"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. maig 18, 2010 11:30 pm

Ninetess....mireu quina hora d'entrar...aix entro a desitjar-vos un super bon dimecres...i res, a veure si puc entrar demà més que avui....impossible avui del tot!!!!

No res....petonets a totes!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. maig 19, 2010 7:30 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Dons ahir vam dinar a casa dels papis i van venir els nebodets i el nen es mes bo, pobret!!!!!!! casi que no el vam sentir en tot el dinar! i la nena no se la veu massa gelosa, pero mes val no parlar gaire alt!! pero l'altre dia em va fer gracia perque el va voler agafar i mes mona!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal la prueba??????????????

NUr, papallona i happy on souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?

Veig que avui tambe esteu totes força enfeinades, no???

Bueno marxo que he d'anar a portar no se que a l'ajuntament, aixi que anem parlant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. maig 19, 2010 2:08 pm

Hola holaaaa..........toc toc.....hay alguien allí?????? on esteu ninetes???????

TORSEANN...................aquí o a la teva precrònica explica com ha anat prova de pentinaaaaaaaaaaatttt!!!!!!! bueno, serà aquesta tarda.....si si si....!!i fotos fotos....i vas amb la teva amiga, volem fotitos!!!!!

elxaaaaa.........com va anar la prova?????

Papallonaa, happi...........nur????????? on sou???????

Jo tinc tarda completeta....avui em venen a medir les mosquiteres perque ja ens les fan...i despres a fer la declaració de la renta!!!!!buf buff....a veure si va bé!!!!! recolliré el vestit de núvia a casa muns pares........i a buscar la moto de mu cunyat, que la deixem a casa!!!!!!1

Buenoooooooooooo..............pos fins la nit!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 19, 2010 4:00 pm

ninetes estic viva!!!! mhaig de ficar les piles al foro

bueno aquesta 7mana he començat a preparar l'anniversari del ninet.. que haig de fer moltes coses i no se per on començar!!!
cal que parli amb un munt de gent... i enterar-me de moltes altres.. he pensat fer festa sorprise... ara haig de buscar el lloc,,,

i res a casa el marmolista ja acabat ara a vere si venen els demés!!!

ahir va ser el nostre anniversari!!! vam enir regalets i per la nit sopar romantic.. aix.. llàstima que avui anava de de matins i tenia que matinar!!!

bueno.. vaig a fer cosetes
un petonet a totes!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 19, 2010 9:49 pm

Ninetes.....bones!!!!

Mireu a quines hores torno a entrar....quins dies!!!! entre que baixo al nen a l'hospital, després a demanar pressupostos per algunes cosetes que volem fer i després ja enganxo classes....doncs no tinc temps per a res!!!! buffff!!!!

Com esteu?????

Elxaaaaaaaaaaa!!!! que tal la prova???? ens has d'explicar!!!! per cert, tranqui per lo de l'altre dia!!! anavem tots de culettt jejejejeje :-()-)

Papallona.. com va el treball? Així que li prepares una party??? ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: molt bé.....però ànims i paciéncia per a tots els preparatiusss!!! aahhh!!! i felicitats pel vostre aniversariiii!!!!! >.-<:

Laiac....com portes l'estudi???? ...a tu también et fiquen les mosquiteres???? nosaltres ja ens han trucat que les tenim....a veure si ja es fiquen i podem obrir sense problema de mosquessss ni mosquitsssss pq aqui al poble va ser impressionant l'any passat!!! jejejejeje

Tara...com està el petitó???? pel que veig no dona guerreta...aixxxx que bé!!! espero que tot estigui molt bé!!!!

Nur....com estás??? com va tot??

Torsaeann....aixxxx que ja queda poquettttt!!!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ja estic nerviiii!!!!! jejejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 19, 2010 9:52 pm

Bé ninetes!!! demà dijoussss i durant el mati no passaré per aqui pq anem a Tgn a mirar els llums del menjador i el dormitori...que ja hem obert la guardiola exclusiva per a "LLUMS" i anem a veure-les abans de que incrementi l'IVA....

Passeu un super dijous i per la tarda si puc entro a veure que tal ho porteuuuuu!!!!!

ànims que ja arriba el findeeee!!!! petonets enormessss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 19, 2010 9:52 pm

Hola ninetes!!!

Aquesta setmana estic super out!!!! :star:: Quin estrés que porto a sobre... no puc més!! Em falten hores al dia, i dies a la setmana!!!!!!!!!!!!!!!

Aquest diumenge celebrem la cloenda del centenari del cole!! I vamos, a tope de feina amb els preparatius perque tot surti perfecte. Hi ha un gran dinar i tal, i una presentació d'un llibre, i cercavila i... fotos!!!!!!!!!!!! Que no faltin fotos!!!!!!!! Uf, uf...

I per les tardes entre això i preparatius per la boda aquesta setmana estic anant de culet!!!!

Porto dos dies baixant a Reus per ultimar preparatius de la boda, i demà tornem-hi perquè hem quedat amb la nostra dj perque ens va trucar per quedar... o sigui que demà tambe estaré out... uf! Quina setmaneta!

Aquesta tarda ens hem passat per l'agencia de viatges a preguntar que passaria si no poguessim marxar de viatge pel tema aquest del volcà! Ens té molt preocupats... I els hi he pidolat maletes, jajajajaja!!! No ens n'anaven a donar, però he insistit i han dit "mmm... em sembla que potser si que ens en queda alguna... ja us les donaré" oju eh!! jo vull maletes!

Fa dos dies que no entro, però tot i així us tinc molt present ninetes!!! eh!!!!!!!!! ::love::

Laiac, que tal amb els estatuts? Anims!
Tara, i el nebodet? Me n'alegro que es porti tan bé!!
Torsaeann, com ha anat la prova? Segur que estaràs guapissima!
Elxa, per on pares?
Papallona, et veig liadilla amb el cumple, eh! Com portes els preparatius?
Giss, quina setmaneta més completa!
Estiu, deus estar negra!! Ja ho he vist al feisbuk! Quina enveja que em dones!! jajajaja!!
Happi, que t'expliques? Com esteu? Que vagi be la compra de llums!

Petonets a totes!
Nanit!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 19, 2010 10:07 pm

ninetessss!!!!

BONA NIT...mireu quan entro.....ara mateix he acabat d'emplenar la sol·licitud per les opos....creieu que el termini acaba el dilluns i jo aquí fins a última hora?????????? grgrgrr..........

Sort que hi ha hagut mig moviment ara,...perque això estava molt desolat!!!!!
HAPPI.........si que heu de fer compres no??? m'ha agradat això de l'IVA...tens raó...ara pujaran els preus!!!! i les mosquiteres, el tio no s'ha presentat però ja havíem d'anar a fer la declaraciço i vindrà el divendres!!!!! buf uf....

NUR....si que tens coses a fer no??? quina setmaneta, i a vosaltres al cole les fotos us agraden no??? i encara amb preparatius de la boda????? molt bé..i no patiu pel núvol de cendre dona.....no arribarà tan avall una altra vegada!!!!que guai..riviera maya...quan hi penso!!!!!

Apa ninetes....espero que totes estigueu moooooooooolt bé!!!!
vaig a mumir que ja tinc la familia mig grogui!!!!!
demà torno a tenir curs....fins al migdia no parlem!!!!

TORSEANN...........explicaaaaaaaaa com ha anat??????????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. maig 20, 2010 6:56 am

Hole boniques!!! ahir vaig arribar tard i ja no vaig entrar.
Com esteu??? Jo vaig anar ahir a la tarda a la floristeria i ja he escollit totes les flors!!!estic molt contenta!

Laiac, així que fent la inscripció per les opos eh? vinga que et sortiran genial! amb tot el que estàs estudiant!

Tara, qué guay el baby no? así que se porta muy bien! y que dure así no? jejje

Torsaeann, bonica, com va anar la prova? segur que estaves preciosa!

Nur, preparant una altra festa pel cole? jejeje sempre esteu de festa eh?

Elxa, otra vez no me entero... prueba? qué tal fue?

Papallona, com van els preparatius? ara també preparant el cumple no? jejeje

Estiu, ´què tal? que és això de que estàs negra? ja t'han tret lo del braç?

Happi, así que arreglando el pisillo no? eso está bien! tengo ganas de ver tu casa!!!

Bueno guapis, un petonet per totes. Avui anem al restaurant, a verure què tal...

Fins la nit!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 20, 2010 8:00 am

Bon dia ninetes....

Al final he hagut d'entrar per imprimir unes cosetes....i res...aprofito!!!!!

Passeu un super dia de Dijous...només avui i demà i ja tenim el finde aqui.....jejejjeje...Passen les setmanes volando voy!! volando vengo!!!

Us envio un petonás enorme a totes i res....que tingueu molt bon dia!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 20, 2010 10:05 am

bon diaaaaaaaaaaaaa

volando voyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy volando vengo jijiji

bueno ninetes porto un encostipat una faringitis que pufff. kin mal..com pot ser que ara me baixin les defenses.. ozúuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

he tornat a intentar enviar-vos les fotos de les aliances per mail..i que va no les carrega jops!! pero bueno... ja us les ensenyaré!!!

qui tenía prova de vestidet?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uoooooooooooooooooooooooooo =0-0-) =0-0-) =0-0-)

que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiii

no res vaig a fer cosetes per casa
un petunet!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. maig 20, 2010 4:59 pm

NINETEEEEEEESSSS!!!!

mireu quan puc entrar!!!!!i encara estic a la feina!!!!! grgrgrgrgrgr......això de fer tans cursos i reunions....sort que la setmana que ve només tinc l'últim dia de curs el dimarts i ja està!!! buf buf....però això de fer tardes en dijous...no prova gaire!!!!!!! però bé....com que a partir d'ara hauré de treballar un 5% menys que és el que mínim em treuen doncs.......haurá de deixar les frases sense acabar.........jijijijijij

Com esteu?????????????? un patunet a totes....................PAPALLONAAAA jooooooooooo, les aliances??????????????? jo vull veure foto......i l'elxa tenia provaaaaaa i avui la torseann.......i ahir prova de pentinat-.....aixxxxx, ara niré a mirar la precrònica torseann, a veure si has escrit com va anar!!!!!!

es que mira que estem out eeeee, mala èòca per casar-se....normalment és quan més stress hi ha a la feina!!!!!grgrgrgr i no tinc temps de res.....però vaja....demà després del cafetó dels divendres us podré saludar!!!!

entro aquesta nit i em poso al dia!!!!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

estiuuuuuuuuu PROU platja no??????????? que estaràs negra per la boda de la torseann i ens faràs enveja!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 20, 2010 6:33 pm

Laiac nenaaaaaaaaaaaaaaaa
jo también vaig de cul que hi faremmm kina epoca destres mareta!! uff uff

eiiiii he pogut penjar les fotos al meu compte enrrere.. no se pq ha poguttttttt
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 20, 2010 8:43 pm

Hola!
Quin poc moviment avui! Com ha anat el dijous?

Aquesta tarda he baixat a Reus per anar a parlar amb la nostra dj, i res, tema música tot tancat i lligat! Una cosa menys! :-)ok:

Laiac, com ha anat el dia? Vinga que en poc s'acaba el curs!! Com van els estatuts?

Tara, com ha anat el dia?

Torsaeann, com va anar ahir? Ara em passaré per la teva preconica i pel teu compte enrera a veure si has dit algo! Com ha anat la sortida?

Elxa, prova de que?? Explica, explica!!!! No m'entero!

Papallona, has penjat els anells? Vaig a mirar-ho!! Nena, espero que et recuperis aviat del constipat!! Ais els canvis de temps...

Giss, tema flors tancat? Guai! Com es presenta la preboda? jeje!! Com disfrutaràs amb lo que t'agraden les fotos!

Estiu, que tal?

Happi!! Com han anat les compres?

Demà fem festa al cole, celebrem el dia de la patrona del cole. És un dia diferent! Ja de cada any se celebra, i aquest any al ser el centenari serà més lluit! Hi haurà jocs pels nens, coca amb xocolata... etc! Els nens s'ho passen molt bé! I diumenge final de festa! Moltes debeu pensar "sempre fan festa a aket cole!" com algú ha dit per aquí, jajajajaja!! Això no és cada any!! eh!!! És aquest per lo del centenari. Si fos cada any... uf uf... quin estrés!!!

Vinga guapetones!!! Un petonet molt gran a totes!!! Fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 20, 2010 9:45 pm

Hola ninetes que tal?

Perdoneu però aquests dies estic super liada....demà a la nit explico tot val? ara solsament veig al llit ja que aquesta nit no he dormit gaire bé....

Un petó molt fort a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dv. maig 21, 2010 8:37 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!

avui estic a la feina...he anat a fer el cafetó dels divendres i...............GRGRGRGRG ho sento molt...però estudiar dues pu t e s....opos, treballar cada dia, com tothom es clar....i que ara vinguin i et diguin....ARA COBRARÀS menys.....que estem parlant d'uns 100 euros menys al mes eeeeeeeeeee, i no jo solaaaaaaaaa, també el meu maridet!!!!!!!! : sgra : : sgra : GRGRGRGRGR.............ho sento perque hi ha gent al paro al país....però jo en tinc la culpa!???????????? jopetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................grgrgrgr

Un dia que estic a la feina i....ja em posen de mala llet només arribar.....amb ho contenta que estava jo avui!!!!!!!!!!!!!!!!! :--(
cal que estudii???????????????????? ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

Bueno ninetes, espero que passeu un bon dia!!!
PATUNEEEEEEEEETSSSS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 21, 2010 10:54 am

hola buniques!!
laiac jo estic com tu .. ara diuem que ens ho baixaran !!Qué fort!! a vere la nomina....

elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa com va anar????????????????? dius que tot ok me n'alegro!!

torsaeann animus.. normal que vaigis liadeta!!!!

nur com va al cole??? i dels preparatius que et falta????

tara!! on pares?????????????????????

bueno buniques jo segueixo amb els meus mocs. pero avui NO Puc PARLAR!!!! aix... amb lo que xarro pero me fa tan de mal!!
no res un petunet!!
dewwwwww
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. maig 21, 2010 2:30 pm

Bones ninetes!!!! quin poc moviment que hi ha avui per aqui...

Papallona....cuida't moltissimmm!!!! aixxx aquests refredats d'ara són els pitjors!!!! jopeliness

Laiac...si que estás cabrejada si!! però el tota la culpa no ho te el paro...principalment, la culpa ha sigut de la falta de previsió d'aquest govern i el fet de repartir ajudes a tothom a diestro i siniestro; cheques bebes pels d'aqui i pels de fora, ajudes pels immigrants...etç, pq al cal i a la fi jo he estat a l'atur i no he pillat, sinó lo meu i el que em pertocava, però res d'ajudes.
és fotut aixó però sempre paguen els mateixos...como siempre!!!! ànimssss!!

Elxa....veig qe tot va anar bé, no???? petonets i ara ve el finde per relaxar-se!!!!!

Ninetes, marxo a fer classe i torno a la nit....Molts petonets enormes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. maig 21, 2010 4:07 pm

nineteeeeeeeeeesss!!!!

tinc un mal de cap que em moro.......però toca posar-me a estudiar!!!

COM ESTEU?? com ha anat el matí?????

Happi....sé perfectament el que tu dius..aquests dies ho hem parlat, masses ajudes i masses coses i...perque han servit?? i em fot que amb la "fama" que la gent els hi dona als funcionaris sembla que ja ens estigui bé....i ja et dic jo que hi ha sou i sous eeeeee!!!!!!!!!! va, es igual perque........

Ninetes........que ja som cap de setmana!!!!!bé, per mi....estudiar estudiar estudiar!!!

Torseann, avui explicaaaaaa, i si tens alguna foto tamé eeee, que jo no he vist mai en persona el eu vestit eeeee!!!!!

Un patunets a totes!!!! marxo a veure si acabo els estatuts!!!!jijijij i avui, potser surto a veure la fisio perque em fa un mal l'esquena!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 21, 2010 8:53 pm

Hola boniques, em posaré al dia a la compte enrera val?

Un petó.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants