Cuando dar las invitaciones?

un gran any!

Re: Cuando dar las invitaciones?

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 12:18 pm

Elisabet 1980 ha escrit:Doncs jo en part estic d' acord. I en part no pq nosaltres no convidem amb qui no ens parlem o no els veiem mai passem de convidar a familia o gent per compromis I ens es igual que al futur es ho poguin retreure . Es el nostre casament

jo faig exactament el mateix. No convido a qui no vull convidar i els meus pares hi estan d'acord. A unes no les convido perque no s'han portat bé amb mi o amb els meus pares.. i amb l'excusa de que no tinc els seus telf i no sé on viuen..... si els hi senta malament i m'ho retreuen, tant se m'hen donarà perque tinc la consciència ben tranquil·la

és complicat Fl0rera donar-te un consell o ficar-nos en el teu lloc per a dir el que fariem i el que no fariem, perque cadascú sap com té les seves coses, però com diu la teva mare, no enviar-li una invitació, sino sencillament fer-li saber... i aleshores que passi el que hagi de pasar.. pero és una decisió realment molt i molt complicada
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 12:25 pm

marsal75 ha escrit:jo faig exactament el mateix. No convido a qui no vull convidar i els meus pares hi estan d'acord. A unes no les convido perque no s'han portat bé amb mi o amb els meus pares.. i amb l'excusa de que no tinc els seus telf i no sé on viuen..... si els hi senta malament i m'ho retreuen, tant se m'hen donarà perque tinc la consciència ben tranquil·la

és complicat Fl0rera donar-te un consell o ficar-nos en el teu lloc per a dir el que fariem i el que no fariem, perque cadascú sap com té les seves coses, però com diu la teva mare, no enviar-li una invitació, sino sencillament fer-li saber... i aleshores que passi el que hagi de pasar.. pero és una decisió realment molt i molt complicada

és molt complicat!!! jo en un principi pensava que els meus pares hi estarien d'acord, perquè no és que sempre s'hagi portat malament amb mi, sinó que també malament amb els meus pares i sé que ells ho fan pel dia de demà, si ells no hi són, que mai em pugui dir res! però MECACHIS, es que és una merda!

Em sap greu haver tret aquest tema noies, perdoneu
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 12:59 pm

fl0reta ha escrit:
marsal75 ha escrit:jo faig exactament el mateix. No convido a qui no vull convidar i els meus pares hi estan d'acord. A unes no les convido perque no s'han portat bé amb mi o amb els meus pares.. i amb l'excusa de que no tinc els seus telf i no sé on viuen..... si els hi senta malament i m'ho retreuen, tant se m'hen donarà perque tinc la consciència ben tranquil·la

és molt complicat!!! jo en un principi pensava que els meus pares hi estarien d'acord, perquè no és que sempre s'hagi portat malament amb mi, sinó que també malament amb els meus pares i sé que ells ho fan pel dia de demà, si ells no hi són, que mai em pugui dir res! però MECACHIS, es que és una merda!

Em sap greu haver tret aquest tema noies, perdoneu

que no et sapiga greu reina!! aquí qui més qui menys també té les seves cosetes, i totes anem al mateix tren amb ho qual si podem ajudar-nos mutament millor. A més, tenim l'afegit de que com no ens coneixem, no hi han llaços emotius pel mig i permet donar una visió diferent, encara que no es sapiga res de res.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 2:31 pm

No t'ha de saber greu comentar res: de fet, això és el que t'ajuda... reps opinions de tots gustos i colors, de vegades una visió que tu no has vist o que no has contemplat. Evidentment, com et diu marsal, cadascú sap el perquè de determinades decisions i cap de nosaltres no pot jutjar una decisió d'algú altre, simplement perquè cada història és un món.

En el meu cas, no convido a certes persones perquè no s'han portat bé o com ho havien de fer amb mí o amb els que m'estimo; d'altra banda, també convido a altres persones que en determinats moments no han fet el que havien de fer i m'han decebut en moments importants de la meva vida i/o no entenc el seu comportament i la seva actitud en determinats moments. En aquests casos els convidaré igual perquè en algun moment de la vida han estat realment importants (i encara que em dolgui, encara ho són) per a mí; que siguin ells els que es pronunciïn. No serà per mi que es perdi una nova ocasió de reprendre el contacte i una bona amistat. De totes maneres, ho faré amb il·lusió i sinceritat (sempre amb el coneixement i la certesa que algú em decebrà -alguns un altre cop-), i si els altres ho accepten i es continuen comportant com no ho haurien de fer, els hipòcrites seran ells. Però és el que diem... tot depèn de les situacions, de les persones i de la seva manera de ser i de fer, de les circumstàncies...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 3:32 pm

Reines!!! no sé pas que ha passat, però ha sigut obrir-me a vosaltres... i a mig dia he anat a dinar a ca els meus pares i m'han dit que no cal que convidi a mon germà, que han entés ja d'una vegada per totes que no haig de passar per aquest tràngol tan amarg. Mon pare ja ho ha dit clar, que no es mereixen que els convidi que encara vindran per espatllar-me el dia i que això no ho vol de cap manera.

Ara ja estic una mica més tranquila i serena.
Moltes gràcies noies pels vostres punts de vista i les vostres paraules.

Gràcies, de veritat!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 3:36 pm

fl0reta ha escrit:Reines!!! no sé pas que ha passat, però ha sigut obrir-me a vosaltres... i a mig dia he anat a dinar a ca els meus pares i m'han dit que no cal que convidi a mon germà, que han entés ja d'una vegada per totes que no haig de passar per aquest tràngol tan amarg. Mon pare ja ho ha dit clar, que no es mereixen que els convidi que encara vindran per espatllar-me el dia i que això no ho vol de cap manera.

Ara ja estic una mica més tranquila i serena.
Moltes gràcies noies pels vostres punts de vista i les vostres paraules.

Gràcies, de veritat!

Veus? Tard o d'hora tot s'arregla... l'enhorabona per la tranquil·litat, guapa!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 3:37 pm

doncs un gran pes i un gran mal de cap que t'has tret de sobre!! enhorabona

jo porto molts dies donant voltes al coco sobre una cosa, encara que queda força temps per donar les invitacions, algun dia o altre ho hauré de decidir. Ja sabeu que deu fer uns dos mesos va morir un dels meus tiets, amb ho qual s'ha quedat sola la meva tieta a València. Ella té 3 fills (els meus cosins) d'un matrimoni anterior. El seu fill gran és com si no existís ni per a la seva mare ni per a la resta de la familia (la seva mare no li ha fet saber que el seu marit ha mort) i els meus altres dos cosins tenen tela cada un d'ells. El segon, viu amb una noia des de fa uns anys. Ella és encantadora i amb els dellonses molt ben col·locats per aguantar el meu cosí, que és un problema amb potes, ficat a la droga durant molts anys, ara esta fora d'ella pero manté el seu caracter raret, encara que és el molt carinyos. I el tercer, bueno... aquest es un prepotent que li ha fet algunes males respostes als meus pares a més d'algun lleig. Clar, ara la cosa esta com faig pujar a la meva tia pel casament?? No la puc fer pujar amb l'euromed perque la dona li costa molt caminar (ha tingut hernia discal a les cervicals fa anys i ara en torna a tenir, amb ho qual una part del cos esta mig paralitzat), si la anem a buscar a Valencia el cap de setmana anterior, a la m*** tot el que hagem de fer aleshores nosaltres i a més no la podriem anar a tornar nosaltres un altre cop.... ho vaig parlar amb el meu pare i em va dir que no quedava cap més remei que convidar a algun dels meus cosins al casament: però a quin???
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 3:53 pm

que xungu marsal! jo.... crec que convidaria al segon, ja que la parella a tu et cau bé i si ell s'ha rehabilitat... es comportarà i la teva tieta se sentirà a gust, perquè no haurà d'aguantar una companyia que no li ve de gust, com és el cas del gran. I tampoc convides al prepontent del petit, així no "t'aguará" la fiesta, perquè aquell dia els ulls s'han de centrar en vosaltres dos i no en un tercer que no té res a veure!

Almenys és el que jo penso, sense conéixer bé la història!!! Espero haver-te ajudat, cmo heu fet mab mi! :-)ok:
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 4:00 pm

Jo estic totalment d'acord amb la flOreta... realment sembla la millor opció, de los males siempre el menor...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: sarapia » dl. maig 03, 2010 4:12 pm

fl0reta, al final les coses sempre acaben bé, més tard o més d'hora però tot arriba....

Marsal, penso igual que les altres, jo convidaria al del mig, si la seva companya et cau bé ja tens molt de guanyat!

Veig que totes tenim les nostres coses. Jo tenia molt clar que no convidaria a uns tiets i cosina meva , no m'hi parlo des de fa anys (ells van donar l'esquena a la família), però els meus pares i la meva parella m'han convençut que els convidi perquè així no tindràn res per a retreure'ns en moments foturs (com et van dir els teus pares fl0reta). Tinc clar que al dia del casament tindré gent que m'estimo molt al meu voltant i que tres persones no m'amargaran el dia. Els tindré allà, però com molt bé dieu, tindré molta altre gent amb qui distreure la meva atenció...

Així que nenes jo crec que és el nostre dia (i el de les nostres parelles) i l'hem de disfrutar SI O SI!!!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 4:28 pm

si gairebé és la meva opció, que vingui el meu cosí segon i que vagi a dormir al pis del meu germà jajaja ara que esta a punt d'independitzar-se (que cruel que soc)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. maig 03, 2010 4:29 pm

Marta,

Yo también me quedo con el primo del medio!!! Creo q si su pareja es agradable y él está un poco más centrado, se comportará en la boda. Así tu tía podrá hacer el viaje con ellos. :-)ok:
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 03, 2010 5:05 pm

JesusyBerta ha escrit:Marta,

Yo también me quedo con el primo del medio!!! Creo q si su pareja es agradable y él está un poco más centrado, se comportará en la boda. Así tu tía podrá hacer el viaje con ellos. :-)ok:

si no fuera por su pareja... ese ya estaria criando malvas. Realmente tambien son los que mejor se portan con mi tia, y eso que ella y mi primo no se llevan muy bien, pero bueno para mi es la mejor opción de todas. Mi tia en casa mis padres, y mi primo y su pareja en el piso con mi hermano
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. maig 03, 2010 5:07 pm

marsal75 ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:Marta,

si no fuera por su pareja... ese ya estaria criando malvas. Realmente tambien son los que mejor se portan con mi tia, y eso que ella y mi primo no se llevan muy bien, pero bueno para mi es la mejor opción de todas. Mi tia en casa mis padres, y mi primo y su pareja en el piso con mi hermano

Pues yo creo q es una buena solución!!!! :-)ok:
Eso sí, a tu hermano le dejas el muerto de tu primo....jajajaajjajaajajajajajaja
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. maig 03, 2010 5:46 pm

Marsal 75 , jo penso igual que les altres però això només és la nostra opinió sempre has de fer el que et surti del cor pq es el teu casament i t' has de sentir a gust
Imatge
Elisabet 1980

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. maig 03, 2010 5:49 pm

m' alegro que al final els teus pares hagin estes la teva situació . Espero que ara estiguis més tranquil.la
Imatge
Elisabet 1980

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MaBer » dj. maig 06, 2010 5:29 pm

Nosaltres ens casem el Maig de l'any que ve i les pensavem donar als volts del Nadal....nuse si fem bé, serà massa d'hora o massa tard.....q en penseu ??
MaBer
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:31 pm

MaBer ha escrit:Nosaltres ens casem el Maig de l'any que ve i les pensavem donar als volts del Nadal....nuse si fem bé, serà massa d'hora o massa tard.....q en penseu ??

nosaltres ens casem el 9 d'abril i les donarem al desembre!!!! jo crec que amb 4 mesos tenem més que de sobres per lo que hagin de fer!!!! a més desembre és un bon més... que hi ha paga doble normalment!!! :P
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: ShuRa » dj. maig 06, 2010 5:34 pm

jejejej parece que en navidades lloverán invitaciones :)
Nosotros también las damos en esas fechas, aparte de por el tiempo que falte....también pq me parece una fecha preciosa para entregarlas :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:37 pm

eso es verdad es una fecha agradable además.... se aprovechan las reuniones familiares, que creo que facilitan mucho la labor de entregar las invitaciones!! *.O.-O*
Imatge
Imatge
fl0reta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants