hola reines!! avui estic que m'estimo molt a mi mateixa, i fins i tot hem trobo guapa molt guapa
hem tornat de fer cap de setmana a Tossa i clar ens hem fet fotos. Quan les passava a l'ordinador m'he quedat sorpresa de mi mateixa.. és una passada ho que porto aprimat ja i com s'em nota!!! fins avui no m'havia fixat. Porto uns pantalons que feia 3 o 4 anys que no em posava perque no pasaven ni de les cuixes... i ara o em poso cinturó o els porto com els adolescents...
he fet un collage per a comparar-me de fa encara no un any enrera i és una autèntica pasada!! fins i tot en els braços és nota
antes y despues.jpg
ens els moments de baixon i quan tingui temptacions miraré aquestes fotos i sabré de sobres per a que estic fent aquest sacrifici, que en el fons no ho és, perque em trobo molt i molt bé després dels dos anyets dolents que he passat amb l'estomac.
ahh i per cert, trobada una nova intolerància alimentària: la llet... apa una més!!! demà aniré al super a comprar llet sense lactosa i solucionat!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.