ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: ShuRa » dv. abr. 30, 2010 6:17 pm

Mapi&Xavi ha escrit:Tienes tiempo de sobras para lograrlo ya veras. Mucho animo!!!
Que dieta haces? He visto que comentavas lo de cetosis, yo he entrado hoy, llevo con la dieta del lunes, así que animada de momento jajaaja.

¿Has entrado hoy? ¿en cetosis dices? :)

Voy con sobres de esos que se transforman en pan, batidos, tortillas, puré, zumos, etc etc :) empecé con pronokal, pero me pasé a diet-avenue, que los pillo por correo, más baratos, y sin colas ni exigencias de que escoja tal o cual sabor jejeje ;)

¿Y tú?
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: siu__84 » ds. maig 01, 2010 1:58 pm

Hola wapis!!!

Yo en junio del año pasado hice la dieta proteinada con Proteifine (q es lo mismo q Pronokal pero de otro laboratorio) y deciros q baje 18 kilos en 4 meses;) Ahora me mantengo y bueno pues estoy muy feliz xq hacia tiempo q no me encontraba tan bien!!Sólo deciros q mucho animo !Besos
Imatge

Imatge
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: Mapi&Xavi » dl. maig 03, 2010 9:40 am

Buenos dias a todas! de nuevo lunes.

Pues yo estoy haciendo Kot con protocolo pronokal, veremos a ver como funciona, es la primera vez que lo hago pero me han hablado maravillas, aunque son un monton de kilos estoy animadisima.

Buen lunes chicas!
Mapi&Xavi

Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 30, 2010 7:55 am

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 11, 2010 10:10 am

Hola chicas!! Qué tal estas dietas bodorriles? jeje
BUeno yo por fin me he apuntado al gimnasio!!!!Voy por la mañana a las 8 antes de ir a trabajar ya unque me cuesta levantarme me siento genial!! A ver si le doy un empujoncito más a esta báscula que se quedó estancada! jeje :-///: *.-o-o.* : ban : :mu::
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. maig 11, 2010 10:27 am

yo también me apunto a hacer ejercicio!!!, tengo una bici estatica en casa, espero hacer 30 minuts cada dia, venga xicaaasss ANIMOS!! :-///: :-///:
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: Marionabcn » dj. maig 13, 2010 9:30 am

Holes a totes!!!
Soc nova per aqui, pero veig que no estic sola amb la meva pena( perdó panxeta jajajaja) ho aconseguirem!!! :mu::
Marionabcn

Entrades: 4
Membre des de: dj. maig 13, 2010 9:15 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 13, 2010 10:02 am

clar que ho aconseguirem

YES WE CAN!!!
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cucuruxu » dj. maig 13, 2010 10:34 am

YEEEEEEEEEEEEEES WEEE CAAAAAN!!! :-)ok:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: marsal75 » dc. maig 19, 2010 10:54 am

si!!!!!!! ha costat molt pero molt pero ja tinc aconseguit un altre esglaó!!!! ara només em falten perdre dos quilets més i haure aconseguit arribar al primer replà que serà el d'haver perdut 10 kg, pero amb els 8 que ja porto ja estic molt contenta
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 11:35 am

I és clar que si!!! És una meravella quan veus que la roba et va grossa i et sents millor! Enhorabona per aquests 8 i pels que vinguin!! Ànims!

Jo fa dues setmanes que vaig al gimnàs cada dia a les 8 del matí.. i costa! Però després hem sento molt bé! A veure si m'ajuda a baixar aquests quilets que hem quedaven! *.-o-o.* :-///:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Ishtarx » dc. maig 19, 2010 11:45 am

jo ho intento, vaig anar dilluns però em vaig flipar i les agulletes em maten
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: cadui » dc. maig 19, 2010 5:33 pm

molt bé Marta!!! així és fa, poc a poc i bona lletra!! aquests quilos que has perdut ja no els recuperaràs!! :-)ok:

Jo porto uns dies amb molta gula... deu ser que tinc el subidón hormonal previ a la visita de la meva amiga i ufff menjaria a totes hores!! però bé, tot i que de tant en tant em passo una mica després compenso i llestos. L'altre dia vaig anar al gimnàs pel matí que tenia festa i em vaig trobar amb el que era el meu entrenador personal i no em coneixia!!!! em va fer molta il·lusió que ell em felicités per haver arribat a l'objectiu doncs gràcies a ell vaig recuperar el gustillo de fer esport :-)ok: Res nenes que a mi sols em queda 1Kg per perdre, tot i que ja m'ha dit la dietista que és probable que perdi algun més, doncs ara ja he agafat l'hàbit de la dieta. L'altre dia em va dir una de molt bona la Gemma -la meva dietista- i és que jo no tinc operació bikini (això va ser l'estiu passat) jo tinc operació estar estupendíssima per comprar-me el vestit de núvia aquest estiu!!!! :-)) :-))
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dc. maig 19, 2010 5:37 pm

jajaja doncs jo si que faig operació bikini perque aquest diumenge que no anem a cap lloc (en un principi) me'n vaig al mercadillo a comprar-me el meu primer bikini d'estupenda : ban : : ban : i m'he proposat que encara que no m'agradi la sorra i l'aigua salada, aquest estiu intentarem anar tant com puguem a la platja... encara que em posi gamba

ara a seguir baixant l'escala i aconseguir arribar al següent replà... encara que ve un mes de juny amb comilones
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dg. maig 23, 2010 11:12 am

molt bé Marsal, espero que trobis un pedazo de bikini pel pròposit d'aquest estiu!!! jo ja me'l vaig comprar fa un parell de mesos (perquè el de l'any passat em queia) quan vam anar una tarde a un spa :-)ok:

sobre el tema de les comilones, pas de problème! mira de compensar amb l'altre àpat -si et passes al sopar, afluixa al dinar- i segur que així com a mínim no guanyes

Bon pont!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dg. maig 30, 2010 3:05 pm

hola reines!! avui estic que m'estimo molt a mi mateixa, i fins i tot hem trobo guapa molt guapa >.-<: >.-<: >.-<:

hem tornat de fer cap de setmana a Tossa i clar ens hem fet fotos. Quan les passava a l'ordinador m'he quedat sorpresa de mi mateixa.. és una passada ho que porto aprimat ja i com s'em nota!!! fins avui no m'havia fixat. Porto uns pantalons que feia 3 o 4 anys que no em posava perque no pasaven ni de les cuixes... i ara o em poso cinturó o els porto com els adolescents... ::[]:-]] ::[]:-]]

he fet un collage per a comparar-me de fa encara no un any enrera i és una autèntica pasada!! fins i tot en els braços és nota
antes y despues.jpg

ens els moments de baixon i quan tingui temptacions miraré aquestes fotos i sabré de sobres per a que estic fent aquest sacrifici, que en el fons no ho és, perque em trobo molt i molt bé després dels dos anyets dolents que he passat amb l'estomac.

ahh i per cert, trobada una nova intolerància alimentària: la llet... apa una més!!! demà aniré al super a comprar llet sense lactosa i solucionat! -|-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: anetta » dg. maig 30, 2010 3:30 pm

GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: annapatxi » dg. maig 30, 2010 3:54 pm

Jo ara també em posaré a dieta, no aniré a cap dietista perquè fa 3 o 4 anys ja hi vaig anar, ja tinc dietes, i pagar per pasarme em fa molta rabia, només falta posar-m'hi. Serà dificil però ho intentaré, tinc un any per aconseguir-ho.hauria de perdre uns 10 kg, el que m'he engraxat des de que estic vivint a navarra ( es que es menja molt be aqui jeje)

Vull estar preciosa el dia del meu casament, encare que la meva parella digui ques estic be tal i com estic...pero ja se sap...

Molta sort a totes
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: cadui » dg. maig 30, 2010 7:42 pm

Marsal estàs guapísima!!! nena a mi em passa el mateix, quan comparo fotos de fa un any amb les d'ara flipo en colors!!! a veure si em connecten internet a casa d'una vegada i us poso un parell de fotos perquè vegeu i flipeu amb mi jejeje!!

Com van les dietes nenes??? jo de moment vaig bé, demà vaig a la dietista i diria que ja he perdut els dos que em faltaven perquè l'altre dia vaig anar a comprar-me roba i he baixat de talla!!!! ja us contaré... :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: dory » dg. maig 30, 2010 11:40 pm

siu__84 ha escrit:Hola wapis!!!

Yo en junio del año pasado hice la dieta proteinada con Proteifine (q es lo mismo q Pronokal pero de otro laboratorio) y deciros q baje 18 kilos en 4 meses;) Ahora me mantengo y bueno pues estoy muy feliz xq hacia tiempo q no me encontraba tan bien!!Sólo deciros q mucho animo !Besos

Me podriais explicar que es esto y en que consiste? no tengo ni idea si es un tipo de dierta, producto...
gracias!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Ishtarx » dl. maig 31, 2010 9:20 am

por lo que tengo entendido es un tipo de dieta que utiliza unos productos hiperproteicos, seria un estilo el nuevo Bimanan Pro, pero por lo que he leido es aconsejable seguirla con la supervision de un médico o nutricionista.
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants