JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 3:18 pm

Por supuesto!!! que os contare.

Bueno si no os fuera bien buscamos otra fecha,pero yo si puedo
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: madonna » dt. juny 08, 2010 3:32 pm

ok ya me diréis si kedáis otro viernes k os vaya bien y si puedo me apunto!!
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dt. juny 08, 2010 3:44 pm

buenas!!
ja he entes lo de la canya de sucre!! vamos es una pintura,no?? i aixo dura o quan et dutxes se't envà? ja m'actualitzareu en aquestes coses que estic desorbitada totalment!! jajaja!! em veia a la selecty en plan oso panda comiendo azucar en caña... la lalalala... jajaja!! estic fatal!!

txell: una mala noticia: no pujare a barna el primer finde de juliol... el divendres anterior (dia 2 si no m'equivoco...) tinc un sopar, EL SOPAR amb les noies de la penya on estic, "la penya de les nomades, les que mai paren a casa", fem 1 sopar a l'any i es el primer divendres de juliol...o sigui que el curs de pastissos una altra vegada serà :--(

bufff fa una calor per aqui baix el llevant... calor de pluja asquerosa segur.... es xafogor!!!
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dt. juny 08, 2010 3:59 pm

que guai quedeu divendres a marujear... jo vull també...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

madonna prefereixo un dia gris a la calor asquerosa-enganxifosa d'avui per aqui valencia!!! bleee...!!

nikka: que bien! si os han enviado ya el mensaje es que la pasta os la ingresan en nada, horas o dias!! que bien!! a mi, mi gestora me dijo que hasta el 31 de diciembre tenian tiempo... me veo en las campanadas recibiendo un mensaje...<< la agencia tributaria le desea feliz año nuevo 2011 y un ingresito de lo que nos ha estado pagando durante un año>>jajajajajajajajaja

avui estic molt malament.... es la calor que m'afecta les neurones... i a les 17:30 tinc una pacient de coleccionista!! jo li dic la"juani" , heu vist la peli, pues aquesta igual super chavaquera, amb uns tacons de vertig i ensenyant el melic... aixo si, ric un munt amb ella quan em critica als pacients pijos...!!! jajaja!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: Nikka80 » dt. juny 08, 2010 4:10 pm

bueno, esperemos que sea verdad y para el aniversario ya tengamos el dinerito ingresado!!!!!!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 4:21 pm

MARICRIS ha escrit:buenas!!
ja he entes lo de la canya de sucre!! vamos es una pintura,no?? i aixo dura o quan et dutxes se't envà? ja m'actualitzareu en aquestes coses que estic desorbitada totalment!! jajaja!! em veia a la selecty en plan oso panda comiendo azucar en caña... la lalalala... jajaja!! estic fatal!!

txell: una mala noticia: no pujare a barna el primer finde de juliol... el divendres anterior (dia 2 si no m'equivoco...) tinc un sopar, EL SOPAR amb les noies de la penya on estic, "la penya de les nomades, les que mai paren a casa", fem 1 sopar a l'any i es el primer divendres de juliol...o sigui que el curs de pastissos una altra vegada serà :--(

bufff fa una calor per aqui baix el llevant... calor de pluja asquerosa segur.... es xafogor!!!

No es treu amb una dutxada pero mica mica es perd.

Tranqui per lo del curssegurament en faran mes, mes endavant.

Avui aqui tambe es insoportable el calor
txellgodayol

EntradaAutor: txellgodayol » dt. juny 08, 2010 4:22 pm

MARICRIS ha escrit:que guai quedeu divendres a marujear... jo vull també...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

madonna prefereixo un dia gris a la calor asquerosa-enganxifosa d'avui per aqui valencia!!! bleee...!!

nikka: que bien! si os han enviado ya el mensaje es que la pasta os la ingresan en nada, horas o dias!! que bien!! a mi, mi gestora me dijo que hasta el 31 de diciembre tenian tiempo... me veo en las campanadas recibiendo un mensaje...<< la agencia tributaria le desea feliz año nuevo 2011 y un ingresito de lo que nos ha estado pagando durante un año>>jajajajajajajajaja

avui estic molt malament.... es la calor que m'afecta les neurones... i a les 17:30 tinc una pacient de coleccionista!! jo li dic la"juani" , heu vist la peli, pues aquesta igual super chavaquera, amb uns tacons de vertig i ensenyant el melic... aixo si, ric un munt amb ella quan em critica als pacients pijos...!!! jajaja!!!!

Anims reina i aprofita i riu molt que lo dolent be sol, lo bo s'ha d'anar a buscar
txellgodayol

EntradaAutor: Nikka80 » dc. juny 09, 2010 8:02 am

buenos diassss
ya le han pagado a jordi lo de hacienda......que rapidos madre mia!!!!
ahora falta la mia.....
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: madonna » dc. juny 09, 2010 8:04 am

Buenos dias guapas!!!

jooo k dia... :-( :-( :-( aix...

Nikka k bien pasta!!!! :-)ok:

Un besote!! :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dc. juny 09, 2010 8:59 am

Buenos dias darlings!!!

Vaya ambiente londinense q tenemos hoy en BCN.....espero q para el finde se arregle un poquito porfavor!!!!

Yo al final he tenido q pedir cita para la declaración pq me dijeron q si no me habia llegado el borrador con las semanas q habian pasado q igual se habia perdido y q como no se puede volver a pedir pues ala a pedir cita, y voy el lunes a ver q me dicen, espero q ve devuelvan algo!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dc. juny 09, 2010 9:14 am

Buenos dias, por decir algo. Vaya Mi**** de dia lloviendo!!!
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 2:56 pm

Nikka80 ha escrit:buenos diassss
ya le han pagado a jordi lo de hacienda......que rapidos madre mia!!!!
ahora falta la mia.....

ja! tenia razon!!!! >.-<: que suerteeeee!!! a ver cuando me envian el mensajito a mi..... :-( jooo....
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 2:59 pm

madonna ha escrit:Buenos dias guapas!!!

jooo k dia... :-( :-( :-( aix...

Nikka k bien pasta!!!! :-)ok:

Un besote!! :-()-) :-()-)

wapi ho sento per tu que ets sol-adicta pero avui ens ha anat de perles que faci mal temps: se'ns ha espatllat l'aire acondicionat de la consulta i com es tota de vidre es com un hivernacle els dies de sol.... avui ens haguessim desfet!!!
espero pel nostre "be" que aguanti fins divendres que venen a reparar-lo....! jejejeje

Dissabte que faci tot el sol que vulguis per posar-t'he moreneta!! jejej!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 3:01 pm

Selecty ha escrit:Buenos dias darlings!!!

Vaya ambiente londinense q tenemos hoy en BCN.....espero q para el finde se arregle un poquito porfavor!!!!

Yo al final he tenido q pedir cita para la declaración pq me dijeron q si no me habia llegado el borrador con las semanas q habian pasado q igual se habia perdido y q como no se puede volver a pedir pues ala a pedir cita, y voy el lunes a ver q me dicen, espero q ve devuelvan algo!!!

esperemos que si!!! aunque es dinerillo que pasivamente hemos ido pagando y ahora nos lo devuelven....va muy bien!! :-)ok:

......que se arregle el sabado...pero hasta el viernes q no haga sol que me desharé en la consulta.... :-(
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 3:05 pm

estic mes agobiada avui.... nomes ha faltat lo del aire.....!!! vaya meerda punxada amb un pal: les coses dolentes vénen de la maneta!.....
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dc. juny 09, 2010 3:52 pm

jejejej.. gràcies per lo del solet de dissabte maricris!! aixx mira per tu no em sap greu k avui no faci tanta caloreta, kina m e r d a , aixó del aire no?? aixx paciéncia maca!!! :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 4:15 pm

pues si pq la broma ens costarà un huevo i part de l'altre... apart de lo incomodo q s'esta sense aire....es un rollo! :--(
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dc. juny 09, 2010 4:20 pm

:-( :-( aixx si lo pitjor sempre són els eurus..aixx...
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 09, 2010 4:35 pm

pues si... ja veurem...l'ultima vegada d'electricista de casa vem pagar 700 €.... estic per estudiar lampista i aixi ens ho estalviem pq...!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dj. juny 10, 2010 9:11 am

bon dia!!!

avui toca "jornada de portes obertes" a la nostra consulta! que calor fa aqui dins!! tinc un ventilador que pobret es guanyarà el cel, entre ahir i avui....!

com es presenta el dia?? i el finde?? que avui ja es dijous!! jo volia anar dissabte a comprar-m'he uns pantalons de lino pq els dels altres anys em van enormes i els texans comencen a acalorar... ja vorem pq em sap greu comprar-m'he roba... per cert ja porto 17 kilos 100 grams!! oleole :mu:: ! i m'he saltat el regim algun dia que altre.... :-( !! al menos no pujo de pes! :-)ok:
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant