BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dj. maig 27, 2010 7:07 am

Clara_s ha escrit:Bones!!!! Jo també em caso!!! el 3 de setembre de 2011, a Sta Maria de Cervera i a la Boscana!!! Noe, crec que tenim el mateix plan...esperem q no el mateix nuvi!! ;) Jo no he anat mai a la Boscana a cap boda, però sí al Resquitx i el menjar ens va encantar!!

Clara!!! Enhorabona i et cases el mateix dia que jo!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Clara_s » dj. maig 27, 2010 8:35 am

uouououo!!! quina ilu nuvolet!!! on et cases tu????
Clara_s

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 26, 2010 5:02 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. maig 27, 2010 8:37 am

A la Paeria, i el convit a la Prats! :-)ok: jo em caso pel matí, i tu??
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: noe2403 » dj. maig 27, 2010 9:50 am

Clara_s ha escrit:Bones!!!! Jo també em caso!!! el 3 de setembre de 2011, a Sta Maria de Cervera i a la Boscana!!! Noe, crec que tenim el mateix plan...esperem q no el mateix nuvi!! ;) Jo no he anat mai a la Boscana a cap boda, però sí al Resquitx i el menjar ens va encantar!!

Ostres Clara que guay!!! jejeje!!! Jo em caso el 22 de juliol :) Es una data molt especial per nosaltres.... Nosaltres som de Barcelona, peró la mare del Dani, la meva parella, es de Tarroja de Segarra i ens agradaba la idea de fer-ho tot allá i vam anar a veure La Boscana i sincerament el lloc es maquíssim, una pasada i ens va agradar molt el tracte i tal. Després l'església de Sta. Maria es preciosa i vam parlar amb el mossen i ens va dir a tot que ok així que endavant!ç

Ja anirem intercanviant cosetes.... jejeje
noe2403

Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: Clara_s » dj. maig 27, 2010 10:43 am

nuvolet!!! jo també me caso al matí!!!! ens casarem alhora...;). La meva cosina es va casar a la Prats i va estar molt bé
noe, jo també soc de barcelona però tota la meva família (avis etc) viuen a Cervera i hi vaig molt sovint així q m feia molta il·lusió casar-me allà. ja anirem intercanviant coses!
Clara_s

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 26, 2010 5:02 pm

EntradaAutor: cadui » dj. maig 27, 2010 5:33 pm

vaja... falto dos díes i em trobo noves lleidatanes pel 2011!!! benvingudes noies!

Buniketa gràcies per la informació, tinc a ma germana gran buscant-me botigues de núvia per Lleida que tinguin vestits que em puguin agradar jejeje! encara no sé si miraré a Lleida o vindran elles aquí... jo casi prefereixo comprar-me'l a Barcelona pel tema de tenir-ho més a mà per les proves, així que estic esperant que em diguin les dones de la casa quin dia quedem per demanar cita. Començaré per Aire i Cymbeline, tant si vaig a Lleida com si miro a Bcn. També vull anar a Atelier Diagonal, Raimón Bundó i Ruben Perlotti. Tot i que ja us anuncio que Aire Barcelona 2010 és una molt molt possible candidata :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: laieta2010 » dv. maig 28, 2010 9:08 am

felicitats per la boda clara! jo hem caso el dia 17 de setembre de 2011 a la boscana,
jo tampoc no he estat mai, pero la veritat es que m'han parlat molt be, i he anat amb una boda al resquitx i el menjar molt bo.
laieta2010

Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 2:07 pm

EntradaAutor: cadui » dl. maig 31, 2010 5:25 pm

hola noies! com ha anat el cap de setmana??? a mi aquest m'ha tocat treballar així que no hem fet res de res... però divendres marxem a Roma fins dilluns!!!! fem una escapadeta per començar a obrir boca per les vacances jejeje!
Per cert, aquest matí he trucat a Aire de Lleida i tinc cita el 14 de juny a les 10h del matí!!!! ja li he dit a la noia que dos dels models del 2010 no podien faltar, el bahamas i el bemol, que em tenen enamorada ::love:: i m'ha dit que tranquil·la que aquests dos me'ls tindran preparats! us deixo ara una foto d'aquests models al meu compte enrere! aiiix quines ganes de començar!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 31, 2010 5:45 pm

Hola guapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssss!

Doncs jo he tingut un final i un cap de setmana mogudet... anem a pams:
1. Dimecres em van trucar d'Educació i, encara que sembli mentida... estic treballant! just a final de curs i quan em pensava que em quedaria en blanc... doncs au! Aquesta és la cara... la creu és que m'ha tocat a una Aula Taller, i allí hi van "lo milloret de cada casa"... reconec que per a aquestes situacions no serveixo... però bé, serà poc temps i almenys ja he treballat. Ja no puc anar més avall de la borsa... Ara, tinc moltes moltes ganes d'acabar.

2. A tot això, estava fent un curset per internet, i dissabte era l'últim dia per poder presentar els exercicis pràctics. Amb la moguda del final de la setmana, em va tocar córrer, perquè a més, tot i que feia més d'un mes que l'avisava, vam anar divendres a la tarda, corrents, a comprar una camisa i la corbata que necessitava per al cap de setmana... aix, els homes!
A més, vaig haver de passar per un lloc amb els propietaris dels quals m'havia compromès a impartir un curs de català per dir-los que un dels dies no podia ser perquè em coincideix l'horari... malament! Sempre a córrer!!!!

3. Dissabte a la tarda-nit teníem una comunió. Ja vam anar a dinar a casa la mama per no haver de fer tard i no córrer. Havíem d'anar a buscar el germà del David i, com sempre, a esperar. Malament. Vam arribar justos de temps, però menys mal, a temps! Vam anar a sopar al Petit Català. Us he de dir que en vam sortir farts i encantats. Totalment recomanable. I a més la mare de la criatura s'ho va currar de mala manera... em va recordar a no sé qui... jejejejejeje

4. Diumenge al matí. No n'havíem tingut prou amb la comunió que anem de casament. Però aquest ens motivava perquè anàvem al Palau de Margalef; veuríem el nostre restaurant en acció! I en vam sortir meravellats, totalment encantats i ens hem quedat molt i molt tranquils. El menjar, plats generosos i ben presentats... i encara més bons; a més, amb possibilitat que la gent repeteixi. El pica-pica espectacular, variat i abundant (bé, com els plats, suficients perquè la gent no es quedi amb gana i pugui triar i retriar el que li agrada i el que no). La decoració, genial, senzilla i elegant; l'atenció dels cambrers molt i molt bona... sense ser pesats, mai ens va faltar de res, no vam haver de demanar ni aigua! I això que no deixaven cap ampolla a la taula, però no calia! L'orquestra també ens va agradar molt, bones veus, un repertori variat, tot i que dominava el modern, podien ballar petits, joves i grans, bon gust en el vestir (és a dir, que les noies no ensenyaven més del que calia...).

Com podeu veure, en vam quedar encantats... també hi ha cosetes que procurarem millorar, és clar, però el que ens semblava més rellevant són aquestes coses. Vam quedar encantats, sí... però ja no vàrem sopar... entre un dia i l'altre estava tan plena que no m'hi cabia res més, i fins i tot em trobava malament, però al descansar una mica es va passar. I aquest matí altre cop a la batalla... mai millor dit! Qui dia passa... any empeny!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dl. maig 31, 2010 6:08 pm

eis guapa m'alegro molt de que t'hagin trucat d'Ensenyament! encara que siguin unes aules taller i no t'emocioni el lloc, és feina per puntuar i per afegir al teu currículum així que genial!
M'alegro molt de que el casament al Palau us agradés i que quedéssiu ben tranquils... és una sort poder anar a un banquet en el vostre restaurant abans de la vostra boda!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 31, 2010 9:34 pm

Sí, i tant! feina és feina! I de totes les experiències un n'aprèn, així que...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. maig 31, 2010 9:59 pm

Buniketa, com diu la Cadui, mira et servirà per al teu curriculum, i ara et queda poquet per aguantar a les fieres jejeje...
Referent al Petit Català, l'any passat vaig anar-hi a una boda, i vam menjar super-be!!! recomanable totalment!
i m'alegro que al Palau tot hagués anat tan be, ja et devies imaginar tu de nuvia no?? jejeje

Be ja ens aniràs contant que tal al treball!! sobretot anims i a por ellos!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. juny 01, 2010 5:17 pm

Noies, abans us dic el de la feina... avui se m'ha acabat la substitució! snif snif *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Bé, una experiència més...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 01, 2010 8:18 pm

Buniketaaa, com be dius una experiència més!!!! :-)ok: i mira-ho per el cantó positiu, bon temps solet, coses de la boda per preparar... uffff *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: circe312 » dv. juny 04, 2010 10:52 pm

Hola noies!!! pues nosotros ya nos hemos decdido por el restaurante! Salones Casanovas! el trato con el dueño genial! y cuando lo vi, me encato!!!! es muy elegante y super bonito!! asi que ya lo tengo! la Iglesia la del colegio Claver ya que mi pareja estudió allí, se bautizo y hizo la comunión y le hacia gracia casarse allí, ademas es muy bonita!! asi que ahora el próximo paso FOTOGRAFO!! alguna sugerencia??? Del viaje de novios tambien tenemos una ida: Safari por Tanzania mas alguna isla!! *.-o-o.*

18/6/2011
Imatge
circe312
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Yana » dg. juny 06, 2010 11:42 am

Hola noies!!! per fi hem possat dia..... 24 de juny de 2011 i farem el convit al balneari de rocallaura, ens van tractar de pelicula.
A veure si entro algun dia entre semana i em posso al corrent amb totes.

Xitos
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. juny 07, 2010 3:34 pm

Enhorabona i benvingudes a totes!!!
Fa molts dies que no hem connectava!! Cadui que ja vas al vestit!?!?! De llegir-te m'he mig estressat!Jo res de res, amb una gran tranquilitat que tenia, pensava fer-ho a partir de finals de Setembre/principis Octubre, però no se si començar a avançar...
La setmana passada he estat a Valladolid de Congrés, no hi havia estat mai, però a més a més vaig fer la meva primera comunicació en un congrés nacional, crec que va anar bé, el "jefe" hem va dir que bé.
I la setmana es prepara amb 2 guàrdies i 2 sessions a l'hospital! Però sobreviure!!!jejejeje!! Que tal es prepara la vostra setmana!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dl. juny 07, 2010 5:08 pm

Noies ja tinc internet a casa!!!!! >.-<: >.-<: Acabem d'arribar a Roma. Ha estat una desconnexió total!! hem gaudit molt, hem rigut molt i hem caminat molt molt mooooolt jejeje estem rebentats però ja sabeu que diuen que "sarna con gusto no pica", jejeje!

Gemma que guai lo del Congrés! M'alegro de que anés bé la cosa :-)ok: ja veig que molta feian però segur que sobreviuràs. El meu xicot també està igual... ja se sap que els mesos de marxa de R's grans i d'entrada de R's petits, són durs.
El 21 vaig a Aire a Lleida amb ma germana gran i la mare, i demà preguntaré a Cymbelin i Atelier Diagonal de Bcn a veure si puc anar el 14 amb una amiga de tota la vida. Ja us contaré.

Que bé que tenim més lleidatanes pel post!! Enhorabona pels avenços!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 07, 2010 7:48 pm

Enhorabona a les noves lleidatanes, que ja teniu restaurant i tot m'elegro, ara a explicar coses fins que arribeu als 100 missatges i os obrim el compte enrera!!! :-///:

Cadui, que be, Roma es preciosa, i vull tornar vaig estar dos dies nomes de passada... i a part es molt romàntica!!!!
Be ara que ja tens internet a casa, ens contaràs totes les impressions de la primera prova de vestit!!! jo ja he decidit que a l'octubre nire a passejar-me per les botigues!!! >.-<:

Buniketa, on pares que fa dies que no dius res!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Yana » dt. juny 08, 2010 9:50 am

Noies necessitare una mica d'ajuda pel tema de botigues de novies, jo soc de tarragona i vaig una mica perduda.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant