hola reines!!
ja fa més d'un mes que m'he casat i us puc dir que tot va anar genial.. que les pors que tenia no hi eren... i que la setmana més tranquila vaig estar dels preparatius va ser la última setmana!
Tenia moltes coses a fer, així que suposo que per això no tenia ni temps de pensar en la boda... em va passar la setmana volant!
El dia abans, quan ja no havia de fer res, perquè tot ja estava em vaig posar una mica nerviosa.. remei: sortir a pendre algo amb els amics, sopar i festa... ennes... hi ha molta gent que pensa que estem bojos, però si ens casavem a les 7 de la tarda!!! perquè no podiem sortir una estona el dia abans del nostre casament???
El dia en qüestió els nervis no me'ls va treure ningú... però no eren una nervis dolents... és com quan comences a sortir amb l'home de la teva vida i has quedat per veure't al cap d'una estona... aquella sensació a la panxa, aquelles pessigolles... però són nervis macos!!
Els moments més compromesos per mi:
· quan vaig sortir de l'habitació dels meus pares i em vaig trobar a un munt de gent.
· quan vaig arribar a la Masia i volia sortir del cotxe però sola no podia i el meu pare no se li tancava la porta....
· quan vaig entrar a la sala de la cerimònia
· moment del brindis (nosaltres no vam fer pastís)
nenes... només us puc dir una cosa, que segurament us diran totes les dones que s'hagin casat: disfruteu, no penseu en res més que no sigui passar-ho bé! si hi ha algo que no va bé, ja us ho diran l'endemà, però que aquell dia no l'esgavelli res ni ningú (a part, que segur que tot va bé!!!), si us ve de gust xerrar amb la gent o feu, si us ve de gust ballar, balleu i si us ve de gust veure'us un cubata o 5 us els bebeu! és el vostre dia!! només vostre i dels vostres homes i l'heu de gaudir!
MOLTA SORT A TOTES!!!!