BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dt. maig 04, 2010 10:55 pm

Jo i tota la meva família ens vam emportar una decepció molt gran amb el Palau de Margalef amb el casament de la meva germana que es va casar al setembre, jo al juny i ella al setembre, jajjajaj si les dos al mateix estiu.

Van ficar un menjar dolentíssim el perquè doncs me'l va dir la meva mare l'endemà, que van pagar poquíssim per cada plat, les seves raons van tenir per fer-ho, a mi no m'interessen, però no només es va notar en el menjar sinó ens els detalls que fan un casament espècial, que és igual cadascú ha de fer el casament que vol però us he de dir que després del casament de la meva germana vaig parlar amb els meus familiars i tots van coincidir en el que hem van dir que el meu va ser un casament preciós ,que el casament de la meva germana no els va agradar.

Tothom i quan dic tothom és tothom de la meva família al pica-pica vam quedar decebuts, ho sé pq anaba preguntant als familiars si els agradava i tots hem deien que no, hi havia molt poques coses era com un pica-pica que et pots fer tu a casa i el menjar del banquet va ser escàs molt poca quantitat i a la taula on érem nosaltres que tots som molt menjadors de mena ens vam fotre de gana, vam menjar poquíssim pq no ens va agradar gens i a més estaba fred el menjar, i les postres tot justet me les vaig menjar jo i mireu que a mi els dolços m'encanten. Jo anaba tota il·lusionada i pensaba ai que ve que menjaré pq el meu marit me n'havia parlat tant bé de Margalef pq a l'any 2005 va anar al casament del seu cosí a Margalef(jo encara no el coneixia)diu que el pica-pica era bestial tot estaba boníssim, el menjar del banquet també amb quantitat i tot boníssim, vaja que allí es veïa que els nuvis es van gastar moltes peles per plat.

Ho he volgut explicar pq crec que també puc donar la meva opinió sobre Margalef.

També vull dir que a la Boscana pagués molt pel recinte i per l'exclusivitat que tens tota la finca per tu sola, el Rubén ens va dir que són 20€ més per persona que al Resquitx.Nosaltres vam triar la Boscana a part pel menjar que ens encanta pq com que ens casàvem pel civil ens va agradar molt el bosc que tenen al jardí per casar-nos-hi, que no ens haviem de moure per fer les fotos i també per la comoditat dels familiars que no s'havien de moure del mateix recinte quan acabés la cerimònia.

continuo...
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. maig 04, 2010 11:07 pm

Carlina no hem molesta en cap moment, jo et dono la opinió del viscut per mi, jo no dubto en cap moment que en la teva boda es fes així, però en aquesta va anar així, intentaré explicar-te tot. Jo els qui ho porten no conec els noms, però si que hi havia un dels jefes (que havia vist a la fira de nuvis) i el maïtre gran que dius també hi era, Però no feien això que comentes de presentar primer a la taula dels nuvis i després si tu deies que bé entraven a repartir a la resta (com jo havia vist en altres llocs) sinò que ho feien tots a la vegada, jo no demanava que ballessin els cambrers a mi em sorprenia que no fessin la presnetació a la taula dels nuvis primer, i si que el sorbet o prepostre va entrar sense música també.
Les meves nebodes estaven a la taula perque una té 2,5 anys i l'altra 1 any recent fet i encara estan sentades a la trona, apart la nostra taula i la dels nens estava força separada (tampco diré de la distribució de taules, que ho fan els nuvis).
Lo que comentes del musics, eren l'opció que tu dius que vas dir que no volies que ho trobabeu desagradable. Que apart que tothom comentava si la noia duia calces o tanga, van tenir aquests petits inconvenients.

I lo dels cavalls es que ara està diferent, u dic perque en un any de diferència (vaig estar en una comunió l'any abans) els cavalls estaven prop de la zona del menjador i ara estan a l'altra banda de recinte i el pica-pica es fa a la zona on hi havien els caballs que han edificat com l'edifici del menjador en mini i allí es on es fa l'aperitiu, ja et dic que suposo que el vam fer allí dins perque es va plovisquejar uns minuts, suposo que sino l'haguèssim fet fora a la gespa o davant la casa que tu dius.

Per lo de l'equivocació de la música potser si que els nuvis es van confiar i no ho van deixar tot tan escrit com tu, però jo et comento que es el que va passar. (la núvia també va tenir una equivocació en les flors del ram de núvia).

Per la presentació del menjar al plat, no tinc res a dir, crec que estava bé, com habitual en qualsevol boda, i la quantitat la correcta, no crec que ningú és quedes amb gana.

Jo no tinc ni la menor intenció de enfonsar el restaurant al contrari, realment ni em va ni em ve, i crec que van ser un acúmul de incidents tècnics que hi va haver aquell dia (la tècnica quan vol portar la contraria sabem que ho fa estupendament)però sembla que haurien d'estar preparats per tot.

A més a més cada boda crec que es un món i també depén del que els nuvis contracten i demanen. jo ho he comprovat en un altre restarurant que vaig anar a dues bodes diferents i semblaven fins i tot llocs diferents i ja només per començar en que en una feia molt vent i en l'altra un dia solejat i la celebració es va ubicar en diferents espais.

I et repeteixo Carlina que ni m'ofenc ni m'enfado que tot són opinions i per això estem aquí per compartir. A més afegiré que crec que al final acabarem en una opinió no igual però semblant!jejeje
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: carlina » dt. maig 04, 2010 11:39 pm

Sobre els petits errors que van fer van ser els següents:

Com que el fotògraf es va retrasar a casa del meu marit llavors vam acabar tard de casa meva i vaig arribar 38minuts tard a la cerimònia i el meu marit quan ens estàvem fent les fotos del reportatge hem va explicar que el maître aquell dels cabells blancs volia fer entrar a les damisel·les i al nen dels anells després d'entrar el meu marit i es veu que es va tenir que quadar la meva cunyada amb el maître i dir-li que s'esperés que la núvia encara no havia arribat, però tot i així el tio tossut que era tard i la meva cunyada com que no es volia enfadar va deixar-lo fer.

Mireu que els hi vam explicar que no es tenien que preocupar de rés que tothom sabia el que havia de fer i a més vaig deixar d'encarregada a la meva cunyada, a més ho tenien apuntat com faríem les entrades que l'entrada dels nens seria quan jo arribés, baixaria del cotxe hem col·locaria al principi de la catifa raderra dels nens, primer entrarien ells tirant pètals amb la seva cançó i quan arribessin a on és el meu marit llavors començarien a tocar la meva cançó i jo faria la meva entrada junt amb el meu pare.Doncs no hi va haver manera no vaig poder veure com entraven les meves cosinetes i el meu nebot, es igual no li vaig donar importància pq en aquell moment d'arribar a la cerimònia estaba tant contenta que no donés importància a aquests petits detalls.

L'altre error va ser que a l'acabar la cerimònia necessitàvem un micròfon per fer les fotos amb els familiars al jardí i els músics ja havien recollit els instruments i el micro de l'alcalde ja se l'havien emportat, no trovavem el maître enlloc, li vaig dir a un cosí meu que el busqués i no el va trobar, clar els convidats estàvent tots escampats per allí parlant els uns amb els altres o altres al bany etc...el fotògraf va tenir que cridar fort vinga siusplau els convidats del nuvi veniu.Quan vam trobar al Jordi i ens va preguntar què tal la cerimònia li vaig dir la cerimònia perfecta però heu fallat amb què no trobavèm el maître i hem va dir ah si doncs tranquil·la que ja hi parlaré i ens va ficar un cambrer a la nostra disposició que ens seguia durant el reportatge per si necessitàvem rés, ho sigui que ens ho van recompensar.

Un altre error va ser que el Ruben ens va prometre que la parella de la boda del dia anterior ja hauria marxat quan nosaltres féssim la cerimònia i no va ser així, s'estàven banyant a la piscina. Ens va semblar de molt mal gust que mentres nosaltres fèiem el reportatge hi hagués una parella amb bikini i banyador banyant-se, a veure jo crec que aquells nuvis no tenien educació ni seny pq si n'haguéssin tingut hauria sortit d'ells mateixos de no quedar-se allí i marxar al començar la cerimònia, que tampoc es culpa d'ells es culpa del Ruben però també els podia haver sortit d'ells mateixos.L'endemà li vam dir al Ruben que això no ens va agradar.

I ja està tota la resta va sortir perfecte, i tots aquests errors van ser reconpensats amb escreix de la següent manera:
No ens van cobrar la botella de cresta rosa premium que hem vaig demanar al banquet, es més me la van anar a buscar expressament a Mollerussa pq en aquell moment no en tenien.
Ens van cobrar els plats del fotògraf i el càmera a preu de menú infantil i el pianista de l'orquesta es va demanar menú vegetària i ens ho van cobrar com a menú infantil també.Ja ho vaig explicar en un altre post això, vam quedar amb que els ficaríem menú infantil però quan van veure els plats van fer una mala cara que els hi van canviar a menú normal.
També ens van fer algun que altre descompte en el preu al ser diumenge.
A l'hora de sopar li vam dir que ens fiquéssin el que havia sobrat de l'aperitiu i en comptes de fer això ens vam trobar a la cuina dos pizzes fetes per ells amb una botella de cresta rosa premium, ens va sorprendre tant no ens ho esperàvem, va ser molt romàntic sopar tots dos sols a la cuina.

I ens van deixar estar tot el rato que vam voler l'endemà a la piscina i a la casa pq era dilluns i no hi havia cap casament, que ve que vam estar aquella nit, tota la casa per nosaltres, no es sentia ni un mosquit i ens vam anar a banyar a la piscina, que ve que s'hi està tot en silenci amb el cel estrellat, i el jacuzzi de l'habitació guau...i després ejem ejem...aquell llit és molt còmode i gran i l'endemà al matí més piscina i ens van portar un esmorzar molt complert, com senta l'esmorzar després de la piscina.

Bueno noies doncs ja ho vèieu nosaltres vam quedar molt contents i els petits errors van ser recompensats.

Ho torno a dir siusplau que ningú es senti ofés ni s'enfadi pel que he dit.

Per cert si voleu llegir la meva petita crònica, ja que no vaig fer pre-cronica ni crónica aneu al post de nuvies de lleida 2009 a la pàgina
carlina

EntradaAutor: carlina » dc. maig 05, 2010 12:04 am

Gemma no he vist el teu missatge fins després d'enviar el meu.

Uff menys mal que no t'enfadés ni et molestés pq pensaba que t'ho prendries malament el que digués, hem treus un pes de sobre,si tens raó segur que acabarem coincidint en moltes coses.No dona no ja ho sé que no vols enfonsar aquell restaurant, a veure que a mi m'és igual si s'enfonsa o no s'enfonsa, crec que es positiu que tant tu com jo estem donant les nostres experiències a les altres núvies pq no els passi el que ens va passar a nosaltres.

A veure intentarem averiguar quin jefe hi havia: era alt i prim i era baixet i graset?

Doncs aquest maître gran a mi hem va caure fatal amb això que hem va fer a la cerimònia.

Doncs de veritat estic molt sorpresa que anés tant malament el casament si hem dius que hi havia un dels jefes, ja et dic al nostre casament tot va ser sortir bé menys els errors que he dit abans.

Ostres que fort no que no presentessin primer als nuvis els plats i entressin tots a la vegada, en serio estic super sorpresa, hem deixa sense paraules això.

Doncs nosaltres també vam tenir nens que tenien dos anys i els vam ficar en una trona a la taula amb la resta del nens això si ja vam ficar als seus pares prop de la seva taula pq poguéssin donar un cop d'ull o anar-los a donar el menjar.Però com tu dius això depèn de la distribució que facin els nuvis, tothom ha de fer la distribució que vulgui.

Et dono la raó en això que segurament deu ser el cúmul d'incidents tècnics, en això d'estar preparats no sé que dir-te suposo que fins i tot el millor restaurant del món també deu tenir errors, ara bé si veus que després t'ho compensen doncs no li donés importància.Tu saps si els hi van compensar a aquesta parella?

Es va equivocar en les flors la núvia?Com?explica'ns...

Ah doncs no sabia que havien fet aquella sala nova, ostres deu haver quedat preciosa si es la mateixa sala però en petit, pq aquella sala és preciosa.

I on dius que està la quadra dels cavalls?a veure si ho entenc a la part esquerra del bosc a la punta de tot tocant al camí que hi ha per anar al parquing?
Doncs no sé si ho va feu allí pq va ploure o pq ara sempre ho fan allí, això ho has de preguntar als nuvis com van quedar amb el Rubén.

Es que és molt fort el de l'orquesta eh, podria anar una miqueta més tapadeta no!

Quina sort anar tant sovint de convidada a la Boscana, a la nostra família per ara no hi ha cap casament i en tenim unes ganes d'anar de convidats i tornar a tastar el menjar, a veure si hi ha sort i l'any que ve hi ha algú que s'hi casi allí.

Doncs bé me'n vaig a dormir que ja es tard.

Bueno noies fins demà!

nanit!
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dc. maig 05, 2010 7:53 am

Està be que anem dient les opinions i experiències de les diferentes bodes que anem assistim, així podem avisar i millorar el que fassi falta!! jo aquest setembre vaig al Palau de Margalef així que ja contaré!! I si algú te alguna experiència de la Prats me la pot contar també!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. maig 05, 2010 8:44 am

NUVOLET ha escrit:Està be que anem dient les opinions i experiències de les diferentes bodes que anem assistim, així podem avisar i millorar el que fassi falta!! jo aquest setembre vaig al Palau de Margalef així que ja contaré!! I si algú te alguna experiència de la Prats me la pot contar també!!!!

Ja saps Nuvolet, que podrem fer intercanvi d'opinions... jo vaig el 30 de maig a Margalef (agafaré apunts, jejejeje) i el 18 de setembre vaig a la Prats, que s'hi casa la meva cosina...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. maig 06, 2010 10:13 am

Doncs la veritat Carlina es que no sé si els ho van compensar o no. Ja no hi he parlat més amb els nuvis, i tampoc amb les sogres per si sabien alguna coseta. Veus com ens entenem, ja diuen què "parlant la gent s'enten".
Això de comentar el que passa en les bodes, crec que els punts aquests que a nosaltres no ens acaben de convèncer, s'han de comentar, per suposat també les coses que ens agraden o pensem, perquè potser que altres no hi pensem i sigui una bona idea. Però hem d'estar alerta!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dj. maig 06, 2010 12:05 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Doncs la veritat Carlina es que no sé si els ho van compensar o no. Ja no hi he parlat més amb els nuvis, i tampoc amb les sogres per si sabien alguna coseta. Veus com ens entenem, ja diuen què "parlant la gent s'enten".
Això de comentar el que passa en les bodes, crec que els punts aquests que a nosaltres no ens acaben de convèncer, s'han de comentar, per suposat també les coses que ens agraden o pensem, perquè potser que altres no hi pensem i sigui una bona idea. Però hem d'estar alerta!!!

Estic totalment d'acord amb tu, Gemma... ens deixem molts diners en aquests restaurants per un sol dia, per tant, volem que tot ens surti bé, com em pensat. Que les coses que li passen a un o a l'altre ens poden ajudar a fer més atenció sobre allò quan ens toqui, o simplement fer-ho d'una altra manera.

Jo és el que penso fer a Margalef: estaré pendent de tot el que passi: ja no del que depengui dels nuvis, però sí del servei, de la manera de fer, de l'organització... El que m'agradi, perfecte... el que no m'agradi, ja pensaré com canviar-ho i millorar-ho.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Yana » dj. maig 06, 2010 12:32 pm

Hola chicas!!

Alguna ha ido a alguna boda a les caves simo de palau a l'espluga de francoli, es un sitio que me gusta y los precios por lo que veo es mas o menos como en todos los sitios, pero me gustaria saber alguna experiencia.

Ah por cierto, enhorabuena a todas!!!!

Yo solo he ido al prats a una boda y alucine bastante, fue todo divino y la comida fantastica, tambien pienso que debieron gastarse un paston.

Siento no poder ayudar mucho pero no he tenido oportunidad de ir a muchas bodas la verdad.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. maig 06, 2010 12:51 pm

Yana ha escrit:Hola chicas!!

Alguna ha ido a alguna boda a les caves simo de palau a l'espluga de francoli, es un sitio que me gusta y los precios por lo que veo es mas o menos como en todos los sitios, pero me gustaria saber alguna experiencia.

Ah por cierto, enhorabuena a todas!!!!

Yo solo he ido al prats a una boda y alucine bastante, fue todo divino y la comida fantastica, tambien pienso que debieron gastarse un paston.

Siento no poder ayudar mucho pero no he tenido oportunidad de ir a muchas bodas la verdad.

¡Hola Yana, bienvenida!

Bienvenida al foro, especialmente al leridano, jejejeje y enhorabuena por tu boda!

¿Tú cuándo te casas, guapa?

Siento decirte que no sé nada del sitio que comentas, pero es cuestión de tener paciencia... seguro que alguien podrá decirte alguna cosilla... Lo importante es que os guste a vosotros.

En cuanto a lo de la Prats, es verdad que la Finca es impresionante y el resultado espectacular, y del precio, pues todo depende... no es barato, eso sí, pero en cuanto a la boda... ya verás como nada lo es. Depende de lo que quieras pagar y sobre todo del estilo y el servicio que busques y que te guste. Por aquí verás opiniones diferentes y variadas de todo; aprenderás mucho, te ayudarán a pensar en cosas que igual ni se te habían ocurrido... ¡es genial, ya lo verás!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dj. maig 06, 2010 12:53 pm

HOla Gemma jo no he dit mai que no ens entenguéssim però hem va sobtar molt que diguéssis que els hi poses un 5, pq no vull ser repetitiva però hem va sorprende pq al meu casament tot això que expliqués que els hi va passar a aquesta parella al nostre casament no va passar, van passar aquells petits errors que jo no els hi dono importància pq són petits errors i van ser més que recompensats.

Jo ja t'ho vaig dir a l'últim missatge que també trobo positiu comentar les experiències, les bones i dolentes.

I tampoc vull tornar a ser repetitiva però ni el millor restaurant del món ho fa tot perfecte, encara que ho deixeu tot ben lligat i ben parlat. I ja veureu com si fan petits errors us els recompensaran, almenys a nosaltres així ho van fer.

Ah per cert si voleu llegir la meva petita crònica al post de núvies de lleida 2009 heu d'anar a la pàgina 100.

Bueno deixem aquest tema aparcat ara que ja a quedat aclarit.Com us van els preparatius noies?

Jo enfeinada a tope entre cursets de l'otg, fer encàrrecs al meu marit,la casa que encara tinc que pintar les portes i el meu marit m'està arreglant el rentador...encara hi tenim un munt de feina amb la casa, la comunió del meu nebot, fent pitets a punt de creu per la meva germana per ficar-li al pastís de panyals, fent nous productes pel catàleg de D'Noces i un munt de coses més...¡no paro!

Ah per cert noies el vestit de la barbie que us vaig comentar fa temps ja el tenim acabat, és xulíssim, però ens falta trobar les floretes que portava d'adorno el meu vestit, vam anar a la fanni i no en vam trobar, eren molt grans i no s'assemblaven ni una mica a les meves flors, clar haurien de ser petites pq el vestit és petit. Sabeu on ho puc trobar, encara que sigui per internet?
carlina

EntradaAutor: Yana » dj. maig 06, 2010 1:38 pm

Gracias por esa bienbenida boniketa!

Nosotros aun no tenemos fecha, pero creo que en un año maximo año y medio, pero no quiero que nos pille el toro y voy mirando, así no me pillara el toro, que quiero que salga todo perfecto. Lo unico que nos puede pasar es que la fecha que queramos no este disponible, pero ya me empiezo hacer a la idea de que sera asi. Es dificil saberlo, pero bueno.

Por lo que vais comentando por aqui no es facil tomar decisiones, asi que ire tomando nota de todo lo que comentais.

Yo soy de Tarragona y el de Lleida y claro, me gustaria que fuera un sitio intermedio, de momento la boda sera civil ya que yo ya me case por la iglesia anteriormente y claro eso de la nulidad parece que solo esta hecho para los que tienen posibilidad de pagarlo. No quiero entrar a trapo que me enciendo jajajaja. Ya me entendeis supongo.

Bueno que sepais que estoy abierta a sugerencias y que no dejare de leeros y si puedo ayudar lo hare, que aunque hace 10 años de mi primer enlace hay cosas que no han cambiado.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: noe2403 » dt. maig 11, 2010 12:40 pm

Ei noies de Lleida!!
Jo soc de Barcelona peró em caso a Cervera, a Sta. Maria i el banquet ho fem a La Boscana el 22 de juliol de l'any que ve :) Espero que tot surti bé.

El tema de pagar a les esglésies com va?? Es un donatiu que fas tú el dia del casament o et posen ells lo que estaria bé donar de "donatiu"??

Una altra pregunta que tinc es el tema de les flors.... et diuen els de l'esglesia amb qui tens que fer-ho o es elecció lliure?

Grácies per la vostra ajuda!!! La veritat que aquest foro es una passada!!
noe2403

Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: buniketa » dt. maig 11, 2010 12:56 pm

noe2403 ha escrit:Ei noies de Lleida!!
Jo soc de Barcelona peró em caso a Cervera, a Sta. Maria i el banquet ho fem a La Boscana el 22 de juliol de l'any que ve :) Espero que tot surti bé.

El tema de pagar a les esglésies com va?? Es un donatiu que fas tú el dia del casament o et posen ells lo que estaria bé donar de "donatiu"??

Una altra pregunta que tinc es el tema de les flors.... et diuen els de l'esglesia amb qui tens que fer-ho o es elecció lliure?

Grácies per la vostra ajuda!!! La veritat que aquest foro es una passada!!

Benvinguda, Noe! i Felicitats pel teu casament... ja veuràs com per aquí trobaràs coses al·lucinants! jejejejeje

Mira, això de l'església depèn... en principi, si és l'església que et correspon com a núvia el lloguer del temple és gratuït i després tu pots fer el donatiu voluntari (diuen que hi ha esglésies que en posen el preu, però n'hi ha que no). Si no és així, et cobren un lloguer que quan vagis a reservar la data ja t'ho haurien de dir, i si no, pregunta-ho, més val les coses clares. En el meu cas, em caso a la Catedral, i el lloguer del temple val 410€, música inclosa (si no la vull, és més barat), i en cap moment se m'ha demanat cap altre donatiu ni cap voluntat. Pel que fa a les flors, gràcies a Déu, aquí encara no ha arribat la qüestió de l'exclusivitat... segurament al restaurant t'oferiran algunes possibilitats, col·laboradors, però en cap moment et forcen a contractar-los. Bé, espero haver-te ajudat. De totes maneres, penso que el millor és que ho preguntis directament.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. maig 12, 2010 6:14 am

Noe benvinguda, ja hi ha unes quantes crec que es casen a la Boscana!!! pots llegir opinions més adalt... Del tema de la exclusivitat de les flors, com diu la buniketa crec que a lleida encara no ha ariibt ufff.. i pots elegir flors i fotos ::[]:-]] que vulguis. Be, ja ens aniràs contant més detalls.

Buniketa acabo de veure el teu marcado i uyyyyyy dintre de dos dies.... 1 any!!!! :-///: >.-<: : ban :
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. maig 12, 2010 10:11 am

síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. maig 14, 2010 5:42 pm

Buniketa FELICITATS!!!!Ja comença el compte enrrera de debó!!!!! 1 ANY!!!

Benvinguda noe!! Doncs jo no sé com va lo de l'església a Lleida ni Cervera, però nosaltres que vam a anar a Mollerussa (jo sóc de Mollerussa) Els mossén no ens va dir res de donatius ni de lloguer ni de res, i en principi el que a mi em van comentar a casa es que al casar-te al poble es tot gratuït que no has de donar ni llogar res! Després un altre tema es la música perquè nosaltres si que voliem música en directe, però ja ens ho hem de buscar nosaltres, i si més no quan l'any que ve al gener anem a la tarda de xerrades pre-matrimonials (a Mollerussa el curset prematrimonial, es tracta de trobar-se una tarda unes quantes parelles i conversar)ja li preguntarem, tot i això no ens ho va dir quan ens va anotar en un paper les coses que necessitavem!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dv. maig 14, 2010 9:43 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Buniketa FELICITATS!!!!Ja comença el compte enrrera de debó!!!!! 1 ANY!!!

Benvinguda noe!! Doncs jo no sé com va lo de l'església a Lleida ni Cervera, però nosaltres que vam a anar a Mollerussa (jo sóc de Mollerussa) Els mossén no ens va dir res de donatius ni de lloguer ni de res, i en principi el que a mi em van comentar a casa es que al casar-te al poble es tot gratuït que no has de donar ni llogar res! Després un altre tema es la música perquè nosaltres si que voliem música en directe, però ja ens ho hem de buscar nosaltres, i si més no quan l'any que ve al gener anem a la tarda de xerrades pre-matrimonials (a Mollerussa el curset prematrimonial, es tracta de trobar-se una tarda unes quantes parelles i conversar)ja li preguntarem, tot i això no ens ho va dir quan ens va anotar en un paper les coses que necessitavem!

Moltes gràcies, guapa!

Sí, és el que et dic Gemma, que si és l'església de la núvia en principi no s'ha de pagar. Amb tot, s'acostuma a fer un donatiu en acabar la missa. Jo també busco música en viu; em van passar certa info, però no sé ben bé què.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dt. maig 18, 2010 11:56 am

Bon dia a totes les lleidatanes,

Com esteu? espero que totes bé i que tot tiri endavant, estat desconectada molts messos per salud, però ja está tot en ordre, per sort!

Ara tinc molta feina en posarme al dia de tot, abanseu molt ràpid!!! jejeje

bueno ja ens queda menys, dic ens queda menys per que estat a punt de no casar-me, però bé ara tot a passat i tornem a tirar endavant!

vull passar pàgina! i seguir amb tots els plans, ja que gràcies a una amiga no vaig anul.lar res, aixì que tot segueix com teniem planejat.

records a totes i siusplau poseume al dia
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. maig 18, 2010 2:14 pm

Hola Jo mateixa!!!! No hem avançat gaire, res comentar detalls i coses que ens han anat passant a totes, ja que algunes ja hem començat a anar a alguna boda, però ara estavem parlant, per si s'ha de pagar u no a les que es casen per l'esglèsia que els correspon, o sigui a l'església del poble on ets!
Espero que el que hagi passat, quedi amb això PASSAT i que tu estiguis bé o gairebé bé, que hi ha moments molts durs... que no saps perquè et toquen viure.
ÀNIMS
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant