Autor: Nikka80 » dj. maig 27, 2010 2:44 pm

Autor: Selecty » dj. maig 27, 2010 3:41 pm
Autor: madonna » dj. maig 27, 2010 3:45 pm

Autor: Selecty » dj. maig 27, 2010 4:26 pm
madonna ha escrit:claro k si! vas con los papeles necesarios y punto...
, creo q me esperare jejejje
Autor: madonna » dj. maig 27, 2010 4:28 pm

Autor: Selecty » dv. maig 28, 2010 8:08 am
madonna ha escrit:cielo en el banco pides un extracto de tus cuentas, de la hipoteca y bueno en tu curro te tienen k haber dado la retención de tu IRPF, y sino llama a hacienda y k te digan algo...

Autor: madonna » dv. maig 28, 2010 8:24 am
Selecty ha escrit:madonna ha escrit:cielo en el banco pides un extracto de tus cuentas, de la hipoteca y bueno en tu curro te tienen k haber dado la retención de tu IRPF, y sino llama a hacienda y k te digan algo...
Ah eso solo?? pues entonces igual voy y lo hago!!! asias cuore!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
de res!

Autor: Selecty » dv. maig 28, 2010 9:00 am

Autor: txellgodayol » dv. maig 28, 2010 9:15 am

Autor: txellgodayol » dv. maig 28, 2010 10:08 am

Autor: Selecty » dv. maig 28, 2010 10:12 am
txellgodayol ha escrit:Pozi estoy faciendo de cocinera!!!!

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:24 am
txellgodayol ha escrit:Me n'alegro molt chati!!!! Quina enveja, jo anire a l?escala com cada any com a molt farem una escapada de tres dies a Cantabria amb uns amics.
Jo tambe tinc bon dia avui, el meu jefe m'ha donat bones noticies de bon mati jajajaja, soc tan dolenta, m'alegro perque a un altre no li aniran les coses be jajajaja.
I a mes avui he quedat a dinar amb la trini

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:25 am
madonna ha escrit:i tant!! será por dias!!

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:28 am
Nikka80 ha escrit:sita q guayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aunque cobraras un 5% menos q lo q se cobrara antes.....cabro... pero bueno, un trabajo para toda la vida!!!!!!!! y si te puedes quedar en badalona perfecto!!!
maricris no te afecta el problema de cerrar los aeropuertos??? pensaba q era por eso por lo que os decian q no podriais viajar! genial entonces no???
yo tambien estoy super contenta, me devuelven muxa pasta de hacienda!!!!!!!!!

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:30 am
sita81 ha escrit:Bon dia!
Que bé maricris!!!!! Viatge al canto!!! felicitats, quina ilu!!!!!!
Doncs a mi m'envien el borrador automàticament cada any, i ja fa casi un mes que el tinc. També em tornen, però encara l'he de revisar. Quina mandra!
Noies, avui tinc el dia mogudet, he d'anar a entregar els mèrits per les opos i anar a veure dos pisos!! ueee!!!! Quines ganes de trobar ja un piset que ens agradi!
petoooons

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:31 am
txellgodayol ha escrit:Ai nenis bon dia!!!!
Jo avui es l'ultim dia de feina de la setmana, dema tinc festa. He de preparar el pastis de cumple de la meva neboda.
Selecty como fue el cumple del fruterito?? le gustó su regalo??
A mi hacienda me devuelve, ojo señores!!!! 45 centimoes de euro jajajaja creo que me pagare las vacaciones de este año con ello.
Espero que vagi genial sita tan lo de les opos, com que trobis algun pis ben guapo!!!!

Autor: MARICRIS » dv. maig 28, 2010 10:39 am