem el tema abandonat feia unes setmanes, però ara ja hi tornem a ser. De moment tenim lloc i data, que ja és un descans. Els Jardins de Calders el 23 d'abril.

He vist que alguna preguntava què tal aquest lloc. La veritat és que no hi he anat a cap casament, ni sé ningú que s'hi hagi casat però hem quedat enamorats d'aquest espai, és còmode per la zona on som i ens hem entès molt bé amb el noi que ho porta. De moment tot pinta molt bé!!! Però no us enganyaré, això de no haver-ne sentit a parlar per ningú, ni haver-hi anat feia una mica de por...però confio en la seva professionalitat!!!

Bé, enhorabona a totes les que aneu arribant del 2011!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 03, 2010 1:59 pm

Hola noies,

Suposo que no us farà res que es sumi al grup una cara nova, jejeje. Sóc de Figueres i, tot i que encara no tenim data, volem casar-nos el 2011 (si trobem restaurant, que a aquest pas crec que no en trobarem :star:: ). Deixeu-nos algun dia lliure, siusplau!!

De moment el que tinc és una colla de menus de diferents restaurants de la zona Empordà-Garrotxa, per si a algú li interessa. Els preus, més o menys arreu igual, el que varia és el que t'ofereixen pel mateix preu: uns barra lliure, altres la música, altres res, etc. Encara no hem anat a veure cap lloc, però suposo que ja ve essent hora!

Una abraçada companyes! :-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 03, 2010 3:29 pm

Enhorabona per el restaurant JiG! Ho sento però no el conec.. no et puc ajudar! Però segur que va genial! Pregunta al foro de les noies del 2010 que potser allà si et poden donar alguna opinio! ::love::

Enhorabona per el teu casament Shaik! Important important seria triar la data! jejejeje No pateixis dona! Jo encara no tinc restaurant...jeje Si necessites ajuda pel que sigui ja saps!! Aquí estem les foreres pel que faci falta! :-))
Imatge
cucuruxu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant