"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 8:16 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena con ha estat aixo???????? i no t'ho podien dir abans!!!!!!! es tenir una mica de morro, no??? Jo no hi aniria, ja se que es complicat pero em buscaria la vida i aniria en una altra, no es mereixen res!
Aixi que ens veurem dissabte!

Happi, nena el teu nen deu estar content, no?????????????' Bueno una mini alegria mai va malament! Com li va la rehabilitacio!

Nur, nena quin xollo, com es que nosaltres aixo de passar les festes no ho fem???? que pringats!

Bueno guapes encara que no en tinc ganes vaig a fer alguna coseta, pero ja es veu la setmana d'una altra manera, ja es dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!

Bones...doncs si que està content siii...jejejeje...lògicccc!!!!

Per la rehabilitació....va perfecte!!!! sembla que ja comença a caminar millorrr!!! grácies!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 8:16 am

torsaeann ha escrit:Jo avui ja no entraré que tinc curs fins la nit...
Fins demà.
Que tingueu un molt bon dia¡¡¡

Que passis un super bon dia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 8:32 am

Papallona* ha escrit:Bon dia!!!!

Aix ninetes.. jo también vull tenir festa dilluns!! caca de vaca.. jooooooooooooooooooooooooooooo

heu vist les cróniques 2010?¿?¿??¿

Torsaeann pero pero pero KA FORTTTTTTTTTTTTTTTTTT jo els mato!! com te diuen això!!! i amb lo que falta.. i no poden fer-te el favor de venir a casa.. jo der...... jo .. der.... jo a tgn conec poques .. la cebado.. que es super cara.. la de sota l'eroski que hi ha una noia que es diu maria.. que abas estava al cebado.. i ho fa molt bé.. anava al meu cole... bueno doncs resa buscar un altra i aniras ben guapa!!!!

Ninetes lo de dissabte, per part meva, es queda en "Stand By" ( no se si sescriu així) el meu nen ahir em va donar una sosrpreseta.. anar a les termes tot el cap de 7manaaaaaaaaaaaaaaaaa uoooooooooooooo.. i ho agafat per aquest finde.. i clar marxarem dissabte matí.. jooooooooooo...

així que si alguna vol kedar divendres tarde.. jo ho tinc lliure....

muaksssss

Nena...no pateixisss!!!! aquests tipus de detalls....no es deixen escaparrrr!!!! que guaiiii!!! ja tindrem un altre moment, no???? jejejejejejje. A disfrutarrr!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. abr. 29, 2010 8:44 am

Nenes sempre esteu ocupades, com sel's gasteu eh!!!!!!!!!!!!!!!! A disfrutar ara que es pot!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 29, 2010 9:00 am

NINETEEEEEEEESS!!!!! bon diaaaaaa....

TORSEANN.....NO M'HO PUC CREURE.....jopeta quina paraula que tenen no???? ara tancat??? i tan bé que t'anava????? aix mira....que els bombin eeee, jo no aniria ni a la de reus.....que a verue, no hi ha problem en anar a reus, jo vaig fer al contrari, a pentinar-me on visc i vestir-me a reus..............bueno, ja saps que pots anar a la mateixa que jo, i és allí mateix i si li dius la idea segur que també t'ho faria bé eeeee, jo aniria a preguntar no??????? si vols t'acompanyo!!!!!! l'estiu en principi també hi va!!!!! però tranqui dona...tot fos com això!!!!!

PAPALLONAAAAAAA......ya te valeeeeeeee.....amb el meu nen vam dir que cada any per celebrar l'anniversari de bodes hi podríem anar.....vam estar TAAAAANNNNN bé els dos dies després de la boda al termes!!!!ohhhhhh...a l'hotelet, amb l'esmorzar...mmmmmmmmm que estpa de muerte, i a l'aquatonic.......molt bé molt bé....jo també vull!!!!!!

HAppi............que vagi molt bé la rehabilitació (del teu nen es clar).....també tens un dia mogudet doncs avui!!!!!

TARA........si si n'hi ha que se'ls gasten.......com està el teu nen???? avui quasi tot catalunya estarà de dol!!!!!!jijijijijijijiji

a la resta......MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!!

avui tinc un dia penós....haig de donar una reunió als profes i em tiraran els plats pel cap.......aixxxxxxxxxxxx no en sortiré viva!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. abr. 29, 2010 12:52 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'han trucat del fotograf i ja tenen maquetat l'albummmmmmmmmmmmmmmmmm! Aquesta tarda anem a veure'lllllllllllll! I m'ha dir que han sortit un munt de pagines!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 2:09 pm

Bones ninetesssss!!!!!!

Tornem a ser a casa!!!! quin super dia que fa avui de sol, no???? bé...vaig a fer a classe que avui fins les 22:00h no acabo!!!!

Laiac...que tal va l'estudi??? nosaltres la rehabilitació molt bñe...li ha dit el metge que progressa super ràpid i que potser en menys d'un mes li treuen una crossa!!!!! :-)ok:

Tara...que bé l'Album, no???? va tot super ràpid veritat!!!! ja tens el video?? l'últim cop vaig llegir que ja el tenies...m'equivoco???

Les demés on sou??? jejejejejjeej

Passeu un super dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. abr. 29, 2010 3:33 pm

Dons siiiiiiiiiiiiiii!
I el video ja el temin pero ens havien de retocar alguna coseta!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:43 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes,
Tinc una novetat i no gaire bona....la meva pelu per el dia de la boda a CERRADO i una opció és anar a la que tenen a reus...però vull mirar alguna cosa per aqui. Quina jugarreta...el que no em passi a mi....

Ostres nena!! Quina puttada... I no t'ho podien haver dit abans?? Escolta, és la pelu a la que vas sempre? T'ho dic perque si els coneixes i tal, els hi podries demanar que et pentinessin a tu nomes aquell dia, que ja et van fer la prova i tot!! Nu se, o que et vinguessin a casa i llestos, no? Que aquell dia tinguin tancat... fot! La veritat! Però almenys et podrien compensar fen-te aquest favor, oi?

Ànims guapa! Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:48 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia!!!!

Aix ninetes.. jo también vull tenir festa dilluns!! caca de vaca.. jooooooooooooooooooooooooooooo

heu vist les cróniques 2010?¿?¿??¿

Torsaeann pero pero pero KA FORTTTTTTTTTTTTTTTTTT jo els mato!! com te diuen això!!! i amb lo que falta.. i no poden fer-te el favor de venir a casa.. jo der...... jo .. der.... jo a tgn conec poques .. la cebado.. que es super cara.. la de sota l'eroski que hi ha una noia que es diu maria.. que abas estava al cebado.. i ho fa molt bé.. anava al meu cole... bueno doncs resa buscar un altra i aniras ben guapa!!!!

Ninetes lo de dissabte, per part meva, es queda en "Stand By" ( no se si sescriu així) el meu nen ahir em va donar una sosrpreseta.. anar a les termes tot el cap de 7manaaaaaaaaaaaaaaaaa uoooooooooooooo.. i ho agafat per aquest finde.. i clar marxarem dissabte matí.. jooooooooooo...

així que si alguna vol kedar divendres tarde.. jo ho tinc lliure....

muaksssss

Wow!!! Quina sopreseta!!!! Apa, doncs a aprofitar-ho i a relaxar-se, eh!!!!! jejeje!!! *.-o-o.*
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:50 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESS!!!!! bon diaaaaaa....

TORSEANN.....NO M'HO PUC CREURE.....jopeta quina paraula que tenen no???? ara tancat??? i tan bé que t'anava????? aix mira....que els bombin eeee, jo no aniria ni a la de reus.....que a verue, no hi ha problem en anar a reus, jo vaig fer al contrari, a pentinar-me on visc i vestir-me a reus..............bueno, ja saps que pots anar a la mateixa que jo, i és allí mateix i si li dius la idea segur que també t'ho faria bé eeeee, jo aniria a preguntar no??????? si vols t'acompanyo!!!!!! l'estiu en principi també hi va!!!!! però tranqui dona...tot fos com això!!!!!

PAPALLONAAAAAAA......ya te valeeeeeeee.....amb el meu nen vam dir que cada any per celebrar l'anniversari de bodes hi podríem anar.....vam estar TAAAAANNNNN bé els dos dies després de la boda al termes!!!!ohhhhhh...a l'hotelet, amb l'esmorzar...mmmmmmmmm que estpa de muerte, i a l'aquatonic.......molt bé molt bé....jo també vull!!!!!!

HAppi............que vagi molt bé la rehabilitació (del teu nen es clar).....també tens un dia mogudet doncs avui!!!!!

TARA........si si n'hi ha que se'ls gasten.......com està el teu nen???? avui quasi tot catalunya estarà de dol!!!!!!jijijijijijijiji

a la resta......MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!!

avui tinc un dia penós....haig de donar una reunió als profes i em tiraran els plats pel cap.......aixxxxxxxxxxxx no en sortiré viva!!!

Com ha anat el dia? I la reunió?? Perque t'han de tirar els plats pel cap dona!! jajaja!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:51 pm

tara ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'han trucat del fotograf i ja tenen maquetat l'albummmmmmmmmmmmmmmmmm! Aquesta tarda anem a veure'lllllllllllll! I m'ha dir que han sortit un munt de pagines!!!!!!!!!!!

Ja'?? Que ràpid oi?? Ais nena que això ja ho tens!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:53 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesssss!!!!!!

Tornem a ser a casa!!!! quin super dia que fa avui de sol, no???? bé...vaig a fer a classe que avui fins les 22:00h no acabo!!!!

Laiac...que tal va l'estudi??? nosaltres la rehabilitació molt bñe...li ha dit el metge que progressa super ràpid i que potser en menys d'un mes li treuen una crossa!!!!! :-)ok:

Tara...que bé l'Album, no???? va tot super ràpid veritat!!!! ja tens el video?? l'últim cop vaig llegir que ja el tenies...m'equivoco???

Les demés on sou??? jejejejejjeej

Passeu un super dia!!!

Happi, quina bona noticia no la del teu nen?? Ja dic jo que en 4 dies ja el tens empaitante, jajajaja!!! En serio, que me n'alegro moltissim que vagi tot tan be!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:58 pm

elxa ha escrit:HELLO!!!!!!!

Estoy viva! sip, sip! perdonadme estos dias de desconexion....pero es que ando un poco liada pero ya mismo todo vuelve a la normalidad y estaré de nuevo a primera hora por akí....jejejeje....como todas las mañanas!!

Ei!! Com va tot?
Demà el tast oi? Dissabte podré venir a la quedada i comentem la jugada, jejeje!! Ja veuràs que els canvis que em vas comentar van per llarg... pero lo que han fet de moment està guai!
Que vagi molt bé demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 29, 2010 5:59 pm

Vinga noietes! Ens veiem mes tard. Petons a totes!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. abr. 29, 2010 8:27 pm

Huola!!! qué tal???

Demà divendres!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-///: :-///: :-///: :-///:

Com va tot?

Laiac! què tal? molt enfeinada?

Tara! qué guay que ya puedas ver tu álbum! a ver cuando quedamos para ver el video! tengo unas ganas!!!!

Torsaeann! vaya put... lo de la pelu... ja t'ho podien haver dit abans... però bueno, per aquí a prop hi ha altres perruqueries, podries anar on la Laiac no? ja veuràs com estaràs guapísima vagis on vagis!

Nur_jor! les dos tenim festa dilluns eh? qué guay! i una altra prova de vestit!!! jo aprofito per anar a Montblanc a comprar les maletes pel viatge, que allí està la fàbrica a meitat de preu.

Elxa! Mañana prueba de menú eh? disfrútalo!!! que vaya muy bien!

Papallona!!! A les termes??? quina joia de ninet que tens nena... disfruta molt!!!!

Estiu! ja estàs treballant?

Happi! todo bien? Queremos ver esas fotos bodorriles!!!

Petonets a totes guapis
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 9:37 pm

Nenes....ja sóc aqui....ja he arribat!!! jejejejeej!!!!

Veig més moviment aqui aquesta nit que ahir a la tarda!!!!jejejeje...

Nur....m'ha fet molta gràcia aixo de empaitar-m'he :: orrr:: :: orrr:: jjajajajaja...la veritat ésk és super bona noticia....ja era hora, no??? per cert...si ens veiem dissabte ja m'explicaràs el tema del tast que després entre una coseta i l'altra no t'he preguntat res....

Elxa...és verdad mñn tast que guay, no???? eso así me explicais el sábado....como va??? veo que bastante liadilla, no??? és por algo bueno...jejejejeje

Torsaeann...ànims que ja veuràs com tindràs pelu per al teu dia...segurissimmmm :-)ok:

Laiac....com anat la reunió????? i tu com estàs??? no has de faltar a rehabilitació ehhh!!!!

Giss..tu también tienes fiesta el lunes???? muy bien...jo mñn por la tarde tengo libre pq por aqui hay colegios que mñn hacen fiesta....y así aprovecho hago cosillas!!!

Papallona....que detallazo el nen, no??? a disfrutar...i el treball com estás???

Tara...que rapid tot....ja ens ensenyarás el video!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Montse...que tal el braç???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 29, 2010 10:03 pm

Ninetes....veig que hi ha quedada el dissabte.....uoooooooohhhhhhhhhh!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: després de no se quant de temps...us veuréeeee : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : m'emocionnooooo!!!!!! jejejeje

Doncs jo a partir de les 11:00h baixaré cap avall...ok??? esk al ser festa i no treballar doncs vull estar-m'he una estoneta al llit....jijijijijijj!!! us va bé????

Nenes....vaig a momir que demà hem de matinar!!!

Petonets enormes boniquesss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 30, 2010 7:16 am

Bon dia ninetes, que tal?
Donc avui divendres i la veritat es que tinc unes ganes d'acabar el dia.....

Demà al final hi ha quedada? on? quina hora?

Un patunet a totes.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. abr. 30, 2010 7:18 am

Bon dia ninetes.. ja estic llesta que a les 9h entro!!! avui entro de matins més tard i surto més aviat!! uoooooooooooooo esti feliç com un anis!!!

tara el albummmmmmmmmmmmmmm això si que es una bona noticiaaaaaaaaaaaaaaa.. jo tinc pendent el videoooooo i ara l'albummmmmmmm jopssssssssssssssssss... que guai que gui!!!

Happy el teu nen va viento en popa!!!!!!!!! si es que esta hexo un maxote!!!! oléeeeeeeeeeeeee

Elxaaaaaaaaaaaa el tastttttttttt el tasttttttttttttt... a mi em va fer tan feliç el tastttttttttttttttttt en serio jijiji

Ninetes siiiiiii que marxo al termesssssssssssssssssss uo uo uo!!!!!! que m'ho mereixo.. llastima que diumenge nit faig guardia.. jopeta!

bueno ja marxo a totes un petonass!! i molt bon divendres!!!!!

Torsaeann això ja esta aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant