"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dj. juny 03, 2010 8:35 pm

Bona nit ninetes...
Entro a saludar i prou ja que tinc que fer maleta per demà pendre hotel per tenir roba diumenge, maleta per demà la nit a casa ma mare i maleta per les vacances...quin lio de coses que tinc per el pis....NECESSITO UNA CASA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno amores demà quedarà solsament un dia...pot ser? estic desperta o és un somni?

Que tingueu un molt bon divendres¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. juny 04, 2010 6:44 am

Hola guapas!!!

Com aneu??? Aix vaig sense temps de res... Avui marxem cap a Madrid, así que ja us escriuré des d'allí amb més calma!

Un petonet per totes! en especial a tu torsaeann!!! que demà et cases!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 04, 2010 6:57 am

Bon dia ninetes....mireu quines hores son i jo sense poder dormir....quin rotllo....eren les 6 del mati quan el meu cos ha dit que pro de dormir...i ara canssada de fer de ventilador per el llit donc aqui estic......

Un petó molt fort a totes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 04, 2010 6:57 am

Giss ha escrit:Hola guapas!!!

Com aneu??? Aix vaig sense temps de res... Avui marxem cap a Madrid, así que ja us escriuré des d'allí amb més calma!

Un petonet per totes! en especial a tu torsaeann!!! que demà et cases!!! :-()-)

Gràcies Giss, que vagui bé per Madrid.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. juny 04, 2010 9:18 am

NineTEEEESSSSSS!!!!!!!!!!

ostresssss..........ahir va ser un dia agobiant, estressant....horriblee.....vaig anar a dormir ko total, i m'he aixecat com si m'haguessin fotut una pallissa!!!!! i a sobre....ara haig de marxar que tinc una reunió fora!!!!!grggrgrgr així que ahir vaig estar desconecting total!!!!!

PAPALLONAAAAAAA................me n'alegro moooooooooolt que ahir el cumple anés bé!!!!!!!!! dona-li molts patunets al teu nen de part meva!!!!!

NUR:.........per favoooooooorrr, però que és aquest lio???????? de que van??? si era a montblanc???????? buffffffff!!!! es que.........no s'aclareixen eeee..........i per ho de la boda, no pateixis dona, millor seria posar-vos d'acord això si, però vaja, tu fes el que tinguis pensat i ja està.....les flors i la teva boda ha de ser com tu vols!!!!!!

TORSEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN DEMÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, DEMÂAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . .............UN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
>.-<: :-):-):-): :-()-) >.-<: :-):-):-): :-()-)

Patunetssssssssssss a toteeeeeeeees.........marxo i a verue si puc entra més tard o a la tarda!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:50 am

Bon dia nenes!!!! que ja és DIVENDRES I DEMÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....BODORRRIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:51 am

laiac ha escrit:NineTEEEESSSSSS!!!!!!!!!!

ostresssss..........ahir va ser un dia agobiant, estressant....horriblee.....vaig anar a dormir ko total, i m'he aixecat com si m'haguessin fotut una pallissa!!!!! i a sobre....ara haig de marxar que tinc una reunió fora!!!!!grggrgrgr així que ahir vaig estar desconecting total!!!!!

PAPALLONAAAAAAA................me n'alegro moooooooooolt que ahir el cumple anés bé!!!!!!!!! dona-li molts patunets al teu nen de part meva!!!!!

NUR:.........per favoooooooorrr, però que és aquest lio???????? de que van??? si era a montblanc???????? buffffffff!!!! es que.........no s'aclareixen eeee..........i per ho de la boda, no pateixis dona, millor seria posar-vos d'acord això si, però vaja, tu fes el que tinguis pensat i ja està.....les flors i la teva boda ha de ser com tu vols!!!!!!

TORSEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN DEMÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, DEMÂAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . .............UN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
>.-<: :-):-):-): :-()-) >.-<: :-):-):-): :-()-)

Patunetssssssssssss a toteeeeeeeees.........marxo i a verue si puc entra més tard o a la tarda!!!!

Nena....tu al final cauràs malalta.....Lo veo venirrrr!!!! :.0.-0.: ....venga que demà desconectarem totes de tot!!! passa un super bon dia i pensa que és divendres!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:56 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

torsaeann tan sols 1 dia
*.-o-o.* *.-o-o.*

Elxa.....wapaaaa!!! que tal ho portes??? com va la setmaneta....feina???? venga que el marcador ja comença a baixarrrrrrrrrrr >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 11:09 am

Papallona....que tal l'aniversari....Felicita'l de part nostra, okis??? tot va sortir com tu volies??? ja ens explicaràs!!!

Nur...mareta meva quins mals de cap et fan tenir aquests personatges, no????? Mira....fica't al mig de la plaça de l'Espluga i comença:
Se hace saber que les floristeries ja m'están tocant prou els .................. i per complicar-m'he més la vida....algu s'ha atrevit a dir que es casa el mateix dia que jo però per la tarda.....Si en 1 hora no se qui són!!!!!! Faré arribar els "SWAT DE LES NINETES" i ens convertirem en la vostra pesadillllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : sgra : : sgra : uaaaaaahhh!!!!uaaaahhhh

http://youtube.com/watch?v=YJ1RGqNB

... re=related

Heu vist aquesta peli????? és geniaaallll!!!! Doncs Nur imagina't a les ninetes arribar així..... jajajajajajajaja....pero vaja en forma més "casera" jajajajajaj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 11:11 am

Bé ninetes....marxo a preparar el dinar i a fer classes.....passeu un super mega dia i demà ens veiem....totes monísssimes de la muerte!!!!!

Petonets a totesss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. juny 04, 2010 4:20 pm

NINETEEEEEEEEEEES!!!!!

aixxxxxxxxxx avui he vist al meu nen passar volant per la carretera al costat de casa...........després aniré a veure'l avui!!!!!! ara he descansat un ratet, o no ara us explico, i em poso a estudiar!!!!! encara m'haig d'anar a comprar un parell de coses per demà...mitges, plantilles.....arrecades....aixxxx..

però ninetes...TIC UN GRAN PROBLEMA!!!!! m'han dit que truqui a la guardia urbana i a casa no n'hi ha!! doncs que he tret el cap per la terrassa i....he vist com desde l'hort entrava UNA SERP!!!!!!!!! jopetaaaa i d'un metre i mig mínim!!!!!!!!!! que faig??? estic sola!!! no hi ha cap home de la familia per aquí............he intentat entrar un parell de vegades però s'ha pogut amagar per darrera de tot el que hi tinc i.............jo paso de deixar la DUna a baix pobreta!!!! i si la serp li fa algo??? aixxxxxxxx.......fins demà a la nit que no vindrà el meu maridet!!!!! quina me!!!!!!!!

bueno ninetes......s'apropa el GRAN DIAAAAAA!!!!!!!!!! demà DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!!! a veure si entro aquesta nit, sinó demà ja ho sabeu...............primera parada...Casa la laiac....última parada....HOTEL REGINAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 6:55 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEES!!!!!

aixxxxxxxxxx avui he vist al meu nen passar volant per la carretera al costat de casa...........després aniré a veure'l avui!!!!!! ara he descansat un ratet, o no ara us explico, i em poso a estudiar!!!!! encara m'haig d'anar a comprar un parell de coses per demà...mitges, plantilles.....arrecades....aixxxx..

però ninetes...TIC UN GRAN PROBLEMA!!!!! m'han dit que truqui a la guardia urbana i a casa no n'hi ha!! doncs que he tret el cap per la terrassa i....he vist com desde l'hort entrava UNA SERP!!!!!!!!! jopetaaaa i d'un metre i mig mínim!!!!!!!!!! que faig??? estic sola!!! no hi ha cap home de la familia per aquí............he intentat entrar un parell de vegades però s'ha pogut amagar per darrera de tot el que hi tinc i.............jo paso de deixar la DUna a baix pobreta!!!! i si la serp li fa algo??? aixxxxxxxx.......fins demà a la nit que no vindrà el meu maridet!!!!! quina me!!!!!!!!

bueno ninetes......s'apropa el GRAN DIAAAAAA!!!!!!!!!! demà DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!!! a veure si entro aquesta nit, sinó demà ja ho sabeu...............primera parada...Casa la laiac....última parada....HOTEL REGINAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta.....que has vist el que?????? :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: nena....jo esk ja no estaria ni a casa....mareta meva quina porrrr!!!!! i és petita pel que dius.....un metre i mig!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Per cert, nena...demà a casa teva.....jo tinc maquillatge a les 11 i sortiré pitando cap a casa teva...suposo que a les 12:15 ja estaré per allà, okis???

Demà ens veiem!!!! etonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 04, 2010 9:48 pm

Hole!!

Quina setmaneta!! Quan el meu nen va de matí aprofitem molt les tardes per acabar de fer cosetes... estic rebentada!!!! Però... super preparada per dema!!!!!!!!!!! DEMÀ BODORRIIOOOOOO!!!!

Laiac!!!! Que dius que tens a casona?¿?Q??!!?!? SOS!!! Quin jiñe! Mira, a una companya meva del cole se li va colar al jardí un camaleo!!!! O almenys ella deia que era un camaleo, d'un color verd fosforito!! I va trucar a l'ajuntament i no li van solucionar res, i llavors va trucar al 012 i allí li van donar varies opcions. Però ja no sé més... ni com va acabar la cosa! Nena, que demà faré cap a casa teva amb tota la instrumentària, oks!?!?!

Giss, que vagi bé per Madrid!

Elxa, ja comptes en setmanes, eh!!!!

Papallona, aixó que ahir tot bé??

Happi! Molt bo!!! Aniré a la plaça a fer un prego!! jaja!! Potser així si que arribo a saber qui es l'altra parella! Avui el mossen tampoc contestava. Els dies que te visita son els dissabtes matí, però claro, demà no hi podré anar. Ho sigui que la cosa s'allarga... però tela amb els de l'altra floristeria, eh!! Quan hi penso m'encenc!!! : sgra :

Estiu, Tara, per on pareu? Tara, que tal la mama?

Per últim tu nineta Torsaeann... demà és el teu gran dia!!!! Que fort!! Després de tant preparar-ho ja arriba el gran moment!!! Solament desitjar-te que demà disfrutis molt de cada moment, i que ho visquis intensament. Es el vostre dia!!! I estic molt contenta de poder compartir aquest dia amb vosaltres!!!! Ara a mumir, i a descansar, que demà serà un dia molt especial i has d'estar al 100%! Petonets!!!!!!!

Petonets a totes i fins demà!!!!!

ESE BODATOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. juny 04, 2010 10:40 pm

Nineteeeeesss!!!!!

entro ara que és quan m'he pogut asseure un moment.........avui em trobo fatal, tinc l'esquena.....bufff, ojala fos enganxada i prou, però no, tinc un dolor a tota l'esquena que em moro..des del nervi de baix l'esquena, fins a dalt de tot de la columna, a sobre, ha estat una tarda agobiant.....he volgut anar a veure el meu nen....l'autovia colapsada per tot arreu, rato i rato i rato esperant.........fins que se m'acaba la bateria del mobil i mecachis...no podia fer res!!!!!!! així que mhe desviat he anat a casa els papis, he carregat el mòbil, i un ratet a la pineda............estic morta!!!!!

I ara encara haig de planxar...tot i que no sé si em posaré el xal que tinc....li he trobat un foradet ara, i a més, mmmmmmmmm...m'he provat el vestit, i no m'acaba de cordar dels pits.....alguna de vosaltres haureu de fer palanca perque m'entri....sinó....una altra opció i punto!!!!

aixxx quin rotllo he fotut!!!!
bueno ninetes....descanseu molt, i demà poseu-vos ben guapes que ANEM DE BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

jo tindré a la meva peluquera particular a caseta!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETS,...........fins demàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. juny 04, 2010 10:45 pm

aaaaaaaaaaaaaa TEMA IMPORTANT SERP!!!!!!!

doncs he trucat al 012 al final, i m'han dit que era cosa de la policia local, i com que aquí no n'hi ha, havia de trucar a tarragona i........he passat!!!!
sort que no hi ha cap mena de forat pel que pugui pujar a casa........i he entrat varies vegades al garatg i la cabrona no respira!!!!!! m'han dit que truqui una altra vegada al 012 o al 112 directament..............però es que demà tinc la boda i no vull trucar al dematí que em liaran i tot!!!!!buuuuuuufff, a veure que solucionem demà al arribar amb el meu maridet!!!!!!

TRANQUIL·LES que NO arriba a casa!!!!!!! l'únic que tindreu a dalt és la Duna, que em fa cosa deixar-la a baix amb la serp!!!!

PAtuneeeeeeeetss.................nanit!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. juny 05, 2010 6:34 am

NINETES........QUE COMENÇA EL BODATOURRR!!!!!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. juny 06, 2010 9:53 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! qué tal????????????? com va anar ahir??? què tal la boda??? joooooooooo jo un rotllo.... només pensava en vosaltres!!!
M'ho heu d'explicar tot tot i tot!!! i sobretot i el més important... envieu-me alguna foto porfaA!!!!! que vull veure lo guapa que anava la nostra Torsaeann!!!

Bueno guapis, espero que aquesta setmana ens veiem un ratet i així m'expliqueu...

Un petó ben fort per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. juny 06, 2010 10:03 am

Bon dia pel mati!!!!! fa res que ens hem aixecat i esk jo avui estic baldada!!!! quin mal de cames i esk aixó de no estar acostumada a portar talons....i mireu que els meus d'ahir eren cómodes!!! jejejejeje

Doncs anirem a preparar el dinar pq els futurs sogres i el cunyat venen a dinar avui i ho vull tenir tot enllestit abans de que arribin

Papallona i Tara...que vagin molt bé les respectives festes....ja ens explicareu!!!!

Laiac...a estudiar??? ànims que tu puedes!!!!

Giss...la boda fué muy bien, hubo bastantes momentos emotivos y se disfrutó bastante. Torsaeann iba impresionante, a mi me gustó muccchhiiiisssimo y él iba wapissssiimoo!!!! Lo que pasa que yo fotos no tengo, siempre me la llevo y nunca la utilizo!! jjejjejejeje

A totes les demés us desitjo un super diumenge...i ens veiem el divendres, no??????

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. juny 06, 2010 11:05 am

A veure....faig proves!!! que per fi torno a tenir el meu gràfic!!!! no sabia com fer-ho i després de barallar-m'he molt amb el computer...ho he aconseguit!!! *.-o-o.*

Encara em queda eeehhhh per baixar de l'any!!!! :-( :-( :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. juny 06, 2010 11:51 am

NINETEEEEESSSSSSS!!!

bon diaaaaaaaaa...quina diferència de dia avui d'ahir no????, quina sort que va tenir la nostra torseann....i quina calor què feia!!!!!

buffff............quins moments més bunics...JO EM VULL TORNAR A CASAR!!!!!!!! anàven guapiiiiiiiiiiisssims..ella per descomptat.....i el nuvi genial!!!! aps....ara escriuré a la crònica!!!!

Happi........JA ERA HORAAAA, tu també havies de tenir el teu compte enrera eeeeeeee!!!!!!!!!! bufff....a mi em fan mal els peus....i sabeu que??? el cul??? que voleu dir d'haver estat sentades estona??????? a part, tic baldada....i això que a les 22 estàvem a casa..........bufffff, crec que això d'estudiar, no fer esport, i el mal d'esquena, m'està passant factura......em faig més iaia!!!!!!

aixxxxxxxxxxxxx que buniques que són les bodeeeeeeeessssssss!!!!!!!! sabeu que avui els meus pares fan 40 anys de casats........???i jo ara pensava que no en fa ni 1!!!! jijijijiji

PAtuneeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants