Autor: torsaeann » dj. juny 03, 2010 8:35 pm

Autor: Giss » dv. juny 04, 2010 6:44 am

Autor: torsaeann » dv. juny 04, 2010 6:57 am

Autor: torsaeann » dv. juny 04, 2010 6:57 am
Giss ha escrit:Hola guapas!!!
Com aneu??? Aix vaig sense temps de res... Avui marxem cap a Madrid, así que ja us escriuré des d'allí amb més calma!
Un petonet per totes! en especial a tu torsaeann!!! que demà et cases!!!

Autor: laiac » dv. juny 04, 2010 9:18 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:50 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:51 am
laiac ha escrit:NineTEEEESSSSSS!!!!!!!!!!
ostresssss..........ahir va ser un dia agobiant, estressant....horriblee.....vaig anar a dormir ko total, i m'he aixecat com si m'haguessin fotut una pallissa!!!!! i a sobre....ara haig de marxar que tinc una reunió fora!!!!!grggrgrgr així que ahir vaig estar desconecting total!!!!!
PAPALLONAAAAAAA................me n'alegro moooooooooolt que ahir el cumple anés bé!!!!!!!!! dona-li molts patunets al teu nen de part meva!!!!!
NUR:.........per favoooooooorrr, però que és aquest lio???????? de que van??? si era a montblanc???????? buffffffff!!!! es que.........no s'aclareixen eeee..........i per ho de la boda, no pateixis dona, millor seria posar-vos d'acord això si, però vaja, tu fes el que tinguis pensat i ja està.....les flors i la teva boda ha de ser com tu vols!!!!!!
TORSEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN DEMÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, DEMÂAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . .............UN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Patunetssssssssssss a toteeeeeeeees.........marxo i a verue si puc entra més tard o a la tarda!!!!
....venga que demà desconectarem totes de tot!!! passa un super bon dia i pensa que és divendres!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 10:56 am
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!
torsaeann tan sols 1 dia![]()

Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 11:09 am
uaaaaaahhh!!!!uaaaahhhh
http://youtube.com/watch?v=YJ1RGqNB

Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 11:11 am

Autor: laiac » dv. juny 04, 2010 4:20 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. juny 04, 2010 6:55 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEES!!!!!
aixxxxxxxxxx avui he vist al meu nen passar volant per la carretera al costat de casa...........després aniré a veure'l avui!!!!!! ara he descansat un ratet, o no ara us explico, i em poso a estudiar!!!!! encara m'haig d'anar a comprar un parell de coses per demà...mitges, plantilles.....arrecades....aixxxx..
però ninetes...TIC UN GRAN PROBLEMA!!!!! m'han dit que truqui a la guardia urbana i a casa no n'hi ha!! doncs que he tret el cap per la terrassa i....he vist com desde l'hort entrava UNA SERP!!!!!!!!! jopetaaaa i d'un metre i mig mínim!!!!!!!!!! que faig??? estic sola!!! no hi ha cap home de la familia per aquí............he intentat entrar un parell de vegades però s'ha pogut amagar per darrera de tot el que hi tinc i.............jo paso de deixar la DUna a baix pobreta!!!! i si la serp li fa algo??? aixxxxxxxx.......fins demà a la nit que no vindrà el meu maridet!!!!! quina me!!!!!!!!
bueno ninetes......s'apropa el GRAN DIAAAAAA!!!!!!!!!! demà DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
PAtunets!!!! a veure si entro aquesta nit, sinó demà ja ho sabeu...............primera parada...Casa la laiac....última parada....HOTEL REGINAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
nena....jo esk ja no estaria ni a casa....mareta meva quina porrrr!!!!! i és petita pel que dius.....un metre i mig!!!!

Autor: nur_jor » dv. juny 04, 2010 9:48 pm

Autor: laiac » dv. juny 04, 2010 10:40 pm

Autor: laiac » dv. juny 04, 2010 10:45 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. juny 05, 2010 6:34 am

Autor: Giss » dg. juny 06, 2010 9:53 am

Autor: Mrs. Happiness » dg. juny 06, 2010 10:03 am

Autor: Mrs. Happiness » dg. juny 06, 2010 11:05 am

Autor: laiac » dg. juny 06, 2010 11:51 am