"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 16, 2010 9:40 pm

Doncs res ninetes… el preboda ja està fet!! Sembla que ha quedat força bé!! De tant en tant el fotògraf ens anava ensenyant-les a la càmara, i ens agradaven molt, jeje! El poble on ens vam fer les fotos els fotògrafs no el coneixien, però els hi va encantar, i hi van trobar mil i un racons on fer-nos fotos! Llocs que nosaltres ni hi havíem caigut! Ens va fer fer de cada cosa... jaja! Quin fart de riure ens vam fer!!! Hi ha fotos que ens deia que haviem d'estar serios... però jo em tronxava sola!!!! jajaja!!

Ens ho vam passar molt bé!! Primer jo estava molt nerviosa, i super tensa!!!!!! No sabia com posar-m’hi ni què fer!! Però ells em van ajudar molt, i es van portar genial, i al final em vaig relaxar força i va sortir tot més bé . Em va agradar això perquè he pogut tenir un primer contacte amb ells abans del dia de la boda. Aquell dia tambe estaré nerviosa, però ja els coneixeré més, i ja sabré més o menys com va la cosa.

L’únic inconvenient era el fred i el vent!! I a dalt de tot de la muntanya el vent era molt exagerat!!!!! Però ells van saber treure-li joc al vent, i va quedar xulo. La mer... és que jo anava tota mona de peluqueria, i el vent no va deixar RES del meu pentinat, jajaja!!! Sortiré a les fotos amb els pels com una boja, però weno, són fotos a la muntanya! Sempre que hi hem pujat sempre n’ha fet de vent... lo que potser ahir bufava un pèl més... I pel fred, doncs amb un jerseiet a sobre el modelito que m’havia comprat. Però weno, n’he quedat molt contenta d'ahir!

I l'esquena, que tans problemes m'havia donat des de dijous, no em va donar cap problema durant la sessió de fotos. A vespre tenia molesties, potser del cansament de tot lo dia i tal... però per sort vaig poder fer les fotos bé, i amb solet! tot va acabar sortint bé!

I... lo pitjor de tot?? Haver d’esperar per poder veure les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jajaja!!! Amb lo impacient que sóc jo... uf uf!!! Sempre ho vull tot JA! Doncs res, a esperar! No hi ha més!

Vinga guapes!!!

Ens veiem!!

Un petonet molt gran a totes!!!! i que comenci molt bé la setmana!!! :-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 17, 2010 7:06 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!Com us ha anat el finde?

M’he posat una mica al dia i ara us contesto a totes! I tot seguit us explico com va anar ahir, jijiji!

Laiac, que tal l’estudi? Ja estàs amb el teu nen? Amb els fotògrafs genial nena, ara a esperar per veure els resultats!

Tara, que tal? Has fet de tieta aquest finde? Jje

Torsaeann!!! Com impressiona el teu marcador!! Anem per passos: de pètals de mentida ho pots mirar a papers ribé, allà tenen de tot, i em va semblar veure’n. de globus a papers ribé tambe en tenen i un xic més econòmics que a la minerva... quan ho vaig veure vaig dir “jops!!” I de nuvis en pots trobar al mateix papers ribé, o al trencanous, o al setó (tot lo que dic és a Reus)... Tu tranquila que poquet a poquet aniràs tancant tot el que et falta, i els somnis ni caso, ok? Tot sortirà genial!!!

Elxa, que tal el finde?

Papallona, com ha anat el finde? Heu avançat cosetes?

Giss, us vau posar les botes a la fira, eh!! Jeje!

Estiu, que tal la comunió? Quin final de festa més culé, oi?, jejeje!!

Happi!! Que tal? Deus tenir el teu nen de morros... jejeje!! Ais, ha anat ajustat això, eh!!! Per quedar dissabte genial! A mi em va bé!! Vaig a passar-me per la pre-cronica de la Torsaeann! Que fort!! Això vol dir que JA ESTÀ AQUÍ!!!!!!!

Petonets a totes boniques!!!!

Bon dia nineta...

Moltes gràcies per la info...aquesta tarda vull anar a mirar els anells a tgna, com que ens fa ella els anells vol que hi anem per veure si tot bé avanç d'acabar.

Després tinc que anar a reus a mirar unes coses i m'arribaré a papers ribé, moltes gràcies nineta¡¡¡¡¡¡¡¡

Si tinc temps tinc tota la tarda ocupada¡¡¡¡

Molts petonets i gràcies¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 17, 2010 7:07 am

nur_jor ha escrit:Doncs res ninetes… el preboda ja està fet!! Sembla que ha quedat força bé!! De tant en tant el fotògraf ens anava ensenyant-les a la càmara, i ens agradaven molt, jeje! El poble on ens vam fer les fotos els fotògrafs no el coneixien, però els hi va encantar, i hi van trobar mil i un racons on fer-nos fotos! Llocs que nosaltres ni hi havíem caigut! Ens va fer fer de cada cosa... jaja! Quin fart de riure ens vam fer!!! Hi ha fotos que ens deia que haviem d'estar serios... però jo em tronxava sola!!!! jajaja!!

Ens ho vam passar molt bé!! Primer jo estava molt nerviosa, i super tensa!!!!!! No sabia com posar-m’hi ni què fer!! Però ells em van ajudar molt, i es van portar genial, i al final em vaig relaxar força i va sortir tot més bé . Em va agradar això perquè he pogut tenir un primer contacte amb ells abans del dia de la boda. Aquell dia tambe estaré nerviosa, però ja els coneixeré més, i ja sabré més o menys com va la cosa.

L’únic inconvenient era el fred i el vent!! I a dalt de tot de la muntanya el vent era molt exagerat!!!!! Però ells van saber treure-li joc al vent, i va quedar xulo. La mer... és que jo anava tota mona de peluqueria, i el vent no va deixar RES del meu pentinat, jajaja!!! Sortiré a les fotos amb els pels com una boja, però weno, són fotos a la muntanya! Sempre que hi hem pujat sempre n’ha fet de vent... lo que potser ahir bufava un pèl més... I pel fred, doncs amb un jerseiet a sobre el modelito que m’havia comprat. Però weno, n’he quedat molt contenta d'ahir!

I l'esquena, que tans problemes m'havia donat des de dijous, no em va donar cap problema durant la sessió de fotos. A vespre tenia molesties, potser del cansament de tot lo dia i tal... però per sort vaig poder fer les fotos bé, i amb solet! tot va acabar sortint bé!

I... lo pitjor de tot?? Haver d’esperar per poder veure les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jajaja!!! Amb lo impacient que sóc jo... uf uf!!! Sempre ho vull tot JA! Doncs res, a esperar! No hi ha més!

Vinga guapes!!!

Ens veiem!!

Un petonet molt gran a totes!!!! i que comenci molt bé la setmana!!! :-()-)

Nineta segur que estareu guapíssims¡¡¡¡¡¡
Jo també soc molt impacient....però la vida és així.....

No facis coses rares amb l'esquena val?

Un petó molt fort i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 17, 2010 7:09 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡

Que tal tot? donc jo avui una mica emprenyada...m'acabo de pesar a la bascula i faig mes q el dia q vaig anar a fer la prova.....aquest dijous tinc una altre prova....o sigui que la boca tancada¡¡¡¡¡¡quin rotllo....

bueno...espero que tingueu totes un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. maig 17, 2010 7:34 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!

Dons jo tinc al meu home pletoric!!!!!!!!!!!!! amb la samarreta del barça i l'haurieu d'haver vist tirant petardos!!!!! com els nens!!!!!!!!!!!!!! CAMPIONS; CAMPIONS!!!! OEOEOEOEEEE!!!

Aquest finde ha estat de relax i aquesta setmana sera curta, dijous i divendres ja no treballo, he agafat permis, operen a la mama i vull estar amb ella!!!!!!
I el petit ja esta a casa, es mes bon nen!!!!!!!!!!!!!!!! casi que no l'hem sentit plorar!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. maig 17, 2010 7:37 am

Torsaeann, a veure pels petals, a la floristeria que t'hen doni uns cuants el dia abans i els poses a la nevera i el dia de la boda els poses dins i llestos, jo ho vaig fer aixi, els meus eren naturals! total en necessites molts pocs i sino la mama no te cap roser per casa?????
I per la figura al alfor, a tarragona n'hi ha de xules i no son gens cares, jo hi vaig estar l'altre dia i per 10euros tens ja figures xules!

Nur, que guai, a que es super divertit fer-se fotos????????

Happi, jo per quedar dissabte, si la mama ja esta a casa si que em puc escapar una estoneta!!!!

Petonsets a totes i anem xerrant!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. maig 17, 2010 7:41 am

NINETEEEEEEEEEEESSS!!!!

entro escopetejada perque marxo cap a tarragona i tinc tot el matí de reunions i a la tarda aquí a la feina també....així que.......fins la nit res de res...i mira que començar així el dilluns!!!!!buffffffffffffffff

Nur..........molt bé doncs les fotos no????? si es que pobrets, en cap moment no he dit que no fos simpàtic ni res, si el noi és agradable...el problem ha estat per altres coses.......tu això, els hi has de deixar clares quatre coses pel dia de la boda.....que aquell dia no has d'estar epndent de res!!!!! però molt bé...me n'alegro.,....ahir el meu nen em va dir que aquest poblet era molt bonic!!!!!petit, però bunic!!!!!!!!

Taraaaaa....baaaarça........mira que tirar petardos....com un nen...amb la por que a mi em fan!!!!!

Torseaaaaannnn........aixxxxxxx, no estiguis pendent de la bàscula ara dona!!!! ja veuràs com a la setmana t'aprimes!!!!! eiiiiiiiiiiiiii i una cosa...................sobre els pètals.....jo ho miraré per reus, però colta...si et costa trobar-los vermells artificials...perque no canvies la cinta???? de debò....si vas a papers ribé, és on jo vaig comprar la meva cinta taronja, i canviar-ho és no res.....segons el color de la toia et quedarà millor i tot.........i pels globus....ostres, si diu la nur que a papers ribé més baratos que a la minerva....jo els vaig comprar a la minerva, i força bé de preu!!!!!!!però no vaig mirar a papers ribé.....i de ninus.....ells també en tenen....jo els ratolinets els vaig comprar allí!!!!!!jijijiji.........

Precioses.....espero que totes totes hàgiu tingut un bon cap de setmana.......jo, agobiada com semrpe estudiant.....que hi farem!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 17, 2010 8:16 pm

tara ha escrit:Torsaeann, a veure pels petals, a la floristeria que t'hen doni uns cuants el dia abans i els poses a la nevera i el dia de la boda els poses dins i llestos, jo ho vaig fer aixi, els meus eren naturals! total en necessites molts pocs i sino la mama no te cap roser per casa?????
I per la figura al alfor, a tarragona n'hi ha de xules i no son gens cares, jo hi vaig estar l'altre dia i per 10euros tens ja figures xules!

Nur, que guai, a que es super divertit fer-se fotos????????

Happi, jo per quedar dissabte, si la mama ja esta a casa si que em puc escapar una estoneta!!!!

Petonsets a totes i anem xerrant!!!!!!!!!!!!!!!

Hola guapa¡¡¡¡ aquesta tarda a papers ribé no tenien ni globus ni figures de nuvis boniques....el que si que tenien eren petals de mentida i ja està.

On és aquesta botiga alfor tara?

Un petó molt fort i que guay que ja tens el nebodet a casa¡¡¡¡¡ felicitats¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 17, 2010 8:18 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSS!!!!

entro escopetejada perque marxo cap a tarragona i tinc tot el matí de reunions i a la tarda aquí a la feina també....així que.......fins la nit res de res...i mira que començar així el dilluns!!!!!buffffffffffffffff

Nur..........molt bé doncs les fotos no????? si es que pobrets, en cap moment no he dit que no fos simpàtic ni res, si el noi és agradable...el problem ha estat per altres coses.......tu això, els hi has de deixar clares quatre coses pel dia de la boda.....que aquell dia no has d'estar epndent de res!!!!! però molt bé...me n'alegro.,....ahir el meu nen em va dir que aquest poblet era molt bonic!!!!!petit, però bunic!!!!!!!!

Taraaaaa....baaaarça........mira que tirar petardos....com un nen...amb la por que a mi em fan!!!!!

Torseaaaaannnn........aixxxxxxx, no estiguis pendent de la bàscula ara dona!!!! ja veuràs com a la setmana t'aprimes!!!!! eiiiiiiiiiiiiii i una cosa...................sobre els pètals.....jo ho miraré per reus, però colta...si et costa trobar-los vermells artificials...perque no canvies la cinta???? de debò....si vas a papers ribé, és on jo vaig comprar la meva cinta taronja, i canviar-ho és no res.....segons el color de la toia et quedarà millor i tot.........i pels globus....ostres, si diu la nur que a papers ribé més baratos que a la minerva....jo els vaig comprar a la minerva, i força bé de preu!!!!!!!però no vaig mirar a papers ribé.....i de ninus.....ells també en tenen....jo els ratolinets els vaig comprar allí!!!!!!jijijiji.........

Precioses.....espero que totes totes hàgiu tingut un bon cap de setmana.......jo, agobiada com semrpe estudiant.....que hi farem!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEETS!!!!

Hola nineta¡¡¡¡ ja tinc pètals artificials, no em preocupa gaire que no sigui del color de la toia la bola de filferro....pensso que tampoc es veurà gaire.

De globus al minerva fa uns dies no en tenien i avui a papers ribe tampoc......aniré demà un altre cop a minerva....ja veuràs...a veure si no tindré globus...jajajajaj

Que tal? com et trobes?

Un petó molt fort¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dl. maig 17, 2010 9:00 pm

Guapetonas!!! dilluns passat! com ha anat?

Tara! qué tal la mami? espero que todo bien. Besitos

Laiac! què tal? liadilla?

Torsaeann! guapi! que no et queda res!!!

Nur! qué guay lo de les fotos!!! nosaltres hi anem aquest diumenge, a veure què tal! et vas arreeglar molt? jo no sé què posar-me!

Elxa! donde andas? todo bien?

Papallona! com estàs?

Estiu! estaràs contenta no? el Barça campió!

Happi! què tal guapi?

Molts petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 7:23 am

Bon dia ninetes, avui tinc curs fina la nit i el meu ninot prova de traje...que guay...

QUe tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. maig 18, 2010 7:30 am

Bon dia!!!!!

Un altre dia mes ja estic aqui! Quines ganes que acabi aquest mes que ja començo amb l'horari d'estiu!!!!!!!!!!! quines ganes!!!!

Torsaeann, aixo es el carrer on hi ha l'audi a tarragona???? saps on et vull dir??? el carrer es pare palau, sino al negrito i la negrita, el que passa es que et sortira mes car segur!
Nena aqui et deixo el link de l'alfor perque miris el que tenen, tenen aquestes del "pit i la pita" son molt mones i no son cares!
http://www.alfor.com/spa/category/FA001.html
Espero que et serveixi! i els globus jo els veig comprar a Fiesta Shop, tambe a tarragona, a ramon i cajal!

Nenes marxo que em criden, despres parlem!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. maig 18, 2010 9:47 am

Dons si nenes estic super contenta xq va guanyar el barça i com sempre es va liar parda!!!petardos una mica de mini correfoc i alfinal de tot un coxe es va estampar...jajajajajaj va ser bonissim!!!!!era un tio q anava de cowboy jajajajaj com ballava amb les botes damunt del cotxe impresionante aixo si quan va pendre la sneyal el mercedes no es va fer res!!!!!jajajajajaj q loca esta la gente al facebook ian videos nose si tic etiqeta en algun xo si teniu loportunitat mireuso son bonissims!!!!!!

i el iaio am la moto????amb el botafocs enganxat al retrvisor??el va axixarrar!!!esq quan i penso em pixo!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno jo aqesta setmana encara de baixa a veure el rehabilitador q em diu danar a treballar ja!!!!aixo si de mentres cada dia a la platgeta....esq sino x disabte no starem morenos q ens fem les fotos si no tornaa fer vent clar xq ia el disabte pasat no vam ferles per aixo!!!!

aaaaaaaaaaa i si alguna vol uns novis rastes de 22€ q em van costar us els venc xq a la parella q els i avbiem de donar diumenge ens van dir q seran pares al novembre!!!!!tindrem un bebito a la colla q guay!!!!!ara espero no tenir q fer mes canvis sino......mal a gunayat el comprar tant aviat

Un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. maig 18, 2010 6:17 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

aixxxxxxxxxx, això de no poder entrar en tot el matí............grgrrgrgr...........i fins divendres estaré igual...dempa una altra reunió i ja no vaig a la feina...i dijous una altra vegada curs d'accés!!!!!!!!uf uf...i ara estudiant, i demà la renta, i passat demà la tarda.....................................aaaaaaaaaaaaaaaa

Bueno venga, NOVETATS NOVETATS ninetes.....que esto està un poc muerto no???????? però que no es casa ningú o que??? proves de vestit, pentinat, el menú??? totes ja heu fet prova de menú???? i fotògrafs, detallets, regalets................aixxxxxxxxx......que jo tinc el cap a les opos....però vosaltres!!!!!! aixxxxxxx :-/ :star::

ESTIU..........mmmmmmmmmm..........jo va a ser que figureta de nuvis amb rastes.....serà difícil de vendre-les eeeee, perque ho dius?? perque els hi vols fer algo com a embarassada???? pos tia...abans que tirar-les, els hi dones i ja està eeeee, jo ho faria així!!!!! i si vols, després com a embarassada un altre detallet!!!!!!
anda que no t'ho vas passar bé diumenge no????????????

TORSEANN....a la búsqueda dels globus....mal que mal a qualsevol boiga d'aquestes de festa, com ha dit la tara també en trobaràs no???? no en vols gaires no???? a mi perque no me'n van quedar....jops!!!!!! :-/ ......i ja has fet el que posaràs d'explicació????per ho dels globus vull dir????

TAraaaaaa..........que fa l'aleix????? que no en sabem res??? com està la family????!!!!

aaaaaaaaaaa m'acaben de portar un FICUS enorme artificial que he comprat per interné....és enorme eeee....i nu sé, nu se si acaba de quedar bé....po weno....allí està a l'entrada!!!!!

Aixxxxxxxxx precioses.............torno amb els meus estatuts....es que mira que es fan llargs eeeeeeeee..PATUNEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dt. maig 18, 2010 8:28 pm

Huole nenes!!! què tal? un dia més...

Laiac! jo si tinc novetats! demà vaig a la floristeria a escollir les flors, dijous a parlar amb els del restaurant i que em donin data de la prova del menú, i diumenge pre-boda!!!
Aquesta setmana completita... jejeje

Tara! és veritat... què fa l'Aleix petitó? que monus... m'encanten tan petittets...

Torsaeann! avui curs... quin rotllo...

i les demés on sou?

Molts petonets boniques!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 10:18 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!

Un altre dia mes ja estic aqui! Quines ganes que acabi aquest mes que ja començo amb l'horari d'estiu!!!!!!!!!!! quines ganes!!!!

Torsaeann, aixo es el carrer on hi ha l'audi a tarragona???? saps on et vull dir??? el carrer es pare palau, sino al negrito i la negrita, el que passa es que et sortira mes car segur!
Nena aqui et deixo el link de l'alfor perque miris el que tenen, tenen aquestes del "pit i la pita" son molt mones i no son cares!
http://www.alfor.com/spa/category/FA001.html
Espero que et serveixi! i els globus jo els veig comprar a Fiesta Shop, tambe a tarragona, a ramon i cajal!

Nenes marxo que em criden, despres parlem!

Gràcies¡¡¡¡¡ ets un solete¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 10:19 pm

estiu2010 ha escrit:Dons si nenes estic super contenta xq va guanyar el barça i com sempre es va liar parda!!!petardos una mica de mini correfoc i alfinal de tot un coxe es va estampar...jajajajajaj va ser bonissim!!!!!era un tio q anava de cowboy jajajajaj com ballava amb les botes damunt del cotxe impresionante aixo si quan va pendre la sneyal el mercedes no es va fer res!!!!!jajajajajaj q loca esta la gente al facebook ian videos nose si tic etiqeta en algun xo si teniu loportunitat mireuso son bonissims!!!!!!

i el iaio am la moto????amb el botafocs enganxat al retrvisor??el va axixarrar!!!esq quan i penso em pixo!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno jo aqesta setmana encara de baixa a veure el rehabilitador q em diu danar a treballar ja!!!!aixo si de mentres cada dia a la platgeta....esq sino x disabte no starem morenos q ens fem les fotos si no tornaa fer vent clar xq ia el disabte pasat no vam ferles per aixo!!!!

aaaaaaaaaaa i si alguna vol uns novis rastes de 22€ q em van costar us els venc xq a la parella q els i avbiem de donar diumenge ens van dir q seran pares al novembre!!!!!tindrem un bebito a la colla q guay!!!!!ara espero no tenir q fer mes canvis sino......mal a gunayat el comprar tant aviat

Un petonet

Quina parella seràn pares? nena cuenta¡¡¡¡¡¡¡¡

mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 10:20 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

aixxxxxxxxxx, això de no poder entrar en tot el matí............grgrrgrgr...........i fins divendres estaré igual...dempa una altra reunió i ja no vaig a la feina...i dijous una altra vegada curs d'accés!!!!!!!!uf uf...i ara estudiant, i demà la renta, i passat demà la tarda.....................................aaaaaaaaaaaaaaaa

Bueno venga, NOVETATS NOVETATS ninetes.....que esto està un poc muerto no???????? però que no es casa ningú o que??? proves de vestit, pentinat, el menú??? totes ja heu fet prova de menú???? i fotògrafs, detallets, regalets................aixxxxxxxxx......que jo tinc el cap a les opos....però vosaltres!!!!!! aixxxxxxx :-/ :star::

ESTIU..........mmmmmmmmmm..........jo va a ser que figureta de nuvis amb rastes.....serà difícil de vendre-les eeeee, perque ho dius?? perque els hi vols fer algo com a embarassada???? pos tia...abans que tirar-les, els hi dones i ja està eeeee, jo ho faria així!!!!! i si vols, després com a embarassada un altre detallet!!!!!!
anda que no t'ho vas passar bé diumenge no????????????

TORSEANN....a la búsqueda dels globus....mal que mal a qualsevol boiga d'aquestes de festa, com ha dit la tara també en trobaràs no???? no en vols gaires no???? a mi perque no me'n van quedar....jops!!!!!! :-/ ......i ja has fet el que posaràs d'explicació????per ho dels globus vull dir????

TAraaaaaa..........que fa l'aleix????? que no en sabem res??? com està la family????!!!!

aaaaaaaaaaa m'acaben de portar un FICUS enorme artificial que he comprat per interné....és enorme eeee....i nu sé, nu se si acaba de quedar bé....po weno....allí està a l'entrada!!!!!

Aixxxxxxxxx precioses.............torno amb els meus estatuts....es que mira que es fan llargs eeeeeeeee..PATUNEEEEEEEEETS!!!!

Ja tinc globus¡¡¡¡¡al final a minerva¡¡¡avui ja si que tenien¡¡¡¡que guay.......

Com van els estatuts?

Un petó
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 10:21 pm

Giss ha escrit:Huole nenes!!! què tal? un dia més...

Laiac! jo si tinc novetats! demà vaig a la floristeria a escollir les flors, dijous a parlar amb els del restaurant i que em donin data de la prova del menú, i diumenge pre-boda!!!
Aquesta setmana completita... jejeje

Tara! és veritat... què fa l'Aleix petitó? que monus... m'encanten tan petittets...

Torsaeann! avui curs... quin rotllo...

i les demés on sou?

Molts petonets boniques!!!

Avui curs i molt rotllo.....

Que tinguis una bona setmana¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 18, 2010 10:23 pm

Mireu quines hores avui.....he tingut que portar una companya del curs a tgna i a les 22.00 arribava a casa, sopar, dutxar.me ....

Demà mati no entraré ja que anem a barna amb el taller a veure poble espanyol i tinc que estar a la feina a les 07.45 ja que a les 10 tenim que estar amb una obra de titelles avanç de visitar el poble espanyol...quin pal...vull dormir¡¡¡¡¡¡

Bueno ninetes...quan torni de barna cap a la pelu a fer la prova...a veure que tal.....

Un petó molt fort a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants