lecturas boda civil

un gran any!

Re: lecturas boda civil

EntradaAutor: lamaca » dv. gen. 15, 2010 9:45 pm

Hasta marzo no voy a hablar con el alcalde, pero se lo voy a proponer. A lo mejor le gusta hacer algo un poco diferente. Hasta entonces me tocará esperar.
Imatge
lamaca
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. gen. 16, 2010 6:59 am

Marsal jo crec que si busques pero Google et sortira alguna coseta
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Pinkeen » dt. juny 08, 2010 4:07 pm

Algú de vosaltres té lectures en català o sap a on les puc trobar? totes les que trobo son en castellà.
Gràcies!
Pinkeen

Entrades: 17
Membre des de: dt. juny 08, 2010 3:14 pm

EntradaAutor: JiG » dt. juny 08, 2010 5:27 pm

Papita m'ha encantat la idea de la sorra!!!!! Jo faig cerimònia civil, però ni de bon tros encara no sé com posar-m'hi o com serà...vaig llegint i agafant idees...
Imatge
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Yana » dj. juny 10, 2010 10:37 am

M’encantat la ceremonia de la sorra!!
Jo també busco lectures originals per la ceremonia, si trobeu alguna cosa ho dieu, jo fare el mateix, a veure que trobo pel google, a mes tinc una cosina que es bibliotecaria segur que ella sap d’algun lo que passa que no em dit encara res a la familia de que ens casem, nomes ho saben el pares i clar si li pregunto s’enterara tothom jajaja, que radio macuto vola a la meva familia
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dt. ago. 24, 2010 11:23 am

Algú em pot pasar la lectura del Petit Princep??

Moltes gràcies!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 24, 2010 11:50 am

Dolçeta ha escrit:Algú em pot pasar la lectura del Petit Princep??

Moltes gràcies!

Quina? El Petit Príncep és un llibre sencer... té fragments molt macos, això sí. Bé, el llibre és maquíssim...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Dolçeta » dt. ago. 24, 2010 11:54 am

Si, pero vaig llegir no se on un troç molt maco que queda genial llegir-ho a un casament civil i ara no hi ha maneres de trobar el text!!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 24, 2010 12:05 pm

Dolçeta ha escrit:Si, pero vaig llegir no se on un troç molt maco que queda genial llegir-ho a un casament civil i ara no hi ha maneres de trobar el text!!

Hola

Jo tenia aquest guardat..

És un fragment del “petit príncep” que diu així:

Al planeta del Petit Príncep, sempre hi van haver flors senzilles, que no ocupaven gaire espai, ni destorbaven a ningú. Apareixien i desapareixien. Però un dia, va brollar un petit bri, una petita rosa, que no s’assemblava a les altres. Els temps i la cura que es va prendre abans de fer la seva primera aparició, van despertar en el Petit Príncep una expectació enorme. Era colpidorament bella i delicada, i ell en tenia cura, la regava i l’abrigava a les nits fredes.

Un dia, el Petit Príncep va marxar de viatge a altres planetes. En un d’ells, després d’haver passar per multitud de dificultats, va trobar un camí que el va portar fins a un jardí de roses idèntiques a la seva. En aquest moment, va descobrir que la seva rosa no era única a l’univers, sinó una rosa més, una rosa ordinària. Llavors, se’n va adonar de que amb una rosa ordinària i tres petits volcans, no es podia considerar un gran príncep.
I, jaient a l’herba, va plorar.

Al cap d’una estona se’n va adonar que aquelles roses no eren iguals a la seva i els hi va dir:

- No sou res, ni en res us assembleu a la meva rosa. Sou boniques, però esteu buides i ningú donaria la vida per vosaltres. Qualsevol que us miri podrà creure que la meva rosa és igual que vosaltres. Però ella és més important que totes vosaltres juntes, perquè jo l’he regat, perquè ha estat a ella a qui he protegit , perquè li he matat les erugues ... i és que és a ella a la que jo he escoltat queixar-se, lloar-se, i algunes vegades, fins i tot callar-se. Perquè és la meva rosa, al cap i a la fi.

Sé que en algun lloc del món, existeix una rosa única, diferent de totes les altres roses, amb una delicadesa, suavitat i innocència, per cadascun de nosaltres.
Uns l’hem trobat, i d’altres encara ho han de descobrir en el seu camí. Vosaltres heu trobat la vostra rosa l’un en l’altre. Teniu-ne cura, perquè és la vostra.
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 24, 2010 12:08 pm

Sí, ha de ser aquesta... l'estava buscant al llibre per copiar-la... jejejejejeje te m'has avançat! *.O.-O* >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Dolçeta » dt. ago. 24, 2010 1:47 pm

Siiiiiiiiii es aquest fragment!!

Un milió de gràcies ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. ago. 25, 2010 6:43 am

Hola xuxuneta. He vist que et queden tres díes pel casament, quins nervis, no?
Nosaltres ens casem per el jutgat i suposo que aquí ens llegiràn el text establert per llei i punt. En canvi, a l'octubre, quan fem la cerimònia amb els convidats, el restaurant ens posa un actor que farà de mestre de cerimònies però encara hem d'anar a parlar amb ell per veure què farà aquell dia. De totes formes, jo tenia pensaments de llegir un petit poema molt emotiu dedicat al meu avui que ja no està entre nosaltres.

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. ago. 25, 2010 8:33 am

Javierrr ha escrit:Hola xuxuneta. He vist que et queden tres díes pel casament, quins nervis, no?
Nosaltres ens casem per el jutgat i suposo que aquí ens llegiràn el text establert per llei i punt. En canvi, a l'octubre, quan fem la cerimònia amb els convidats, el restaurant ens posa un actor que farà de mestre de cerimònies però encara hem d'anar a parlar amb ell per veure què farà aquell dia. De totes formes, jo tenia pensaments de llegir un petit poema molt emotiu dedicat al meu avui que ja no està entre nosaltres.

Neny

Suposo que al jutjat dependrà molt de la persona que oficiï el matrimoni... evidentment, et llegiran els articles civils, però potser depén també d'on sigui. M'imagino que haureu de parlar en algun moment amb les persones que s'encarreguin d'això. És que jo no recordo com són al jutjat, el meu germà s'hi va casar, però fa força temps i jo era petita. De les que més recordo han estat a l'Ajuntament i allí les coses eren una mica diferents... sí que es podia llegir algun text, perquè a l'Ajuntament d'aquí es fa la cerimònia com la del restaurant, que després no cal repetir-la.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 25, 2010 12:45 pm

holaa

sisi, això ja ho tinc aqui! de nervis cap n'hi un, estrem estressats i anem de cul per acabar les coses i perque sempre hi ha gent que et vol veure a última hora, i no entenen que no ens va bé! que han tingut mesos per donar-nos els regals o per preguntar com anem, per voler fer-ho a 3 dies del casament!.

A part d'això es porta força bé, pel que diu de la cerimònia civil, nosaltres ho fem a l'ho civil en els jardins de la finca on ens casem, a part dels articles oficials que hauran de llegir per llei, nosaltres fem la cerimònia de la sorra, hi haurà una amiga que ens vol dedicar una cançó i ens cantarà, i després 2 amigues més que han volgut escriure unes línes per llegir-nos.

Si voleu ampliar la cerimònia sempre o casi sempre no us posaran problemes! tot és avisar amb temps.
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant