Ens ho vam passar molt bé!! Primer jo estava molt nerviosa, i super tensa!!!!!! No sabia com posar-m’hi ni què fer!! Però ells em van ajudar molt, i es van portar genial, i al final em vaig relaxar força i va sortir tot més bé . Em va agradar això perquè he pogut tenir un primer contacte amb ells abans del dia de la boda. Aquell dia tambe estaré nerviosa, però ja els coneixeré més, i ja sabré més o menys com va la cosa.
L’únic inconvenient era el fred i el vent!! I a dalt de tot de la muntanya el vent era molt exagerat!!!!! Però ells van saber treure-li joc al vent, i va quedar xulo. La mer... és que jo anava tota mona de peluqueria, i el vent no va deixar RES del meu pentinat, jajaja!!! Sortiré a les fotos amb els pels com una boja, però weno, són fotos a la muntanya! Sempre que hi hem pujat sempre n’ha fet de vent... lo que potser ahir bufava un pèl més... I pel fred, doncs amb un jerseiet a sobre el modelito que m’havia comprat. Però weno, n’he quedat molt contenta d'ahir!
I l'esquena, que tans problemes m'havia donat des de dijous, no em va donar cap problema durant la sessió de fotos. A vespre tenia molesties, potser del cansament de tot lo dia i tal... però per sort vaig poder fer les fotos bé, i amb solet! tot va acabar sortint bé!
I... lo pitjor de tot?? Haver d’esperar per poder veure les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jajaja!!! Amb lo impacient que sóc jo... uf uf!!! Sempre ho vull tot JA! Doncs res, a esperar! No hi ha més!
Vinga guapes!!!
Ens veiem!!
Un petonet molt gran a totes!!!! i que comenci molt bé la setmana!!!