Autor: Trinity » dj. maig 06, 2010 8:09 am

Autor: MARICRIS » dj. maig 06, 2010 10:44 am
Nikka80 ha escrit:jjaajjajaja, que exageradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de novia leprosa dice!!!!!!!!!!! jajajjaaa, nenaaaaaaaaa, y porque no has exo UVA????? aunque hubiera sido alguna sesion pa no verte tan cadaver???
buenoooooooooo, aqui parece que ahora no llueve... pero no se... vaya semanita en remojo que llevamos!!!!!!!!!!!
siii, nora hace 2 años ya y esta preciosa!!!!!!!!!!! aunque que voy a decir yo!!! esta pa comersela, y cada dia nos va enseñando algo nuevo..

Autor: MARICRIS » dj. maig 06, 2010 11:17 am

Autor: Selecty » dj. maig 06, 2010 11:30 am
Autor: Selecty » dv. maig 07, 2010 1:03 pm
-()-)
-()-)
: besito
Autor: txellgodayol » dv. maig 07, 2010 1:18 pm

Autor: Selecty » dv. maig 07, 2010 2:08 pm
txellgodayol ha escrit:Yo este finde estare en Sitges al final haciendo de tia con Sergi, esta noche nos llevan a nuestros dos sobrinos y mañana los tenemos todo el dia, tengo unas ganas!!!
Guapi que vaya bien por tu pueblo!!! ve con cuidado con el coche

Autor: txellgodayol » dv. maig 07, 2010 2:22 pm

Autor: MARICRIS » dv. maig 07, 2010 4:48 pm
sense pasar-m'he molt pq per ex. alcohol no puc ni olorarlo pero me dan permiso pa beberme una light!!! ole ole! la gent normal es contenta quan l'inviten a una boda pels nuvis, per la festorra i jo, egoista de mi em contento amb que menjare NORMAL!! soc un cas! mira que si algu de la boda llegeix aixo...
.... bueno i es una escusa per posar-me wapa! avui ja he anat a la pelu a ficar-me el tinte: voy de peliroja peligrossssaaaa!! jajaja!!! i dema a pentinar-me diferent: es lo que tiene tener una muy amiga peluquera!! jijiji 

Autor: Nikka80 » ds. maig 08, 2010 6:49 am

Autor: Nikka80 » ds. maig 08, 2010 10:50 pm

Autor: Selecty » dl. maig 10, 2010 9:32 am
por fin!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: MARICRIS » dl. maig 10, 2010 11:08 am
MUCHAS FELICIDADES!!! ENHORABUENA POR LA BARRIGUITA!!!
y de cuanto estas?? y como te encuentras?? vaya regalazooo le dista a Nora no? un germanet o germaneta!! bueno ya nos irás contando cosillas de la barriguita!
per totes les altres !!!!
Autor: txellgodayol » dl. maig 10, 2010 12:19 pm

Autor: Nikka80 » dl. maig 10, 2010 3:41 pm

Autor: MARICRIS » dl. maig 10, 2010 5:08 pm
txellgodayol ha escrit:Que va ha anat genial amb els nens, encara que he d'acceptar que en mes d'una ocasio el nen em tria de quicio que li diuen, pero era feliz de veure en sergi fent el paper de pare, estava encantat jugant a metges amb la gisela i en pau.
Jo avui he anat a la dexeus a fer-me una eco i una analitica hi han estat mes de dos hores i mitja. He perdut tot el mati.
I ahir vaig baixar a barna a dinar a casa del meu cosi, i despres de dinar vam fer una passejada de dues hores tota la familia, i vaig estar parlant amb les meves tietes de com vull anar pel casament del meu cosi, ara em falta trobar una modista que me'l faci, que no en conec cap, o una botiga on tinguin el tipus de vestit que busco, pero ni idea d'on mirar
... 
Autor: MARICRIS » dl. maig 10, 2010 5:11 pm
Nikka80 ha escrit:MARICRIS LA SEMANA QUE VIENE ESTARE DE 2 MESES............ DE MOMENTO TODO BIEN, NADA QUE VER CON EL EMBARAZO QUE TUVE CON NORA, EN ESTE ME ENCUENTRO BIEN, NADA DE VOMITOS....
NORA ESTA SUPER FELIZ Y SIEMPRE LE DA BESITOS A LA PANCHA, HOY DECIA QUE QUERIA UNA TATA, A VER... A NOSOTROS NOS GUSTARIA TENER LA PAREJITA, PERO SI NO ES ASI PARA ELLA QUIZAS ES MEJOR OTRA NENA PARA JUGAR....
TIENES QUE PASARNOS FOTOS DE LA BODA!!!!!!!!!!!!!!!!! AIXXXX, AYER DE RESACON!!! JEJEJEEJ
me lalegro de que no tengas sintomas, tengo una compi del pueblo que esta de mellizos y lo esta pasando fatal la pobre que si vomitos que si nauseas pero de tenerse que quedar tirá al sofa todo el dia, pobreta...
Autor: txellgodayol » dl. maig 10, 2010 9:10 pm
MARICRIS ha escrit:txellgodayol ha escrit:Que va ha anat genial amb els nens, encara que he d'acceptar que en mes d'una ocasio el nen em tria de quicio que li diuen, pero era feliz de veure en sergi fent el paper de pare, estava encantat jugant a metges amb la gisela i en pau.
Jo avui he anat a la dexeus a fer-me una eco i una analitica hi han estat mes de dos hores i mitja. He perdut tot el mati.
I ahir vaig baixar a barna a dinar a casa del meu cosi, i despres de dinar vam fer una passejada de dues hores tota la familia, i vaig estar parlant amb les meves tietes de com vull anar pel casament del meu cosi, ara em falta trobar una modista que me'l faci, que no en conec cap, o una botiga on tinguin el tipus de vestit que busco, pero ni idea d'on mirar
uix!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
![]()
ma germana i ma mare per la meva boda es van fer uns vestits molt xulos com els volien elles a una modista que te botiga que hi ha al barri de gracia, te disenys mooolt guapos i si no t'agrada res o vas amb la teva idea también te'ls fa... potser hi podries anar a treure el cap a vore que et sembla...i de preu suuuper be! ai! a mi también m'en va fer 1 de palabra de honor color plata amb seda salvatje amb una torera a joc ! senzill pero m'agrada molt!

Autor: Nikka80 » dt. maig 11, 2010 6:48 am

Autor: madonna » dt. maig 11, 2010 11:05 am
i no sé k fer... , espero k els anàlisis hagin anat bé
K bien!! y encima te encuentras genial!! me alegro!