Autor: torsaeann » dc. abr. 28, 2010 7:23 am

Autor: laiac » dc. abr. 28, 2010 8:26 am

Autor: tara » dc. abr. 28, 2010 9:32 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:34 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:37 am
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeess!!!!
buf buf.....avui i demà tindré un dia apretadiiiiiiiiiiiissim a la feina!!!! i a sobre, no em trobo gaire bé de l'esquena i estic marejada una altra vegada...he començat a fer uns exercicis a rehabilitació que crec que no em van gaire bé!!!!! i ahir a les 23 en punt estava roque al llit!!!!
Torseann.........com estàs, i el teu germanet??? millor?????.........
Ninetesss, jo no puc ni avui ni el dissabte, però cap prublema...a partir d'ara ho tindré més xungu quedar....tot i això.....el dissabte és perque aniré amb el meu nen a los monegros...(a pendre el sol perque poca cosa més)............
Com us va a totes la setmana??? mmmmmmmm a part del tast de la elxa que és AQUEST DIVENDRES 30 d'abril....jijijijijji....hi ha alguna coseta més??????
Papallonaaaa, esperes bé saber com seran les flors per comprar la tela??? molt bé...no hi ha presa que això es fa en un moment....no tara???? jijijiji.....
Molts patunets a totes................que vagi bé el matí!!!

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:38 am
torsaeann ha escrit:Papallona, elxa, Happi...si avui voleu quedar igualment truqueu al mbl i quedem val?
Un petó

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:40 am
Papallona* ha escrit:uolaaaaaa
doncs confirmat no? demà anul.lat..
Estiu.... Felicitats.. es veritt es dia 1 i el dia de la mre, no? bueno com kedem el matí. a on kedem?¿
elxa.. lo dels llaços he pensat del color e la catifa...
que vaigi bé.. kin solet i jo aki currant...........

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 1:20 pm

Autor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:29 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:44 pm
nur_jor ha escrit:Hole!!
Al final heu quedat? Al veure que no es quedava aquesta tarda ja no he entrat i he anat a fer 4 recados.
Laiac, com estàs de l'esquena? No t'ajuda la rehabilitació?
Giss, tu tambe fas festa dilluns?? Jo tambe! I al fer festa l'aprofitaré per fer la segona prova de vestit!!
Torsaeann, com evoluciona el tete?
Happi, i el teu nen com esta? Ja ha començat la rehabilitació? Que tal?
Elxa, ets una crack!! Ara ho parlo amb el meu nen i et contesto com cal! Aps, i me n'alegro molt!!
Estiu, ara deus estar vivint el partit (weno, com la majoria de vosaltres, jejeje!) jo que no soc gens futbolera estic per aquí, jejeje!!
Tara, l'altra que estarà veient el partit, jejeje! Com va?
Papallona! Una altra futbolera? jejeje!!
Petonets!!

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:47 pm
elxa ha escrit:Nenes acabo d'arribar a casa fa 10 min.....el dia ha anat, aix....quina pena que s'acabi aviat.....
![]()
Bueno veig que dimecres keda anulada la kedada i passa a dissabte....jo us confirmo algo segur pq no sé si anem a donar invis o no al final okis? us dic algo...

Autor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:48 pm

Autor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:54 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Hole!!
Al final heu quedat? Al veure que no es quedava aquesta tarda ja no he entrat i he anat a fer 4 recados.
Laiac, com estàs de l'esquena? No t'ajuda la rehabilitació?
Giss, tu tambe fas festa dilluns?? Jo tambe! I al fer festa l'aprofitaré per fer la segona prova de vestit!!
Torsaeann, com evoluciona el tete?
Happi, i el teu nen com esta? Ja ha començat la rehabilitació? Que tal?
Elxa, ets una crack!! Ara ho parlo amb el meu nen i et contesto com cal! Aps, i me n'alegro molt!!
Estiu, ara deus estar vivint el partit (weno, com la majoria de vosaltres, jejeje!) jo que no soc gens futbolera estic per aquí, jejeje!!
Tara, l'altra que estarà veient el partit, jejeje! Com va?
Papallona! Una altra futbolera? jejeje!!
Petonets!!
Nena....que tal??? doncs el nen està bé...ara tocant allò que no sona pq ha perdut el Barça....jejejejeje. Està amb rehabilitació i molt bé...la cosa ja millora poquet a poquet i llestos...gràcies per preguntar....
Quan tens tu festa al cole??? aqui en fan el Divendres....aixxx a cada lloc és un món!!!!

Autor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:55 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Hi ha super poc moviment per aqui, no????? ara que hi sóc jo no hi ha ningú....jejejejeje![]()
...doncs no res...parlem demà!!! molt bona nit!!!!!

Autor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:12 am

Autor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:14 am

Autor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:15 am

Autor: tara » dj. abr. 29, 2010 7:48 am

Autor: Papallona* » dj. abr. 29, 2010 8:12 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 8:15 am