"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dc. abr. 28, 2010 7:23 am

Papallona, elxa, Happi...si avui voleu quedar igualment truqueu al mbl i quedem val?

Un petó
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 28, 2010 8:26 am

Nineteeeeeeeeeeess!!!!

buf buf.....avui i demà tindré un dia apretadiiiiiiiiiiiissim a la feina!!!! i a sobre, no em trobo gaire bé de l'esquena i estic marejada una altra vegada...he començat a fer uns exercicis a rehabilitació que crec que no em van gaire bé!!!!! i ahir a les 23 en punt estava roque al llit!!!!

Torseann.........com estàs, i el teu germanet??? millor?????.........

Ninetesss, jo no puc ni avui ni el dissabte, però cap prublema...a partir d'ara ho tindré més xungu quedar....tot i això.....el dissabte és perque aniré amb el meu nen a los monegros...(a pendre el sol perque poca cosa més)............

Com us va a totes la setmana??? mmmmmmmm a part del tast de la elxa que és AQUEST DIVENDRES 30 d'abril....jijijijijji....hi ha alguna coseta més??????

Papallonaaaa, esperes bé saber com seran les flors per comprar la tela??? molt bé...no hi ha presa que això es fa en un moment....no tara???? jijijiji.....

Molts patunets a totes................que vagi bé el matí!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. abr. 28, 2010 9:32 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!1

Fa poquet que he arribat, he anat a la ginecologa a buscar els resultats i esta tot be!

I res aqui estic a veure si passa rapid el mati!

Torsaeann, com esta el tete!!!!!!!!!! i nena no t'enfadis per lo d'avui que hi ha mes dies que llangonisses, jo si fos aviat si que podria quedar pero tant tard no, que anem a casa d'uns amics a veure el partit!

Papallona, ja has anat a la floristeria???????????

Bueno guapes parlem mes tard que tinc aqui al de calitat i bufffff quin tio!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:34 am

Bon dia ninetesss!!!!!

Com es presenta aquest Dimecres???? jo acabo d'arribar que he baixat al nen a l'hospital i m'he tornat cap aqui que havia de preparar classes....Quin dia més xuloooooo, no???? : sol : : sol : : sol :
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:37 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeess!!!!

buf buf.....avui i demà tindré un dia apretadiiiiiiiiiiiissim a la feina!!!! i a sobre, no em trobo gaire bé de l'esquena i estic marejada una altra vegada...he començat a fer uns exercicis a rehabilitació que crec que no em van gaire bé!!!!! i ahir a les 23 en punt estava roque al llit!!!!

Torseann.........com estàs, i el teu germanet??? millor?????.........

Ninetesss, jo no puc ni avui ni el dissabte, però cap prublema...a partir d'ara ho tindré més xungu quedar....tot i això.....el dissabte és perque aniré amb el meu nen a los monegros...(a pendre el sol perque poca cosa més)............

Com us va a totes la setmana??? mmmmmmmm a part del tast de la elxa que és AQUEST DIVENDRES 30 d'abril....jijijijijji....hi ha alguna coseta més??????

Papallonaaaa, esperes bé saber com seran les flors per comprar la tela??? molt bé...no hi ha presa que això es fa en un moment....no tara???? jijijiji.....

Molts patunets a totes................que vagi bé el matí!!!

Bon dia xulaaaa!!!! com portes l'estudi??? molts ànims i el dissabte a distreure's, no???? al final em presentarè jo amb aquella convocatoria que et vaig comentar....provarè a veure que tal????? aixxxx!!!!

Per cert, ja tinc fotos de la boda que me las ha passat el meu cosí, però tant aviat tingui les de ma germana....passo fotos, okisss???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:38 am

torsaeann ha escrit:Papallona, elxa, Happi...si avui voleu quedar igualment truqueu al mbl i quedem val?

Un petó

Nena....al final no he quedat amb les amigues de la facultat....aixi que si vols quan acabi classes a les 19:30h quedem....jo acabaré classes i aniré un segonet al Carrefour per reclamar una coseta i llestos....okis???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:40 am

Papallona* ha escrit:uolaaaaaa

doncs confirmat no? demà anul.lat..
Estiu.... Felicitats.. es veritt es dia 1 i el dia de la mre, no? bueno com kedem el matí. a on kedem?¿

elxa.. lo dels llaços he pensat del color e la catifa...

que vaigi bé.. kin solet i jo aki currant........... :-(

Papallona...jo el dissabte si que puc...us volia proposar de venir aqui al piset i esmorçar...però per a la pròxima us toca venir aqui....jejejejeje
Ja ens dirás l'hora i tal....jo a l'hora de dinar vull estar a caseta...cap problema, no????

Petonetssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 1:20 pm

Ninetes....quin poc moviment que hi ha aqui avui, no????

Una coseta....abans de marxar....jo he quedat a les 19:45h o així al Viena amb la Torsaeann...estarem allà fins les 21:00h o així...les que pugueu...doncs estarem allà, okis????

Petonets a totessss!!!!! i passeu una super mega tardaaa!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:29 pm

Hole!!
Al final heu quedat? Al veure que no es quedava aquesta tarda ja no he entrat i he anat a fer 4 recados.
Laiac, com estàs de l'esquena? No t'ajuda la rehabilitació?
Giss, tu tambe fas festa dilluns?? Jo tambe! I al fer festa l'aprofitaré per fer la segona prova de vestit!!
Torsaeann, com evoluciona el tete?
Happi, i el teu nen com esta? Ja ha començat la rehabilitació? Que tal?
Elxa, ets una crack!! Ara ho parlo amb el meu nen i et contesto com cal! Aps, i me n'alegro molt!!
Estiu, ara deus estar vivint el partit (weno, com la majoria de vosaltres, jejeje!) jo que no soc gens futbolera estic per aquí, jejeje!!
Tara, l'altra que estarà veient el partit, jejeje! Com va?
Papallona! Una altra futbolera? jejeje!!
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:44 pm

nur_jor ha escrit:Hole!!
Al final heu quedat? Al veure que no es quedava aquesta tarda ja no he entrat i he anat a fer 4 recados.
Giss, tu tambe fas festa dilluns?? Jo tambe! I al fer festa l'aprofitaré per fer la segona prova de vestit!!
Elxa, ets una crack!! Ara ho parlo amb el meu nen i et contesto com cal! Aps, i me n'alegro molt!!
Estiu, ara deus estar vivint el partit (weno, com la majoria de vosaltres, jejeje!) jo que no soc gens futbolera estic per aquí, jejeje!!
Petonets!!

Nena....que tal??? doncs el nen està bé...ara tocant allò que no sona pq ha perdut el Barça....jejejejeje. Està amb rehabilitació i molt bé...la cosa ja millora poquet a poquet i llestos...gràcies per preguntar....
Quan tens tu festa al cole??? aqui en fan el Divendres....aixxx a cada lloc és un món!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:47 pm

elxa ha escrit:Nenes acabo d'arribar a casa fa 10 min.....el dia ha anat :-)ok: , aix....quina pena que s'acabi aviat..... :-(

Bueno veig que dimecres keda anulada la kedada i passa a dissabte....jo us confirmo algo segur pq no sé si anem a donar invis o no al final okis? us dic algo...

Elxa....que tal ho portés???? com va???? aixxxx és poquet però almenys....alguna coseta és, no???? :-)ok: :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 28, 2010 9:48 pm

Hi ha super poc moviment per aqui, no????? ara que hi sóc jo no hi ha ningú....jejejejeje :-) :-) ...doncs no res...parlem demà!!! molt bona nit!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:54 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hole!!
Petonets!!

Nena....que tal??? doncs el nen està bé...ara tocant allò que no sona pq ha perdut el Barça....jejejejeje. Està amb rehabilitació i molt bé...la cosa ja millora poquet a poquet i llestos...gràcies per preguntar....
Quan tens tu festa al cole??? aqui en fan el Divendres....aixxx a cada lloc és un món!!!!

Me n'alegro que tot vagi tan bé!! I que continui així!! Que encara que vagi poquet a poquet lo important és que vagi fent i a millor!!
Doncs si, aquí fem festa dilluns, i per mi millor perque els dilluns no agraden a ningu!! jajaja!! Jo m'incloc en aquest "ningú" jajajaja!! Cada zona educativa pot triar els dies que els hi agraden més, es pot escollir.
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 28, 2010 9:55 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hi ha super poc moviment per aqui, no????? ara que hi sóc jo no hi ha ningú....jejejejeje :-) :-) ...doncs no res...parlem demà!!! molt bona nit!!!!!

Ara toca pair lo del Barça, oi ninetes?
Vinga, que demà sera un altre dia! Ànims!
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:12 am

Bon dia ninetes,
Tinc una novetat i no gaire bona....la meva pelu per el dia de la boda a CERRADO i una opció és anar a la que tenen a reus...però vull mirar alguna cosa per aqui. Quina jugarreta...el que no em passi a mi....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:14 am

Jo aquest dissabte si que puc, el plan que tenia era anar amb la mami a comprar coses per la boda...però és festiu i no vaig caure amb aquest detall.... :-/
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. abr. 29, 2010 7:15 am

Jo avui ja no entraré que tinc curs fins la nit...
Fins demà.
Que tingueu un molt bon dia¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. abr. 29, 2010 7:48 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena con ha estat aixo???????? i no t'ho podien dir abans!!!!!!! es tenir una mica de morro, no??? Jo no hi aniria, ja se que es complicat pero em buscaria la vida i aniria en una altra, no es mereixen res!
Aixi que ens veurem dissabte!

Happi, nena el teu nen deu estar content, no?????????????' Bueno una mini alegria mai va malament! Com li va la rehabilitacio!

Nur, nena quin xollo, com es que nosaltres aixo de passar les festes no ho fem???? que pringats!

Bueno guapes encara que no en tinc ganes vaig a fer alguna coseta, pero ja es veu la setmana d'una altra manera, ja es dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 29, 2010 8:12 am

Bon dia!!!!

Aix ninetes.. jo también vull tenir festa dilluns!! caca de vaca.. jooooooooooooooooooooooooooooo

heu vist les cróniques 2010?¿?¿??¿

Torsaeann pero pero pero KA FORTTTTTTTTTTTTTTTTTT jo els mato!! com te diuen això!!! i amb lo que falta.. i no poden fer-te el favor de venir a casa.. jo der...... jo .. der.... jo a tgn conec poques .. la cebado.. que es super cara.. la de sota l'eroski que hi ha una noia que es diu maria.. que abas estava al cebado.. i ho fa molt bé.. anava al meu cole... bueno doncs resa buscar un altra i aniras ben guapa!!!!

Ninetes lo de dissabte, per part meva, es queda en "Stand By" ( no se si sescriu així) el meu nen ahir em va donar una sosrpreseta.. anar a les termes tot el cap de 7manaaaaaaaaaaaaaaaaa uoooooooooooooo.. i ho agafat per aquest finde.. i clar marxarem dissabte matí.. jooooooooooo...

així que si alguna vol kedar divendres tarde.. jo ho tinc lliure....

muaksssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 8:15 am

Bon dia ninetessss!!!

Entro per saludar-vos i ja fins la tarda- nit no entraré...anem a tgn i hem de fer una serie d'encàrrecs!!!! i després anem a casa dels seus pares a dinar...així que passeu un bon dia!!! i a la tarda ja hi entraré a veure si hi ha cap novetat!!!

Petonetsss
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant