"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 10:32 am

Nur, us fara solet!!!!!!!!!!!!!!!!!! : sol : : sol : : sol : : sol :
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 11:07 am

Nur, nena no es veu, no se perque, pero diuen que fara sol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 11:12 am

M'he tornat a escapar als ordenadors a mirar una coseta... i no m'he pogut resistir d'entrar al foro un altre cop!!! jejeje!!!

Nenes, això és un vici!!!!

Tara, quina bona noticia!!! L'Aleix està en camí!! Ja ens aniràs informant!!! *.-o-o.*

Si, sembla que per dissabte farà bon temps!! Esperem-ho!!!! I millor, perque si no les fotos no quedaran bé. Ens hem decidit a fer-les al poble de la meva iaia paterna, a Rojals, ho coneixeu? Està dalt d'una muntanya al costat de montblanc, i hi han unes vistes precioses!! Des d'allí, si hi ha el cel clar es pot veure les muntanyes de montserrant, les de núria, andorra, el canigó... és una passada! I el poble és molt petitet i perdut en la muntanya, només hi ha 8 habitants ara mateix, però té el seu encant i m'agrada molt!!!!!!!!!! ::love::

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 11:31 am

Nur, jo si que ho conec!!!!!!!!!!!!! el nen em sembla que hi anava a caçar!!!!!!!!!!!!! que guai!!!!!

Elxa, que xula la foto!!!!!!!!!!!!!!!! ya le he dicho a mi madre lo de la gine, a ver si se entera de algo!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. maig 13, 2010 1:11 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

Acabo d'arribr a l'oficinaaaaaaaa!!!!!! jopetaaaaaaa qin matí!!!!! i quantes novetaaaaaats!!!!

TARAAAAA................l'Aleixxxxxxxxxxx, ja està aquí?????????? que bé que bé..........que xuli otro al mundo!!!!!!!!
aiiixxxxxxxxx elxaaaaaaaaaa, que foto màs cucaaaaaa, ohhhhhhhhhh.....pa comerselos!!!!!

NUR...........aquest dissabte preboda???????? molt bé no???? ja ens explicaràs com ha anat eeeeee, sé on està rojals, però no hi he anat mai.....el meu maridet treballa al matí....jijij li diré que vagi a fer un cop d'ull *.-o-o.* jijijiji.......noooooooooooo tranquil·laaaaaa!!!!!!! i si si, ara un de la feina diu que ve un anticicló que te cagas....o sigui que solet tota la setmana!!!!!!!!!

TORSEANN.............molt bé la provaaaaaa!!! me n'alegro nenaaaaaaa............ara petits retocs fins al dia de la boda!!!!!!!

A totes molts PATUNETSSSSS:..................aquí estaré tota la tarda.....i avui em quedo a comprar a Reus!!!!!
muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 2:18 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! ja soc tieta!!!!!!!!!!!!!!!!!! al final s'ha decidit a sortir!!!!!!!!!!!!!!
es igual que el meu germa!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 2:20 pm

Laiac, nena ja ets per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com ha anat el mati????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 2:22 pm

Elxa!!!!! mi madre ha preguntado por ella y le han dicho que iva de noches, asi que no ha estado ella, pero dice que no havia gine era solo comadrona!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 13, 2010 2:26 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! ja soc tieta!!!!!!!!!!!!!!!!!! al final s'ha decidit a sortir!!!!!!!!!!!!!!

Nena..................enorabonaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS PERS ALS PARES I A TOTA LA FAMILY!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: espero que tot hagi anat molt bé!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. maig 13, 2010 3:09 pm

JA TENIM UN CATALANET MÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i amb 2500 euros sota el braç.....nenes, la resta ja no hi sou a temps si us hi poseu ara!!!!!!!!

MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!!!!!! la parelletaaaaaaaaaaa, que xuli!!!!! me n'alegro que hagi anat tot tan bé!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 3:21 pm

Gracies guapes!!!!!!!!!!!!!!!!! sembla que al ser el segon no faci tanta gracia, pero al ser tambe un nen, no se ja tinc ganes d'agafar-lo!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 13, 2010 3:42 pm

uohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

FElicitats!!!!
un catalanet!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. maig 13, 2010 4:06 pm

Que monus!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. maig 13, 2010 4:08 pm

PAPALLONAAAAAA!!!!!

huole preciosa...............encara espero veure fotos al facebook del finde eeeeee que no les trobo!!!!!

uf uf ara m'he sofocat.........he vist el teu compte enrera amb un mes i 4 setmanes i casi em moro.....jo veia la teva boda super lluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuny!!!!!!!!!!!

uf uf

PATUNETSSSSSSSSS!!!!!!!!!

(jo em quedo amb el negret...el segon!!!)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 5:56 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! ja soc tieta!!!!!!!!!!!!!!!!!! al final s'ha decidit a sortir!!!!!!!!!!!!!!

Tara!!! ENHORABONA TIETA!!!!!! I enhorabona als pares i a tota la família!!!! :-()-)
Ais, a la tieta que li cau la baba... a veure si s'anima!! ejem ejem!!!! Ais!!! Que monos!!!!
Felicitats!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 6:03 pm

elxa ha escrit:La foto es xuli, parece todo blandito.......mmmmmmmm.......y con lo bien que huelen.....para comerselos!!!

Nur fotos, fotos ::[]:-]] ::[]:-]] ::[]:-]] !!!!!!! ens les ensenyaras oi????? sip, sip, sip....

Nenes, poseu totes unes fotos més cuques... que macos!!!

En quant a les fotos, clar que us les ensenyaré!!! Faltaria més!!! Però suposo que tardaran en donar-me-les, oi? Amb lo impacient que sóc jo ja les voldria la setmana vinent!! jeje!! Però m'hauré d'esperar amb tot el reportatge de la boda i tal, no?... i no em barrufa esperar!!!

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 6:06 pm

I tot i així... això si faig el preboda dissabte, ninetes. :star::

Tot pintava massa bé... preboda amb un dia que pronostiquen solet... doncs TOMA!!! Aquest matí a ultima hora m'he quedat enganxada de l'esquena!!!! :--( Ara a la tarda al sortir del cole he anat al metge i m'han dit que tinc una petita contractura muscular. M'han donat relaxants musculars i ibuprofeno... a veure si se'm passa i em puc fer les fotos!!!!

Papallona!!! (+:-) Algun consell?? Uf... uf...

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 6:20 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

Acabo d'arribr a l'oficinaaaaaaaa!!!!!! jopetaaaaaaa qin matí!!!!! i quantes novetaaaaaats!!!!

TARAAAAA................l'Aleixxxxxxxxxxx, ja està aquí?????????? que bé que bé..........que xuli otro al mundo!!!!!!!!
aiiixxxxxxxxx elxaaaaaaaaaa, que foto màs cucaaaaaa, ohhhhhhhhhh.....pa comerselos!!!!!

NUR...........aquest dissabte preboda???????? molt bé no???? ja ens explicaràs com ha anat eeeeee, sé on està rojals, però no hi he anat mai.....el meu maridet treballa al matí....jijij li diré que vagi a fer un cop d'ull *.-o-o.* jijijiji.......noooooooooooo tranquil·laaaaaa!!!!!!! i si si, ara un de la feina diu que ve un anticicló que te cagas....o sigui que solet tota la setmana!!!!!!!!!

TORSEANN.............molt bé la provaaaaaa!!! me n'alegro nenaaaaaaa............ara petits retocs fins al dia de la boda!!!!!!!

A totes molts PATUNETSSSSS:..................aquí estaré tota la tarda.....i avui em quedo a comprar a Reus!!!!!
muaaaaaaaa

Hole!! Vas enfeinada eh!! Ets un no parar! Cursets, oficina, estudiar... ànims bonica!!! :-()-)

Doncs si, dissabte! dissabte!! I esperem que l'anticicló caigui de ple!!! Perque fa un parell de setmanes que em vaig comprar algo de roba, i és bastant lleugereta!! Encara que estaré blanquíssima... jops!

I si no has anat mai a Rojals t'ho recomano! No es res de l'altre món. Un petit poble perdut a la muntanya amb 4 cases, i la meitat abandonades. Però a mi m'encanta perque hi va néixer la meva iaia!! I el trobo boniquet... I les vistes des del mirador que hi ha darrera l'església no tenen preu!! Espectaculars! Això si... s'hi ha d'anar un dia amb el cel ben clar per poder disfrutar de les vistes.

Així que ja sabeu ninetes! Si un dia no sabeu què fer, aquí teniu un possible plan!! jeje!

Laiac, que vagin be les compres per Reus!

PEtonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 13, 2010 6:21 pm

Vaig a estirar-me una estona a veure si fan efecte tots els medicaments q m'han receptat... uf uf!

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. maig 13, 2010 7:10 pm

NINETEEEEEEESS!!!

bufff ni compres, ni reus ni res........però quins dies més tontus que fa eeeeeeee...he sortit de la feina que plovia moltiiiissim, i he pensat com haig d'anar pel carrer amb aquesta pluja, doncs auuu a deixar-ho per demà!! no he pogut ni anar a veure muns pares...........i a mig camí no feia res de res....i al arribar a casa..buffffffff, tornava a diluviar!!!!!!!!!!!!

NUR cuida't l'esquena...jo que sóc experta en contractures number one....si si relaxant muscular, i ibuprofenos, però a mi em van donar un relaxant que no feia dormir...no com el myolastan que et deix grogui!!!!!...........descansa molt i demà no facis esforços..........i el preboda!!i tan que el podràs fer!!!!! ja m'explicaràs que tal amb ells!!!!

MOLTS PATUNETS ninetes............avui estic menjant una de porqueries....ara patates al queso!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant