"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dt. juny 01, 2010 3:03 pm

Hola guapes!!!!!!

Ja torno a ser per aqui, pero ja nomes em queden dues tardes, yuhuuuuuuuu!!!!!!!, encara que dema em queda la pitjor, els auditors estaran aqui a les 3, espero que s'espavilin i que vagi be!!!!!!!!!
I bueno sembla que ara ja no em fa mal, pero amb la tarda mogudeta que tindre avui!!!! he d'anar a comprar tot per la festa d'aniversari del mau maridet, despres hem d'anar al fotograf, per veure els canvis i ja donar el vist i plau i cap a l'impremta i despres al tanatori, s'ha mort l'avi de la meva cuntada i els hem d'anar a veure, aixi que ja veieu la feinada que tinc!

Laiac, nena fes una mica de migdiada que et sentara rebe!

Happi, alguna cosa haurem de fer, no???? amb els nostres caps, quina pena!

Bueno ja no crec que em connecti mes fins dema, aixi que acabi de probar la tarda, força tonta que esta i dema parlem!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 01, 2010 3:23 pm

Ninetes marxo pintando a Reus....que vagi molt i molt bé la tarda i ja parlem demà!!! petonets a totes
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dt. juny 01, 2010 8:24 pm

Hola ninetes!!!com esteu???

Jo "sin novedades"... demà prova!!! Happi, el peinado ja és seguro... lo que pasa es que en la primera prueba me lo hicieron muy flojo y quiero que me lo hagan mejor y con mi flor, que ya la tengo... Y el vestido a ver qué tal, me he quitado bastante cola...

Tara! nena! esas migrañas... nada lo cura???

Torsaeann!!! 4 dies!!! com van els nervis???

Besitos per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 01, 2010 9:25 pm

Hole!!

Setmaneta estressant aquesta, jejeje!! Igual que ahir, entro a saludar-vos un momentet i marxo.

Demà tenim excursió de final de curs amb els peques, i m'he d'anar a preparar-ho tot... ais demà quin dia!!!! Uf uf... em canso només de pensar-ho... Esperem que passi ràpid el dia!!! Has d'estar pendent de tots els nens, i això és molta responsabilitat!!

Laiac, avui 10 mesos!!! Es impresionant com passa el temps!!!

Tara, que farem amb el teu caparró??? Millora't nineta!!!

Torsaeann, 4 dies!!!! Això sí que és la recta final, eh!!!! Que fort!! Com portes els nervis? Controlats??

Elxa, tema floristeria tancat? Que guai! anar tancant temes!!

Giss, que vagi bé demà la prova!

Papallona, com van els preparatius de l'aniversari?

Estiu, que t'expliques? Com portes els preparatius?

Happi, que tal l'examen? I el nen que tal?

Petonets a totes i fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 02, 2010 7:17 am

nur_jor ha escrit:Hole!!

Setmaneta estressant aquesta, jejeje!! Igual que ahir, entro a saludar-vos un momentet i marxo.

Demà tenim excursió de final de curs amb els peques, i m'he d'anar a preparar-ho tot... ais demà quin dia!!!! Uf uf... em canso només de pensar-ho... Esperem que passi ràpid el dia!!! Has d'estar pendent de tots els nens, i això és molta responsabilitat!!

Torsaeann, 4 dies!!!! Això sí que és la recta final, eh!!!! Que fort!! Com portes els nervis? Controlats??

Hola guapa¡¡¡ durant el dia els nervis bé, però a la nit em fa mal la panxa i jo crec que son els nervis.....bueno, ja queda menys....
Un petó¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 02, 2010 7:18 am

Ninetes a la pre.cronica torsaeann, explico el que faig cada dia per si voleu entrar.

Com esteu?

El meu marcador avui fa por.....

Un petó a totes i fins la nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. juny 02, 2010 7:33 am

Bon dia!!!!!

Be ja torno a estar amb la put........a migranya, ja se que cada dia estic amb la mateixa canço, pero es que aixo es una me!
Necessito unes vacancessssssssssssssssss! espero que despres d'avui ja estigui mes tranquila, sino morire! i a sobre aquest finde no sera relaxadet precisament!pero no en toca mes que "apechugar!"

Bueno em criden, parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 02, 2010 1:14 pm

Bon dia ninetes!!! mireu quines hores i jo dic bon dia!!!

Com va el dimecres??? jo ara preparant classes que he estat tot el mati de pendoneo amb ma germana, hem anat a mirar vestits pel bateig del meu nen petit...jjejejeje

Tara...jo diria que aquesta migranaya és que com no acaba de fer ni núvol ni sol....el dia aquesta vaja!!!...jo per sort avui m'escapo...Nena...tinc hora ja per fer-m'he lo de osteopatia....si em funciona t'ho dic...pq al cap i a la fi...un dia tu o un dia jo...sempre estem amb el mateix...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 02, 2010 1:18 pm

Hola xulaaaa....com vas??? prent-ho amb calma aixó de les excursions i més amb nens tant petits....jejejejej
L'exámen, doncs normal....sincerament he anat a veure que tal era per així anar a la próxima convocatoria més segura i saber que surt i que no....però per anar només a mirar-ho m'he estat gairebé hora i mitja escrivint...jejjeejejje

I el nen...per ara va molt bé, encara que la doctora li ha dit que li falta una miqueta de musculatura i sobretot la flexió del genoll...Dimarts vinent anem a veure al doctor que el va operar....gràcies per preguntar titi!!!!!

Petonetss..
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. juny 02, 2010 2:19 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes a la pre.cronica torsaeann, explico el que faig cada dia per si voleu entrar.

Com esteu?

El meu marcador avui fa por.....

Un petó a totes i fins la nit¡¡¡¡

NINETAAAAAAAA!!!!!

KE NO M'ARRIBEN LES NOTIFICACIONS DE LA TEVA PRECRONICA I NO HAVIA VIST QUE HAVIES ESCRIT!!!!!!!!!!!!!
ja deia jo....entro a pinyon i dic.....ostres, no ha degut dir res!!!!!!!!!!! ARA HI VAAAAAAAAAAAAAAAIG!!!!!!!!!!!

Patunets.............3 dieeeeeeeeeessssssss...que fuerte que fuerte!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. juny 02, 2010 2:26 pm

Nineteeeeeeeess!!!!

avui jo també ja puc dir BONA TARDA.....perque quin matí que he tingut...he anat al metge i m'hi he estat mil hores, he aaribat, he esmorzat i ja eren les 12 casi!!!! he estat al telefon, amb el jefe, i al final...he acabat histèrica i tot amb les companyes...........grgrrgrgrgrgrrgrg però bueno....

Com va tot???? NUR.........excursióooooooo...al matí estava núvol, però ara tindràs solet!!!!!!!!!!!
HAPPI.........això això....el teu nen, com està??? per quant temps li han donat????? i això del mal de cap.....TARA, happi us entenc.....quan m'agafa la època....tot i que jo, casi cada dia tinc una mica de maldecap!!!!!!!

Bé ninetes.....avui un dia més a caseta estudiant aquesta tarda....a veure si ara descanso una mitja horeta i després de la Riera..a estudiaaaaaaar....qe encara no han sortit dates i ja n'estic fins als...pebrots!!!

PATUNETS A TOTEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. juny 02, 2010 3:21 pm

Hola guapes!!!!!!!!!

Aprofito ara que estic soleta i dic vaig a veure que fan les ninetes, els auditors estan per planta i com jo he hagut d'anar a portar papers (com sempre) dons m'he lliurat d'anar-hi, pero millor perque amb la solana que fa ara no tinc gaires ganes d'estar-me al sol!!!!!!!! i bueno espero que jo no faci falta i pugui marxar ja!!!!!!!!!!!!!

petonets a totes ja fins dema no em connectare, aixi que acabi d'anar be el dia!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 02, 2010 3:32 pm

hola ninetes!!

jo amb lo del anniersari.. i la feïna aix...
pero bueno.. avui amb trnkilitat que després del torn tinc guardia tooooooot la nit!! que hi farem!!!

ahir vaig triar la toia i ja tinc pressupost de tot!!!!!!!!!!! una cosa menos!!!!!

un petonet totes!!!! veig que nem estrasadillas aix....

torsaeann!!!!!! uff ufff :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. juny 02, 2010 3:40 pm

Papallona mira el teu marcador!!!!!!!!!!!!!! tot uns!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. juny 02, 2010 3:44 pm

Taraaaaaaaa!!!! veig que amb els auditor bé no??? que pringuin els altres, que tu...a la fi i al cap no fa tan que hi ets!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa.........JA TENS TOIA???????????????? molt béeeeeeeee, me n'alegro??? al mateix lloc de les flors?? a un altre??? com és més o menys??? i podràs fer el que volies????

Ninetes.....ara si que s'ha acabat la riera i m'haig de posar a estudiar!!!!

Patuneeeeeeeeeets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 02, 2010 8:02 pm

Hole!!

Entro seguint la línia d'aquests dies... saludant i marxant!! Uf... quina setmaneta!!

La excursió ha anat molt bé, i els nens s'ho han passat pipa!! Hem anat a una granja de La Maso i han vist animalets, han cultivat un hort... ha estat un dia genial!! I el dia ha acompanyat, xq estava nuvol!!! I si hagues fet sol s'haguessin torrat tots, jejeje!!

Aquesta tarda he anat a parlar amb la floristeria i ens ha sortit un problema!! Resulta que al mateix dia hi ha una boda, i arregla l'esglesia una floristeria de la competencia!! Com ens podem posar d'acord??? L'altra parella de nuvis ha tirat pel dret!!! Estic dels nervis! Xq l'altra floristeria vol anar a arreglar l'esglesia a la 1!!! Pero coñe! Que a la 1 em caso jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demà tarda a veure si ho puc arreglar... Odio els de la competencia!! Sempre van a males... ggggrrrrrrrrrrr...

Tara!! Quin rollo les migranyes! Em sap greu veure't sempre igual!!

Torsaeann, 3 dies!!!

Laiac, com van els estudis? Saps dates ja?

Elxa, Giss, Estiu, que tal el dia?

Papallona, enhorabona per la toia!!!!!!!

Happi, ja heu trobat vestidets? jejeje!!

Petonets! Marxo pitant que estic liada!! Jo!!!!!!

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 02, 2010 8:18 pm

Ninetes....bones que tal!!!!!

Poc moviment aquesta tarda!!!...jo acabo d'arribar i estic....petada!!!!!

Papallona...com portes la preparació de l'aniversari??? ho tens tot enllestit o k? i tu que tal el treball???
veig que ja tens pressupost...ja ho tens confirmat?? que bé...aneu liquidant temetes...Una pregunteta...vosaltres aneu ja directament dient les flors que voleu o us ajuden a escollir-les??? esk nenes...no tinc ni "flowers" : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : jajajajajajajajajajajajajjajajaja (Ja teniu l'acudit del dia) ...aixó és per preocupar-m'he de veritat!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 02, 2010 8:26 pm

Entro seguint la línia d'aquests dies... saludant i marxant!! Uf... quina setmaneta!!

La excursió ha anat molt bé, i els nens s'ho han passat pipa!! Hem anat a una granja de La Maso i han vist animalets, han cultivat un hort... ha estat un dia genial!! I el dia ha acompanyat, xq estava nuvol!!! I si hagues fet sol s'haguessin torrat tots, jejeje!!

Aquesta tarda he anat a parlar amb la floristeria i ens ha sortit un problema!! Resulta que al mateix dia hi ha una boda, i arregla l'esglesia una floristeria de la competencia!! Com ens podem posar d'acord??? L'altra parella de nuvis ha tirat pel dret!!! Estic dels nervis! Xq l'altra floristeria vol anar a arreglar l'esglesia a la 1!!! Pero coñe! Que a la 1 em caso jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demà tarda a veure si ho puc arreglar... Odio els de la competencia!! Sempre van a males... ggggrrrrrrrrrrr...

Tara!! Quin rollo les migranyes! Em sap greu veure't sempre igual!!

Torsaeann, 3 dies!!!

Laiac, com van els estudis? Saps dates ja?

Elxa, Giss, Estiu, que tal el dia?

Papallona, enhorabona per la toia!!!!!!!

Happi, ja heu trobat vestidets? jejeje!!

Petonets! Marxo pitant que estic liada!! Jo!!!!!!

Muas!!!

Nur....take it easy!!!! aixó de que hi hagin bodes abans o després que tu i hagis de quedar amb l'altra parella o floristeria per aclarir-vos és un mal de cap!!! però la cosa seria més fácil si us fiquéssiu d'acord, però si dius que van a malas!!!

Jo no entenc la gent...tan dificil és buscar el be per tothom???? Nena...tu tranqui i sobretot defensa lo teu. Demà a veure que et diuen i ja està!!! ànims xuliii!!!

Nosaltres al final no em trobat res, suposo que haurem d'anar a Tarragona o Reus, com sempre en aquest poble dels nasos!!!! jejejejejej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 02, 2010 8:29 pm

Bé nenes...ja no em conectaré fins demà a la nit, pq al mati vaig a tirar cv un altre cop i a la tarda a fer classes, però gairebé no pararé per casa....

Passeu totes un super bon dia!!! i res...penseu que en 2 DIES ANEM DE BODA I GAUDIREM JUNTES UN ALTRE COP!!!!!

Petonets boniques!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. juny 03, 2010 6:44 am

Ninetes!!!

Ahir vaig arribar molt tard i ja no em vaig connectar!!!

Ja tinc pentinat!!! i el vestit genial, m'han de retocar dos cosetes més però molt bé... A veure si a la nit us puc passar les fotos ok? i us explico millor que ara marxo a treballar!!!
Jo també vaig d'ecursió Nur!!! al Dofinari!!! aix mareta... a veure què tal...

Petonets per totes!!!

Torsaeann!!! 2 dies!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat