"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dj. juny 03, 2010 7:12 am

nur_jor ha escrit:Hole!!

Entro seguint la línia d'aquests dies... saludant i marxant!! Uf... quina setmaneta!!

La excursió ha anat molt bé, i els nens s'ho han passat pipa!! Hem anat a una granja de La Maso i han vist animalets, han cultivat un hort... ha estat un dia genial!! I el dia ha acompanyat, xq estava nuvol!!! I si hagues fet sol s'haguessin torrat tots, jejeje!!

Aquesta tarda he anat a parlar amb la floristeria i ens ha sortit un problema!! Resulta que al mateix dia hi ha una boda, i arregla l'esglesia una floristeria de la competencia!! Com ens podem posar d'acord??? L'altra parella de nuvis ha tirat pel dret!!! Estic dels nervis! Xq l'altra floristeria vol anar a arreglar l'esglesia a la 1!!! Pero coñe! Que a la 1 em caso jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demà tarda a veure si ho puc arreglar... Odio els de la competencia!! Sempre van a males... ggggrrrrrrrrrrr...

Tara!! Quin rollo les migranyes! Em sap greu veure't sempre igual!!

Torsaeann, 3 dies!!!

Laiac, com van els estudis? Saps dates ja?

Elxa, Giss, Estiu, que tal el dia?

Papallona, enhorabona per la toia!!!!!!!

Happi, ja heu trobat vestidets? jejeje!!

Petonets! Marxo pitant que estic liada!! Jo!!!!!!

Muas!!!

Nur, tranqui que tot s'arreglarà val?

Un petó i amb dos dies ens veiem....
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. juny 03, 2010 7:17 am

Giss ha escrit:Ninetes!!!

Ahir vaig arribar molt tard i ja no em vaig connectar!!!

Ja tinc pentinat!!! i el vestit genial, m'han de retocar dos cosetes més però molt bé... A veure si a la nit us puc passar les fotos ok? i us explico millor que ara marxo a treballar!!!
Jo també vaig d'ecursió Nur!!! al Dofinari!!! aix mareta... a veure què tal...

Petonets per totes!!!

Torsaeann!!! 2 dies!!!

Gràcies guapa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. juny 03, 2010 7:27 am

Que tingueu totes un bon dia...vaig a treballar que ja és l'últim..

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. juny 03, 2010 7:29 am

Bon dia!!!!!!!!!!!

Dons ahir va anar millor del que pensavem, nomes va dir que el taller estava molt desordenat i te rao, presisament l'altre dia hi vaig anar i els hi vaig dir, pero be lo important es que tema papers i demes esta to OK i per mi es bo! pero amb la tonteria vaig plegar super tard i aixo no pot ser, avui marxare mes aviat i sabeu queeeeeeeee??? avui es la meva ultima tarda!!!!!!!!!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. juny 03, 2010 7:33 am

Torsaeann, nena 2 dies i de bodorrio!!!!!!!!! ja ho deus tenir tot super llest!

Papallona, que tot preparat per dema?????

Elxa, un mesecillo para tu boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, nena tu no pateixis per aixo, tu et cases a la 1 no???? dons que ho intenti la floristera de col·locar les flors en aquesta hora o s'espera a que acabeu o les ninetes li cantarem la canya i crec que aixo no es cosa vostra si tu et cases alla i al mati o s'espera o s'espera i punto, pero que s'han cregut!

Guapes petonets a totes, quines ganes de que arribi aquesta nit!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. juny 03, 2010 7:45 am

Nineteeeeess!!!

BON DIAAAAAAA.........avui tinc un dia complicat que no s'acabarà maaaaaaaaai!!!!!! però vaja, a poc a poc!!!!!!!

NUR....quna es va casar ma germana els hi va passar el mateix, i al contrari, va anar molt bé, perque es van poder posar d'acord i fins i tot van pagar entre els dos les flors....els hi va sortir bé de preu i millor!!!!
però també entenc que cadascú vulgui les seves flors.......ara tu li dius a la senyora de la competència que a la 1 es posi les seves floretes on.........piiiiiiiiiiii ....i que et deixi casar-te tranquil·la que tu et cases a aquella hora!!!!!!!!! hombreeee!!!

ELXAAAAAAAAA.................1 MEEEEEEEEEESSSSSS!!!!! que fuerteeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAaaaa........tot fet???????

Ninetes totes....com esteu avuiiiiiiii.............DOS DIEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TORSEAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOS DIEEEEEEESss...i jo sense diademaaaaaaa!!!!!!grgrgr

Molts patunets....espero sobreviure el dia avui!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. juny 03, 2010 7:47 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!

Dons ahir va anar millor del que pensavem, nomes va dir que el taller estava molt desordenat i te rao, presisament l'altre dia hi vaig anar i els hi vaig dir, pero be lo important es que tema papers i demes esta to OK i per mi es bo! pero amb la tonteria vaig plegar super tard i aixo no pot ser, avui marxare mes aviat i sabeu queeeeeeeee??? avui es la meva ultima tarda!!!!!!!!!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu!

que fort nenaaaaa.....veste'n a ca........jo fins al juliol que no me'n lliuro de tardes.....però encara tinc els opos, exàmens....grgrgrg......
nenaaaaaa molt bé que tot estigués bé no?????????????? i per ho del desordre.....que esperes....són homes!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. juny 03, 2010 7:52 am

Si laiac si, per aixo no m'estranya perque jo tambe m'hen vaig donar compte!!!!!!!!! jo es aquest any que comencem tant aviat i tot va en funcio dels coles, ens amoldem als papis per que puguin estar amb els nens! l'any que ve si que sera dur!!!!!!!!!!!!!! fins casi a final de juny res de res!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. juny 03, 2010 8:03 am

Bon dia noies....ara que tinc una estoneta abans de marxar....entro a saludar!!!!!

Com es presenta el dijous????

No res....passeu un super dia i parlem a la tarda, okis????

Petonets
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:14 pm

tara ha escrit:Papallona mira el teu marcador!!!!!!!!!!!!!! tot uns!!!!!!!!!!!!!!!!!

jiji.. pos si... i es veia tan lluny la meva pero va a ser que no... aixxxxxxxxx
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:14 pm

laiac ha escrit:Taraaaaaaaa!!!! veig que amb els auditor bé no??? que pringuin els altres, que tu...a la fi i al cap no fa tan que hi ets!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa.........JA TENS TOIA???????????????? molt béeeeeeeee, me n'alegro??? al mateix lloc de les flors?? a un altre??? com és més o menys??? i podràs fer el que volies????

Ninetes.....ara si que s'ha acabat la riera i m'haig de posar a estudiar!!!!

Patuneeeeeeeeeets!!!!!

hola neni!!!

doncs tot a Trèvol.. una pasta pq arrglar el castell es una pasta la veritat... pero bueno.. jo ho aprofitaré tot.. totes le flors!! que les pago!! jiji
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:16 pm

nur_jor ha escrit:Hole!!

Entro seguint la línia d'aquests dies... saludant i marxant!! Uf... quina setmaneta!!

La excursió ha anat molt bé, i els nens s'ho han passat pipa!! Hem anat a una granja de La Maso i han vist animalets, han cultivat un hort... ha estat un dia genial!! I el dia ha acompanyat, xq estava nuvol!!! I si hagues fet sol s'haguessin torrat tots, jejeje!!

Aquesta tarda he anat a parlar amb la floristeria i ens ha sortit un problema!! Resulta que al mateix dia hi ha una boda, i arregla l'esglesia una floristeria de la competencia!! Com ens podem posar d'acord??? L'altra parella de nuvis ha tirat pel dret!!! Estic dels nervis! Xq l'altra floristeria vol anar a arreglar l'esglesia a la 1!!! Pero coñe! Que a la 1 em caso jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demà tarda a veure si ho puc arreglar... Odio els de la competencia!! Sempre van a males... ggggrrrrrrrrrrr...

Tara!! Quin rollo les migranyes! Em sap greu veure't sempre igual!!

Torsaeann, 3 dies!!!

Laiac, com van els estudis? Saps dates ja?

Elxa, Giss, Estiu, que tal el dia?

Papallona, enhorabona per la toia!!!!!!!

Happi, ja heu trobat vestidets? jejeje!!

Petonets! Marxo pitant que estic liada!! Jo!!!!!!

Muas!!!

mira els hi dius que la teva florista estará allí abans i com que et cases a la priemra tens preferència.. i mira que la pots liar si vols.. pero bueno!!
si necessites ajuda per dir-li 4 coses... m'ho dius!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:20 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bones que tal!!!!!

Poc moviment aquesta tarda!!!...jo acabo d'arribar i estic....petada!!!!!

Papallona...com portes la preparació de l'aniversari??? ho tens tot enllestit o k? i tu que tal el treball???
veig que ja tens pressupost...ja ho tens confirmat?? que bé...aneu liquidant temetes...Una pregunteta...vosaltres aneu ja directament dient les flors que voleu o us ajuden a escollir-les??? esk nenes...no tinc ni "flowers" : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : jajajajajajajajajajajajajjajajaja (Ja teniu l'acudit del dia) ...aixó és per preocupar-m'he de veritat!!!

eiiiiiiiii
l'anniversari per ara de conya!!! jijij

quan he sortit de guardia a les 8 he anat correns cap a casa.. li he montat l'esmorzar... li fet bufar 30 espelmes.. aix kina il.lusió que m'ha fet i li dic.. nen.. que no has trobat un regalet!! mira que es veuuuuuuu ehhhhhh

i vinga a buscar-lo ... fins que l'ha trobatttttt!!!!
mareta kina cara de felicitat quan ha vist l'imac!! i jo superfeliççççççççç

al migdia hem dinat amb suns papis i también ha bufat espelmes!!! aix m'encanten els anniversaris!!!

i esta nit sopem a salou!!!!!! yujuuuuuuuuu

tia les flors.. hi ha dos opcions!!!
jo vaig fer totes dues jiji
el primer dia vaig dir que me'n senyes les tipiques flors per decorar, i per toia... i després vam anar per colors.. pero mira eren tantes!!! que a l'altre dia li vaig portar fotos ( també tenen moltes revistes però per triar!)

jo he necessitat 4 sessions.. peraque tot m'agradés al 100%

pero eh!! que jo soc dificil....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:21 pm

torsaeann ha escrit:Que tingueu totes un bon dia...vaig a treballar que ja és l'últim..

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

igualmente nena

2 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:23 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!

bueno.. menus mal que tot OK!! i més si es la part que et toca!!!

avui l'ultima tarda kina sorttttttt

aix ninetes avui ens han fet reunió es oficial que a la nomina ens baixen un 5%.. i la paga de juny ens la donen al juliol!!!
también reestructurament d'organització.. demà reunió relacionada amb això...

en fin...

:-/
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:24 pm

tara ha escrit:Torsaeann, nena 2 dies i de bodorrio!!!!!!!!! ja ho deus tenir tot super llest!

Papallona, que tot preparat per dema?????

Elxa, un mesecillo para tu boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, nena tu no pateixis per aixo, tu et cases a la 1 no???? dons que ho intenti la floristera de col·locar les flors en aquesta hora o s'espera a que acabeu o les ninetes li cantarem la canya i crec que aixo no es cosa vostra si tu et cases alla i al mati o s'espera o s'espera i punto, pero que s'han cregut!

Guapes petonets a totes, quines ganes de que arribi aquesta nit!!!!!!!!

per ara l'anniversari ok!! pero bueno.. encara no s'ha acabat jijij
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:24 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeess!!!

BON DIAAAAAAA.........avui tinc un dia complicat que no s'acabarà maaaaaaaaai!!!!!! però vaja, a poc a poc!!!!!!!

PAPALLONAaaaa........tot fet???????

Molts patunets....espero sobreviure el dia avui!!!!!!

nineta anims per avui!!

lo altre casi tot fet!! jijij

muas!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:25 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia noies....ara que tinc una estoneta abans de marxar....entro a saludar!!!!!

Com es presenta el dijous????

No res....passeu un super dia i parlem a la tarda, okis????

Petonets

aix!! jo dijous mogudet!! ja t'he explicat a dalt..

ji ji animus!!! 2 dies i bodorrio!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 03, 2010 4:26 pm

elxa ha escrit:Bon diaaaaaa!!!!!!!!!!

nenes avui justet hem keda 1 mes!!!!! ooooohhhh!!!!!!

Torsaeann 2 dies tan sols! ja ho tens tot?? ultim dia de feina oi?

nena

1 mes!!!!!!!!!!!

a ponerse las pilas!!!
:-()-) :-()-)
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 03, 2010 7:56 pm

Hole!!!

Weno... acabaré de seguir la linia d'aquesta setmana entrant i marxant! Uf uf... això és un no parar...

Us comento com està el tema de les flors: resulta que la meva florista avui s'ha posat en contacte amb la competència, i els de la competència li han dit que si que tenen una boda el 26 de juny i que han d'arreglar-ho a la 1 del migdia... però a montblanc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vosaltres creieu????? Això no m'ho haguéssin pogut dir ahir?????????????? És una bruixa aquella dona!!!!!!!!! No veieu el mal rato que em va fer passar ahir!!!!!!!!!!! Que li costava dir-m'ho ahir???????? Uf uf... Amb els de la competència... no puc eh!!!! Weno, i la cosa ara està de la seguent manera: segueixo sabent que el mateix dia al poble hi ha una boda a la tarda, però no sé ni els noms dels nuvis, ni la floristeria que tenen!!! (si en tenen no és del poble...). I avui he trucat al mossen i no me l'agafa!!! Necessito saber qui son!! Perque us imagineu que vagin de "llestos" i s'aprofitin de les meves flors?? O al contrari!! Que vinguin a arreglar l'esglesia quan estigui tota decorada per mi, tal qual m'havien venut la peli ahir!!!! Ais... quin mal de cap!! Ho sento pel rollasso!!!! Però ostres, estic a 3 setmanes de la boda i no sé qui és l'altra parella!!!!! A veure si demà tinc sort i localitzo el mossen.

Elxa nineta!!! 1 mes!!!!!!!! Que fort!!!!

Les altres com esteu? Torsaeann, els nervis controlats???? Quines ganes de que arribi dissabte!! Vinga ninetes! Que ens n'anem de bodorrio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant