"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 29, 2010 7:32 am

Giss ha escrit:Holaa ninetes!!!

Ens veiem aquesta nit!!!

Torsaeann!!! quin marcador!!! uf uf uf !!!

Un marcador...que fa por¡¡¡¡¡¡¡

Gràcies fins després¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 29, 2010 9:57 am

Hole!!
Avui festa!!! :-///:

Quan m'he llevat dic: "bua... divendres encara..." i de sobte dic "però si som dissabte!!!!!!!!!! festa! festa!!!!" jajajaja!! :mu:: Anava mentalitzada que erem divendres encara!!! Últimament tinc el cap a la llunaaaaaaaa!!!!

Ja he fet molta feineta aquest matí!! Hem anat a veure al mossen... i... tinc noticies!!!!!! Quina ilu!!! A la nit us explico!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Al sortir he anat a recollir el que he de portar per sopar, i ara aniré a comprar les patatetes!!

I al migdia cap al restaurant. Quin fart de menjar em fotré avui... recuperaré el que he anat perdent aquests dies!!!

Torsaeann!!!!!! 1 setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wwooooooooooooo!!! Com ho portes??

Bé, us deixo, i fins la nit!!!

http://youtube.com/watch?v=1z_gy-8rJZc

Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » ds. maig 29, 2010 10:35 am

JUAS JUAS...........m'encanta aquesta cançó NUR....i això que com cada dia, tic xof perque seeeeeeeeeempre haig d'estudiar!!!! tot i que al final m'empano i no faig gaire cosa!!!!!!

TORSEANN.............aixxx, que me pongo, como me visto, com em pentinooooooo.......nenaaaa d'aquí una setmaneta de bodaaa!!!.....per cert..ma germana marxa i m'he quedat sense peluquera.....què faré???????????

Bé, fins ara he fet de canguro i ara estudiaré un ratet!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeets, i fins la niiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 29, 2010 10:44 am

laiac ha escrit:JUAS JUAS...........m'encanta aquesta cançó NUR....i això que com cada dia, tic xof perque seeeeeeeeeempre haig d'estudiar!!!! tot i que al final m'empano i no faig gaire cosa!!!!!!

TORSEANN.............aixxx, que me pongo, como me visto, com em pentinooooooo.......nenaaaa d'aquí una setmaneta de bodaaa!!!.....per cert..ma germana marxa i m'he quedat sense peluquera.....què faré???????????

Bé, fins ara he fet de canguro i ara estudiaré un ratet!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeets, i fins la niiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!

Yo kiero marxa! marxa!!! :-)

El tema pelukera, jo aquell dia tinc hora a Valls a les 9.30, i no sé quan sortiré. Per la Tara em van tenir més de dues hores, i casi vaig fer tard!! Aquest cop els hi fotré canya, o els hi diré que la boda és a les 12, o jo que sé... no pot ser que em facin com l'altra vegada!!!

Ho dic per si volies que et pentinés jo, aquesta nit ho parlem i mirem a veure com ens ho podem convinar, si vols! Nu sé, al sortir de Valls podria passar per casa teva i et pentino, i després vaig a Reus a canviar-me. O no sé! Que tens idea de fer-te? Recollit? Suelto? Ondulat?

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » ds. maig 29, 2010 12:31 pm

NUR!!!!!!!!!

realment no tinc prou cabell per fer cap recollit,.....jo em vull comprar una diadema d'aquelles ampletes i dura de color negre, i deixar-me una mica de serrell, i pel darrera doncs amb les puntes aixecades o ondulat!!!! el problem es que no tinc ni ningú perque me l'eixugui bé...i a la pelu....passo d'anar perque em fotin bronca!!!!!!!!

També et podries vestir a casa eeeeeeeee, vaya, no seràs la única!!!!jijijiji llàstima que m'haig de comprar un mirall llarg, que sinó sempre haig de pujar a la tassa del wàter per mirar-me sencera....que trist!!!!! haurem de fer cua!!!!

Tranqui que jo no et vulll fer anar malament, avui en parlem!!!! però també t'aniria bé de valls al morell et canvies i totes cap a Salou!!!axí aprofites més temps!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeetssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. maig 29, 2010 5:27 pm

Quin moviment avui!!!!!!!!!!!!!!! com es nota que som dissabte!!!!

Doncs jo fa quasi 4 hores que no m'asseia!!!! per fi......hem pogut fer l'hortet amb ma mare >.-<: >.-<: i després a tallar un corder que havia comprat al poble per ma germana i per mi.............ja estic enganxada de l'esquena!!!!!!!!1

Ara dutxeta i a canviar-me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///:

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!

fins araaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 29, 2010 6:03 pm

S'apropa la nit!!!

Avui és un dia 10!!!! I la nit... promet!!! :D

Yo kiero marxa marxa!!! :-))

Fins ara guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. maig 30, 2010 9:48 am

NINETEEEEEEEEEEEEESS!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAAA...........

VULL QUE ALGÚ M'EXPLIQUI QUE CARAI HI HAVIA A LA COCA-COLA............tinc tots els símptomes de ressaca...molt mal de cap, un mareig impressionant, molta angúnia, i son, molta son.........i a sobre....HAIG D'ESTUDIAAAAAAAR i en aquestes condicions.................

Jo crec que els polvos màgicos o el petit suisse.......o seran les feromones...........o el jonhy!!!! algo raro devien portar!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* -----mmmmmmmmmmm estic ansiosa perque m'arribi la xocolata..!!!

NINETEEEEEEEEEEEssssssss un PATUNET enorme a totes....
TORSEAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN que d'aquí una setmana.... JA ESTARÂS CASADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! >.-<: :-):-):-): >.-<: :-):-):-):

Marxo a estudiar, o a dormir o a.........ja no sé!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 30, 2010 10:42 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!

Uf!! M'acabo de llevar ara!!!! Quina son que tenia avui!!!!!!!!

Avui és un diumenge raro... estic a casa xq el meu nen treballa, jops!! Amb lo que m'agrada llevar-me els diumenges amb un massatget, jijijiji.

Jo tambe tinc ganes de que arribi tot!! jajjaaa! quan penso en la llista que vaig fer ric sola :-) El meu nen fliparà quan li expliqui jajajaa!!!

Laiac, que tal va la ressaca?? jejeje!!!

Passeu totes un bon dia!!! Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dg. maig 30, 2010 10:59 am

Ninetes!!! quina nit la d'ahir eh? jejeje m'ho vaig passar molt bé!
Ara a esperar que arribin les cosetes... el meu nen està ansiós! li va fer molta gràcia el que li vaig demanar! jajaja

Bueno ninetes, que passeu un bon diumenge!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 30, 2010 11:00 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEESS!!!!!

VULL QUE ALGÚ M'EXPLIQUI QUE CARAI HI HAVIA A LA COCA-COLA............tinc tots els símptomes de ressaca...molt mal de cap, un mareig impressionant, molta angúnia, i son, molta son.........i a sobre....HAIG D'ESTUDIAAAAAAAR i en aquestes condicions.................

Jo crec que els polvos màgicos o el petit suisse.......o seran les feromones...........o el jonhy!!!! algo raro devien portar!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* -----mmmmmmmmmmm estic ansiosa perque m'arribi la xocolata..!!!

TORSEAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN que d'aquí una setmana.... JA ESTARÂS CASADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! >.-<: :-):-):-): >.-<: :-):-):-):

Amore, la coca-cola la vaig portar jo i solsament era coca-cola ehh¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajajajajajajajajajajaj :mu:: :mu::

Nena...d'aquí una setmana ja estaré casada....que fort....el temps passa molt depressa....

Un petó i espero que tinguis un bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 30, 2010 11:02 am

nur_jor ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!

Uf!! M'acabo de llevar ara!!!! Quina son que tenia avui!!!!!!!!

Avui és un diumenge raro... estic a casa xq el meu nen treballa, jops!! Amb lo que m'agrada llevar-me els diumenges amb un massatget, jijijiji.

Jo tambe tinc ganes de que arribi tot!! jajjaaa! quan penso en la llista que vaig fer ric sola :-) El meu nen fliparà quan li expliqui jajajaa!!!

Laiac, que tal va la ressaca?? jejeje!!!

Passeu totes un bon dia!!! Petonets!!!

Nena....jo vaig fer una bona llista però tu vas fer.la més gran ehh¡¡¡¡¡¡¡¡ pillina.....

Que tal? estàs soleta? un petó molt fort i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 30, 2010 11:04 am

NINETES, SOLSAMENT PUC DIR QUE MOLTES GRÀCIES PER TOT, SOU GENIALS....VAU FER QUE EL MEU ÚLTIM DISSABTE DE SOLTERA FOS PERFECTE, EL TINDRÉ DE RECORD DINTRE DEL MEU COR, AMB TOTES VOSALTRES AL MEU COSTADET...SOU GENIALS I US ESTIMO MOLT.

MOLTES GRÀCIES PER SER AIXÍ I PER ESTIMAR-ME.

QUE TINGUEU TOTES UN FELIÇ DIUMENGE.

TORSAEANN.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 30, 2010 7:40 pm

Ninetes.....bonessss!!!

Quin diumenge més gos que porto...m'he llevat tard, hem dinat, m'he ficat a fer la siesta i fins les 19:30h, però ara porto un mal de cap...impressionante!!!!!

Com ho porteu vosaltres??? veig que aquest mati hi hagut moviment per aquiii...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 30, 2010 7:43 pm

jajajajajajajajajajajajajajajaajjjajajajajajaja : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : nena....me parto!!! però esk no t'ho perdis....que ésk jo la major part de la nit vaig veure aigua....i avui vaig com si ahir m'hagués begut 10 cubates!!! vaig zombieeee pel pis....

Aixó van ser "los polvos" mágicossss jajajajajajajj... que fuerte!!!!! molt bo...he rigut una estoneta!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 30, 2010 7:44 pm

torsaeann ha escrit:NINETES, SOLSAMENT PUC DIR QUE MOLTES GRÀCIES PER TOT, SOU GENIALS....VAU FER QUE EL MEU ÚLTIM DISSABTE DE SOLTERA FOS PERFECTE, EL TINDRÉ DE RECORD DINTRE DEL MEU COR, AMB TOTES VOSALTRES AL MEU COSTADET...SOU GENIALS I US ESTIMO MOLT.

MOLTES GRÀCIES PER SER AIXÍ I PER ESTIMAR-ME.

QUE TINGUEU TOTES UN FELIÇ DIUMENGE.

TORSAEANN.

Sol solet....una miqueta caótica tot...pq el tuppersex ens va descontrolarrrr a totes....però es va fer el que vam poderrrr!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dg. maig 30, 2010 9:11 pm

Eiiii jo tmb estic super resacosa.....tinc ml de mal de cap i tinc ml mal de gola....esq air feia fred a la nit!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dl. maig 31, 2010 6:43 am

Bon dia ninetes!!!

Entro per desitjar-vos un súper mega dilluns!!!

Torsaeann!!! disfruta de la teva última setmaneta!!!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 31, 2010 7:22 am

Bon dia amores vaig a treballar..comença la meva última setmana....

Que tingueu totes un bon dilluns.

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. maig 31, 2010 7:34 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!

Dons jo ahir no en vaig veure en cor d'entrar, dissabte entre anar a deixar a les ninetes i anar a tgn a buscar als nens s'ens van fer les 5, feia mesos que no em ficava al llit a les 5!!!!!!!!!!!!!! i clar el diumenge a dormir!!!!!!!!!!!!! Pero tambe em vaig aixecar amb mal de cap!!!!!!!!!! potser si eren els polvos!!!!!

Bueno torsaeann, nena peparat, que en 5 dies donaras el SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants