Autor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 8:37 pm

Autor: torsaeann » dl. maig 10, 2010 8:39 pm

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 8:56 pm
torsaeann ha escrit:
Dippas? que son?
Com va tot bonica?
ja ens queda menys......
Un petó molt fort¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 8:57 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡
Ja som dilluns, quin rotllo.....jo aquesta setmana la tinc una miqueta liada per quedar.....avui fisio demà i dijous curs, dimecres vestit......QUINES GANES¡¡¡¡¡
Bueno amores espero que totes molt bé i fins la nit¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:01 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeess!!!!!
aquest matí he entrat al correu però no per aquí.......quin agobio de feina...cada dia m'agrada menys!!! buf buf!!!
com va el dia per ara?? avui fa solet no?? però jo tinc un mal de cap....i sembla una tonteria, però també les orelles!!!nu sé....això daquests canvis de temps!!!!
A verue si comença La Riera i faig una mica de migdiada que després a estudiar!!!!
NUR............HAS PICAT!!!!!!!!!!!! que boooo, però has de fer que el formatge es fongui ho just!!!
TARA.........així que ahir de panxing eeee, ben fet, com ha de ser un diumenge!!!
TORSEANN.....quina setmaneta...però tranqui i ànimus, qe et queda poquet per la BODA I la RIVIERA MAYAAAAAAA!!!!!
HAPPI.........el nen segueix amb la rehabilitació??? espero que li vagi molt bé!!!
ELXA.............hola..........
A totes..........molts patunets!!!!!!!espero que estigueu bé!!!!

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:04 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bufff quin poc moviment tenim per aqui avui!!!
Com esteu??? jo m'acabo de dutxar que he arribat del gym i estem preparant el sopar....demà dimarts dia durillo.....jejejjejeje. Encara que demà és el nostre aniversari....5 anyets ja!!! que fort! com passa el temps....i no res...ho deixarem pel finde per a celebrar-ho!!!
Laiac...el nen ho porta bastant bé el tema...demà té visita amb la traumatòloga d'aqui i el dimecres anem a veure al doctor que el va operar...no se que dir-t'he que sospito que ja li treuen una crossa....però no se..ehhh!!!
Bé ninetes....avui penso que ja no entraré més pq en pic m'estiri al sofaaaaaaaa...s'acabó!!! jejejeje
Doncs no res...parlem demà i bona nitttttttt!!!!

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:05 pm
torsaeann ha escrit:NINETES, ahir vaig veure per les noticies que el fum del volcà ocasionaba de nou problemes...tinc una por de que passi alguna cosa i aquell dia estigui aeroport TANCADET......
Jo veia el viatge molt lluny i ni menys i pensava en tot això del volcà!!

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:09 pm
jeje!

Autor: laiac » dl. maig 10, 2010 9:15 pm

Autor: laiac » dl. maig 10, 2010 9:16 pm

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:31 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeess!!!! m'haig de posar a planxar...no tinc ganes!!!!
Fa no res que he arribat de casa ma germana, pa que vull criatures si ja en tinc dos aquí al morell........i res, ara un ratet al sofaret!!!!
Nur.........que fuerteeeeeee....jo engegaria a la valeria aquesta i em tiraria al coll del Sergi.....es que es veu tan monu,..i la maribel, molt s'està aguantant..........es que no m'ho puc perdre cap dia....a vegades ni aguanto a la nit i ho veig per la tarda per internet!!!!!jijijij me n'alegro pel traje del papa!!
Torseann........tranquil·la d'aquí un meset res del núvol de cendra...sinó per totes ja començarem a bufar com diu la nur...
Patunets a totes ninetes.....demà, dimecres i dijous no estaré a la feina al matí...espero poder escriure per la tarda!!!!
NANIT a totes!!

Autor: nur_jor » dl. maig 10, 2010 9:33 pm
laiac ha escrit:Per cert NUR...........no sé si saps que ja tinc el quadre a caseta!! jijiji faltava més!!!!!!
PAtunets!!!!

Autor: Giss » dt. maig 11, 2010 6:52 am

Autor: torsaeann » dt. maig 11, 2010 7:19 am

Autor: tara » dt. maig 11, 2010 7:30 am

Autor: tara » dt. maig 11, 2010 7:33 am

Autor: Papallona* » dt. maig 11, 2010 7:38 am

Autor: Papallona* » dt. maig 11, 2010 7:41 am
tara ha escrit:Papallona nena que tal el finde en familia?????????????????????

Autor: tara » dt. maig 11, 2010 8:51 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. maig 11, 2010 11:25 am