Autor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 3:18 pm

Autor: madonna » dt. juny 08, 2010 3:32 pm

Autor: MARICRIS » dt. juny 08, 2010 3:44 pm

Autor: MARICRIS » dt. juny 08, 2010 3:59 pm

Autor: Nikka80 » dt. juny 08, 2010 4:10 pm

Autor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 4:21 pm
MARICRIS ha escrit:buenas!!
ja he entes lo de la canya de sucre!! vamos es una pintura,no?? i aixo dura o quan et dutxes se't envà? ja m'actualitzareu en aquestes coses que estic desorbitada totalment!! jajaja!! em veia a la selecty en plan oso panda comiendo azucar en caña... la lalalala... jajaja!! estic fatal!!
txell: una mala noticia: no pujare a barna el primer finde de juliol... el divendres anterior (dia 2 si no m'equivoco...) tinc un sopar, EL SOPAR amb les noies de la penya on estic, "la penya de les nomades, les que mai paren a casa", fem 1 sopar a l'any i es el primer divendres de juliol...o sigui que el curs de pastissos una altra vegada serà![]()
bufff fa una calor per aqui baix el llevant... calor de pluja asquerosa segur.... es xafogor!!!

Autor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 4:22 pm
MARICRIS ha escrit:que guai quedeu divendres a marujear... jo vull també...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
madonna prefereixo un dia gris a la calor asquerosa-enganxifosa d'avui per aqui valencia!!! bleee...!!
nikka: que bien! si os han enviado ya el mensaje es que la pasta os la ingresan en nada, horas o dias!! que bien!! a mi, mi gestora me dijo que hasta el 31 de diciembre tenian tiempo... me veo en las campanadas recibiendo un mensaje...<< la agencia tributaria le desea feliz año nuevo 2011 y un ingresito de lo que nos ha estado pagando durante un año>>jajajajajajajajaja
avui estic molt malament.... es la calor que m'afecta les neurones... i a les 17:30 tinc una pacient de coleccionista!! jo li dic la"juani" , heu vist la peli, pues aquesta igual super chavaquera, amb uns tacons de vertig i ensenyant el melic... aixo si, ric un munt amb ella quan em critica als pacients pijos...!!! jajaja!!!!

Autor: Nikka80 » dc. juny 09, 2010 8:02 am

Autor: madonna » dc. juny 09, 2010 8:04 am
aix...

Autor: Selecty » dc. juny 09, 2010 8:59 am
Autor: txellgodayol » dc. juny 09, 2010 9:14 am

Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 2:56 pm
Nikka80 ha escrit:buenos diassss
ya le han pagado a jordi lo de hacienda......que rapidos madre mia!!!!
ahora falta la mia.....
que suerteeeee!!! a ver cuando me envian el mensajito a mi.....
jooo....
Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 2:59 pm
madonna ha escrit:Buenos dias guapas!!!
jooo k dia...![]()
![]()
aix...
Nikka k bien pasta!!!!![]()
Un besote!!![]()

Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 3:01 pm
Selecty ha escrit:Buenos dias darlings!!!
Vaya ambiente londinense q tenemos hoy en BCN.....espero q para el finde se arregle un poquito porfavor!!!!
Yo al final he tenido q pedir cita para la declaración pq me dijeron q si no me habia llegado el borrador con las semanas q habian pasado q igual se habia perdido y q como no se puede volver a pedir pues ala a pedir cita, y voy el lunes a ver q me dicen, espero q ve devuelvan algo!!!

Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 3:05 pm

Autor: madonna » dc. juny 09, 2010 3:52 pm

Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 4:15 pm

Autor: madonna » dc. juny 09, 2010 4:20 pm
aixx si lo pitjor sempre són els eurus..aixx...
Autor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 4:35 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 10, 2010 9:11 am
! i m'he saltat el regim algun dia que altre....
!! al menos no pujo de pes!