"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. maig 11, 2010 12:57 pm

Nineteeeeeeees!!!!

acabo d'arribar de tarragonaaaaaa!!! buf buf...quina calor!!! a veure si ja és oficial que comença a fer bon temps i ens posem d'estiu1!!! que estic farta del coll alt!!!

Uix..us he llegit volant i ara no m'enrecordo!!!!!.....
papallonaaaa, aquest migdia miraré les fotos!!!!!!
tara................JO vull veure la panxa........deu estar pobretaaaaaa......uf uf uf....que respiri tranquil·lament......ja deu estar cansada!!!!

aixxxxxxxx ahir al final no vaig planxar....això si, vaig fregar el pis de dalt i...........sabeu qui està enganxada del costat--....JOOOOOOO, es que no puc ni fregar!!!!!......quin mal el nervi este...aciàtic es diu o ciàtic....bueno com es digui!!!!!

Torseann.......ÀNIMUUUUUUU aix aix aix setmanetes!!!!!!

Tinc un cangueli ninetes....avui una companya feia prediccions de que potser els exàmens començaven després de sant joan.....bufffff.....no sé jo eeee!!!!!esperem que no!!!!!

PAtunets a totesssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. maig 11, 2010 1:59 pm

Nenes...jo ja desconecto fins demà penso!!! pq avui arribo ben tard a casona!!!!

Laiac... tornes a estar enganxada???? aixxx mareta...doncs aquesta tarda a descansar i a relaxar-t'he...mentres estudies.... Així que pot ser que et presentis a exàmen després de Sant Joan?? que ho trobes molt aviat o massa tard???? venga....ja veuràs com tu pots!!!! :-)ok:

Ninetes...doncs no res, que passeu un super dimarts i demà parlem!!!

Petonets...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 11, 2010 8:56 pm

Hola guapes!
Quin dia... sense paraules!
Com us ha anat a vosaltres?
No m'ha donat temps a posar-me gaire al dia...
Laiac, com estàs????? Que tal!!
Petonets a totes i fins demàaaa!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. maig 11, 2010 9:09 pm

Holeeeeeeeeeeeee què tal???
Ja ha passat el fastigós dimarts! com esteu?
Jo bé... avui he començat a omplir l'agenda de dades... uf uf em començo a estresar!
He parlat amb els del restaurant, hem de quedar per començar a parlar de tot i escoliir menus per la prova...
He quedat amb la florista per la setmana que ve...
He parlat amb la fotógrafa... diumenge 23 pre-boda!!!
Demà he de parlar amb l'oficiant de la cerimònia...
Nenes, això es posa serio eh? jejeje però m'agrada!

Tinc ganes de veure-us!!! Molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 12, 2010 7:13 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡

Ahir a la nit no vaig tenir temps a entrar, vaig arribar del curs, dutxar-me i sopar i mumir....

Avui tinc segona prova vestit, m'acabo de pesar i intentaré no variar gaire...

Que tal totes?

Mil patunets..

Que tingueu un molt bon dia i dic alguna coseta a la nit val?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. maig 12, 2010 8:23 am

Hola nenes!

Bufff, avui torno a estar amb una migranya....ahir vaig estar igual, quin pal, no se si es del temps o que m'estic refredant, tambe em fa mal la gola i les orelles...aix no se, pero estic molt xafada!
Laiac, nena ens podem ajuntar totes dues, tu els ossos i jo la migranya, ens fem iaies!
Em volia quedar a casa, pero com soc idiota aqui estic, havia d'acabar una cosa i no hagues estat tranquila!

Bueno deixo ja d'explicar les meves miseries!

Torsaeann, nena que vagi be la prova!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 12, 2010 8:31 am

Bon dia ninetes!!!! que dieu???

Quin dia més tonto que fa avui, no??? jo com tu Tara tinc un mal de cap i a més tinc "zuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmm" a les orelles...super mega insoportable!!! aixó és d'aquest dia tonto fijo!!!!

Torsaeann...que vagi molt i molt bé avui i ja ens explicarás....jopeta si ésk queda res de res....3 setmanetes...

Giss...la agenda bastante completa por lo que veo...pues ale...a organizarse!!!!!

Elxa...com ho portem???

A totes les demés un petonàs enorme i que passeu bon dia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 12, 2010 12:34 pm

Hola!
Entro a saludar-vos que ja no podre tornar a entrar fins la nit!!
Com esteu?

Laiac, Tara... deu ni do entre les dues! Com esteu?? Ànims a les dues! I a recuperar-se guapes!!

Torsaeann, avui prova!!!! ::love:: Que vagi molt bé!!!!!

Happi, que tal? Com estàs? Com va el teu nen??

Giss, les agendes apretades eh!! jejeje!!

Elxa, Estiu, Papallona, com esteu?

Aquesta tarda he de baixar a Reus, ja no entraré fins la nit! Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dc. maig 12, 2010 4:13 pm

NINETEEEEEEESS!!!

que aquests matins no estic a la feina..............vaja, arribo a la 13 i plego al cap d'una hora i tinc que enllestir un munt de coses!!! tinc curs cada matí...demà també, i a primera hora ja no vaig a la feina!!!!!i tot i que el curs és amb ordinador.....no puc entrar al foro!!!!!!

COm esteu????????? jo molt emprenyada.....aquest zapatero..............buffffffffffffffff grgrgrgrgrg............

i a casa fa una horeta que acaba de diluviar...però diluviar diluviar eeeeee.......amb pedra, llamps, trons, vent......bufffffff....ara ja torna la calma!!!!!!!

HAPPI...........això de que els examens siguin potser passat sant joan..........nu sé,....venen tres bodes seguides, i segons quan tingui l'examen......no estaré de festa porai!!!!!quina caca!!!!

TORSEANN...........la provaaaaaaaaa, avuiiiiiiiiii.................aixxxxxx que vagi mooooooooolt bé!!!!!!!!!!!

NINETES....cuideu-vos els mals de cap, i d'orelles i tot eeeeee, a mi aquests dies, a banda dels meus ossos, també em fa mal l'orella!!!!!

PATUNETS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marxo a estudiar!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 12, 2010 8:32 pm

Ninetes....holaaa!!! que dieu??? veig que no hi hagut gaire moviment per aqui....

Porto un dia...fatal...un mal de tot i estic com a xafada....cansada...no se!!!

Laiac...a diluviat también allà??? pq aqui también ha caigut una bona bona però en canvi a Tgn i Reus...un sol!!!!

Doncs aquests mati hem anat a tgn al metge que va operar al nen...i super bé...li ha dit que el genoll está molt molt molt molt bé i que va molt avançat!!!! justament amb aquestes paraules!!!! o sigui que per aquest sentit contents la veritat!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jejejejej

Laiac...jo he sentit lo de Zapatero....lo més xungo és que ara s'adona que estem en una greu crisis!!!! jo ja ho se des de fa gairebé 1 any!!!!! la mare que el va parir...i lo fotut de tot ésk ens ho treurà als d'aqui per ajudar a Grècia...sinó al temps!!! : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : aixxx ninetesss esk jo quan parlo d'aquest m'hi fico!!!!!!
Pel tema dels exàmens....t'entenc i és fotut...et té agafada completament!!!! però venga tu ànims!!!!!

Nur...que fa dies que no et dic res!!!! com estàs??? el nen com veus molt bé...gràcies per preguntar xuli!!!!! i tu com portes el tema....pq et recordo...ejem...ejem....que després de la nostra Torsa....i vas tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

Ninetes...a totes....m'en vaig a momir que estic cansada i un mal al cos...no se...Que passeu molt bona nit i que demà parlem!!!! petonets enormesssss!!!!

Have a good night!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 12, 2010 8:50 pm

Hole!! Quin poquet moviment, oi?
Quin temps que fa!! De primavera total!! En sec sol... i de sobte toma tempesta!!!!! No m'agrada gens això!!! Aquí venen tots els constipats i etc... com esteu les que esteu tocades amb mals de cap i de coll?
Happi, a mumir aviat i a descansar, a veure si demà estàs millor!!! I me n'alegro molt per vosaltres i pel teu nen!!! Són molt bones notícies les que us ha donat el metge!!! Ja tocava que arribés el bon temps!! Me n'alegro!!!
Tara, tu tambe!! Com et trobes? A cuidar-se!!
Laiac, estas millor?? En quan als examens em sap greu que estiguis així, no hi han dates segures encara? Quina manera de fer-te ballar el cap. Però tu molts ànims guapa!!!
Torsaeann!!! Que avui tenies prova, oi??? Que tal??? Explica explica!!!! Ais ninetes!!! Que ens n'anem de bodorrio!!!!!!! :-///:
Petonets a totes, fins demà!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. maig 12, 2010 8:53 pm

Huola boniques!!! què tal?
Jo bé... hem anat a parlar amb l'oficiant de la cerimònia i hem parlat una miqueta de com ho farem i tal...
Buff! doncs la veritat és que l'agenda es comença a omplir, com bé dèieu... i bé, no estic nerviosa però veig que encara em falten moltes coses i el temps vola...

Torsaeann! com ha anat la prova bonica? espero que molt bé! ja ens explicaràs!

Laiac i tara! feu bondat! descanseu! i relax!

A les demés un petonàs! Fins demà!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 13, 2010 7:02 am

Hola ninetes¡¡¡¡

Primer de tot, gràcies per preguntar totes el tema de la prova, sou les millors...

la prova va anar rapidet, vaig entrar amb totes les coses i em vaig col.locar, sabates, can-can, sostens i llavors va venir la noia amb el meu vestit i la veritat és que li falta fer dos coses, una és fer més curts als baixos..i l'altre fer el vestit més estret del cos.
Sobre el tema de nervis ninetes....molt fort però no vaig tenir.ne...simplement intentava caminar i és molt difícil jajaajjajaajajajajaj,

La setmana que bé, el dijous tinc que anar un altre cop a la tercera prova¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets i que tingueu totes un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡

Jo avui tinc curs....
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 7:45 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Dons jo avui sembla que millor, pero no canto victoria, han dit que ha de ploure i jo aixo ho noto, pero com fallen mes que una escopeta de fira......a mi no em va massa la calor, pero aquest temps que fa ara tampoccccccccccc, ja no saps que t'has de posar!

Be l'aleix, encara es fa de rogar, no vol sortir, deu dir "cuan fagi mes bo!", aixi que estem esperant, ja tinc el regalet preparat al cotxe per cuan arribi el moment, li hem agafat la cadireta del cotxe, com ja ho tenien tot i aixo era lo unic que els hi faia falta, dons ja no cal donar-hi voltes! Ara esperar, tinc unes ganes de veure-li la carona!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 7:46 am

Torsaeann, m'en alegro que no vagis notar nervis i per lo de caminar, a la proxima tornes a practicar!!!!!!!!!! Al principi costa pero despres fa una llastimeta cuan te l'has de treure!!!!!!!!!

Happi, nena que guai que ja estigui força be, aixo es que fa bondat!

Laiac, ja t'he passat allo!

Elxa, niña donde estas????????????????i tu raquel tambe!!!!!!!!!!! deus estar de guardia????

Petonets i gracies a totes per preguntar!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 13, 2010 8:20 am

Bon dia ninetes!!! com es presenta el dia??

Sembla que avui el dia torna a fer el tonto com ahir...quina manera de ploure....i jo com tu Tara...tinc al tio del temps ficat al cap...i aquest no falla...que t'he de dir...

Tara....quan ha d'arribar l'Aleix?? que bé, no??? doncs apa...ja ens diràs quan arribi i sobretot que tot vagi molt bé!!!

Torsaeann...vaja...jo encara no he portar el meu, però ja veuràs com quan donis 2 tombs amb i ballis una micona no cauràs!!! jajajajajaja. M'alegro que hagi anat tot bé!!!!

Giss...qui us fa la cerimonia? algu del restaurant??

Papallona....és veritat...on ets???? porto dies sense saber de tu....tot bé???? ànims per la feina

A totes les demés....que passeu un bon dia i jo fins després de dinar no entraré...que avui és dijous i sembla que s'ha fet costum anar a dinar a casa dels seus pares!!!!

Petonets a totes i que tingueu un super bon dia!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 13, 2010 8:50 am

ªBon diaaaaaaaaaaaaaaaa

Torsaeannn res de nervis!!!!!!!!!! estaras guapiiiiiiiiiiiiiiissimaaaaaaa!!!

ninetes.. jo lo de sempre.. feïna i la casa.. ara estic esperant a los "marmolistas".. no acabarem mai!!!! pero bueno..
i res ahir vaig anar a la pelu només sortir de la feïna.. a fer-me metxes.... i lo millor despres vam anar a recollir les aliancessssssssssss yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu estic intentant enviar la foto.. pero amb la KK de connexió del poble.. jo der... vull que les veieuuuuuuuu aixxxxxxxxxx

bueno veig que totes +- liadetes!!!!

i res..avui de tardes.. demà de matins i guardia de nit... i diumenge guardia de nit tambe....
dissabte tinc un anniversari . que ganes que sigui dilluns.. sona malament.. pero puff vull que passi!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 9:21 am

Bon dia guapes!!
Com va aquest dijous?? M'encanta quan comença a fer olor a finals de setmana... jijiji!!!

Tara i Happi, aquest temps es una me!! Es impresionant com se'ns posa al cosa... Vinga, que pel finde diuen que arriba bon temps!! I de cara al bon temps igual arriba l'Aleix! jejeje!! Es fa esperar, eh!!

Laiac, que tal? Com estas? Fa molt que no ens veiem!

Torsaeann!!! Sembla que no però és difícil caminar amb el vestit, eh!! jejeje!!! Quines ganes de veure't! Això s'acosta!!

Papallona!! Aquestes aliances!!! Les volem veure!!! Com va tot?

Elxa, com va tot? Que tal el tema cistelles?

Giss, que tal els preparatius? Ja teniu escollit el lloc per al pre-boda? Ais que s'acosta! Naltres ho fem demà passat i sembla que farà solet : sol : ! Serà un matí de no parar! Sessió de pelu i fotos!

Estiu, com va tot?

Petonets a totes! Ens veiem cap al tard!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 10:25 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La meva cunyaaaaaaaaaa, ja esta de part!!!!!!!!!!!!! ens han dit que no tardara gaire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Us anire informant!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 10:28 am

Papallona, nena aixo de tenir paletes o pintos i demes es un rollo!!!!!! si els hi has de fotre bronca t'ajudo que desestressa molt!!!!!!!!!!!!!!

Volem veure les aliancesssssssssssssssssssss! :-///: :-///: :-///:

Nur, dissabte pre boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! on aneu!!!!!!!!!! jo ho vull veure!!!!!!!!!! vaig a mirar el temps, val????
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants