"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 7:31 am

Elxa, que marcador mas llenito de unos!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 7:32 am

Papallona, nena con estas?????? ja estas bona???? t'has de recuperar pel finde, eh!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 7:41 am

Torsaeann, nena explica alguna cosa, no??? que no expliques res!!! amb tu estic perduda!
Ja ens diras que tal a la pelu!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 8:38 am

Bon dia ninetes!!!

Entro a saludar....que tal esteu??? jo ahir un dia super liat...però ja tinc mosquiteresssssss!!!! :-///: :-///: a veure si avui em fico al dia amb el foro!!!!

Nur.....1 meset per a la boda!! >.-<: >.-<: com et sents??? nervi?? moltes felicitats!!!!

Elxa...vaya marcador tienes tu, no?? 1- 1- 1..como pasa el tiempo y eso que la tuya aún la veia lejana....y ya mismo está aquiiiiii!!! per cert, como llevas el estudio???

A totes les demés...marxo que porto al nen al rehabilitació...passeu un super dia!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. maig 26, 2010 10:22 am

NUR 1 mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Elxaaaaaa 1 mes 1 semana i 1 diita de naaaaa!!!

i lanostra torsaeann 9 dies sin me descontat!!!!!!aixo ja esta aa volta de la setmana!!!!!jijijijij!!!

Gloria jo n sabia q acias preboda...como fue???a mi lo de las fotos de la invi tmb se me izo cortillo xo bueno mas vale corto senyal de q qedams bien!!!!

A les altres un petonet ml fort
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 10:43 am

Hole!!!!!

SSSSIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! 1 MES NINETES!!!!!!!!! Que fort! Que fort!!!!! Ara, si tot va bé, d’aquí a un mes a aquesta hora... mmmmm... estaré a casona fent-me fotillos!!!! jejeje!!! Quins nervis!!! Això ja està aquí!!!!! Wwwooooooowwwwwww!!!!

Laiac, les opos són dures, però ànims!!! Tu pots, i totes estem amb tu bonica!!!

Tara, com estàs del caparró avui?? Millor?? Esperem que sí!!

Torsaeann, avui segur que tot anirà bé a la pelu i trobaràs el teu pentinat!!

Elxa!! 1 mes i 1 setmaneta i 1 dia!!! jejeje!! Com ho portes? I els estudis?

Papallona, ja estas millor?

Giss, que tal?

Estiu, les invis ja et tiren endavant?

Happi, ja tens mosquiteres!! Ais nineta, tinc ganes de veure el vostre niuet d’amor, jejeje!! I el nen que tal? Millor?

Vaig al pati!! Que passeu un molt bon dia guapes!!!!

Petonets a toteeeeesssssssss!!!!!!!!!!

::love:: xan xan xanxan!!! xan xan xanxan!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 26, 2010 11:12 am

NINETEEEEEEEESS!!!!

tic aquíiiiii......avui encara no havia entrat...però es que estava empanadiiiiiissima.......ahir al final eren la 1 i pico que vaig anar a dormir i no hi havia qui m'aixequés!!!! buf buf!!!!!

NUR............UN MEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

TORSEANN..............que vagi molt bé la prova de pentinat eeee, ja ens informaràs de la decisió definitiva!!!!!!

HAPPIiiii............que a mi me les han de portar aquesta setmana les mosquiteres,,...i encara no m'han dit reeeeeeeeessss :--(

ESTiuuuuuuuuuuuu......quan treballaràs tu????????? com tens el braç??????????????? i la platja...ja has fet més relax de paltja aquesta setmana???

Tara.....el solet encar aguanta eeeeee

aixxxxxx nineteeeeeeeeesss...avui al migdia veuré si es va grabar bé en dvd les fotos de la rivera mayya o no....i si es pot veure per la tele!!!!!!jiijji

PATUNEEEEEEEEEETS A TOTEEEEEESSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 12:37 pm

Ninetes...ja torno a ser aquiiiii...quina calor per favor....a mi em xafen els dies així...ho passaré fatal aquest estiu!!!!

Laiac...com va la feina??? i l'estudi...no t'agobiis i molts ànims que quan hagis acabat veurás quin descans!!!! que dius, que has fet un dvd amb fotos del vostre viatge?? molt bé....és una manera de distreure't también, no?'
Doncs les mosquiteres per fi les tinc ficades, bé, ahir entre el meu pare i el nen les van ficar....pq el nen a l'estar així doncs no podia fer gaire cosa....però en una tarda ho van enllestir tot!!!
Ara busco fuster, per fer unes cosetes a la cuina, ja us ho explicarè dissabte!!! si algú en coneix algun de fuster polit, manyós i económic...que m'ho faci saber....jejejejejej

Nur....un meset mareta meva...nervi o que????
Per cert, que ahir ho vas preguntar...el dissabte vam anar a la botiga dels llums, i ja tenim la del menjador i una part de les del dormitori, i dic una part pq és un focus... vaig acabar de llums.... :.0.-0.: :.0.-0.: jo al final no sabia el que volia
El piset??? normal... veureu que ho tenim encara a la mitad i que falten coses; quadres, llums, rebedor, jejejeje...però tot de cop no es pot, jejejjej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 2:29 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja torno a ser a la ofi, encara que ara he de sortir, epro aixi em distrec i s'em passa mes rapid la tarda!!!!!!!!!!!!!!! que guai d'aqui a un setmaneta i mitja acabo les tardes, quines ganes!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 2:30 pm

Happi, nosaltres ens vam fer un armari empotrat i molt be, ara economic no se, vam estar mirant en altres llocs i encara espero a que ens vinguin a fer pressupost, aixi que vam agafar el mes formal, l'unic que va tenir la decencia de venir a pendre mides, si vols ja et buscare el telefon, la veritat es que van ser molt rapids!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 2:32 pm

Laiac, nena ja saps alguna cosa dels examens, o encara no us han dit res?????? be ja veus qeu per dona del temps no serveixo, pero de totes manere ja veurem..........
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 2:34 pm

Nur, el meu cap millor, pero no parlo massa alt, que ja sabem que passa despres! que tal els nervis????? ja ho tens tot enllestit???? ja saps que si necessites res!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 4:11 pm

tara ha escrit:Happi, nosaltres ens vam fer un armari empotrat i molt be, ara economic no se, vam estar mirant en altres llocs i encara espero a que ens vinguin a fer pressupost, aixi que vam agafar el mes formal, l'unic que va tenir la decencia de venir a pendre mides, si vols ja et buscare el telefon, la veritat es que van ser molt rapids!

A perfecte!!! ara estem mirant llocs i pressupostos, però esk avui hem anat a veure un...però per dir-t'he que fins i tot el meu nen ha estat a res d'engegar-los!!! una borderia, unes poques ganes de treballar...però m'han dit que em faran pressupost...i ja sabem segurs que no l'agafarem d'allà...però em sentirè tant bé quan em truquin i jo els digui que no m'interessa, almenys que hagin perdut el temps, com nosaltres aquest mati....en serio...fatal, un tracte, pèssim...
No ens corre pressa així que anem mirant i comparant!!

Gràcies!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 4:14 pm

Bé noies, marxo a fer classe a Reus....després vaig a comprar un llibre i estaré per Reus...si algu està per allà i vol anar a fer un coffee...que m'ho digui al mvl!!!

Petonets i fins la nit....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:44 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESS!!!!

tic aquíiiiii......avui encara no havia entrat...però es que estava empanadiiiiiissima.......ahir al final eren la 1 i pico que vaig anar a dormir i no hi havia qui m'aixequés!!!! buf buf!!!!!

NUR............UN MEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

TORSEANN..............que vagi molt bé la prova de pentinat eeee, ja ens informaràs de la decisió definitiva!!!!!!

HAPPIiiii............que a mi me les han de portar aquesta setmana les mosquiteres,,...i encara no m'han dit reeeeeeeeessss :--(

ESTiuuuuuuuuuuuu......quan treballaràs tu????????? com tens el braç??????????????? i la platja...ja has fet més relax de paltja aquesta setmana???

Tara.....el solet encar aguanta eeeeee

aixxxxxx nineteeeeeeeeesss...avui al migdia veuré si es va grabar bé en dvd les fotos de la rivera mayya o no....i si es pot veure per la tele!!!!!!jiijji

PATUNEEEEEEEEEETS A TOTEEEEEESSSSSSSSS

Hole!! Com va per la feina?

Jo tinc ganes de veure fotillos eh!! Però deu ni do estar fins a les tantes per fer-lo!! Ja t'imagino per allà ballant, jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja torno a ser aquiiiii...quina calor per favor....a mi em xafen els dies així...ho passaré fatal aquest estiu!!!!

Laiac...com va la feina??? i l'estudi...no t'agobiis i molts ànims que quan hagis acabat veurás quin descans!!!! que dius, que has fet un dvd amb fotos del vostre viatge?? molt bé....és una manera de distreure't también, no?'
Doncs les mosquiteres per fi les tinc ficades, bé, ahir entre el meu pare i el nen les van ficar....pq el nen a l'estar així doncs no podia fer gaire cosa....però en una tarda ho van enllestir tot!!!
Ara busco fuster, per fer unes cosetes a la cuina, ja us ho explicarè dissabte!!! si algú en coneix algun de fuster polit, manyós i económic...que m'ho faci saber....jejejejejej

Nur....un meset mareta meva...nervi o que????
Per cert, que ahir ho vas preguntar...el dissabte vam anar a la botiga dels llums, i ja tenim la del menjador i una part de les del dormitori, i dic una part pq és un focus... vaig acabar de llums.... :.0.-0.: :.0.-0.: jo al final no sabia el que volia
El piset??? normal... veureu que ho tenim encara a la mitad i que falten coses; quadres, llums, rebedor, jejejeje...però tot de cop no es pot, jejejjej

Nosaltres pel piset vam fer molta cosa amb un fuster de riudoms, i la veritat és que un 10! Ens va posar una porta corredissa, ens va canviar els marcs de les portes, i ens va fer dos armaris empotrats. I el preu estava molt bé!! Els armaris ens van costar la meitat del que ens demanaven a tot arreu, i han quedat xulissims! N'hem quedat molt contents. Si us interessa us passo telf i tal, ok? Com digueu!

I el tema de les llums, bé oi? Ja teniu les del menjador i part del dormitori, jejeje! Me n'alegro que trobessiu algunes que us agradessin. Tenen cosetes que estan bé allí.

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 4:56 pm

tara ha escrit:Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja torno a ser a la ofi, encara que ara he de sortir, epro aixi em distrec i s'em passa mes rapid la tarda!!!!!!!!!!!!!!! que guai d'aqui a un setmaneta i mitja acabo les tardes, quines ganes!!!!!!!!!!!!

Setmaneta i mitja i horari d'estiu!! Que bé nena! Això fa olor a estiu, jejeje!!

Jo també començo el 7 només de matins... però aquest serà l'últim any que fem jornada intensiva al juny a les escoles... jops! El maragall aquest ens ho ha tret (com li deuen pitar les orelles..), amb lo que costa estar al cole al juny amb els nens passant calor i més calor... l'escola sembla una sauna, i els crios no poden treballar així!! Avui mateix per la tarda em pensava que em tornava lela... :star:: doncs si hem d'estar així tot el juny hi acabarem totes :star::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 5:01 pm

tara ha escrit:Nur, el meu cap millor, pero no parlo massa alt, que ja sabem que passa despres! que tal els nervis????? ja ho tens tot enllestit???? ja saps que si necessites res!!!!!!!!

A veure si pots acabar de passar el dia bé i no torna el mal de cap!
Els nervis van treient el cap de tant en tant... jorl!! I tot enllestit... encara em falta alguna que altra coseta, com per exemple el kit d'emergencia. On puc trobar necessers xulos i grans? Dic grans perque el vull omplir molt, jajaja!!!
I res, demà he d'anar a recollir una coseta, i per la tarda vespre us envio mail amb fotillos que se que us agraden molt, jejeje! Però serà demà ja, per esperar a anar a recollir el que em falta.
I no sé, crec que ja ho tindria tot... tinc una por que a ultim moment digui: osti!!! m'he deixat això!! o allò!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 26, 2010 5:03 pm

Ens veiem més tard! ::love::

Torsaeann, que deus estar ara a la pelu??? T'envio moltes energies positives perque trobis el teu pentinat guapa!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dc. maig 26, 2010 6:04 pm

Huole ninetess!!!!

NURRRRRRRRRRRR..huolaaaaa.......bufffff, ja tinc el dvd amb les fotos grabat, però ja et dic, no té secret, les fotos van passant sense títols ni res, i amb musiqueta!!!!!! ijijijij....però i tan que te l'ensenyaré!!!!!

i SIIIIIIII fotos fotos....així que ja ho tens tot enllestit????????jo com ja he dit a més d'una, per les nits puc ajudar a qualsevol, que és quan no estudio!!!! aixxxxxxx demà ensenya'ns més cosetes..........QUE LA PRÒXIMA ETS TU eeeeeeeee!!!!!!! :-///: >.-<:

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants