"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 21, 2010 8:54 pm

laiac ha escrit:nineteeeeeeeeeesss!!!!

tinc un mal de cap que em moro.......però toca posar-me a estudiar!!!

COM ESTEU?? com ha anat el matí?????

Happi....sé perfectament el que tu dius..aquests dies ho hem parlat, masses ajudes i masses coses i...perque han servit?? i em fot que amb la "fama" que la gent els hi dona als funcionaris sembla que ja ens estigui bé....i ja et dic jo que hi ha sou i sous eeeeee!!!!!!!!!! va, es igual perque........

Ninetes........que ja som cap de setmana!!!!!bé, per mi....estudiar estudiar estudiar!!!

Torseann, avui explicaaaaaa, i si tens alguna foto tamé eeee, que jo no he vist mai en persona el eu vestit eeeee!!!!!

Un patunets a totes!!!! marxo a veure si acabo els estatuts!!!!jijijij i avui, potser surto a veure la fisio perque em fa un mal l'esquena!!!!!

Com va el cap? ànims¡¡¡¡¡¡

Un petó¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 21, 2010 8:56 pm

elxa ha escrit:Hoooooollllllaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Que tal aneu ninetes????

Jo he estat molt liada akestos dies molta feina.....

Dimarts vaig tenir prova de vestit i de pentinat, tot :-)ok:

Nineta¡¡¡¡jo no sabia que tenies prova de vestit i pentinat¡¡¡ que tal tot?

Un petó molt fort¡¡¡¡¡¡¡¡ segur que estaràs guapíssima¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. maig 21, 2010 9:58 pm

Ninetes.....com esteu??? dic vaig a veure que han dit aquesta tarda!!!! ja tenia ganes d'asseure'm i descansar una estoneta!!!! i estic pensant amb els llums que portem uns dies a veure si trobem ja la del menjador i el nostre dormitori....Nenes...no trobo cap que m'agradin, i les que m'agraden valen més de 600€ cadascuna!!!
Demà continuarem buscant!!!! jejejejejejej

Laiac....no val la pena!! per molt que hi hagin queixes faran el que vulguin!!! ànimsss i a estudiar!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Torsaeann...com va tot??? espero que estiguis molt i molt bé....

A totes les demés...us desitjo un super bon cap de setmana i que el pròxim dissabte ens trobem totes, no????? i en 2 setmanetes....bodatour al ataqueeee!!! jejejejje

Petonets a totes i molt bona nit!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 21, 2010 10:09 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....com esteu??? dic vaig a veure que han dit aquesta tarda!!!! ja tenia ganes d'asseure'm i descansar una estoneta!!!! i estic pensant amb els llums que portem uns dies a veure si trobem ja la del menjador i el nostre dormitori....Nenes...no trobo cap que m'agradin, i les que m'agraden valen més de 600€ cadascuna!!!
Demà continuarem buscant!!!! jejejejejejej

Laiac....no val la pena!! per molt que hi hagin queixes faran el que vulguin!!! ànimsss i a estudiar!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Torsaeann...com va tot??? espero que estiguis molt i molt bé....

A totes les demés...us desitjo un super bon cap de setmana i que el pròxim dissabte ens trobem totes, no????? i en 2 setmanetes....bodatour al ataqueeee!!! jejejejje

Petonets a totes i molt bona nit!!!

Hola guapa que tal tot?

El teu nen?
Donc si....els dos pròxims dissabtes seràn inolvidables per mi i amb vosaltres al meu costadet.....que puc demanar més?

Bona nit.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. maig 21, 2010 10:32 pm

Nineteeeeeess!!!!!

acabo d'arribar a caseta i dic...vaig a veure què han dit aquesta tarda les meves ninetes!!!!!!

aquesta tarda estava estudiant i el meu nen em diu,.......ah, a les 20:30 estigues arreglada, maquillada i ben guapa que anem porai!!!!!!! aixxxxxxxxxxxx, i m'ha portat a sopar a un restaurant...que feia mil anys que volia anar!!!!!! que monuuuuuu.............però amb la son i el mal de cap que tenia avui..ell volia anar a passejar per cambrils però no he pogut més....a caseta a mumir!!!!!!!!!!!!

TORSEANN............ara vaig cap a la precrònicaaaaaaaaaaaaaa...........com va tot??? més tranquil·leta??? i aquest finde??????

HAPPI.....has mirat llums per internet??? a vegades.....a reus hi ha alguna botiga...però el quetu dius....hi ha llums que son caretes eeeeeee!!!!!!!!!!!

Un patunets a totes ninetes.............vaig a fer nones que no m'aguanto!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » ds. maig 22, 2010 7:16 am

Bon dia ninetes!!! com esteu??? aix...he estat una mica liadeta i per això he estat na mica "out" però ja estic aquí!

Dijous vam anar al restaurant i vam estar 3h!!! vam marxar a les 23.15h de la nit! però molt bé, ja hem parlat una miqueta de tot i lo més important... hem escollit el menú!!! tenim la prova el 20 de juny... encara queda... Ah! i ja han acabat la carpa que estaven fent al jardí! ha quedat molt bonica, no m'ho esperava pas...

I ara estava pensant... que s'em va oblidar dir-li que apuntés lo de que vindran els de guianupcial a gravar!!! jejeje bueno, ja li comentaré...

Doncs avui tinc el dia completet... al matí depilació i peluqueriam a la tarda anem a veure el festival de ma neboda de gimàstica rítmica i després el nen vol anar a comprar-se algo de roba per demà el pre-boda...
Aix! ja us explicaré!

Laiac, quin rotllo això dels sous... a mi també m'han baixat una mica...

Tara, qué tal? disfrutando del peque no?

Torsaeann, ara em poso al dia a la pre-crónica! que encara no he tingut temps de passar-me!!! com van els nervis?

Nur, així que ja heu tancat tema música! qué guay no quan es van tancant temes? jo aquest tema encara estic en ello... jejeje i demà el pre-boda! aix qué guay! ja ho pots dir que m'agraden les fotos!!!

Elxa, así que la prueba de vestido y de peinado bien no? queremos fotos!!!

Papallona, estàs malaltona?? aix aix a cuidar-se!!! uns mimitos amb el ninet i això ho cura tot! jejeje

Estiu! què és això de que estàs negra? no m'entero de res... Jo estic fent una mica de UVA, i tinc bastant coloret...

Happi, guapetona! què tal? ya habéis puesto las luces en el pisito? aix que ganas tengo de ver ese pedazo de dúplex!

Bueno ninetes, us desitjo un molt bon cap de setmana!!! Ens veiem!!! Molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 22, 2010 9:31 am

Bon dia ninetes que tal?

Avui dissabte...solsament dos setmanes i serà el meu dia...que fort..... :-):-):-):

Espero i desitjo que tingueu un molt bon cap de setmana totes val?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » ds. maig 22, 2010 3:52 pm

hola ninetes
avui no he parat.. elo ninet i jo hem estat fent tombs aix.... kin mal de cap fa una solana!!!!!
bueno un petonet!!

Torsaeann 2 setamanes!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 22, 2010 4:06 pm

Papallona* ha escrit:hola ninetes
avui no he parat.. elo ninet i jo hem estat fent tombs aix.... kin mal de cap fa una solana!!!!!
bueno un petonet!!

Torsaeann 2 setamanes!!!!

Ara a descanssar¡¡¡si dos setmanes¡¡¡¡¡que fort....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dg. maig 23, 2010 10:17 am

Hola nenes!

Aquets dies he estat desconnectada del tot, pero ja sabeu lo de la operacio de la mami! pero ja es a casa i tot be, aixi que ja torno a ser per aqui!
Gracies a les que heu preguntat i us heu preocupat!

Bueno vaig a la dutxa que anem a dinar a casa dels papis i he d'anar-hi aviat per preparar les cosetes, anem parlant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. maig 23, 2010 4:12 pm

Nineteeeeeeess!!!

com va el cap de setmanaaaaa.....quin solet no????? jo només em poso al sol de cara, així que per la boda de la torseann estaré de cafè amb llet............!!!!!!!!

per cert....Torseann.,...quan toca despedida?????????? no era el finde passat o aquest??????????? ara hi he pensat!!!!!!........

Amb aquest solet m'agafen ganes de fer-nos les fotos a la platja...ma mare em va deixar el vestit intacte!!! i el tinc penjadet a l'habitació de casa com el dia de la boda!!!!!! ON EL POSO????????? jijijiji!!!!!!

Bé, diumenge a la tarda i segueixo amb la Generalitat....sabeu que és el sistema institucional en què s'organitza políticament l'autogovern de Catalunya??????????? ahir va esa!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
Tara........espero que la mama estigui bé!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 23, 2010 7:00 pm

tara ha escrit:Hola nenes!

Aquets dies he estat desconnectada del tot, pero ja sabeu lo de la operacio de la mami! pero ja es a casa i tot be, aixi que ja torno a ser per aqui!
Gracies a les que heu preguntat i us heu preocupat!

Bueno vaig a la dutxa que anem a dinar a casa dels papis i he d'anar-hi aviat per preparar les cosetes, anem parlant!

Buenas Tara,
Veig que la mami bé no? ai aquestes mamis que ens fan patir....un petó i benvinguda¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 23, 2010 7:02 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeess!!!

com va el cap de setmanaaaaa.....quin solet no????? jo només em poso al sol de cara, així que per la boda de la torseann estaré de cafè amb llet............!!!!!!!!

per cert....Torseann.,...quan toca despedida?????????? no era el finde passat o aquest??????????? ara hi he pensat!!!!!!........

Amb aquest solet m'agafen ganes de fer-nos les fotos a la platja...ma mare em va deixar el vestit intacte!!! i el tinc penjadet a l'habitació de casa com el dia de la boda!!!!!! ON EL POSO????????? jijijiji!!!!!!

Bé, diumenge a la tarda i segueixo amb la Generalitat....sabeu que és el sistema institucional en què s'organitza políticament l'autogovern de Catalunya??????????? ahir va esa!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
Tara........espero que la mama estigui bé!!!

Hola nena¡¡¡ donc si, la despe era el dia 15 o 22 però em van dir que al final seria el divendres 28, per això no vaig posar res al foro.

Però la meva sorpresa va ser quan em vaig acabar de llevar de mumir la siesta i sona el timbre i eren amics del ninot que el venien a buscar per ells anar a la seva despe...llavors van aparèixer a buscar-me les meves nenes i sorpresa la meva despe també¡¡¡¡¡

Quan tingui fotos us faré una crònica ja que va estar molt bé, vaig passar-ho genial¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dl. maig 24, 2010 6:49 am

Huola ninetes!!! com ha anar el finde?

Nosaltres bé... ahir vam fer el pre-boda! aix una cosa menos! ens ho vam passar molt bé, però va ser molt curtet!

Laiac, què tal? vaya rotllo això de la constitució i tot això que expliques... jo no m'entero de res de tot això! jejeje

Tara, así que tu mami ya está en casa... qué bien! ha ido muy rápido no? me alegro de que todo saliera bien. Besitos

Torsaeann, així que despe? jejeje qué guay! ens has d'explicar amb detalls!

Nur, i tu què? has adelantat feina aquest finde? nosaltres vam començar ahir també amb el tema música...

Elxa, qué tal? y tus preparativos?

Papallona, ja he vist les teves novetats al compte enrere! què guay! també adelantant detallets no? m'en alegro!

Estiu, de tu no sé res! com no tinc faceboock...

Happi, y tu qué tal el finde?

Bueno guapis, un petonet a totes i feliç començament de setmana!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. maig 24, 2010 6:49 am

Aix... no m'havia fixat en el marcador... 2 mesos!!! qué guay!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 24, 2010 7:16 am

Bon dia ninetes....

Avui dilluns un altre cop...aquesta serà l'última setmana que treballaré tota, ja que la pròxima solsament treballaré 4 dies...mareta...això està aquí.....sembla que no tingui que arribar mai i ara tinc cangueli de penssar que ja està¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet molt fort a totes i que tingueu una molt bona entrada de setmana¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 24, 2010 7:42 am

Bon dia nenes!!!!!!!!!!!!!!!!

aix jo segueixo amb el refredat i ara m'ha sortit un herpes al nas te collonis!!!!
i res avui de tardes + guardia per la nit.. uff kina ilu. pfffff

sip giss he fet algunes cosetes el cap de 7mana yujuuuuuuuuuuuuuu
bueno vaig al llit q no me trobo molt "catolica"
muakissssssss
:-()-)
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. maig 24, 2010 8:27 am

Bona dia!!!!
Ja torno a ser per la ofi, un altre dilluns....sort que em passen els dies volant, pero tinc ganes de fer vacancetes!!!!!!!!!!! sort que ja em queda menys per la mini escapadeta al balneari!!!!

Papallona, nena cuida't eh!!!!!!!!! es que amb aquest temps tant variable ja no saps com has de sortir de casa! I ara diuen que dimecres ha de ploure!

Elxa i tu como lo llevas???? ya tienes mejor los labios????? y venga que ya te queda poquito pera terminar con los examenes!!!!!!!!!!! y luego veranito!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. maig 24, 2010 8:43 am

Ninetessssss!!!!!

BON diaaaaaaa.....entro per saludar que avui tinc feinetaaaa, un dia que estic a l'oficina i aprofitoooo, a més, avui toca matí i tarda!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaa....cuida't nenaaaaaa, que això no pot seeeeeerr....tu al llitet fins l'hora de treballar!!!i sinó no hi vas...que sempre estàs allí al pie del cañón!!!!!!

Elxaaaaaa..........aixxxx, siiii que tens exàmens no????????? tu posa-t'hi a saco eeee, aquesta setmana i jatà!!!! ànimuuuuuuuuu,,,,,

Torseann.............aixxxxxxxxxxx una setmana i.................que fuerte!!!!!!!

Ninetes, un patunet a totes.....vaig a treballar una mica!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 24, 2010 3:22 pm

hola buniques!!!

al final molt molt al llit... tenia que fer rentadores i secadores .. claru...
la feïna a tope.. aix!!! que hi farem.. lo pitjor aquesta nit!!! no vull!!!!!!!!! jij
gracies per les vostres paraules d'animssssssss.. ja em sento millor!!!!!!

::love::
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants