Veig que això segueix anant de vacances i delcaracions de la renta, jejeje. Ja sé que com abans la faci millor, quin cap. Txell, lo teu sí que és bo, 45ct!!! Però que tels paguin eh, que són teus!! A mi em sembla que em tornen 370 o porai.
Maricris, que vagi molt bé l'operació de la teva little sister!!! Segur que sí. Ja ens diràs algo quan hagi passat, ok?
I ara un volcà a guatemala? Però què està passant? Aix... tindreu emoció fins a ultim moment, però segur que tot anirà ok!!!
Noies, avui hem anat al banc per tema hipoteca i ens han donat una bona notícia i una dolenta. La bona és que ens donen molts calers (no hi ha res com ser funcionària, jejeje) i la dolenta que només ens financien el 80% i necessitem molts estalvis. Els que tenim només donen per les despeses. Sabeu d'algun banc que financiïn el 100%? Bé, seguriem preguntant i sinó haurem de fer un xanxullo amb els meus pares que tot i que han acabat de pagar la hipoteca encara la tenen oberta. Els pisos d'ahir bé, però seguirem buscant.
Ah! I ahir vaig anar a entregar els mèrits de les opos i va ser molt fort!!!! No sé si us ho vaig dir, però vaig treure un 10 a les opos. Doncs estàvem allà tots els que havíem aprovat del meu tribunal esperant que ens diguessin on havíem d'anar i arriba la presidenta del tribunal, va directa cap a mi i allà, al mig de tothom, em felicita i em fa dos petons. Tothom mirant què passava i jo morta de vergonya. Què fort!
I demà he d'anar a reclamar pels mèrits pq no m'han contat un punt que m'han de contar
Bé, vaig a mirar pisos! jejeje
petoooons