Autor: carlina » dt. maig 04, 2010 10:55 pm

Autor: gemmaijordi2011 » dt. maig 04, 2010 11:07 pm

Autor: carlina » dt. maig 04, 2010 11:39 pm

Autor: carlina » dc. maig 05, 2010 12:04 am

Autor: NUVOLET » dc. maig 05, 2010 7:53 am

Autor: buniketa » dc. maig 05, 2010 8:44 am
NUVOLET ha escrit:Està be que anem dient les opinions i experiències de les diferentes bodes que anem assistim, així podem avisar i millorar el que fassi falta!! jo aquest setembre vaig al Palau de Margalef així que ja contaré!! I si algú te alguna experiència de la Prats me la pot contar també!!!!

Autor: gemmaijordi2011 » dj. maig 06, 2010 10:13 am

Autor: buniketa » dj. maig 06, 2010 12:05 pm
gemmaijordi2011 ha escrit:Doncs la veritat Carlina es que no sé si els ho van compensar o no. Ja no hi he parlat més amb els nuvis, i tampoc amb les sogres per si sabien alguna coseta. Veus com ens entenem, ja diuen què "parlant la gent s'enten".
Això de comentar el que passa en les bodes, crec que els punts aquests que a nosaltres no ens acaben de convèncer, s'han de comentar, per suposat també les coses que ens agraden o pensem, perquè potser que altres no hi pensem i sigui una bona idea. Però hem d'estar alerta!!!

Autor: Yana » dj. maig 06, 2010 12:32 pm

Autor: buniketa » dj. maig 06, 2010 12:51 pm
Yana ha escrit:Hola chicas!!
Alguna ha ido a alguna boda a les caves simo de palau a l'espluga de francoli, es un sitio que me gusta y los precios por lo que veo es mas o menos como en todos los sitios, pero me gustaria saber alguna experiencia.
Ah por cierto, enhorabuena a todas!!!!
Yo solo he ido al prats a una boda y alucine bastante, fue todo divino y la comida fantastica, tambien pienso que debieron gastarse un paston.
Siento no poder ayudar mucho pero no he tenido oportunidad de ir a muchas bodas la verdad.

Autor: carlina » dj. maig 06, 2010 12:53 pm

Autor: Yana » dj. maig 06, 2010 1:38 pm

Autor: noe2403 » dt. maig 11, 2010 12:40 pm
Autor: buniketa » dt. maig 11, 2010 12:56 pm
noe2403 ha escrit:Ei noies de Lleida!!
Jo soc de Barcelona peró em caso a Cervera, a Sta. Maria i el banquet ho fem a La Boscana el 22 de juliol de l'any que ve :) Espero que tot surti bé.
El tema de pagar a les esglésies com va?? Es un donatiu que fas tú el dia del casament o et posen ells lo que estaria bé donar de "donatiu"??
Una altra pregunta que tinc es el tema de les flors.... et diuen els de l'esglesia amb qui tens que fer-ho o es elecció lliure?
Grácies per la vostra ajuda!!! La veritat que aquest foro es una passada!!

Autor: NUVOLET » dc. maig 12, 2010 6:14 am
que vulguis. Be, ja ens aniràs contant més detalls.

Autor: gemmaijordi2011 » dv. maig 14, 2010 5:42 pm

Autor: buniketa » dv. maig 14, 2010 9:43 pm
gemmaijordi2011 ha escrit:Buniketa FELICITATS!!!!Ja comença el compte enrrera de debó!!!!! 1 ANY!!!
Benvinguda noe!! Doncs jo no sé com va lo de l'església a Lleida ni Cervera, però nosaltres que vam a anar a Mollerussa (jo sóc de Mollerussa) Els mossén no ens va dir res de donatius ni de lloguer ni de res, i en principi el que a mi em van comentar a casa es que al casar-te al poble es tot gratuït que no has de donar ni llogar res! Després un altre tema es la música perquè nosaltres si que voliem música en directe, però ja ens ho hem de buscar nosaltres, i si més no quan l'any que ve al gener anem a la tarda de xerrades pre-matrimonials (a Mollerussa el curset prematrimonial, es tracta de trobar-se una tarda unes quantes parelles i conversar)ja li preguntarem, tot i això no ens ho va dir quan ens va anotar en un paper les coses que necessitavem!

Autor: jo mateixa » dt. maig 18, 2010 11:56 am

Autor: gemmaijordi2011 » dt. maig 18, 2010 2:14 pm