***SEPTIEMBRE 2010***

bodes 10!

Re: ***SEPTIEMBRE 2010***

EntradaAutor: Ilu » ds. maig 29, 2010 12:33 pm

neus29 ha escrit:hola ilu ke tal? encara no has fet la prova de menu? on et cases? nosaltrs ja la vem fer al març. ens casem el dia 4 d setembre i tu?

Hola!
Jo em caso el 10 de setembre a Tarragona. Aquesta setmana els hi direme els plats que volem tastar i el dia 17 anirem a a sopar.

En tinc moltes ganes!!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Ilu » ds. maig 29, 2010 12:35 pm

AnNy-JoSe ha escrit:ehhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Ilu... yo no quiero decirte nada, eh??? Pero ese es el viaje que hago yo y varias puntualizaciones que tengas en cuenta:
1. vas tarde de tiempo!!!!
2. vas a encontrar 0 hoteles libres por agencia...
3. No es mas barato por tu cuenta, yo lo mire y solo vuelos 2400e los dos, suma hoteles y traslados... se iba de precio

Te lo digo porque yo hace como unas tres semanas que estoy con el tema, y primero que ya me ha subido el viaje 150e en total porque la tarifa mas barata de vuelos esta agotada y han tenido que subir, despues que llevamos dos semanas "peleando" por los hoteles porque todos los que pedimos estan completos y no tienen disponibilidad y ahora solo t engo 2 a elegir que esta cada uno en una punta del mapa...
Con el hotel de Riviera Maya casi casi, el tipo de habitacion que queriamos no hay...

Ah!! Y ten en cuenta que NY en Septiembre es la epoca mas cara, ya que se ve que coinciden desfiles de moda, con algun torneo importante de tenis más este año noseke de la ONU, de ahi los problemas de hoteles...

No te duermas mucho, porque sinceramente creo que vas un pelín tarde... y hacerlo tu no te saldrá a cuenta porque yo ya lo miré y no hay vuelos baratos ya... hace unos meses si.

Tranqui, tranqui que no serà tant!!!
Acabo els examens i em poso les piles!!!!!!!!!!!
MERCI!!!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 30, 2010 9:27 am

Ilu ha escrit:Hola!
Veig que ja ho teniu tot molt avançat!!

Jo només tinc vestit, restaurant, dj i fotògraf. Al juny tenim prova de menú i prova de vestit, i acabar de triar les invitacions que dubtem entre dues. La resta està tot per a fer però el meu cap no para de donar voltes....

Com que tinc vacancetes a l'estiu aprofitaré per preparar-ho tot. Ara estic amb exàmens, treballs...

De viatge volem anar a Nova York combinat amb relax al caribe similar. Marxarem 2 dies després de la boda. Crec que anirem a mirar agències perquè ens montin una mica el que volem i després miaré si pel meu compte ho trobo més bé de preu per Internet. Que aquests de les agències són molt espavilats!!

Ànims que d'aquí a res ja serem unes SENYORES!!! :-):-):-):

Iluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Estic flipant amb tuuuuuuuuuuuuuu!!! No només duem el mateix vestit, sinó que ens casem al mateix mes (tu una setmana abans i a Tarragona, crec) i fem el mateix viatgeeee!!!!

jajajajajajajajajajajjajajajajja quines coincidències >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ilu » dg. maig 30, 2010 10:11 am

Petita83 ha escrit:
Ilu ha escrit:Hola!
Veig que ja ho teniu tot molt avançat!!

Jo només tinc vestit, restaurant, dj i fotògraf. Al juny tenim prova de menú i prova de vestit, i acabar de triar les invitacions que dubtem entre dues. La resta està tot per a fer però el meu cap no para de donar voltes....

Com que tinc vacancetes a l'estiu aprofitaré per preparar-ho tot. Ara estic amb exàmens, treballs...

De viatge volem anar a Nova York combinat amb relax al caribe similar. Marxarem 2 dies després de la boda. Crec que anirem a mirar agències perquè ens montin una mica el que volem i després miaré si pel meu compte ho trobo més bé de preu per Internet. Que aquests de les agències són molt espavilats!!

Ànims que d'aquí a res ja serem unes SENYORES!!! :-):-):-):

Iluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Estic flipant amb tuuuuuuuuuuuuuu!!! No només duem el mateix vestit, sinó que ens casem al mateix mes (tu una setmana abans i a Tarragona, crec) i fem el mateix viatgeeee!!!!

jajajajajajajajajajajjajajajajja quines coincidències >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

QUE GUAY PETITA 83!! SEMBLA MENTIDA, AMB TANTS VESTITS I TANTS MESOS, HEM TRIAT EL MATEIX!! >.-<: >.-<:
DE VIATGE FAS NY COMBINAT AMB QUÈ? NOSALTRES VOLÍEM RIVERA MAYA PERÒ AMB TOT AIXÒ QUE HA PASSAT POTSER ESTARAN LES PLATGES BRUTES, NO? POTSER MILLOR TRIEM LA COSTA EST???? TU QUE FARÀS?
MOLTES FELICITATTS!!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: armonick10 » dg. maig 30, 2010 12:51 pm

Hola chicas yo soy también. de septiembre del dia 4 y bueno aunque lo tenemos muy avanzado todo, los nervios empiezan a aparecer, discuto con mi chico por tonterias a las cuales les doy mucha importancia e incluso hoy me ha dicho que no me ve feliz, si que lo estoy pero es una sensación rara, a vosotras tambien os sucede?
A parte me faltan por mirar pequeños detalles como el coche ( me gustaria un clásico), hacer el póster del padrino, mirar una figura personalizada para mi hermano con su hobbie preferido que es el ciclismo (no tengo ninguna referencia de sitios que la puedan hacer), las invitacines ya estamos repartiendolas pero solo podemos los findes, nada nenis espero tenerlo todo a punto para el gran día.
Imatge
armonick10

Entrades: 163
Membre des de: dj. set. 03, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: neus29 » dg. maig 30, 2010 12:55 pm

armonick10 ha escrit:Hola chicas yo soy también. de septiembre del dia 4 y bueno aunque lo tenemos muy avanzado todo, los nervios empiezan a aparecer, discuto con mi chico por tonterias a las cuales les doy mucha importancia e incluso hoy me ha dicho que no me ve feliz, si que lo estoy pero es una sensación rara, a vosotras tambien os sucede?
A parte me faltan por mirar pequeños detalles como el coche ( me gustaria un clásico), hacer el póster del padrino, mirar una figura personalizada para mi hermano con su hobbie preferido que es el ciclismo (no tengo ninguna referencia de sitios que la puedan hacer), las invitacines ya estamos repartiendolas pero solo podemos los findes, nada nenis espero tenerlo todo a punto para el gran día.

eeeei armonick¡¡¡¡¡¡ somos compis de dia, yo tambien me caso el dia 4 de setiembre, ke ilu¡¡¡¡¡¡¡ eso ke te pasa a ti tambien me pasa ami, discuto con mi futuro por gilipolleces. pero yo creo ke eso son los nervios. donde te casas tu?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: armonick10 » dl. maig 31, 2010 12:42 am

Que tal maka?Nos casamos en la iglesia de Castellar del Valles y lo celebraremos en el restaurante can Font que tambien esta en Castellar. Como lo llevais todo? nosotros ahora estamos repartiendo las invitaciones, por lo demás creo que lo tengo casi todo.
-iglesia.
-restaurante.
-fotografo.
-invitaciones.
-detalles invitados.
-vestido (el de él y el mio).
-alianzas.
-viaje de novios.(NY y punta cana).
-mi peinado y complementos.
me falta decidir canciones, entregas especiales, coche clásico, chucherias de los niños, no sé que me falta me da pavor dejarme alguna cosa.
Imatge
armonick10

EntradaAutor: MONICA1981 » dl. maig 31, 2010 11:02 am

Bon dia! nosaltres ens casem el 18 de setembre a la ermita de sant pere de Reixac, ja ho tenim tot, només em falta saber quin pentinat portaré, que encara no ho sé i muntar els detalls, decidir la música i poca cosa més...
Imatge
MONICA1981

Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 4:49 pm

EntradaAutor: xica2010 » dl. maig 31, 2010 11:26 am

holaa armonick yo tambien fui a ver tu restaurante y mira que me caso tambien el 4!!! pero al final cojimos otro porque nos pillaba bastante lejillos de badalona.... pero era muy chulo!.
venga chicas que ya nos queda nada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
4 SEPTIEMBRE 2010
xica2010
:: núvia experimentada

Entrades: 271
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 6:09 pm

EntradaAutor: armonick10 » dl. maig 31, 2010 1:02 pm

xica2010 ha escrit:holaa armonick yo tambien fui a ver tu restaurante y mira que me caso tambien el 4!!! pero al final cojimos otro porque nos pillaba bastante lejillos de badalona.... pero era muy chulo!.
venga chicas que ya nos queda nada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

La verdad que estoy muy contenta con el restaurante escogido, el domingo hicimos la prueba del menú y estaba todo buenissimo a parte de la tranquilidad que nos dan de que saldrá todo bien.
Imatge
armonick10

EntradaAutor: xica2010 » dv. juny 04, 2010 4:06 pm

uffff hoy justo a las que somos del 4 son 3 meses!!!!!!!!!!!!! mañana ya nos pondra el marcador 2 meses y .... dias.......... :-) QUE FUERTE!!!!!!!
esto ya esta aqui!!!!!! venga chias vamos a animar el post que no se diga de las septiembreras!!!!
4 SEPTIEMBRE 2010
xica2010

Entrades: 271
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 6:09 pm

EntradaAutor: neus29 » dv. juny 04, 2010 8:36 pm

xica2010 ha escrit:uffff hoy justo a las que somos del 4 son 3 meses!!!!!!!!!!!!! mañana ya nos pondra el marcador 2 meses y .... dias.......... :-) QUE FUERTE!!!!!!!
esto ya esta aqui!!!!!! venga chias vamos a animar el post que no se diga de las septiembreras!!!!

hola xica, veo el contador y me pongo de los nervios. ke poco keda y cuantas cosas kedan por hacer.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: armonick10 » ds. juny 05, 2010 12:44 am

Madre mía nenis que poquito nos falta, yo estoy de los nervios y encima estamos preparando una salsa para el primer baile será sorpresa, solo de pensar en la gente que habra mirandonos, el vestido largo, si nos saldrá bien....me pongo histérica, :.0.-0.: :.0.-0.: bueno todo sea por hacr algo especial.
Imatge
armonick10

EntradaAutor: Crisxyz » dg. juny 06, 2010 7:48 am

Hola noies!!
jo em caso el 10 de setembre del 2010.
El casament serà a Valls al jutjat i el banquet al Simó de Palau.

El meu no serà el típic casament.

Ara ja fa uns dies que per fi ens han donat la data, de fet era l’únic que ens faltava, tot lo demés ja fa uns dies que va quedar lligat.

:-)ok:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: neus29 » dg. juny 06, 2010 10:56 am

armonick10 ha escrit:Madre mía nenis que poquito nos falta, yo estoy de los nervios y encima estamos preparando una salsa para el primer baile será sorpresa, solo de pensar en la gente que habra mirandonos, el vestido largo, si nos saldrá bien....me pongo histérica, :.0.-0.: :.0.-0.: bueno todo sea por hacr algo especial.

ei armonick¡¡¡¡¡ ke tal wapa? asi ke nervios eh¡¡¡¡¡ yo ya he bajado al 2 en el contador. madreeeeee¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ a mi aun me kedan muchas cosas por hacer, pero kiero ir cerrando temas de cara a julio ya ke yo creo ke el mes de agosto sera un mes un poco mas bien muerto no crees? habra muchos sitios cerrados. de momento ahora el dia 18 tenemos el previo i yo el dia 26 tengo la prueba del vestido.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Ilu » dj. juny 10, 2010 5:08 pm

Crisxyz ha escrit:Hola noies!!
jo em caso el 10 de setembre del 2010.
El casament serà a Valls al jutjat i el banquet al Simó de Palau.

El meu no serà el típic casament.

Ara ja fa uns dies que per fi ens han donat la data, de fet era l’únic que ens faltava, tot lo demés ja fa uns dies que va quedar lligat.

:-)ok:

Hola Crisxyz jo també em caso el dia 10!!
Els meus cunyats es van casar al Simó de Palau el 2008 i vam menjar molt bé! Ells volien cel·lebrar la cerimònia al jardí però va ploure i ho vam haver de fer al celler. Una llàstima perquè ell jardí és molt bonic.

A mi encara em queden coses per a fer. Demà faig l'últim examen i a partir de la setmana que ve acabaré de tancar temes pendents!

Que vagi bé!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: Crisxyz » dj. juny 10, 2010 5:59 pm

Hola Crisxyz jo també em caso el dia 10!!
Els meus cunyats es van casar al Simó de Palau el 2008 i vam menjar molt bé! Ells volien cel·lebrar la cerimònia al jardí però va ploure i ho vam haver de fer al celler. Una llàstima perquè ell jardí és molt bonic.

A mi encara em queden coses per a fer. Demà faig l'últim examen i a partir de la setmana que ve acabaré de tancar temes pendents!

Que vagi bé!

Hola, jo fins fa poc estava també amb exàmens i fins el dia 18 no tinc les notes :star::
Espero tenir sort i poder fer l'aperitiu i les fotos al jardí del Simó, he triat aquest restaurant per que el meu cunyat hi treballa i així segur que li donen festa ja que es el padrí
:-)

Salutacions
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Analena » dv. juny 18, 2010 2:33 pm

Hola chicas

Pues yo tambien soy Septiembrera *.-o-o.* !!

Me caso el próximo 11 de septiembre en el Sant lluis de Ristol de Viladecavalls
Analena

Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:38 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. juny 22, 2010 12:29 pm

esas septiembreras, donde estan que ya queda poco!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Ariadniita27 » dt. juny 22, 2010 2:00 pm

Yo me caso el 11 de Septiembre de 2010 en Viladecans Iglesía San Joan y el combite en el Dolce sitges *.-o-o.*

Me quedan 81 días yujuuuuuuuu xD'

2 Meses 2 Semanas y 5 dias ::love::
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants