Shaik ha escrit:Cucuruxi, i si ens comprem el mateix vestit i el paguem a mitges?? Jajajaj!
A mi m'encanta aquest escot, i sempre em miro els que tenen escot paraula d'honor perquè serà ben fàcil posar-li la tira, és el que tinc més clar de tot!! La cintura a la cadera també m'encanta, són preciosos, però em fa patir que quedi tan encorsetada que no pugui ni respirar, però me'n vull emprovar a veure què tal!! És un rotllo perquè les botigues tenen sempre la talla 42, i t'han de posar agulles. Estaria bé emprovar-te directament la talla que fas, no sé, sabríem més bé si hi estem còmodes.
Les faldilles m'agraden amb volantets de gassa i encaix, però que no s'inflin gaire, que siguin amb caiguda. Ah! I una mica de cua per després recollir-la amb un parell de fermalls i ballar com una boja...
Mare meva, fa 3 o 4 anys deia que em volia casar pel civil, sense fer festa, i amb un vestit de carrer... qui m'hauria de dir que em faria tanta il.lusió quan fos l'hora de la veritat i que vull portar cua i tot!!
Hostres Shaik! Doncs estaria bé! jejeje
Jo cua en principi no en vull... però clar pel que veig del que penses al que compres després de provar i provar..jeje Ja us ho explicaré ja al final quin m'he acabat quedant! jeje
Doncs jo fa 3 anys no hem volia ni casar! jeje Res de res! jeje I mira ara! jeje
Quin desastre! jejejeje

El tipus d'encaix i brodats que fan servir són una passada, no és la típica pedreria lolailo que no suporto...