"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. maig 05, 2010 6:57 pm

bledes? a mi m'encanten les bledes!!! jajaja de fet ahir n'hi vaig menjar! juas juas

Com esteu boniques? estem a meitats de setmana... a veure com va

TORSAEANN!!! que no he pogut entrar abans!!! què fort!!! quin marcador no? que guay nena, això ja està aquí! Un petonet guapa

I a les demés un altre petó ben fort. Muaks!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 7:22 pm

Ja està! Acabo d'enviar l'activitat... uf, m'ha portat de cap, eh!

Jajaja!! bledes? Odio les bledes!!! Però no em serveix lo que dius, jejeje!! Ara quan mengi patates pensaré en la Tara i les bledes i riuré sola... però la bossa me l'acabaré sencereta!!! jajajaja!!! No exagero, eh!!

Vinga guapissimes!! Petonets a totes!!!!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 05, 2010 8:14 pm

Bueno ninetes bona nit, estic molt xof, tinc mal de cap i aniré a momir aviadet.
Que tingueu una bona nit¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 05, 2010 9:12 pm

Ninetes...que tal anat el dia????

Aqui fot un vent i una rasca....tenim la calefacció engegada un altre cop....a qui li digui això em tracta de "bicho raro"....i a més, tinc un malestar al cos...Torsaeann...a veure si ara al Maig enss refredarem...toquem fusta :.0.-0.: :.0.-0.: !!!

Demà Dijous ja, no??? tinc unes ganetes que arribi Diumenge....per descansar....i esk dissabte tinc classes i després me'n vaig al curset pel bateig del meu patarrufo petit!!!! és el que toca ser padrina...encara que no se ben bé que he de fer allà!!!

Ninetes...que us sembla quedar el pròxim dimecres???? o a fer un Viena o el que vulgueu...que us sembla???? ja direu que tal....jo sortiré de Reus a les 19:30h i si aixó doncs tiro cap allà.... (poder queda encara una setmaneta...però jo ja ho dic!!!!) jejjejeje
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 05, 2010 9:14 pm

No res titis....vaig a llegir una micona que el nen està dalt mirant el futbol i com sempre em deixa la tele gran a mi per veure les series...doncs avui li deixo jo!!!!

Demà fins al migdia no entraré que vaig a fer gestions pel poble i al carrefour....que vagi molt bé el mati!!! petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 06, 2010 7:16 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal?
Donc per el tema de quedar dimecres que bé, ara veig que ja és dia 12 i tinc prova de vestit...tinc a les 18.00 o sigui que segurament si que podria venir a les 19.30-20.00, però tindré que sortir de la botiga i deixar la meva mami a casa i ja vindré si es fa quedada clar.

Que tingueu un molt bon dia val?

Un petó molt fort a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 06, 2010 7:20 am

Ninetes quina por al marcador....ja no tinc cap mes.....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. maig 06, 2010 7:36 am

Bon dia!!!!!!!!! Ja som dijousssssssssss! i dema divendres!!!!!!! yuhuuuuuuuuuuuuu! avui ja veig la setmana d'una altra manera!!!!!!!!!!!
I a mes sembla que fa solet!!!!!!!!!!!!!

Happi, nena nosaltres tambe la vam enjegar ahir, si si es de bojos!!!!!!!!!

Nur, compra bosses petites!!!!!!!!!!! a mi tambe em va costar deixar-les!!!!!!!!

Guapes vaig a treballar una estona!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 06, 2010 7:58 am

Bon dia ninetes!
ahir no em vaig poder connectar kin dia.. i avui ja depre del tot... entro avui a les 14hs i no surto fins demà a les 14hs!!!! necessito animus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

menys mal que demà cap a girona a desconnectar.. i a menjar! una altra cosa no!! pero quan anem fora mmmmmmmmmmmm
bueno ahir vaig anar a la trevol.. i vam finalment acabar amb les flors de la cerimonia.. hi han 50.000!!! kina exageració puffff ara falta la toia.. aix....

i res no tinc més novetats!

torsaeannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... ta tan tatannnnnnnnnnn tan tan tatatannnnnn.. kina il.lusió bonica!!!!!!!!!!!!

petunets a totes!!!!!!!!
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 07, 2010 8:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dj. maig 06, 2010 8:05 am

Bon dia ninetes!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAA..........ànimuuuuu vaaaaa, avui dobles??? deu ni do............però tranqui, ves-te distraient, xarrant amb les companyes.....entrant al foro.....i ja veruàs com se't passarà ràpid!!!!ÀNIMUUUUUUU...i explica explica....quines flors has triat?? ja ho tens tot?? la toia també???

aixxxx ninetes.....ahir no vaig poder entrar....de xarrera amb el nen i veient el futbol se'm va fer tard...........a més, vaig haver de donar-los sopar a casa de la seva iaia i vaig arribar a casa tard, just per verue La Riera amb el petit i anar cap al sofà a menjar els postres (el nen va voler repetir de postres, a casa la iaia i a casa meva)....................avui ja deixo de fer de tieta!!!!!!! aquesta nit FESTAAAAA!!!!! *.-o-o.* : ban : *.-o-o.* : ban : !!!!!! val més pendre's el dia amb humor!!!!

tara, nur, quin trapicheo us porteu amb les patates??? jo es que le de jamon no m'acaben......ara que els doritos (dippas) amb formatge pel damunt i que es fongui al microones.........mmmmmmmmmmmmm.........aixxxx que a mi tampoc m'anirà cap vestit!!!!

torseann la setmana vinent una altra prova de vestit?????? aix aix aix claaaaaaar, si això està aquí!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno pitufes!!!!! vaig a treballar un rato!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 06, 2010 8:27 am

Laiac, tu ves donant idees!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena anims i pensa que dema marxessssssssss, jo tambe vull!!!!!!!!

Torsaeann, nena que no t'havia dit res de la prova!!!!!!!!!!!!! ja queda menys!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 06, 2010 8:50 am

Elxa, ya te lo explicare que sino tu tambien caeras en la tentacion!!!!!!!!!!!!!!! despues de la boda te lo explico!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. maig 06, 2010 6:06 pm

TOC TOC...............huola!!!

bufffff, quin empanament que porto damunt....avui ha tocat la LOU, LOMLOU i la LUC...divertidiiiiiiiissim!!!!.............
ara aniré a berenar algo i aviat a buscar els meus nebodets i a recollir els seus papis a l'aeroport de reus!!!!volien que anéssim la familia en pleno!!!! buf buf!!!

Com va tot per aquíiii??? seguim con las de jamón???????

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dj. maig 06, 2010 7:29 pm

Hola ninetes!!! què tal? demà divendres!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Com ho porteu? A veure si ens veiem la setmana que ve, que ja en tinc ganes!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 06, 2010 9:19 pm

Hole!!
Quin dia avui... ha estat un no parar!!!
He arribat tard i tot a casa i no he pogut ni veure la Riera!! jops!!! Ara si tinc temps m'ho miraré per internet...

Laiac!! Que tal això de tenir peques per casa? Per cert... Tu ves donant idees!!!! Ais... si ja dic jo que el vestit me'l posaré de barret!!!! jajaja!!! Elxa! Quina força de voluntat que tens al resistir-te fins després de la boda per provar-ho tot!! T'admiro!!! jajaja!!

Torsaeann... el teu marcador IMPRESSIONA!!!!! La setmana que ve prova? Ais, que ja s'acosta nineta!!!!

Papallona, ànims!!!!! Que el finde tindràs recompensa!!! jeje!!! Que vagi molt bé!!!

Elxa, passo mail! oks?

Happi, Tara, Estiu, Giss, petonets!!!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 06, 2010 9:44 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!
ahir no em vaig poder connectar kin dia.. i avui ja depre del tot... entro avui a les 14hs i no surto fins demà a les 14hs!!!! necessito animus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

menys mal que demà cap a girona a desconnectar.. i a menjar! una altra cosa no!! pero quan anem fora mmmmmmmmmmmm
bueno ahir vaig anar a la trevol.. i vam finalment acabar amb les flors de la cerimonia.. hi han 50.000!!! kina exageració puffff ara falta la toia.. aix....

i res no tinc més novetats!
torsaeann torsaeann... ta tan tatannnnnnnnnnn tan tan tatatannnnnn.. kina il.lusió bonica!!!!!!!!!!!!

petunets a totes!!!!!!!!

NENA EL NOM¡¡¡¡¡¡¡¡
torsaeann l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 07, 2010 7:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 06, 2010 9:45 pm

Un petó molt fort a totes i que tingueu una bona entrada de divendres.

Vaig a mumir que estic morta....

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 07, 2010 7:16 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Avui divendres....que bé¡¡¡¡¡

Aquesta tarda el nen te exàmen i jo aniré a comprar i posar el pis amb ordre ja que......

Demà matí vaig a l'esteticient a fer-me neteja de cutis i per la nit tinc uns amics a sopar, diumenge comunió...o sigui que tinc el finde una mica ocupadet.

Espero que totes estigueu molt bé¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 07, 2010 7:18 am

PAPALLONA¡¡EL QUE JO ET VAIG RESPONDRE JA ESTÀ EL NOM CANVIADET JA QUE VAIG PODER EDITAR.....EL TEU ESCRIT NO PUC¡¡¡¡¡¡

QUE TINGUIS UN BON CAP DE SETMANA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. maig 07, 2010 7:38 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Per fi divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i a les 2 cap a caseta quines ganes!!!!!!!!!!!!!!

Ahir vam estar a casa dels papis celebrant per avançat el cumple del tete, la cunyada esta a punt de caramel i per si les mosques!!!!!!!!!!!!!

Bueno com es presenta el finde????????? Nosaltres dema anem de paella amb els amics, espero que fagi solete!!!!!!!!!!!!!!! Sino.............

Torsaeann, ja veig que el teu animadet, animadet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes anem parlant que em criden!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants