"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 8:37 pm

hola ninetes que tal?

Jo aqui a casa amb mal la panxa...quin rotllo¡¡¡¡

Un petó molt fort per a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 8:39 pm

NINETES, ahir vaig veure per les noticies que el fum del volcà ocasionaba de nou problemes...tinc una por de que passi alguna cosa i aquell dia estigui aeroport TANCADET......
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 8:56 pm

torsaeann ha escrit:
Dippas? que son?

Com va tot bonica?

ja ens queda menys......

Un petó molt fort¡¡¡¡

Hole guapa!! Son patates les dippas. Despres de la boda ja t'ho explicarem... no vull que caiguins ara en la temptació com jo!!! jajajaja!!! Ais el vestit!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 8:57 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡

Ja som dilluns, quin rotllo.....jo aquesta setmana la tinc una miqueta liada per quedar.....avui fisio demà i dijous curs, dimecres vestit......QUINES GANES¡¡¡¡¡

Bueno amores espero que totes molt bé i fins la nit¡¡¡¡¡

Quines ganes de veure't amb el vestit!!! Segur que estaràs guapíssima!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:01 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeess!!!!!

aquest matí he entrat al correu però no per aquí.......quin agobio de feina...cada dia m'agrada menys!!! buf buf!!!

com va el dia per ara?? avui fa solet no?? però jo tinc un mal de cap....i sembla una tonteria, però també les orelles!!!nu sé....això daquests canvis de temps!!!!
A verue si comença La Riera i faig una mica de migdiada que després a estudiar!!!!

NUR............HAS PICAT!!!!!!!!!!!! que boooo, però has de fer que el formatge es fongui ho just!!!

TARA.........així que ahir de panxing eeee, ben fet, com ha de ser un diumenge!!!

TORSEANN.....quina setmaneta...però tranqui i ànimus, qe et queda poquet per la BODA I la RIVIERA MAYAAAAAAA!!!!!

HAPPI.........el nen segueix amb la rehabilitació??? espero que li vagi molt bé!!!

ELXA.............hola..........

A totes..........molts patunets!!!!!!!espero que estigueu bé!!!!

Hola! Com ha anat el dilluns? La Riera està interessant, eh!! Jo vull que hi hagi marro entre el sergi i la maribel!!! jajajaja!!!

Com va l'estudi?? Vinga, els últims esforços que aviat ja haurà passat!

En quan a lo del formatge, un cop passada la boda m'ho has d'explicar amb més calma. El formatge em sembla que no el vam acabar d'encertar, però tot i així no vam deixar res! jajajaja!!!

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:04 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bufff quin poc moviment tenim per aqui avui!!!

Com esteu??? jo m'acabo de dutxar que he arribat del gym i estem preparant el sopar....demà dimarts dia durillo.....jejejjejeje. Encara que demà és el nostre aniversari....5 anyets ja!!! que fort! com passa el temps....i no res...ho deixarem pel finde per a celebrar-ho!!!

Laiac...el nen ho porta bastant bé el tema...demà té visita amb la traumatòloga d'aqui i el dimecres anem a veure al doctor que el va operar...no se que dir-t'he que sospito que ja li treuen una crossa.... :hmm:: però no se..ehhh!!!

Bé ninetes....avui penso que ja no entraré més pq en pic m'estiri al sofaaaaaaaa...s'acabó!!! jejejeje

Doncs no res...parlem demà i bona nitttttttt!!!!

Hola guapa!!
A veure si dimecres arriba el notición!! Sense crossa! jejeje! :-)ok: Si progressa tant bé segur!!
Que vagi tot molt bé!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:05 pm

torsaeann ha escrit:NINETES, ahir vaig veure per les noticies que el fum del volcà ocasionaba de nou problemes...tinc una por de que passi alguna cosa i aquell dia estigui aeroport TANCADET......

Esperem que passi aviat això!!!
Avui al cole em feien conya amb aquest tema, em deien que si arriba el dia i hi ha aquest fum m'ajudaran a bufar... llavors aquí se m'ha encés la llumeneta!!! :hmm:: Jo veia el viatge molt lluny i ni menys i pensava en tot això del volcà!!
Nena, ànims! Que segur que tot sortirà bé!!! Tot ha de sortir bé!! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:09 pm

Aps! Avui hem anat a recollir el traje del papa! Que guapo està! Li han arreglat una mica i li queda clavat!! ::love:: jeje!
Vinga guapetones!!
Demà serà un dia llarg... la setmana vinent és la clausura del centenari, i per variar, hem de preparar fotos!!! Quin dia m'espera...
Fins demà!
Que tingueu totes un molt bon dia!!!!!! Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. maig 10, 2010 9:15 pm

Nineteeeeeess!!!! m'haig de posar a planxar...no tinc ganes!!!!

Fa no res que he arribat de casa ma germana, pa que vull criatures si ja en tinc dos aquí al morell........i res, ara un ratet al sofaret!!!!

Nur.........que fuerteeeeeee....jo engegaria a la valeria aquesta i em tiraria al coll del Sergi.....es que es veu tan monu,..i la maribel, molt s'està aguantant..........es que no m'ho puc perdre cap dia....a vegades ni aguanto a la nit i ho veig per la tarda per internet!!!!!jijijij me n'alegro pel traje del papa!!

Torseann........tranquil·la d'aquí un meset res del núvol de cendra...sinó per totes ja començarem a bufar com diu la nur...

Patunets a totes ninetes.....demà, dimecres i dijous no estaré a la feina al matí...espero poder escriure per la tarda!!!!
NANIT a totes!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. maig 10, 2010 9:16 pm

Per cert NUR...........no sé si saps que ja tinc el quadre a caseta!! jijiji faltava més!!!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:31 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeess!!!! m'haig de posar a planxar...no tinc ganes!!!!

Fa no res que he arribat de casa ma germana, pa que vull criatures si ja en tinc dos aquí al morell........i res, ara un ratet al sofaret!!!!

Nur.........que fuerteeeeeee....jo engegaria a la valeria aquesta i em tiraria al coll del Sergi.....es que es veu tan monu,..i la maribel, molt s'està aguantant..........es que no m'ho puc perdre cap dia....a vegades ni aguanto a la nit i ho veig per la tarda per internet!!!!!jijijij me n'alegro pel traje del papa!!

Torseann........tranquil·la d'aquí un meset res del núvol de cendra...sinó per totes ja començarem a bufar com diu la nur...

Patunets a totes ninetes.....demà, dimecres i dijous no estaré a la feina al matí...espero poder escriure per la tarda!!!!
NANIT a totes!!

jajaja!! jo tambe estic molt enganxada a la serie!! només ho puc veure a la nit perque no paro en tot lo dia per casa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:33 pm

laiac ha escrit:Per cert NUR...........no sé si saps que ja tinc el quadre a caseta!! jijiji faltava més!!!!!!

PAtunets!!!!

Que dius! El quadre que tenien a l'estudi?? Era molt guapo nena!!! :-)ok: Que guai! I el video que tal? Ja te'l van tornar a arreglar?
Aquest dissabte tinc el pre-boda amb ells (si no plou!), ja us explicaré com va! No sabré com posar-me a les fotos, jajaja!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. maig 11, 2010 6:52 am

Bon dia boniques! Ahir no em vaig poder connectar ja que va ser el cumple del meu nen i va sortir més aviadet de la feina per estar tranquilets sopant a casa...
Li vaig regalar un super massatge aquafly! una passada! per la boda jo també me'l faré! i ma mare també vol! jejeje

Vosaltres què tal? ja veig que bé no? Bueno, us desitjo a totes un bon dimarts!

Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 11, 2010 7:19 am

Hola boniques molt bon dia¡¡¡¡

Avui curs fins la nit...o sigui que segurament fins demà res de res d'escriure....

Espero que totes estigueu molt bé¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. maig 11, 2010 7:30 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Un dia mes, passen els dies volant!!!!!!!!!!!!!! pero ja tinc ganes que arribi el juny, a veure si fa mes bo i començarem a anar de bodorrio en bodorrio!!!!!!!!!!!
Nosaltres esperant al petit aleix que no vol sortir, ja veig que al final l'hauran de treure!!!!!!!!!!Veig que hi ha forces preocupacions, torsaeann, no crec que us afecti, haurem de resar si cal!!!

Bueno anem parlant, encara que avui hi haura poc moviment per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petons!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. maig 11, 2010 7:33 am

Papallona nena que tal el finde en familia?????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 11, 2010 7:38 am

Bon dia ninetes!!
avui ja estic preparada per marxar.. i després capa la feïna fins la nit... no se si podre connectar-e!!

Nur el pre-boda yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
laiac,,, a planxar tan tard,, nena ets una crack,, suposo que no hi ha altre remei....
Tara ahir vaig veure fotus de la panxa de ta cunyada.. mareta....
un petunet a totes!! com esteu?
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 11, 2010 7:41 am

tara ha escrit:Papallona nena que tal el finde en familia?????????????????????

Aix nena superbéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... kin goig.. tot verd.. allò era enorme..pel facebook hi ha fotus.. bueno el ninet nesta penjant.... pero molt molt bé aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. maig 11, 2010 8:51 am

Elxa, pues esta apunto de caramelo, le toca el 15, pero ella tiene unas ganassssssssssssss!

Papallona, has vist el panxot que te!!!!!!!!!!! es enorme, com surti tant gran, pobreta!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. maig 11, 2010 11:25 am

Ninetes....bones!!!! que tal esteu??? jo acabo d'arribar que el nen anat a fer-se el passaport amb el meu pare i jo he pujat a preparar classes....

Hem anat a esmorçar quan hem sortit del metge i res....com avui gairebé no ens veurem...jejejejeje..

Com es presenta el dimarts???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant