"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. maig 26, 2010 6:09 pm

HAPPIIIIIIIIIIIII.......ho sento!!!!! no et puc ajudar amb un fuster.....vaya, el meu veí ho és però no exerceix d'això.....no obstant, no sé els preus que fa.....i'm sorry!!!!!!

i les llums??? les vau trobar allí?? es que està molt bé....jo al final no en vaig comprar perque m'havia enamorat de les del menjador en una botigueta petita que hi havia al costat d'on vivia abans!!!!! i la resta IKEA number one!!!!

Que vagin bé les classes.....aqusta setmana ja no faig més tardes així que no estic a Reus!!!!

PAtuneeeeeeeeeets....NINETES....segueixo estudiant un ratet més...però es que m'adormooooo!!!!!!!! :-/ :star::
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 8:37 pm

Ninetes...que tal esteu??? ja torno a ser a casa..ja tenia ganetes!!!!! i com el nen s'ha ofert a fer el sopar...doncs aqui estoy!!!!

Nur...doncs si, ja em passarás el teléfon también...pq no ens corre pressa i volem demanar pressupost!!!, el llums jo ja vaig acabar lela amb tant foco, penjant i tot...però el dissabte encara veureu les que tinc d'últimissima generació, és a dir, el cable amb la bombeta....están encarregades pq no les tenien a la botiga.

Avui he vist una altra botiga a Reus, gairebé al costat de l'Abacus que es diu Domingo, us sona?? potser la setmana vinent baixem per allà...a veure si definitivament les trobem!!!

Tara...al final a aguantat el dia, no?? avui estava mirant la previsió per dissabte i en un principi no plourà, però si que us aviso que porteu una jaqueteta que no molestarà gens!!! jejejeje

Torsaeann...com anat la pelu???

A totes les demés...que acabeu de passar un bon dimecres i parlem demà... ànims amb els estudis, guardies, treballs i a totes en general!!!!

Petonets
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dc. maig 26, 2010 8:57 pm

Hola guapis! què tal?
Avui hem anat a Cambrils, a la floristería que porta el Dorado perquè els centres de taula no ens agraden i els volem canviar... Bé, no ens ha agradat gens com treballa aquesta persona, així que els centres ens els farà la florista nostra, la trèvol, que ho fan genial!

Laiac, com vas? enfeinada?

Tara, qué tal tu dolor de cabeza? espero que mejor! al final no ha llovido!

Torsaeann, com ha anat la pelu??? fots fotos!!!

Nur, i la teva panxeta? com estàs? et queda un mes nena! què guay! en un mes ja estaràs casada! a disfrutar dels últimas preparatius! Ah! tema pre-boda ho vam fer a "El Roc de Sant Gaietà" un poblet de costa molt monu, no sé si hi heu estat... dissabte ja us explico i us ensenyo alguna foto que vaig fer amb la meva càmara! I sobre el pentinat i el vestit, la setmana que ve torno a tenir prova.. així que ja us explicaré amb més detall i amb fotos! Gràcies per preguntar guapa, ets un solete!

Elxa, y tu qué tal? estudiando y trabajando mucho no? muchos besitos

Papallona, i tu per on pares??? tinc ganes de veure't!!!

Estiu, doncs si, vaig fer el pre-boda dissabte i molt guay! i tu les invis què tal?

Happi, guapetona! qué guay eso de que te hagan la cena... yo eso solo lo vivo en sueños... jejeje

Ah! per cert! prepareu-vos per dissabte! que ma mare us vol cuinar cosetes bones! jejeje

Pertonets guapis
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. maig 26, 2010 10:12 pm

Giss ha escrit:Hola guapis! què tal?
Avui hem anat a Cambrils, a la floristería que porta el Dorado perquè els centres de taula no ens agraden i els volem canviar... Bé, no ens ha agradat gens com treballa aquesta persona, així que els centres ens els farà la florista nostra, la trèvol, que ho fan genial!

Nur, i la teva panxeta? com estàs? et queda un mes nena! què guay! en un mes ja estaràs casada! a disfrutar dels últimas preparatius! Ah! tema pre-boda ho vam fer a "El Roc de Sant Gaietà" un poblet de costa molt monu, no sé si hi heu estat... dissabte ja us explico i us ensenyo alguna foto que vaig fer amb la meva càmara! I sobre el pentinat i el vestit, la setmana que ve torno a tenir prova.. així que ja us explicaré amb més detall i amb fotos! Gràcies per preguntar guapa, ets un solete!

Estiu, doncs si, vaig fer el pre-boda dissabte i molt guay! i tu les invis què tal?

Happi, guapetona! qué guay eso de que te hagan la cena... yo eso solo lo vivo en sueños... jejeje

Ah! per cert! prepareu-vos per dissabte! que ma mare us vol cuinar cosetes bones! jejeje

Pertonets guapis

ejejejjejee....yo esk el mio se siento obligado....cenas a cambio de todos los viajes que hago para llevar-lo y traerlo de rehabilitació....jejejejje...pobret meu!!!!

El sábado ya nos enseñas el peinado...por cierto, el pueblo ese que comentas no es el que hay por Roda de Barà?? o por ahí, vaya!!! bien...el sábado nos pones al día....así aprovecharemos y nos pondremos al día todas!!!! jejejejejeje

Ninetes...yo ya em despedeixo...que vull veure una peli que m'he baixat....a veure que tal és...

Petonets a totes i bona nit!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 27, 2010 7:24 am

Ninetes bon dia¡¡¡¡¡¡

Ahir vaig arribar molt tardet i ja no vaig entrar al pc, ja tinc pentinat¡¡¡ que guay.....aquesta nit descarrego les fotos i faig un mail val?

Ara queda aquest dissabte anar a fer el color i la prova de maquillatge, la setmana que bé ja començaré a anar al restaurant a preparar taules i coses i ja està, vaig més lidada amb el curs...però avui ja està¡¡¡¡¡ últim dia¡¡¡¡¡¡

Aquesta nit passo mail, que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 27, 2010 7:25 am

Ahhhh¡¡¡ al meu facebook acabo de posar les fotos que tinc de la meva despe, son molt poques però la gent encara no m'ha fet arribar res de res¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 27, 2010 7:29 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Be avui si que crec que plura!!!!! esta super negre!!!!!!!!!!!!!
Ei que passa que soc la unica que matina o que??????? jo vull dormir!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena explica, explica que tal a la pelu!!!!!!!!!

Nur, es que els nens amb la calor es revolucionen d'una manera.........que no hi ha qui els aguanti!

Happi, dons el busco i t'el passo, aixi tindras mes per comparar!

Papallona, nena on etsssssssssssssssssssss???? et trobes be?????

Elxa, que tal lo llevas??????

Petonets a totes!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. maig 27, 2010 9:38 am

Elxa, buenos dias!!!!!!!!!!!!!!!! si pero aqui ya ha salido el sol, no tengo futuro como mujer del tiempo!

Acabo d'arribar d'esmorzar, m'he menjat un "joselito" que estava de muerteeeeeeeeee!

Continuo amb lo mio que encara em queda bufff!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 27, 2010 4:03 pm

Ninetes...com esteu??? quin poc moviment per aquiiii....

Semblava que aniria a ploure avui però res de res...encara que avui jo también tenia el caparró girat...Tara, res com a meteoróloga!!! encara que tranqui pq els que surten a la tele encara s'equivoquen més!!! com va la feina??

Elxa...estudiando verdad??? venga mucho ánimos que el sábado ya habrás acabado!!!! uooohhh :-///:

Torsaeann...ja tens pentinat??? molt i molt bé....felicitats wapiii!!!

Doncs bé titis jo estic arreglant armaris, treient roba d'hivern i ficant ja la d'estiu...aprofito avui que no tinc classe en tota la tarda!!!! m'han trucat les 2 de les classes que tenia que han agafat passa de la panxa!!! pero una tarda així no está gens malament!!!

Ninetes...després entraré!! passeu super bona tarda!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. maig 27, 2010 4:07 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!!!11

BONA TARDAAAAAAA....uf uf, no us puc dir ni Bon dia............primer el dia començava bé...però a partir de les 10 o així....s'ha girat una mica..........amb discussió i crits i tot.....per favor.......a mi no em paguen per aguantar això!!!! por dios!!!

elxaaaa, com va l'estudiiiiii......jo ara m'hi poso eeee ara m'hi poso!!!!

taraaaaaaaaa que passa.....que ara ja tens contracte de metereòloga..........pos han dit que al vespre i demà al matí...deu ni do el que plourà.....jopetaaaaaaaaa!!!!!!!!!! que anem de boda i haig de pendre el sol!!!!!

torseannnnn.......ja tens pentinat??? kin kin ??? com com????? mmmmmmm....fotitos fotitos!!!!!! que guai!!!!!

I la restaaaaaaa, com va el diaaaaaaaaa..............happi ben fet....qu et facin el soparet...ens ho mereixem no???? jo el pobrissó casi cada dia me'l fa ell....i quan no treballa també als migdies!!!! (ara, no et dic que tot ho faci bé eeeee.....ja que no és expert en salar la carn, cou massa la patata.........)jijijiji

Ninetes............vaig a estudiar!!!!!!!1
PAtuneeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 27, 2010 5:04 pm

hola buniques!!!

esti viva viva vivita y coleando...
doncs res he estat amb febre... es veu en el meu nas.. aix.. tos... mocs.. de todo un poco!!
i amb les guardies i tot!! he intentat dormirrrrrr i treballar i no tenia el cos per a res!!!

Laiaccccccccccccc estudia estudia que te estudia.... aix molts anima a vere si passa tot aviat i tot aprovat!!!! dissabte anire pa ca' teva .. bueno parlem!!!

Taraaaaaaaaaa això de les migranyes ecs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a empastillar-se!!!!!!!!!! com portes l'anniversari?¿?¿?¿

torsaeann he vist les fotussssssss que mona que estas!!!!!!!!!! jijij

Nur ja ho tens tottttt ets una machine tiaaaaaaaaaaaaaaa que guapa estaras!!! aixxxxxx

Elxaaaaaaaaaaaaaa.. preparativos = fotos fotos fotos juajuajuaj...

Giss!! el roc de sant gaietà es precioso.. en verano voy a un apartamento que esta por la zona.. de una amiga ehhhhh

estiuuuuuuu.. avui no hauras anat a la platja no??????????

happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kina peli has vist????????????? piratilla!!!... jiji les llums super supermodernes com les meves :-)ok:

Ninetes avui he anat a depilarme (laser) i me diuen que estic morena.. bueno que m'havia donat el sol de fa poc i que no podien depilarme.... tocate los güebs... no+ m'han fet les axiles.. jo der.. puffff
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 6:50 pm

laiac ha escrit:Huole ninetess!!!!

NURRRRRRRRRRRR..huolaaaaa.......bufffff, ja tinc el dvd amb les fotos grabat, però ja et dic, no té secret, les fotos van passant sense títols ni res, i amb musiqueta!!!!!! ijijijij....però i tan que te l'ensenyaré!!!!!

i SIIIIIIII fotos fotos....així que ja ho tens tot enllestit????????jo com ja he dit a més d'una, per les nits puc ajudar a qualsevol, que és quan no estudio!!!! aixxxxxxx demà ensenya'ns més cosetes..........QUE LA PRÒXIMA ETS TU eeeeeeeee!!!!!!! :-///: >.-<:

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!

Hole!!! Ja tens el dvd fet? encara que no hi hagi secret, aquest muntatges musicals son super xulos!!!

Fotos fotos... jejeje! Ara us passaré miliu... però això de que hi tinc tot enllestit, res, eh!!!!! Ais, vaig dir això? Potser no em vaig explicar bé!!! Encara em falten cosetes! I del que em falta està lo més important: el mossen!!! Perque sense ell no ens casem!! Ais mareta! Ens va dir: "veniu-me a veure a finals de maig". I avui el truco per anar-lo a veure dissabte i em diu: "ja era hora!" Com?????????? Si hi vaig aviat ens envia a la me... i ens diu que a on anem tan aviat!!!! i si hi vaig quan ens diu ell, es que hi vaig tard??? No l'entendré mai!!!

Que tal t'ha anat el dia?? I els estatuts que tal??

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 6:53 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...que tal esteu??? ja torno a ser a casa..ja tenia ganetes!!!!! i com el nen s'ha ofert a fer el sopar...doncs aqui estoy!!!!

Nur...doncs si, ja em passarás el teléfon también...pq no ens corre pressa i volem demanar pressupost!!!, el llums jo ja vaig acabar lela amb tant foco, penjant i tot...però el dissabte encara veureu les que tinc d'últimissima generació, és a dir, el cable amb la bombeta....están encarregades pq no les tenien a la botiga.

Avui he vist una altra botiga a Reus, gairebé al costat de l'Abacus que es diu Domingo, us sona?? potser la setmana vinent baixem per allà...a veure si definitivament les trobem!!!

Tara...al final a aguantat el dia, no?? avui estava mirant la previsió per dissabte i en un principi no plourà, però si que us aviso que porteu una jaqueteta que no molestarà gens!!! jejejeje

Torsaeann...com anat la pelu???

A totes les demés...que acabeu de passar un bon dimecres i parlem demà... ànims amb els estudis, guardies, treballs i a totes en general!!!!

Petonets

Nineta! Et vaig buscar el telefon del fuster i no el trobo!! El dec tenir entre la paperassa que tinc a Reus. Li diré al meu nen que el busqui i te'l passo, ok?? Ais, això de tenir les coses entre Reus i el poble, quan busco algo no ho trobo mai!! Però tranqui que te'l passo.

Com ha anat el dia?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 6:59 pm

Giss ha escrit:Hola guapis! què tal?

Pertonets guapis

Hola!! De la panxeta ja estic bé! Recuperada total!!! El poble que dius no el coneixo, no l'havia sentit mai. Que és petitó? Tenen molt d'encant aquests poblets.
Dissabte fotos!!! Ole ole!!! Es que nena, m'extranyava, perque tu sempre ets de moltes fotos!! Per això vaig pidolar!! jijiji!! No va anar bé la prova de pentinat?
Com van els preparatius?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 6:59 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes bon dia¡¡¡¡¡¡

Ahir vaig arribar molt tardet i ja no vaig entrar al pc, ja tinc pentinat¡¡¡ que guay.....aquesta nit descarrego les fotos i faig un mail val?

Ara queda aquest dissabte anar a fer el color i la prova de maquillatge, la setmana que bé ja començaré a anar al restaurant a preparar taules i coses i ja està, vaig més lidada amb el curs...però avui ja està¡¡¡¡¡ últim dia¡¡¡¡¡¡

Aquesta nit passo mail, que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡

Ja tens pentinat!! Me n'alegro molt!!! Una coseta menys!!
Fotitos!! Fotitos!!! Segur que estaràs guapíssima!!!!
Ja preparant taules al restaurant? Ais que això ja està aquí!!!!!!!!!! *.-o-o.*
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 7:00 pm

torsaeann ha escrit:Ahhhh¡¡¡ al meu facebook acabo de posar les fotos que tinc de la meva despe, son molt poques però la gent encara no m'ha fet arribar res de res¡¡¡¡¡

Vaig a veure-les!! :-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 7:05 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Be avui si que crec que plura!!!!! esta super negre!!!!!!!!!!!!!
Ei que passa que soc la unica que matina o que??????? jo vull dormir!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena explica, explica que tal a la pelu!!!!!!!!!

Nur, es que els nens amb la calor es revolucionen d'una manera.........que no hi ha qui els aguanti!

Happi, dons el busco i t'el passo, aixi tindras mes per comparar!

Papallona, nena on etsssssssssssssssssssss???? et trobes be?????

Elxa, que tal lo llevas??????

Petonets a totes!!!!!!!!!

Hole! Com et trobes avui?

Que es revolucionen??? Buaaaaaaaaaa!!!!!!!! És impresionant!!! I només faltaria que demà plogués!! Demà plourà senyora del temps? jeje!! Ais... si demà plou amb lo esverats que estan i sense poder sortir al pati, pot ser un dia... bua!!!!

Com està la mami? Fa bondat o fa de les seves?

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 7:10 pm

elxa ha escrit:Bon diaa!!!!

Avui si que està tapat eh! tara jejejeje...

com esteu totes??

jo avui no entraré gaire per akí, només volia saludar-vos a totes i que passeu bon dijous!!!!

torsaeann me'n alegro que ja tinguis pentinat wapi, ja ens passaràs fotillos, muask!!

Hole Elxa!!! Com portes l'estudi??
I els preparatius que tal?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 7:10 pm

Papallona* ha escrit:hola buniques!!!

esti viva viva vivita y coleando...
doncs res he estat amb febre... es veu en el meu nas.. aix.. tos... mocs.. de todo un poco!!
i amb les guardies i tot!! he intentat dormirrrrrr i treballar i no tenia el cos per a res!!!

Laiaccccccccccccc estudia estudia que te estudia.... aix molts anima a vere si passa tot aviat i tot aprovat!!!! dissabte anire pa ca' teva .. bueno parlem!!!

Taraaaaaaaaaa això de les migranyes ecs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a empastillar-se!!!!!!!!!! com portes l'anniversari?¿?¿?¿

torsaeann he vist les fotussssssss que mona que estas!!!!!!!!!! jijij

Nur ja ho tens tottttt ets una machine tiaaaaaaaaaaaaaaa que guapa estaras!!! aixxxxxx

Elxaaaaaaaaaaaaaa.. preparativos = fotos fotos fotos juajuajuaj...

Giss!! el roc de sant gaietà es precioso.. en verano voy a un apartamento que esta por la zona.. de una amiga ehhhhh

estiuuuuuuu.. avui no hauras anat a la platja no??????????

happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kina peli has vist????????????? piratilla!!!... jiji les llums super supermodernes com les meves :-)ok:

Ninetes avui he anat a depilarme (laser) i me diuen que estic morena.. bueno que m'havia donat el sol de fa poc i que no podien depilarme.... tocate los güebs... no+ m'han fet les axiles.. jo der.. puffff

Hole!! Com estàs? Me n'alegro que millor nineta!!
Que estàs moreneta tu tambe?? Ais!!! No s'hi val! Que sóc la única a qui no li ha tocat el sol?? Per la boda de la Torsaeann semblaré un fantasma!!!!!! Jops!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 27, 2010 7:25 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...com esteu??? quin poc moviment per aquiiii....

Semblava que aniria a ploure avui però res de res...encara que avui jo también tenia el caparró girat...Tara, res com a meteoróloga!!! encara que tranqui pq els que surten a la tele encara s'equivoquen més!!! com va la feina??

Elxa...estudiando verdad??? venga mucho ánimos que el sábado ya habrás acabado!!!! uooohhh :-///:

Torsaeann...ja tens pentinat??? molt i molt bé....felicitats wapiii!!!

Doncs bé titis jo estic arreglant armaris, treient roba d'hivern i ficant ja la d'estiu...aprofito avui que no tinc classe en tota la tarda!!!! m'han trucat les 2 de les classes que tenia que han agafat passa de la panxa!!! pero una tarda així no está gens malament!!!

Ninetes...després entraré!! passeu super bona tarda!!!!

Hole! Com ha anat el dia? Uf, no m'agrada gens a mi fer canvis de roba... m'estressa!! I aquest any el doble, perque porto roba amunt i roba avall cap al pis...

Que hi ha passa de la panxa per tot arreu? jo la vaig agafar com sempre (per variar...) i al cole han caigut molts nens i companyes meves...

Que disfrutis de la tarda lliure guapi!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants