"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dv. maig 07, 2010 7:54 am

Per fi a arribat el dia mes esperat...AVUI HEM TREUEN EL GUIX!!!!o aixo espero sino hem suicido!!!jijijijijijji!!!

A part avui es el cumpledel meu nen i ja li estic preparant soparet lleuger i rapid am tots els amics ja q ell dema torna a treballar de 12 hores xo aqest finde les fa de mati

Espero q disfruteu del cap de setmana xq jo nose si podre entrar!!!1

Bon finde a totes
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. maig 07, 2010 8:35 am

Bon dia ninetes!!!!

Que tal esteu??? avui divendres....encara que jo començo el finde demà!!! jejejejejej...aviat s'acaba això de treballar els dissabtes...jjejejejej

Ahir no vaig entrar en tota la tarda i esk vaig estar a casa els pares amb el meu patarrufo petit i donant-li la papilla.... és per veuren's a tots 3....sortim de papilla fins al cap.... :-) :-)

Tara...ja li queda poquet a la cunyada, no????

Ninetes...vaig a fer una mica de neteja i així per demà no em queda res....i finde libre de limpiar!!!!! jejejejejeje

Laiac....i l'estudi??? com vas???? no se't veu per aqui....espero que tot vagi molt bé!!!

Petonets a totes!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dv. maig 07, 2010 9:12 am

BON DIA NINETEEEEEEEESS!!!!!

buf buf.......per les que m'heu preguntat l'estudi va............vaya....un agobio, tic molt nerviosa, desmotivada, és una tortura i aj tinc ganes d'acabar....i si a això s'ajunten més coses doncs.....al final fotre un pet....però per la resta.....força bé eeee...jijijijiij!!!!!

Happi.....que guai...ja t'imagino tal i com dius amb la papilla....a mi els meus nebots eren horribles.....feien un munt de patarrufes menjant la papilla de fruites i prprprprprprprppr tot per sobre de tothom!!!!quina gràcia!!!!

elxa POR FAVOR..........jo que m'acabo de menjar el meu bimbo de pernil i em moro de ganes.....si tuviera aquí unas principi...ya te vale ya!!!!!!

estiuuuuuuuuuuu...el guixxxxxxxxxxx, iupiiiiiiiiiiii i has estat de baixa aquest temps??? bona caiguda eeee,,...que vagi molt bé el finde amb el nen...que 12 hores de matí ja es diferent..!!! pèr cert....i el pis????

Nur......SIIIIIIIIIIIII ahir a la nit ja estava sense nen.......iupiiiiiiiii..........pobrissó si no molestava gens!!!!! però mira....ja no tinc obligacions!!!!jijijji!!!!! (i prova prova ho dels dippas amb formatge fos)

Avui a la tarda estudiaré i a la nit celebraré un cumple d'un amic.......així que a verue si parlem més tard o demà!!!
PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 07, 2010 9:25 am

torsaeann JA HO HE CANVIAT!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 07, 2010 9:27 am

hola buniques..
Es veritat tara.. t'ha cunyada.. quan li falta!
Elxa wapi.. que va.. faig 3 torns seguits.. tarda, nit.. i avui mati fins les 14hs! estic aki a urgències... aix....

Estiu avui t'ho treuennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. oléeeeeeeeee
Laiac.. avui d'anniversari! mira així desconectes una mica... que el cap ho agraeix!
Happi que tal tot? i el ninet?!

bueno me criden
muas!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dv. maig 07, 2010 10:05 am

hola bella!!!!!11

A veure jo m'ho vaig fer a la perruqueria, pero la meva perruquera tambe es maquilladora i per mi va estar genial, pero tot es questio de provar-ho, tu els hi dius el que vols i llestos!
Jo amb la meva molt contenta !
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. maig 07, 2010 10:49 am

Hola bella,

Jo em caso a la tarda i a les 12 anire a la pelu quan surti menjare algo si m be de gust clar i despres anire a la meva esteticient o vindra ella a casa xq cm es amiga de tota la vida el q a ella li vagi millor

Pero hi han peluqueries q tmb tenen alli gent q maquillen, jo a la q vai la noia q ia ma maquillat un parell de vegades i a mi no ma agradat x aixo no mu faran alla
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. maig 07, 2010 12:57 pm

Hola!!

Mmm… m’encanten els divendres!!! A les portes del finde!! ::love::

Torsaeann, tens un finde ocupadet! Que vagi molt bé!!

Tara, veig que tu tambe! Quan li toca a ta cunyada?

Estiu, que tal? Ja t’han tret el guix? Felicita al teu nen de part meva!

Happi! Volem foto teva donant la papilla!!!

Elxa!!!!!! No!!!!! Jajajajaja!!! Tu res de papates... tu directe a les principe!!! Jajajaja!!! És que és un no parar aixo!!! Ñam ñam...

Papallona, com va anar el curro? Com portes lo de tants torns seguits? Vinga, que cada cop està més aprop el finde i podràs descansar com et mereixes!!

Laiac!!! Com em dius això!! Prova prova em diu!!!! Jajajaja!!!! Ais el vestit... farà un pet quan me’l posi!!! Jajaja!! (jo em queixo... però ja ho tinc ben apuntadet: dipas amb formatge fos, jijijiji!!! Aquesta tarda aniré al super!!) Nena, vinga anima’t!! Que ja queda poc per l’estudi, i ja veuràs que tot l’esforç que ara estàs fent valdrà la pena!!! Ara estàs agoviada, desmotivada... però tot això és culpa dels nervis!! Tu tranquilitzat, ves estudiant poquet a poquet com vas fent fins ara i tot sortirà genial, i no te’n donaràs compte que tot haurà passat!!! Tu pots! I nosaltres estem amb tu!

Giss, com es presenta el finde? Repartint invis?

Parlem més tard!!!! Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. maig 07, 2010 1:02 pm

23Bella32 ha escrit:Bones noies!!!! me colat aquí al vostre post per preguntar-vos una coseta, haveure si em podeu ajudar o aconsellar...
Vosaltres us maquillareu a la pelu on us faran el pentinat, o heu triat algun lloc que siguin profesionals del maquillatge¿?¿
Com ho feu vosaltres¿?¿ jo es que... no es que no me'n refii de la noia que em maquillaria a la pelu on em fare el pentinat, però no se, al ser esteticient i tal...no se si acertarà lo que vull, no se com explicar-ho. Soposo que com tota nuvia vol que tot estigui i surti perfecte, doncs jo vull el maquillatge perfecte i no vull algo que apenes es veigi ni algo que sigui una exageració, però vull destacar molt els ulls i no se.
Bueno en definitiva i en resum i en de tot, vosaltres saveu d'alguna maquilladora o d'algun lloc on maquillin molt be a Reus si pot ser i si no a Tgn cap problem, però si pot ser a Reus millor que soc d'allí¿?¿? gracieeees guapeees!!!! : besito :

Hola Bella!
Jo ho faig tot a la mateixa perrqueria. Petinat i maquillatge! Ja vaig fer la prova i en vaig quedar contenta, i per això ja no he mirat res més.
Això seria fer-te una prova i despres decidir on t'ho vols fer. I si no et conveç continues mirant altres possibilitats.
En quan a una pelu per Reus o Tgn no et puc ajudar... la meva és de Valls.
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. maig 07, 2010 5:52 pm

Ninetesss!!!

estudio aquesta un ratet més i després cap a reus a sopar....que no creieu però no tinc gaires ganes eeeee!!!!!

que vagi molt bé el finde a totes...........jo demà tindré els papas per aquí plantant però estaré tot el finde a caseta!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEETs!!!

Nur........si si, tu apunta!!! jijijijiji >.-<:
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. maig 07, 2010 5:56 pm

23Bella32 ha escrit:Bones noies!!!! me colat aquí al vostre post per preguntar-vos una coseta, haveure si em podeu ajudar o aconsellar...
Vosaltres us maquillareu a la pelu on us faran el pentinat, o heu triat algun lloc que siguin profesionals del maquillatge¿?¿
Com ho feu vosaltres¿?¿ jo es que... no es que no me'n refii de la noia que em maquillaria a la pelu on em fare el pentinat, però no se, al ser esteticient i tal...no se si acertarà lo que vull, no se com explicar-ho. Soposo que com tota nuvia vol que tot estigui i surti perfecte, doncs jo vull el maquillatge perfecte i no vull algo que apenes es veigi ni algo que sigui una exageració, però vull destacar molt els ulls i no se.
Bueno en definitiva i en resum i en de tot, vosaltres saveu d'alguna maquilladora o d'algun lloc on maquillin molt be a Reus si pot ser i si no a Tgn cap problem, però si pot ser a Reus millor que soc d'allí¿?¿? gracieeees guapeees!!!! : besito :

Hola Bella!!
jo realment m'ho vaig fer al maeix lloc que em van pentinar....crec que la qüestió és que els hi diguis la idea que tens, i fer-te les proves que facin falta....jo juntament amb el pentinat em vaig fer 3 proves de maquillatge...i el dia de la boda perfecte.....!!
a les proves anteriors, sobre la marxa li anava dient....ara no vull la ratlla negre de dalt...ara treume més dorat dels ulls...fins que al final, el dia de la boda va ser perfecte!!!! això depèn molt del que tu li diguis que vols....

jo de tu provaria a la mateixa peluqueria i que et faci algo que a tu t'agradi a veure què et diuen!!!!!

Petons!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 09, 2010 1:13 am

Ninetes bona nit¡¡¡¡ vaig a mumir que demà tinc comunió¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dg. maig 09, 2010 7:30 am

Hola guapis!!! com va el finde?
El meu tranquilet... avui anirem a un poblet que m'han dit que és molt bonic per fer-nos el pre-boda, i després cap a casa que hi ha fórmula i damunt a Montmeló... i el nen no s'ho vol perdre per res del món... jejeje

Les invis ja casi totes estan repartides! ha anat ràpid, perquè moltes anaven per correus i altres a la bústia.
Nenes, això s'apropa a la velocitat del llum... quines ganes!!! però encara hem queden moltes coses per preparar... espero que no em pilli el toro!!!

Un petonet per a totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 09, 2010 9:05 pm

Hola ninetes!!
Com ha anat el finde??
Uf... ha estat un no parar! Hem fet cosetes per la boda. Ja tenim bastantes coses lligades! Guai! ::love::

Torsaeann, que tal la comunió?

Giss, que tal? Ja teniu lloc per al pre-boda?? Nosaltres, si fa bon temps, ho fem aquest dissabte 15!!! Que fort!!! El pre-boda ja!!!! A veure quin temps farà... em preocupa, eh!!!

La resta que tal el finde???

Petonets!!

Ahhh!!! Laiac!!!! Vaig provar les dippas amb formatge!!! jajajaj!! Mare meva, el vestit!!!! El vestit!!!! jajajaja!! Res, molt bo eh!! Però prou!! No em doneu més idees, sino malament!!! jijiji!!! Ais... si ens haguessiu vist ahir a la nit per sopar el meu nen i jo amb les dippas... jajaja!!!

Fins demà guapíssimes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 7:16 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Com ha anat el finde??
Uf... ha estat un no parar! Hem fet cosetes per la boda. Ja tenim bastantes coses lligades! Guai! ::love::

Torsaeann, que tal la comunió?

Giss, que tal? Ja teniu lloc per al pre-boda?? Nosaltres, si fa bon temps, ho fem aquest dissabte 15!!! Que fort!!! El pre-boda ja!!!! A veure quin temps farà... em preocupa, eh!!!

La resta que tal el finde???

Petonets!!

Ahhh!!! Laiac!!!! Vaig provar les dippas amb formatge!!! jajajaj!! Mare meva, el vestit!!!! El vestit!!!! jajajaja!! Res, molt bo eh!! Però prou!! No em doneu més idees, sino malament!!! jijiji!!! Ais... si ens haguessiu vist ahir a la nit per sopar el meu nen i jo amb les dippas... jajaja!!!

Fins demà guapíssimes!!!

Dippas? que son?

Com va tot bonica?

ja ens queda menys......

Un petó molt fort¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 7:18 am

Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡

Ja som dilluns, quin rotllo.....jo aquesta setmana la tinc una miqueta liada per quedar.....avui fisio demà i dijous curs, dimecres vestit......QUINES GANES¡¡¡¡¡

Bueno amores espero que totes molt bé i fins la nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. maig 10, 2010 7:26 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Avui sembla que fa solet, a veure si aguanta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons nosaltres de relax tot el finde!!!!!!!!!! Bueno dissabte paella amb els amics, en vam asseure a la taula a les 5 de la tarda!!!!!!!!!!! vam fer berenar-sopar!!!!!!!!!! Pero estava bona!!!!!!!!!!!!!
I ahir relax i tota la tarda al sofa, ja que no venia gaire de gust sortir, amb el temps que va fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!!!!!!!! Petonets a totes!

Torsaeann, nena 3 setmanes i 5 dies i baixantttttttttttttttt!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. maig 10, 2010 8:28 am

Bon dia ninetes!!!! com esteu?

Nosaltres marxem cap al poble que anem a rehabilitació....aquesta setmana la tenim de metges però bé....jo penso que anirà tot bé!!!! Quin sol més radiant : sol : : sol : ja està bé que arribi la caloreta!!!

No res, entrava a saludar i a desitjar-vos un bon dilluns....Després al migdia em fico al dia que fins les 17:30 no tindré classe...okis???

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. maig 10, 2010 2:50 pm

Nineteeeeeeeess!!!!!

aquest matí he entrat al correu però no per aquí.......quin agobio de feina...cada dia m'agrada menys!!! buf buf!!!

com va el dia per ara?? avui fa solet no?? però jo tinc un mal de cap....i sembla una tonteria, però també les orelles!!!nu sé....això daquests canvis de temps!!!!
A verue si comença La Riera i faig una mica de migdiada que després a estudiar!!!!

NUR............HAS PICAT!!!!!!!!!!!! que boooo, però has de fer que el formatge es fongui ho just!!!

TARA.........així que ahir de panxing eeee, ben fet, com ha de ser un diumenge!!!

TORSEANN.....quina setmaneta...però tranqui i ànimus, qe et queda poquet per la BODA I la RIVIERA MAYAAAAAAA!!!!!

HAPPI.........el nen segueix amb la rehabilitació??? espero que li vagi molt bé!!!

ELXA.............hola..........

A totes..........molts patunets!!!!!!!espero que estigueu bé!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. maig 10, 2010 8:12 pm

Ninetes....bufff quin poc moviment tenim per aqui avui!!!

Com esteu??? jo m'acabo de dutxar que he arribat del gym i estem preparant el sopar....demà dimarts dia durillo.....jejejjejeje. Encara que demà és el nostre aniversari....5 anyets ja!!! que fort! com passa el temps....i no res...ho deixarem pel finde per a celebrar-ho!!!

Laiac...el nen ho porta bastant bé el tema...demà té visita amb la traumatòloga d'aqui i el dimecres anem a veure al doctor que el va operar...no se que dir-t'he que sospito que ja li treuen una crossa.... :hmm:: però no se..ehhh!!!

Bé ninetes....avui penso que ja no entraré més pq en pic m'estiri al sofaaaaaaaa...s'acabó!!! jejejeje

Doncs no res...parlem demà i bona nitttttttt!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants