Autor: Giss » dj. maig 27, 2010 7:57 pm

Autor: torsaeann » dv. maig 28, 2010 7:30 am

Autor: torsaeann » dv. maig 28, 2010 7:32 am

Autor: tara » dv. maig 28, 2010 7:55 am

Autor: laiac » dv. maig 28, 2010 8:05 am

Autor: laiac » dv. maig 28, 2010 8:07 am
torsaeann ha escrit:Ninetes, per demà jo tenia que portar lambrusco, shandy i ja està oi? o era alguna cosa més?
Un petó¡¡¡¡¡

Autor: estiu2010 » dv. maig 28, 2010 8:28 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. maig 28, 2010 11:21 am

Autor: tara » dv. maig 28, 2010 11:47 am

Autor: nur_jor » dv. maig 28, 2010 12:52 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes, acabo d'enviar el mail amb les novetats de la pelu... ahir a la nit vaig anar directe al llit que tenia un mal de cap que no podia ni obrir els ulls....quin rotllo....
Bueno, a veure que us sembla¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petó¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. maig 28, 2010 12:57 pm
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!
Dons si ahir va ploure!!!!!!!!!!! i avui no tinc el cap gaire clar!!!!!!!!!! pero han dit que al finde fara solet!!!!!!!!!
Que guai ja es divendres!!!!!!!!!!!!!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Elxa, que vayan bien los examenes!!!!!!!!!!!
Nur, la mama, bufffffff, me la carregare, ja t'explicare!!!!! i jo recordo cuan anava al cole i plovia i ens deixaven al pasadiss, era una bojeria!!!!!!!!!!!
Bueno vaig a fer feina que sino...........pam, pam al cul!

Autor: nur_jor » dv. maig 28, 2010 12:57 pm
laiac ha escrit:BOn dia ninetes!!!!!
Avui que puc a primera hora us dic alguna cosa, que sinó després em lio i ja no puc entrar.-.....i avui al plegar haig d'anar al mercadona a comprar per demà i després cap a caseta a estudiar, que em quedaré a casa fins demà!!!!!
Així que farà solet??????????? aixxxxx ahir no va diluviar però està així nuvolot....i nom barrufa!!!!!!!
Bueno ninetes....vaig a veure les novetats!!!!
PATUNEEEEEEEEEETS!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. maig 28, 2010 12:59 pm
estiu2010 ha escrit:Jo tmb estic am la laia jo no vec ni lambrusco ni shandy!!!!!
Ja te cnt l'email...quines ganes de q sigui dissabte q be!!!
Bueno dema ens veurem totes despres de nose quants dies!!!

Autor: nur_jor » dv. maig 28, 2010 1:00 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bon dia!!!!
Que tal porteu el dia???
Tara...avui no vas gaire equivocada amb el temps...esperem que demà faci bon temps pq sinó al terrat...mal asunto!!! jejejeje
Laiac...que és aixó de que heu tingut crits i tot al curro??? mareta meva...venga que ja arriba el finde i demà despe...així et distreura's de tot...
Papallona....com estás de lo teu??? millor??? demà porteu-vos una xaqueteta pq no molestarà, al contari, estarem molt millor...
Per cert, la peli és la de "Perdona si te llamo amor", esk em vaig llegir el llibre (totalment recomanable) i em va fer gracia veure la peli, i vaig aprofitar...jejejejej
Ninetes, ara us passo el mapa de com arribar a casa, okis??? jo tinc una peresa d'anar a Bcn, però si puc sortir abans....millor!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dv. maig 28, 2010 1:08 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bon dia!!!!
Que tal porteu el dia???
Tara...avui no vas gaire equivocada amb el temps...esperem que demà faci bon temps pq sinó al terrat...mal asunto!!! jejejeje
Laiac...que és aixó de que heu tingut crits i tot al curro??? mareta meva...venga que ja arriba el finde i demà despe...així et distreura's de tot...
Papallona....com estás de lo teu??? millor??? demà porteu-vos una xaqueteta pq no molestarà, al contari, estarem molt millor...
Per cert, la peli és la de "Perdona si te llamo amor", esk em vaig llegir el llibre (totalment recomanable) i em va fer gracia veure la peli, i vaig aprofitar...jejejejej
Ninetes, ara us passo el mapa de com arribar a casa, okis??? jo tinc una peresa d'anar a Bcn, però si puc sortir abans....millor!!!!
Ja he vist el mail! Quina currada nineta!!
Ara et passo les dades del fuster!

Autor: torsaeann » dv. maig 28, 2010 10:20 pm

Autor: laiac » dv. maig 28, 2010 10:43 pm

Autor: laiac » dv. maig 28, 2010 10:44 pm
estiu2010 ha escrit:Jo tmb estic am la laia jo no vec ni lambrusco ni shandy!!!!!
Ja te cnt l'email...quines ganes de q sigui dissabte q be!!!
Bueno dema ens veurem totes despres de nose quants dies!!!

Autor: Giss » ds. maig 29, 2010 7:00 am

Autor: torsaeann » ds. maig 29, 2010 7:31 am
laiac ha escrit:Huole nineteeeeess!!!!
Torseannnn.........que he estat engaxada al telèfon fins ara amb ma germana i els nens!!!!!
demà despeeeeeeeeeee......tot aclarit doncs!!!!!!!!
Ninetes...espero que el dia hagi anat força bé!!!! jo estic algo cansada..això de treballar i estudiar...esgota!!!!
HAppi.......sort i tranqui que ho trobaràs.....barcelona no és tan gran!!!!! ejem ejem......
I les altres!!!!!!! com ha anat el dia????
FINS DEMÀAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!