"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. juny 06, 2010 8:10 pm

NINETES MOLTES GRÀCIES PER TOT...TOT GENIAL I VAU ESTAR EL MEU COSTADET...US ESTIMO MOLT...

SOU LES MILLORS...

INTENTARÉ ESCRIURE MAIL O ALGUNA COSETA DES DE NOVA YORK I RIVERA OKS?

GRÀCIES¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 06, 2010 8:50 pm

Hole!!!

Torsaeann, ja estàs casadeta!!! Increíble!!!! Ara a disfrutar a tope del viatge! I gaudiu-lo al màxim perquè tot passa volant!! Ais... estàveu guapíssims ahir, i desprenieu felicitat per tots els costats!!!!! Quins moments més macus que vau tenir!!!!

Laiac!!! Que dius!!! Avui és l'aniversari de bodes de tons pares??? Que fort!!!! El de mons pares tambe és avui!!!! jajajaj!! Ells fan avui 29 anys de casats!!!!! Que ràpid està dir, oi??? I avui fa 28 anys que em van batejar! Si si, el seu primer aniversari ho van celebrar amb el meu bateig!!! jejej Ais... i en un no res tu ja celebraràs el teu primer aniversari tambe!!! Que fort que fort!!!!! I la serp què? Dona senyals de vida??

Papallona, Tara... que tal ha anat tot?? Espero que genial!!!

Giss, ja estàs de tornada? Com ha anat per Madrid?

Estiu, com estàs¿?? Espero que millor nena!

Happi!!!! Jo tambe tinc els peus destrossats, jajajajaj!!! No sabem anar amb talons!!! jajajaj!!! Però diuen que per presumir s'ha de patir, oi? Pos ahí está! jijiji!!! I tan que s'ha patit!! Ais... com adoro les sabates planes!!!

Elxa, ets una crack amb el pedra paper tisora! Quina pallissa em vas fer, jajajaja!!! Ens posem en contacte!!

Petonets a totes boniques!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dl. juny 07, 2010 7:52 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Avui no em volia aixecar, pero no queda mes remei!

Dons a veure el spa genial, tot molt guai, l'habitacio era molt gran i el llit enorme!!!!!!!!!!!!!! el sopar tambe
molt be i cuan vam pujar a l'habitacio despres de sopar, ens vam trobar l'ampolleta de cava i un pastis que els
vaig demanar per el meu maridet, li va fer gracia!!!!!
El millor estavem casi solets!!!!!!!!!!! i una tranquilitat!!!!!!!!! us ho recomano!

Dissabte bodorrio!!!!!!!!!!!!! com vam riure, torsaeann nena a veure que li expliques al teu home!!!!! perque ja
no podem dir nen, sino el "teu home"!
Ara encara em fan mal els peus!!!!!!!! pero vaig aguantar amb els talonarros fins al final, eh!!!!!!!!! ara em pensava
que m'havien de tallar els dits, pobrets meus!

I ahir la festa, va anar be, pero a la tarda va començar a sospitar, pero no es pensava trobar-hi tanta gent i
va fer una cara.......el meu home no es gaire expressiu, pero li va fer gracia trobar-se alla a tota la family i
els amics!!!!!!! ara ens vam passar amb el menjar, no sabeu tot el que va sobrar!!!!!!!!! i la mama va preparar
tuppers per la gent, no haguessim donat abast de menjar tant!!!!!!!!!!
I va tenir un munt de regalets que li van agradar moltissim!!!!!!!!!! i be, jo li vaig fer lo del ferrari, aixi que
vaig comprar una maqueta d'un ferrari 430, i li vaig donar i va fer una cara.....despres li vaig donar el sobre amb
una targeta on posava en que consistia el regal!!!!!!!!!!! ja esta espitos per anar-hi!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes anem parlant i jo continuo con lo mio, que he d'acabar uns informes i nomes tinc els matins!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. juny 07, 2010 11:20 am

Pendonaaaaaaaaa TARAAAAAA, ja no fas més tardesssssssss!!!!!!!!!! ja te valeeeee...jo aquí mig moribunda treballant, i avui matí i tarda!!!!!

NINETESSSSSS, bon diaaaaaa!!!!
ara mateix he sortit d'una reunió, els hi feia jo formació als profes i encara s'han portat bé...vaja, d'aquí a que ho facin però........ i res, que avui estic matí i tarda, i m'acaben de trucar que a les 18 em porten les mosquiteres!!!! ja era hora!!!!!!!!!

Com va provar el diumenge.........TORSEANN......aixxxx on estaràs ara ja!!!!!!!!!!!!!!!

NUR.......el mateix diaaaa fan anys de casats???????jijij que guai....i van anar rapids eee, pel teu bateig un any de casats!!!!jijijiji

PATUNETS a totes....a veure quan puc entrar!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 07, 2010 11:43 am

Ninetes....bon dia!!!! que tal esteu???

Jo fa res que he acabat classes i a la tarda....torno un altre cop....

Tara...sembla que va anar bé....m'alegro!!!!

Laiac...ja les mosquiteres???? buahh com ho notarás....nosaltres ja ens hem plantejat no ficar ni aire condicionat pq fa corrent per tot el piset i de lujo!!!!! el millor invent per a mi...les mosquiteresss!!!!!

Elxa...que tal tot??? com va aixó???

Nur....i tu que dius??? la próxima ets tu...i no falta gairebé res de res!!!!! a veure si soluciones ja el tema flors!!! ja ens explicarás!!!

Papallona...a treballar??? a veure si pases les fotus de la disco que hi han algunes divers....i molt provocatives uuooohjjjj!!! no Laiac??? jejejejeej

Ninetes...us desitjo un super dia i vaig a fer el dinar i marxo a fer classes, okis??? petonetsss!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 07, 2010 11:44 am

elxa ha escrit:nenes heu vist el post VIP¿???????

Nena...on està aixó???? :-/
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 07, 2010 11:46 am

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:nenes heu vist el post VIP¿???????

Nena...on està aixó???? :-/

Vale...ja ho he vist.....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. juny 07, 2010 1:12 pm

ande està esooooooooooo..............ara ho vaig a buscar!!!!!

aixxxx que s'acaba el matí............però encara em queda la tarda, a verue si m'ho prenc més light.......

SI SI FOTOS FOTOS de la discoooooooo jijijiji..........eiiii estiu...són xules les teves......al feisbuk!!!!!

happiiiiiiiii...siiiiiiii mosquiteres.........almenys podré obrir tranquil·la les finestres de dalt sense pensar que m'entrarà la SERP!!!!!! :-eh_:: :-eh_:: el meu maridet va anar a la caça i no la va trobar.-...ha desaparecido!!!!!

Patunets!!!!!!

m'acabo de posar only time d'enya....mira...així em relaxo una micona!!!! els pels de punta!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 07, 2010 8:14 pm

hola buniques!!
kin dia més llarg avui!!
he matinat molt.. i despres corre que te corre per fer el pre-boda!! ninetes QUE FORT que ja he fet el pre-boda!!!! puff no m'ho puc creure i en no res la despe de dos ninetes més OZU i la torsaeann ja casadeta aix... que bunic tot!!

ninetes les fotos de la disco molt divertides.. me fa molta rabia que la meva connexio usb no chuti... HO SENTOOOOOOOOOOOOOOO quan fem kedada porteu USB

bueno ninetes un petunet!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dl. juny 07, 2010 8:43 pm

Papallonaaaaaaaa!!!!!

es que estàs a 3 dies pel MES!!!!!!!!!!! que fueeeeeeeerte, i el preboda que??? al veler????? com ha anat??? us ha fet bon dia no?? que guai que guai...explicaaaaaaaa......!!!!! heu estat bé?????? t'ha fet vergonya?????jijijijij que xuli!!!!

ànimuuuuuuuuu que esto tira pa lante!!!!!!

Ninetes.....menjaré una miqueta d fruita que tinc la panxa xungui i a mumir aviat!!!!!
aps, demà al matí no em conectaré, que faig vaga i me n'aniré a Tarragona a manifestar-me!!!!!! pa que luego digan!!!!

Molts patunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 07, 2010 8:49 pm

Hole!!!!!

Quin dia avui!! Ais... ara ric sola!! jajajaja!!! Ja que últimament que entro sempre dic: quin dia avui!!!! :-) jajaja!!! Ais...

Avui al cole ha estat un dia guai!!! Hem començat jornada intensiva, solament als matins! M'encanten... la merda és que aquest any és l'últim any d'això... gmersñjvlkdfn maragal!!!!!!!!!!! : sgra :

I aquesta tarda hem baixat a Reus i hem arribat a les tantes!!!!

Laiac, que!! Ja t'han arribat les mosquiteres!! Un gran invent! jejee

Tara, que guai el finde, oi? Un finde perfecte!!!! I quin munt de sorpreses al teu marit!!!!! Deu estar encantat!!! No és per menys amb tot lo que li has organitzat, eh!! T'ho has currat!!! :-)ok:

Torsaeann... que ara et debem tenir volant!!!!!! Disfruta-ho!!!

Elxa, que és això que dius del post vip??

Papallona, ja has fet el preboda?? Que tal? Com ha anat!!???? Si si... que fort com passa tot!

Giss, ja has tornat?

Estiu, com estàs?

Happi, ais si nena, que m'ho veig a sobre ja! I pel tema de les flors... pos ahí estamos!! Diumenge ma mare es va trobar al mossen i li va intentar treure els noms dels nuvis de la tarda, i res... que no se'n recordava!!!!!!!! Vosaltres creieu!!!!!! Uf uf... m'encenc!!!

Ei, s'ha de fer ronda de fotos boda Torsa, eh!!!

Passo mail!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 07, 2010 9:02 pm

Bones ninetes...que tal esteu??? bé...el dilluns ja acaba!!!! demà dimarts jaaaa!! els odio i a més demà rehabilitació a tgn!!!

No res...a vosaltres com us anat el dia???

Papallona...que tal??? us ha fet super bon dia, no??? menos mal pq sinó....ja ens explicarás!!!! però espero que hagiu disfrutat molt!! :-)ok:

Laiac... no ha trobat la serp???? ohhh my goddd!!!!....aixó és lo bo de les mosquiteres...així no entre serps, ratspanats com l'any passat a nosaltres....jajajajajaj...una mica més i seu allà amb nosaltres per veure la tele!!! :-) :-) A descansarrr!!!!

Elxa...ànims amb l'estudi que puedesss!!! :-)ok: :-)ok:

Nur....noticies de la parella que es casa??? a veure si ja t'ha quedat llest aixó i a otra cosa mariposa...

Giss...com va???? i la comunió!!!!!

A totes les demés....passeu un bon dimarts demà!!! i anem parlant!!! bona nittttttttttt
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. juny 08, 2010 6:50 am

Ei ninetes!!! estoy viva!!!

Ahir vaig arribar tard i ja no vaig entrar i ara entro un moment per saludar-vos!!! però marxo corrents a treballar!!!
Aquesta tarda em poso al dia i us explico cosetes!!!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dt. juny 08, 2010 8:16 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!

Ahir vaig tenir la meva primera tarda lliure, que guai!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: en tenia unes ganes!!!!!!!!!!!

Papallona, nena que guai pre boda i com va anar, ho volem saber tot!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena manifesta't, pero no cridis masa que et quedaras sense veu!!!!!!!!!

Nur, dons si que li va fer gracia, pero es tant expressiu......que fa caguera!!!!!!!!!!!

Torsaeann, ara deus estar al llit, pero disfruteu molt!!!!!!!!!!!!! i a veure si tornareu tres!!!

Elxa, yo aun no me enterado de que es eso!!!!!!

Bueno petonets a totes!!!!!!!! anem parlant!!!!!!!!!!!!! que divendres tornem anar de despe i en dues setmanes de boda!!!!!!!!!!! nur, que ja et queda res!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 08, 2010 8:51 am

Bon dia ninetes!!!!!!

El pre-boda genial.... al velero em vaig cagar.. allo es mou molt i per pujar .. no van treure pasarel.la i no veas havies de fer uns saltillos!!! no estic en forma...

el fotograf molt maco molt del "rollo"
vam navegar unes fotos portant el timo,, unes altres mirant al mar... mirant-nos, el ninet hizando velas... estirats.. molt bé

jo em vaig divertir a la platja...
com es foto i video... tot es repeteix dos vegades..
ara camineu... ara correu,,, ara us gireu i us tireu aigua... vam acabar XOPS!!! pero molt bé!!

m'hann dit que a finals de la setmana que ve ens dirant de kedar!!! que guai tinc ganes!!

aixxxxxxxxxxx que bonic el mar.. que inmens!!! i com feia vent vam navegar superguai!! en total vam estar 3 horetes!!!

*.-o-o.*
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 08, 2010 9:02 am

bueno ninetes.. ara a pensar que avui tinc neteja de face
que dijous tinc prova de pentinat
divendres prova de maquillatge.. que poser ho canvio....
i dissabte prova de vestit per la tarda yujuuuuuuuuuuuuuuuu
kna setmaneta!!! com no tinc guardia pos ale a fer cosetes!! jiji
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 08, 2010 9:10 am

i valtros que????

laiac.. avui fas vaga.. jo com vaig de tarde... no esta convocada!!! x cert que consti que vaig esborrar les fotos que set veia tot ehhhhhhhhhhhhhh jijij

tara. l'anniversari de luxe a llavoren's me n'alegro moltissin... naltros acabavem l'anniversari del ninet a les 21hs!!! desde les 14hs.. kin fart de riure... ell estava feliç perojo més!!!!!!!!!!!! que bones dones que som!!!

Torsaeann ara dormint aixxxxxxxxxxxxxxx kina envejaaaaaaaaaaaaa.. ja ens tocara gaudeix molttttttttttttttttttttttttt

Nur.. que saps de les flors.. aix em té preocupada el tema!!! ja saps qui son???

Elxaaaaaaaaaaaa jo también he deixat missatgeta a la zona VIP jo no havia vist fins que ho vas dir... bueno com es presenta la setmana???

Giss eso ja ens dius com va anar tot!! i ja voras les fotillos de la boda de la torsaeann va passar tan rapid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu avui prova de vestit!!! fes fotusssssssssssssssssssssss ehhhhhhhhh, estas millor?

Happi.. si ja ho se.. dimarts KAKA... molts anims!!!! pensa que ja casi casi dimecres....
suposo que el preboda también us ho fara el Miguel... tambe el tindrem a la boda.. bueno ja t'explicaré

ninetes marxuuuuuuuuuuuuuuuuu -|-)
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. juny 08, 2010 9:39 am

Ei papallona, que guai, es que t'ho passes genial, jo ho tornaria a repetir!!!!!!!!! i el velero!!!
nena quina setmaneta que t'espera eh!!!!!!!!!!! pero fa tanta ilu!!!!!
Dons si , si tenen unes dones (bueno algunes futures!), que esplendides, eh!!!!! ara que jo disfruto mes regalant que no pas em regalin!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 08, 2010 2:24 pm

Hole!!!

2 setmanes i 4 dies... que fort nenes!!! Avui al cole em deien: "això s'acosta!!" I jo he dit: "vaya... la setmana que ve no... l'altra!!!!!!!!" I m'he quedat flipada amb les meves paraules!!!! LA SETMANA VINENT NO... L'ALTRAAAAAA!!!!!!!!!! Que fort!! Que fort!!!! Que fort!!!!!!!!!

Tara, això de tenir les tardes lliures s’agraeix molt!!

Laiac, com portes l’estudi? I la serp? Ais... no puc evitar posar-me de pell de gallina sempre que et pregunto pel bixarraco!!!! Gggrrr...

Torsaeann, voyage, voyage!!!

Elxa, jo encara no se que es això de la zona vip :D!!! Jajajaja!! Vaig a veure si ho trobo!!

Papallona, setmana intensa, eh!! Prova de vestit, maquillatge, de pentinat... wwoooowww!!! Divendres ens poses al dia de tot!! Jijiji!!! I que guai el pre-boda! Segur que han quedat unes fotos molt xules al velero!!! Aps, el tema de les flors seguim igual, no hem pogut treure-li els noms dels altres nuvis al mossèn!! I ma mare també ho ha provat i res... Em començo a desesperar!!!!!!!!!!!

Giss, ens has d’explicar moltes cosetes!

Estiu, prova de vestidin!!!!! Que vagi bé!!!

Happi, com va el dia? Molts anims en el dimarts!!!!!!!!!!

Petonets i fins despres!

En el llarg de la tarda us envio mail guapis!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. juny 08, 2010 3:40 pm

aix aix ninetes.........entro i quin munt de coses!!!!!!

avui he fet vaga..si senyor, em treuran els quartos però després que no es digui que no em fet res....i a la feina, qui es queixi i no n'ha fet perque li treien diners...me'ls menjo!!!!!!! i res...he dinat, i aquí estic a punt d'estudiar, tot i que avui, per fi, a les 18 tinc hora a la FISIO!!!!!!!!!!! a veure com va, perque avui...m'he aixecat amb un mal d'esquena!!!!!

ESTIU..........PROVA DE VESTTTTIiiiiiiiiiiiiitttttttt, sort que ho has dit, sinó, no ho sabia!!!! que guai que guai.. a veure com te'l veus!! i ja hi aniràs amb sabates??? tens la roba interior????????? a verue que sents o si t'agrada encara més!!!!!!!

PAPALLONAAAAa.......quantes coses........tens la setmana repletita eeee, i el veler....ohhhhhhh, amb el dia tan bunic que feia ahir segur que t'han quedat xuliiiiiissimes!!! i prova de TOT???? maquillatge, pentinat....vestit.....ens ensenyaràs fotitos de la prova de pentinat????tinc curiositat de veure't com et quedaaaaaaaa el cabell!!!!!!!
eeeeeeee.........hhhhhhhhhh les fotos on es veuen els meus baixos....RES DE RES eeeeee!!! avui he vist al teu amic a la vaga,.ja m'ha dit que ja ballarem!!!!!!jijijji

NUR........encara res dels que es casen a la tarda?????que fort el mossèn eeee, tu no pateixis dona!!!!!aviat t'ho haurà de dir no?? o sinó.........que VIUS EN UN POBLEEEEEEE, ningú ho sap??????

Nineteeeeeeeeeees....uix quin rotllo, vaig a estendre roba abans de que plogui i em poso a estudiar!!!!
fins despressssssssssss.................PATUNETS A TOTEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants