Cuando dar las invitaciones?

un gran any!

Re: Cuando dar las invitaciones?

EntradaAutor: cadui » dg. març 14, 2010 12:48 pm

nuestras familias también lo saben todos oficiosamente desde el día siguiente a la pedida jajaja!!! pero lo haremos oficial con las invitaciones a partir de diciembre... pero vamos que como ya las estoy haciendo si surge oportunidad de hacer alguna escapada a Madrid, Toledo o Jaén pues aprovecharíamos para dárselas en mano porque si no esas irán todas por correo acompañadas de una llamadita telefónica. Es lo que tiene tener la familia fuera... y a los de Lleida pues intentaremos dárselas en mano a todos, pero si vemos que va justo de tiempo pues alguna así "menos directa" la enviaremos también por correo. Pero bueno, supongo que esto si que será sobre la marcha!

vaya vaya si tenemos al chico de ShuRa!!! bienvenido al foro Juanfriki y enhorabuena por la boda (a ShuRa hace mucho que se la dimos!!!) :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nexta » dg. març 14, 2010 6:03 pm

pues a nosotros nos pasa 3/4 de lo mismo tenemos la familia en Bilbao y en Asturias asi que en diciembre si podemos nos escaparemos para entregar las invitaciones.
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: laurichan » dv. març 26, 2010 9:18 am

Yo lo veo pronto darlas en navidad si nos casamos en junio, pero es lo que deciis así la gente puede ir haciendo bote.
En mi caso la mitad de la familia ya lo sabe, con lo cual seria una confirmación y quizá darlo con tanta antelación no sé, tenia pensado darlas por marzo (unos 3 meses antes) como lo veis justo?
Imatge
laurichan
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dc. des. 03, 2008 9:29 am

EntradaAutor: buniketa » dv. març 26, 2010 9:49 am

A mi me acaban de dar, hace dos semanas, la invitación para una boda el 30 de mayo, así que... De todas maneras, pienso que de esa manera tal vez la gente empiece a ingresar el dinero un poco más pronto y no tan a última hora, que no estaría mal, jejejejejeje Aunque tampoco tengo muchas esperanzas en eso, más bien pienso en la comodidad que me supone darlas todas más o menos de golpe.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Dasha_ » ds. març 27, 2010 12:19 am

Nosotros hemos pensado en darlas con 3 meses de antelación y a lo mejor 4....aunque ya le estamos diciendo la gente que se reserven nuestro día que luego no aceptamos excusas............jejejejejej
Nosotros tenemos unos cuantos invitados y seguro que serán 3 meses intensos antes de la boda (cena aqui, cena allá, que si visita a pepito y mañana a Juanito........jejejejejjeje)
Imatge
Dasha_

Entrades: 81
Membre des de: ds. març 13, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: marsal75 » ds. març 27, 2010 6:57 am

bueno eso de visitar a tal y pascual es lo típico cuando vas a dar las invitaciones, es cuestión de montarse un plan de ataque y dedicarse el mismo dia a dar las mayores posibles a la gente que viva cerca. Nosotros las empezaremos a dar por octubre, tenemos que enviar unas cuantas fuera (Madrid y Algeciras) y luego visitar a familia de mi chico que ni siquiera conozco pero que se tiene que invitar (y cruzar los dedos para que digan que no)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: kristin » ds. març 27, 2010 7:18 pm

Nosotros les enviaremos 3 o 4 meses antes de la boda, que es en Mayo del 2011, las invitaciones, y como ya los hemos anunciado a todo el mundo, familia , amigos, creo que enviaremos las invitaciones por correo a todos por igual.

Pero leyendo lo que alguna de vosotras comentais, me da que tendria enviarlas antes, nose... ya me direis!!!!

Un besotes ;.:love_:
Imatge
kristin

Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: Laury_82 » dl. abr. 05, 2010 12:42 am

Buenas noxesss.

yo tambien habia pensado dar las invitaciones 3-4 meses antes, en mi caso para navidades, el problema que casi toda la familia de mi novio( q son un monton...) viven por Extremadura y casi todos sus amigos estan en Toledo... (nosotros somos de BCN) asi que no se si las haré antes para Agosto que cmo he de bajar una semanita al pueblo pues darselas ya.. aunque lo veo muy muy pronto...

Ademas mi pareja tiene unos tios que viven en Estados unidos, y vienen todos los años en Mayo a pasar unos meses aki con mis suegros, asi q tenia pensado hacer una invitacion aunque fuese suelta para darsela a los americanos jejej ya que cuando vuelvan el año q viene ya seria para la boda. Se la daré con una año de antelacion pero toy segura q les hara muuuuxa ilusion.
Imatge
Laury_82

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dg. maig 02, 2010 7:01 pm

Nosaltres les començarem a donar al nadal que es quan veiem a la familia
Imatge
Elisabet 1980

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm

EntradaAutor: marsal75 » dg. maig 02, 2010 7:37 pm

aclariume una coseta, perque avui ho em parlat amb el xicot. Les invitacions es donen a mà a la familia i amics que viuen a prop i a qui viu més lluny, i no hi ha possibilitat d'anar-hi, s'envien per correu no?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dg. maig 02, 2010 8:08 pm

marsal75 ha escrit:aclariume una coseta, perque avui ho em parlat amb el xicot. Les invitacions es donen a mà a la familia i amics que viuen a prop i a qui viu més lluny, i no hi ha possibilitat d'anar-hi, s'envien per correu no?

jo diria que si , jo coneixo gent que ha rebut les invitacions a casa i jo també he rebut una invitació a casa , sino quina pasta es dexarien la gent que hagues de entregar les cartes en má i tigues familia a diferents provincies o fora de espanya :-) :-) :-) :-)
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: sarapia » dl. maig 03, 2010 6:55 am

marsal75 ha escrit:aclariume una coseta, perque avui ho em parlat amb el xicot. Les invitacions es donen a mà a la familia i amics que viuen a prop i a qui viu més lluny, i no hi ha possibilitat d'anar-hi, s'envien per correu no?

Sempre ho havia sentit així Marsal, a més, nosaltres tenim uns amics a Tenerife i els farem arribar l'invitació per correu (certificat) perquè sino....
La resta les donarem en mà (els tenim a prop de casa)....
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 9:59 am

El més maco és donar-les en mà però, és clar, hi ha casos en què això és impossible. Aleshores les envies per correu i ja està. De fet, hi ha gent que les envia totes per correu, siguin a prop o lluny... per mi no és la millor opció, és clar. També depèn de la situació, esbrina, abans d'enviar-les si aquesta gent ha de venr abans del casament per algun motiu quan ja tinguis les invitacions fetes; així, encara que els les donis molt abans, ho hauràs fet en ma...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: sarapia » dl. maig 03, 2010 11:01 am

Buniketa penso igual que tu, per això totes les donarem en mà, menys una que per temps és impossible, però així també veus la cara de les persones que convides i si els ha fet il·lusió la invitació o no...
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 11:29 am

la meva idea es donar-les a tota la gent que viu a prop a mà, i a la que no doncs enviar-la per correu (la meva tieta de Valencia, el seu tiet de Algeciras, la seva tieta de San Fernando, l'altre tieta seva de Madrid...). Vull veure les cares de la gent quan els hi doni per a que vinguin... i la cara de la gent a la que no convido els seus fills perque no em dona la gana jajaja aquestes seran uns poemes
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 11:36 am

marsal75 ha escrit:la meva idea es donar-les a tota la gent que viu a prop a mà, i a la que no doncs enviar-la per correu (la meva tieta de Valencia, el seu tiet de Algeciras, la seva tieta de San Fernando, l'altre tieta seva de Madrid...). Vull veure les cares de la gent quan els hi doni per a que vinguin... i la cara de la gent a la que no convido els seus fills perque no em dona la gana jajaja aquestes seran uns poemes

totalment d'acord amb tu en l'últim punt!!! XD Nosaltres també les donarem en mà a tothom els qui convidem! Però tinc un problema força gros i no sé si em podeu ajudar noies!!!

El fet es que jo no tinc gens de relació amb mon germà, és més ens odiem a mort! la cosa està en que jo no el vull convidar, però els meus pares em demanen que faci l'esforç de enviar-li la invitació perque així mai em pugui retreure que no el vaig convidar, la meva parella pensa lo mateix (el pobre també pensa que si no el convidem.... llavors també anirà en contra d'ell, i no te res a veure) tinc una lluita interna molt gran, perquè és el dia més especial de la meva vida i teoricament no hauria d'estar només amb els que estimo i m'estimen??? i si ell diu que si? em mata! Que farieu? Ma mare m'ha dit que en comptes d'enviar-li una invitació li envii una notificació de que em caso i fora! AJUDEU-ME SI US PLAU
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 12:01 pm

fl0reta ha escrit:
marsal75 ha escrit:la meva idea es donar-les a tota la gent que viu a prop a mà, i a la que no doncs enviar-la per correu (la meva tieta de Valencia, el seu tiet de Algeciras, la seva tieta de San Fernando, l'altre tieta seva de Madrid...). Vull veure les cares de la gent quan els hi doni per a que vinguin... i la cara de la gent a la que no convido els seus fills perque no em dona la gana jajaja aquestes seran uns poemes

totalment d'acord amb tu en l'últim punt!!! XD Nosaltres també les donarem en mà a tothom els qui convidem! Però tinc un problema força gros i no sé si em podeu ajudar noies!!!

El fet es que jo no tinc gens de relació amb mon germà, és més ens odiem a mort! la cosa està en que jo no el vull convidar, però els meus pares em demanen que faci l'esforç de enviar-li la invitació perque així mai em pugui retreure que no el vaig convidar, la meva parella pensa lo mateix (el pobre també pensa que si no el convidem.... llavors també anirà en contra d'ell, i no te res a veure) tinc una lluita interna molt gran, perquè és el dia més especial de la meva vida i teoricament no hauria d'estar només amb els que estimo i m'estimen??? i si ell diu que si? em mata! Que farieu? Ma mare m'ha dit que en comptes d'enviar-li una invitació li envii una notificació de que em caso i fora! AJUDEU-ME SI US PLAU

Mira, mai se sap què pot passar en el futur... fins i tot pot resultar que hagi passat el que hagi passat, el dia de demà hi hagi alguna cosa que us torni a unir; ja no et dic que us estimeu com teòricament ho fan els germans, però sí que us tingueu més apreci. En aquest cas, millor que un no tingui motius per recriminar-te que no li vas dir i que tu mai t'hagis de penedir de no haver-ho fet. Jo li diria, li enviaria la invitació i esperaria que decidís: tu hauràs actuat com cal i sempre podràs estar tranquil·la, igual que els teus pares, perquè vulguis o no, ells també ho pateixen. Si la vostra relació és tan dolenta, segurament dirà que no; si et diu que sí, ho pots entendre com un intent de reconciliació; si no et ve de gust seguir-li el corrent... pensa que hi haurà molta gent amb qui estar i que segurament ni te'n recordaràs, que hi és. De totes maneres, també pots fer el que t'ha dit la teva mare... dir-li que et cases i prou. Tot i això, em sembla millor convidar-lo i ja està... no cal donar armes a la gent. És la meva opinió, eh? És el que jo faré amb les persones que em pugui trobar en una situació semblant.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 12:06 pm

buniketa, t'agraiexo i valoro molt la teva opinió, perquè és un tema molt delicat i em costa molt!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. maig 03, 2010 12:09 pm

Doncs jo en part estic d' acord. I en part no pq nosaltres no convidem amb qui no ens parlem o no els veiem mai passem de convidar a familia o gent per compromis I ens es igual que al futur es ho poguin retreure . Es el nostre casament
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 12:14 pm

Elisabet 1980 ha escrit:Doncs jo en part estic d' acord. I en part no pq nosaltres no convidem amb qui no ens parlem o no els veiem mai passem de convidar a familia o gent per compromis I ens es igual que al futur es ho poguin retreure . Es el nostre casament

jo des d'un principi tenia molt clar que no els volia convidar, però els meus pares.... m'ho varen demanar si us plau, sabent lo que per mi significa. Tinc un conflicte molt gran i això m'ha fet perdre una mica la il·lusió pel tema, el fet de poder haver de compartir el dia més especial de la meva vida amb un personatge que no s'ho mereix
Imatge
Imatge
fl0reta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants