Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 19, 2010 6:36 pm

Pots mirar El convent de Blanes, és vora mar i preciós.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: JiG » dc. maig 19, 2010 10:02 pm

fonfi ha escrit:hola noies volia preguntar lo dels caterings!
Can co ?? de quin poble és? a mi em sona de la cellera de Ter, potser o m'equivoco de molt!!!
El tema de la Plaça de Madremanya que us ha sembla JiG és una opció que fa temps ens estem pensant pero encara no tenim dia i no trobem mai el moment per anar a mirar preus.
nosaltres o volem fer per el civil, a mi em faria gracia al platja pero tema papers ha de ser molt complicat, volem anar a l'ajuntament a preguntar!!!!!

Hola Fonfi!!! Felicitats pel casament!!!! Can Co és de la Cellera sí, però tampoc el coneixem ni hi hem anat mai a menjar. Potser hi anirem! Madremanya, tampoc hi he estat, però no crec que el triem aquest perquè l'hem trobat el més car que ens ofereixen. Si no m'equivoco crec que algú em va dir que tenien una estrella Michellin, o sigui que de fer-ho bé i bo segurissim però el prssupost a nosaltres ja se'ns en va... i Can Co diuen que és més econòmic perquè fa menys que es dediquen a fer casaments però que ho fan molt bé també.
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. maig 20, 2010 10:03 am

Hola wapes! Com que he vist que parlàveu tan bé de Can Co ho he buscat a internet i els he enviat un e-mail perquè m'envïn informació dels menús del catering! Ja us ho explicaré!! muaks muaks
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 20, 2010 9:03 pm

Sort amb el càtering noies!! : ban :
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Aley » dv. maig 21, 2010 6:57 am

Veig que parleu de caterings, jo vaig agafar el ginjoler i molt bé, vaig sortir encantada. La gent invitada tots em van dir que van menjar molt bé i calent que era el que més em preocupava!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: geisha » dl. maig 24, 2010 3:50 pm

Noies podriem organitzar una quedada a girona,no? com ho veieu?
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 24, 2010 3:56 pm

Aley ha escrit:Veig que parleu de caterings, jo vaig agafar el ginjoler i molt bé, vaig sortir encantada. La gent invitada tots em van dir que van menjar molt bé i calent que era el que més em preocupava!

Gràcies Aley! Tothom parla fantàsticament del Ginjoler i on volem fer el casament també ens el van recomanar.. però s'ens disparava una burrada! Gràcies igualment!! : besito :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 24, 2010 3:57 pm

geisha ha escrit:Noies podriem organitzar una quedada a girona,no? com ho veieu?

Doncs no estaria malament! jeej *.-o-o.*
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » dl. maig 24, 2010 6:11 pm

geisha ha escrit:Noies podriem organitzar una quedada a girona,no? com ho veieu?

sí, estaria bé!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 24, 2010 8:49 pm

Hola noies!
Com ha anat el cap de setmana?
Parlant de caterings... tinc informació de Montserrat càtering, que us havia comentat. M'han passat un P. Point dels plats que fan i tinc unes idees de menús. És que vaig demanar informació als Jardins de la Martana de Besalú i m'ho van passar ja que solen treballar amb ells. Només us dic que pinta tot molt bé, els plats entren pels ulls! Si alguna ho vol que em passi per privat el seu mail i li passo, ok?

Podríem fer una ruta de botigues de núvia, a veure si ens fan descompte si hi anem en colla, jajajaja! *.-o-o.*
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 25, 2010 9:27 am

El cap de setmana fantàstic!! Festa Major dissabte nit i desfilada Festes Primavera (Carnaval) a Palafrugell! Completet completete!

Tu k tal el cap de setmana wapi??

Jejeje Gràcies Shaik!! Jo del Montserrat també la tinc i tenen un pinta els plats!! :yium:-)

No és mala idea eh! jeje Anem preguntant : Ens farien preu si compressim uns 7 o 8 vestits?? jeje :-))
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 25, 2010 2:14 pm

Bones guapes!

Estaría bé això del descompte, jejeje, en plan 3x2 com als súpers!!

Escolteu, estic pensant que podríem anar fent un llistat de llocs recomanats de la zona de Girona, no sé, pot ser pràctic, no? Per exemple, botigues de núvies, de nuvis, sabateries, floristeries, etc. tot el que se'ns acudeixi. Què us sembla? Jo de moment no puc recomanar gaire res perquè estic molt verda, però sempre que sàpiga alguna cosa us avisaré.

El divendres vaig passar per davant la botiga de la Celia Vela (està en un carreró i es nota molt que hi passes expressament per xafardejar... quan hi vagi diran "ah, tú ets aquella que passa sempre a mirar, no?" :star:: ) i a l'aparador vaig veure un cartellet que parlava de preus: tenen dues col.leccions, la primera que va de 1200 a 4500 euros i la segona d'entre 200 i 700 euros. Suposo que els segons seran més senzillets, però no està malament per ser roba de disseny!

Una altra cosa que vaig trobar per la web... una noia que fa bijuteria de núvia a mida. No sé d'on és, però la veritat és que em va agradar molt el que fa (arracades i fermalls per posar o recollir el vestit, complements pel cabell, etc). I el millor, molt bé de preu!

http://www.maica7.blogspot.com/

Un altre... invitacions a molt bon preu i molt xules: http://www.mi-invitacion.com

Jejejej, ara vosaltres, ok?
Imatge
Shaik

EntradaAutor: fonfi » dt. maig 25, 2010 2:48 pm

Hola giroines!!!! he estat ocupadeta aquests dies!!!!
ei que bé lo dels caterings i l'informació que passeu sobre Webs!!!!aixi la feina es fa més fàcil.
Del Catering Ginjoler tothom en parla molt bé!!!
I del Restaurant Can Co, jo hi he anat a fer una festa d'aniversari dels 50 anys de ma tia i em va agradar molt , conec en Sergi l'amo i cuiner és un noi molt ben parit i molt espontani... pero no tenia ni idea que fes catering.
quan tingueu la informació podeu comentar que us ha semblat!!
Gràcies per endavant
fonfi

Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 13, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 25, 2010 3:52 pm

Hola gironines!
Shaik hem sembla molt bé lo de passar-nos les webs gironines d'interés "bodorril"!!
A veure si vas a Cèlia Vela i ens expliques què tal els vestits i li dius que actualitzi la web! jeje Si hem puc estalviar anar fins a Figueres..

Fonfi jo vaig demanar info de Can Co.. però.. tenen el dia del meu casament ocupat! Així que ja no hem van enviar els menús ni res!

Seugeixo amb la búsqueda....
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 25, 2010 8:42 pm

Ok fet! Però em sembla que quan jo vagi a mirar vestits vosaltres ja els tindreu... :-( jajaja! A la botiga no hi és ella, em sembla que té una botiga a Tokio (sí, sí, amb els japos) i deu passar temporades allà. Però no estaria gens malament que actualitzessin la web!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 26, 2010 9:22 am

Carai!! Amb amb els japos i tot! Bueno sino serà qüestió de fer una excursioneta! jeje Amb gps o mapes inclós que sino segur que no ho trobo ni a la de tres! jeje ;.:love_:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 26, 2010 2:14 pm

Jajaja, amb el GPS segur que no ho trobes, està en un carrer peatonal... : ban :
Si hi vas un dia m'ho dius i ja t'ho explicaré, és al centre, on hi ha totes les botigues de Figueres.
Per cert, també hi ha una botiga a Figueres que tanquen per jubilació i tenen alguns vestits a meitat de preu. Hi ha Raimon Bundó amb un 30% de descompte. Llàstima que em falti tant de temps!! :star::
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 26, 2010 2:24 pm

Noies, noies, que ja he arribat a 100 missatges!!! Visca!! : ban : : ban : : ban :

(he fet una mica de trampes, però no es nota, eh?)

Vaig a veure què és allò tan misteriós del compte enrera...
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dc. maig 26, 2010 6:02 pm

Shaik ha escrit:Noies, noies, que ja he arribat a 100 missatges!!! Visca!! : ban : : ban : : ban :

(he fet una mica de trampes, però no es nota, eh?)

Vaig a veure què és allò tan misteriós del compte enrera...

Uuuuoohhh molt bé Shaik!!!! jo quan comenci vacances estaré llegint i escrivint tot el dia perquè ara quasi no hi escric mai res... aix jo també tinc ganes d'arribar a 100 però em falta mooooooooooooooolt eh!!!! La veritat és que obro només per veure alguna novetat i em quedo aquí enganxada llegint posts i coses interessants que diu la gent i penso va tanca tanca pk t'hi estaries hores aquí llegint!!!! Ai en fi... m'emociono què hi farem!

Jo tinc una amiga a Figueres i em va dir que hi havia algunes botigues i si dius que estan bé... s'hi haurà d'anar!!!!

Al final dels tres possibles restaurants ens hem quedat amb les Magnòlies. Lloc, menjar i música concretat!!!! ara suposo que començarem a mirar fotògrafs...

Fins aviat noies!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 26, 2010 9:25 pm

Que trempada!! Jo no tinc res encara... jajaja! Només pardals al cap!! Jo també llegeixo molts post, però no solo dir res pq em fa una mica de vergonya...

Fes trampes i ves al post 100 missatges de Bodas 2010 (que no ho sàpiga ningú, eh??) Jajajaj!

A Figueres hi ha una botiga que solen vendre els vestits pels casaments gitanos (Kihabi), després Coll Lady que són els que es jubilen i fan els descomptes i la dissenyadora que us dic. Que jo sàpiga no hi ha res més de nuvies.
Imatge
Shaik

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant