Autor: tara » dc. maig 26, 2010 7:31 am

Autor: tara » dc. maig 26, 2010 7:32 am

Autor: tara » dc. maig 26, 2010 7:41 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 8:38 am
a veure si avui em fico al dia amb el foro!!!!
com et sents??? nervi?? moltes felicitats!!!!
Autor: estiu2010 » dc. maig 26, 2010 10:22 am

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 10:43 am
xan xan xanxan!!! xan xan xanxan!!!! 

Autor: laiac » dc. maig 26, 2010 11:12 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 12:37 pm
jo al final no sabia el que volia
Autor: tara » dc. maig 26, 2010 2:29 pm

Autor: tara » dc. maig 26, 2010 2:30 pm

Autor: tara » dc. maig 26, 2010 2:32 pm

Autor: tara » dc. maig 26, 2010 2:34 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 4:11 pm
tara ha escrit:Happi, nosaltres ens vam fer un armari empotrat i molt be, ara economic no se, vam estar mirant en altres llocs i encara espero a que ens vinguin a fer pressupost, aixi que vam agafar el mes formal, l'unic que va tenir la decencia de venir a pendre mides, si vols ja et buscare el telefon, la veritat es que van ser molt rapids!

Autor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 4:14 pm

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:44 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESS!!!!
tic aquíiiiii......avui encara no havia entrat...però es que estava empanadiiiiiissima.......ahir al final eren la 1 i pico que vaig anar a dormir i no hi havia qui m'aixequés!!!! buf buf!!!!!
NUR............UN MEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TORSEANN..............que vagi molt bé la prova de pentinat eeee, ja ens informaràs de la decisió definitiva!!!!!!
HAPPIiiii............que a mi me les han de portar aquesta setmana les mosquiteres,,...i encara no m'han dit reeeeeeeeessss![]()
ESTiuuuuuuuuuuuu......quan treballaràs tu????????? com tens el braç??????????????? i la platja...ja has fet més relax de paltja aquesta setmana???
Tara.....el solet encar aguanta eeeeee
aixxxxxx nineteeeeeeeeesss...avui al migdia veuré si es va grabar bé en dvd les fotos de la rivera mayya o no....i si es pot veure per la tele!!!!!!jiijji
PATUNEEEEEEEEEETS A TOTEEEEEESSSSSSSSS

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:50 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja torno a ser aquiiiii...quina calor per favor....a mi em xafen els dies així...ho passaré fatal aquest estiu!!!!
Laiac...com va la feina??? i l'estudi...no t'agobiis i molts ànims que quan hagis acabat veurás quin descans!!!! que dius, que has fet un dvd amb fotos del vostre viatge?? molt bé....és una manera de distreure't también, no?'
Doncs les mosquiteres per fi les tinc ficades, bé, ahir entre el meu pare i el nen les van ficar....pq el nen a l'estar així doncs no podia fer gaire cosa....però en una tarda ho van enllestir tot!!!
Ara busco fuster, per fer unes cosetes a la cuina, ja us ho explicarè dissabte!!! si algú en coneix algun de fuster polit, manyós i económic...que m'ho faci saber....jejejejejej
Nur....un meset mareta meva...nervi o que????
Per cert, que ahir ho vas preguntar...el dissabte vam anar a la botiga dels llums, i ja tenim la del menjador i una part de les del dormitori, i dic una part pq és un focus... vaig acabar de llums....![]()
jo al final no sabia el que volia
El piset??? normal... veureu que ho tenim encara a la mitad i que falten coses; quadres, llums, rebedor, jejejeje...però tot de cop no es pot, jejejjej

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:56 pm
tara ha escrit:Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja torno a ser a la ofi, encara que ara he de sortir, epro aixi em distrec i s'em passa mes rapid la tarda!!!!!!!!!!!!!!! que guai d'aqui a un setmaneta i mitja acabo les tardes, quines ganes!!!!!!!!!!!!
doncs si hem d'estar així tot el juny hi acabarem totes 

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 5:01 pm
tara ha escrit:Nur, el meu cap millor, pero no parlo massa alt, que ja sabem que passa despres! que tal els nervis????? ja ho tens tot enllestit???? ja saps que si necessites res!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 5:03 pm

Autor: laiac » dc. maig 26, 2010 6:04 pm