Per aquí com sempre anem contant cosetes i tal, tens alguna cosa de nou??? be ja ens explicaràs!!
LEs demés que tal?? espero tot be, i aquest cap de setmana a gaudir de l'aplec del caragol

Autor: NUVOLET » dc. maig 19, 2010 9:54 am

Autor: cadui » dl. maig 24, 2010 12:53 pm

Autor: buniketa » dl. maig 24, 2010 1:25 pm
cadui ha escrit:Noies com ha anat l'Aplec???? espero que ho passéssiu d'allò més bé!
Aquí a Barcelona aquest cap de setmana és pont, avui és festiu a Barna ciutat... però no hem marxat a enlloc perquè anem a Roma del 4 al 7 de juny!!!! així que ens hem quedat a caseta per acabar de col·locar coses al lloc, hem sortit amb els amics i hem descansat mooolt que ja ens feia falta!!
Com porteu els preparatius??? jo de moment una mica parats amb el tema aquest de no tenir internet a casa encara... mentrestant continuo amb les invitacions -ja tinc fetes totes les caixes i ara ja les estic omplint- i he decidit que començaré entre juny-juliol a mirar vestits perquè dels avenços de temporada 2011 no m'agrada cap ni un!!! així que vull anar a provar-me els que m'agraden del 2010 abans de que els retirin, ja he quedat així amb ma mare i ara sols em falta pactar dies amb ma germana. Noies, em podeu dir quines botigues hi han a Lleida de vestits??? la idea és comprar-me'l aquí per una qüestió de comoditat a l'hora de fer les proves, però la mare vol que mirem per Lleida també algun dissabte que baixi... Merci!!

Autor: carlina » dl. maig 24, 2010 6:24 pm

Autor: NUVOLET » dt. maig 25, 2010 8:24 am

Autor: laieta2010 » dt. maig 25, 2010 12:19 pm
Autor: carlina » dt. maig 25, 2010 12:26 pm

Autor: cadui » dt. maig 25, 2010 7:01 pm

Autor: buniketa » dt. maig 25, 2010 8:46 pm

Autor: carlina » dt. maig 25, 2010 11:04 pm

Autor: NUVOLET » dc. maig 26, 2010 6:56 am

Autor: noe2403 » dc. maig 26, 2010 11:52 am
Autor: noe2403 » dc. maig 26, 2010 11:53 am
carlina ha escrit:Hola Noies!!!!!
Ara feïa dies que no entrava he estat molt liada entre la comunió del meu nebot i parlar amb el gestor sobre això de muntar l'empresa de casaments i us he donar la bona notícia per fi el dia 1de juny podré dir que:! TINC UNA EMPRESA!!!!!!Avui hem anat jo i el meu marit(pq ho faig tot amb el seu apoyo i ajuda, tinc molta sort) a preparar la paperassa a la gestoria i ens han dit que el dia 1 de juny ja ho tindré tot en regla.
Estic molt contenta i ho he volgut compartir amb vosaltres pq portem molt temps parlant per guia nupcial i algunes de vosaltres m'heu animat molt a tirar endavant aquest projecte!!!
Ara comença la feina més dura que és publicitar-me anar a parlar amb els restaurants, fer la pàgina web i una llista llarguíssima perquè D'Noces casaments personalitzats funcioni. Però tinc moltíiiiiiiiiiiiissimes ganes de treballar i molta il·lussió que és molt important quant muntes una empresa.
Per cert D'Noces ja ha fet el seu primer esdeveniment. Quan pugui us passo el catàleg. Bueno noies ja sabeu que compteu amb els meus serveis per fer realitat el casament que sempre havíeu somiat.Bueno prou de publicitat jajajjaaja.
Ara potser no entraré tant pq estaré enfeinada però bueno quant tingui un ratet entraré a llegir-vos a veure com porteu els preparatius.
Vinga adéu!!!!
Autor: aairinn » dc. maig 26, 2010 2:06 pm

Autor: alfonsoicecilia » dc. maig 26, 2010 2:14 pm

Autor: carlina » dc. maig 26, 2010 4:23 pm

Autor: Clara_s » dc. maig 26, 2010 5:07 pm
Autor: gemmaijordi2011 » dc. maig 26, 2010 10:29 pm

Autor: NUVOLET » dj. maig 27, 2010 7:06 am
carlina ha escrit:Noe gràcies per les felicitacions. Nuvolet hem penso que el de la web haurà d'esperar pq hem demanen unes barbaritats...m'alegro que estiguis millor de la veu.
Cecília ja hem parlat i t'he enviat dos mails.
Salutacions noies!Fins una altra.