Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 31, 2010 5:19 pm

Shaik ha escrit:Cucuruxi, i si ens comprem el mateix vestit i el paguem a mitges?? Jajajaj!

A mi m'encanta aquest escot, i sempre em miro els que tenen escot paraula d'honor perquè serà ben fàcil posar-li la tira, és el que tinc més clar de tot!! La cintura a la cadera també m'encanta, són preciosos, però em fa patir que quedi tan encorsetada que no pugui ni respirar, però me'n vull emprovar a veure què tal!! És un rotllo perquè les botigues tenen sempre la talla 42, i t'han de posar agulles. Estaria bé emprovar-te directament la talla que fas, no sé, sabríem més bé si hi estem còmodes.

Les faldilles m'agraden amb volantets de gassa i encaix, però que no s'inflin gaire, que siguin amb caiguda. Ah! I una mica de cua per després recollir-la amb un parell de fermalls i ballar com una boja...

Mare meva, fa 3 o 4 anys deia que em volia casar pel civil, sense fer festa, i amb un vestit de carrer... qui m'hauria de dir que em faria tanta il.lusió quan fos l'hora de la veritat i que vull portar cua i tot!! : ban :

Hostres Shaik! Doncs estaria bé! jejeje
Jo cua en principi no en vull... però clar pel que veig del que penses al que compres després de provar i provar..jeje Ja us ho explicaré ja al final quin m'he acabat quedant! jeje

Doncs jo fa 3 anys no hem volia ni casar! jeje Res de res! jeje I mira ara! jeje
Quin desastre! jejejeje *.-o-o.* :-///: :-()-) : besito :
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: geisha » dl. maig 31, 2010 8:47 pm

noies!!! jo no volia ni volants ni cua!!! i ves x on he acabat amb cua i volants i a mes a mes amb vel!!! jajajja bueno lo k s em fan es em ratallaran la cua i posaran una cremallera k no es veura xk hi han els volants i aixis despres a l'hora del ball podre fer el boig!!!
es una solucio per les que volem portar cua!!
i en relacio al liu de vestits quan aneu a probar-los ja veureu que de seguida sabreu quin triar!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 31, 2010 9:07 pm

Geisha, tu no llegeixis el que escriuré ara, ok? És només per les que encara no tenen vestit... >.-<: :-()-)

A Pronovias fan una jornada de liquidació de mostrari el 12 de juny!! Fins a un 75% de descompte!!

Només serà aquell dia, ho solen fer una vegada l'any. A la web hi ha el telèfon per demanar hora o pots omplir una fitxa i et truquen. Llàstima que em falti tant per casar-me, perquè realment fan venir ganes d'anar-ho a mirar. Ja sabeu noies, si algú vol començar a remenar, aquest dia pot ser un bon començament (i qui et diu que no hi ha el vestit ideal per 400 euros?).
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 31, 2010 9:18 pm

Ara ja pots llegir Geisha, jejeje!

Noia, és molt bona idea això de la cremallera, no ho havia sentit mai!! A mi m'agrada molt la mantilla, però agafada només al darrere, sense que es vegi pels costats. Si el vestit és senzill penso que queden molt maques, i si el vestit és més sofisticat un vel llis de gassa o tul de seda és perfecte.
Veig que totes més o menys teníem una idea i al final caiem de quatre potes! Em veig fent una "boda gitana" amb el vestit de la farruquita, jajaja!
El que em nego a acceptar és que el meu noi porti un vestit d'aquells brillants, no els suporto i a les fotos queden fatal!! Ell diu que vol un Armani, jajaja, quan vegi els preus ja me'l imagino al mercat comprant un "Harmoni"... : ban :
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dl. maig 31, 2010 9:23 pm

joaojajajaaojaj Shaik tia! ets tan bona!!!! em faig un far de riure llegint els teus comentaris... >.-<: : ban : Haurem d'anar pensant fermament en la trobada eh, crec que ens ho passaríem molt bé!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 9:32 am

Jajaja, JiG, tu sí que m'has fet riure!! Jo sóc molt tímida en realitat, però sí que podem quedar algun dia, estaria bé!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. juny 01, 2010 10:17 am

Vinga va farrukitas!!! Una quedada de gironines!!!! : ban : : ban :

Jo no vull vel, ni cua, ni res gaire sofisticat.. M'agraden molts vestits que trobo preciosos però per mi.. no m'hi veig! Per això m'agradaven els de Yolancris.. Però.. Potser acabo anant amb cua, vel i tota la mandanga! jejeje
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 1:24 pm

Hola farruquitas!!

Tinc ganes de veure què et compraras Cucuruxu, segur que serà el més espectacular del món!! Jejeje, ja saps, trenquem esquemes!!
A mi també m'encanten els de Yolancris, però de 2500 euros pujant, i per mi és una bojeria de preu. Però aquest estil m'encanta, espero trobar alguna cosa així, elegant però amb aquest toc hippy que em sembla tan xulo. A veure si hi ha sort...
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. juny 01, 2010 4:06 pm

Ai siiiiiiiiiiiiii!!! 2500??? uoooooooo Ostres m'havien dit que eren més baratets!! Direm que s'hem passa força de pressupost xD Bueno quan vagi a mirarmels ja us ho explicaré ja! :-))
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » dt. juny 01, 2010 5:31 pm

Doncs jo, estimades farrukitas, no he volgut mai ni vel, ni cua ni tantes mandangues... de veritat creieu que un casament ens pot trastocar tan? m'estic començant a preocupar aajojaojajaja. Ai senyor, a veure amb kins vestits acabarem totes plegades... serà maku de veure, llegir les primeres pàgines on dèiem què volíem i les del final del post on expliquem què portarem... jejejejeje. >.-<:
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 9:31 pm

De moment, tu JiG has caigut i aniràs feta una farruquita preciosa i espectacular!! >.-<: I no vegis tu el puntasso de la cua que desapareix "per art de màgia", impressionant!! Has posat el llistó massa alt, a veure quin vestit ensenyo jo ara?? Us riureu de mi!! :-(

Cucuruxu, potser n'hi ha de més econòmics de Yolancris, però tinc entés que ronden aquests preus. No sé si us passa el mateix, però quan miro una web i busco els preus, els que em mig agraden sempre són dels més cars de la col.lecció!! Mal ull no tinc, però no està en concordança amb la butxaca... :star:: El tipus d'encaix i brodats que fan servir són una passada, no és la típica pedreria lolailo que no suporto...

Ay, que tinc unes ganes d'anar a mirar botigues que són terribles!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dc. juny 02, 2010 5:24 pm

Ep Shaik! no corri tan dona!!!!! >.-<: Jo... potser de caure, cauré però...de moment no perquè no en tinc pas el vestit!!!! jejeje em semla que m'has confós amb la Geisha que ella sí que el té :-)
Ei a mi em passa sovint que ja no sé el que ha dit l'una i l'altra i he de recular enrere a llegir...us passa? si mai ens coneixem, quan tinguem la cara fixada ja no passarà... jajajjaja.
Imatge
JiG

EntradaAutor: cucuruxu » dc. juny 02, 2010 5:52 pm

Doncs si que hem lio a vegades jo també eh! jeje
Decidit! El primer dissabte que tingui lliure hem planto a alguna botiga de núvies a mirar! Com a amínim per anar triant a quines botigues vull anar a provar!

Sou una mala influència tant parlar de vestits.. no m'en puc estar! jeje

Bueno noies una notícia per fi! I bona! Avui ja hem confiramt el catering.. Després de mirar i buscar ens hem quedat amb la segona opció.. Es veu que som de segones opcions! El fotògraf i el lloc també ho van ser! jeje
Finalment el dia 23/04/2001 hem caso al Mas Darder amb el catering del Restaurant les Panolles!!! *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :mu:: : ban : :-))
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » dc. juny 02, 2010 8:15 pm

Doncs moltes felicitats cucuruxu!!!!! Ja tens càtering!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dc. juny 02, 2010 9:13 pm

Apa aquí!! Quina vergonya... :star:: :star:: Definitivament, necessito dormir més, i rellegir els posts abans d'escriure de memòria... :hmm::

La Cucuruxu també n'ha fet una de bona!! Resulta que fa 9 anys que es va casar i no n'havia dit res!! >.-<:

Me'n alegro que t'hagis decidit pel càtering, un maldecap menys! Segur que anirà molt bé!! : ban : : ban : Ja ens explicaras el menú que heu triat!! (o això s'elegeix més endavant? És que no ho sé...).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dc. juny 02, 2010 10:30 pm

jajajajajajaja que boneeeeesssss!!!!!!!! :mu::

Noies, no hem parlat mai sobre múscia, o sí???? nosaltres els tenim ja llogats pk són els que sempre treballen amb el lloc on ens casem, ens van dir que són molt professionals, que ho fan molt bé i ja que vam voltar tant pel lloc i el càtering, els vam trucar i ja vam dir vinga llogats!!!! jejeje. A més molt trempats, ens han enviat un dvd a casa amb músiques, propostes per anar agafant idees de música a cada moment del dia (cerimònia, entregues de nuvis, de plats, primer ball, embarassades...) És molt wai ara el porto sempre al cotxe!!! jejejeje. També em fa il·lusió anar pensant amb les músiques de cada moment. La múscia també és un element molt especial.

Bona nit reines!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dj. juny 03, 2010 8:46 am

Bon dia noies!!

Geisha... ejem.... vull dir JiG ( :hmm:: ) , en el nostre cas el primer restaurant que hem visitat (i l'únic de moment...) ja tenen DJ, així que un problema menys! El que anem a veure diumenge (Mas Pau) crec que no en tenen, a veure què ens diuen sobre el tema.
Jo vull fer un CD pels convidats amb les cançons del bodorrio, perquè en tinguin un record. He vist que pots fer estampar CD verges amb la imatge que vols i després gravar-los un mateix (per tema copyright i tal, que no ens vingui la SGAE a aixafar la festa, que són capaços... :star:: ).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: geisha » dj. juny 03, 2010 9:32 am

Noies esteu ben alterades eh!!!
tranquiles!!! que hi ha temps!! jajajja jo vai anar al bridal week de barcelona i tan veure vestits, doncs la semana seguent no em podia aguantar i x aixo vai començar a mirar fins que em vai enamorar del que m'he quedat!!
Moltissimes Felicitats per el catering j i g!!
Jo ara ja tink vestit i restaurant, per tant fins despres l'estiu ja no vull fer res mes!!! que sino el meu xicot s'agobia!!
bueno noies si necessiteu alguna coseta ja sabeu. muak
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. juny 03, 2010 10:02 am

jejejeje La del catering sóc jo!! jejeje

Jo el Dj el tinc solucionat noies! El meu cunyat ho és i hem deixa l'equip! Li vull demanar a un conegut si vol venir a posar la música i sino un noi que ajuda al meu cunyat!!
I és gratis eh!!! (nuñez crakòvia) jejejejejeje
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dj. juny 03, 2010 10:32 am

Jajaja, això és la primavera, que ens empana a totes!! Ara només hem d'enganxar a la JiG, a veure si en cola alguna també!! :-///:

Quina sort cucuruxu això de la música, nosaltres no tenim ningú a la familia per a "utilitzar-la": ni fotografs, músics, perruqueres, ni res de res!! Llàstima!! Amb lo bé que va això del "I és gratis eh?"... >.-<:
Imatge
Shaik

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants