laiac ha escrit:aix aix ninetes.........entro i quin munt de coses!!!!!!
avui he fet vaga..si senyor, em treuran els quartos però després que no es digui que no em fet res....i a la feina, qui es queixi i no n'ha fet perque li treien diners...me'ls menjo!!!!!!! i res...he dinat, i aquí estic a punt d'estudiar, tot i que avui, per fi, a les 18 tinc hora a la FISIO!!!!!!!!!!! a veure com va, perque avui...m'he aixecat amb un mal d'esquena!!!!!
ESTIU..........PROVA DE VESTTTTIiiiiiiiiiiiiitttttttt, sort que ho has dit, sinó, no ho sabia!!!! que guai que guai.. a veure com te'l veus!! i ja hi aniràs amb sabates??? tens la roba interior????????? a verue que sents o si t'agrada encara més!!!!!!!
PAPALLONAAAAa.......quantes coses........tens la setmana repletita eeee, i el veler....ohhhhhhh, amb el dia tan bunic que feia ahir segur que t'han quedat xuliiiiiissimes!!! i prova de TOT???? maquillatge, pentinat....vestit.....ens ensenyaràs fotitos de la prova de pentinat????tinc curiositat de veure't com et quedaaaaaaaa el cabell!!!!!!!
eeeeeeee.........hhhhhhhhhh les fotos on es veuen els meus baixos....RES DE RES eeeeee!!! avui he vist al teu amic a la vaga,.ja m'ha dit que ja ballarem!!!!!!jijijji
NUR........encara res dels que es casen a la tarda?????que fort el mossèn eeee, tu no pateixis dona!!!!!aviat t'ho haurà de dir no?? o sinó.........que VIUS EN UN POBLEEEEEEE, ningú ho sap??????
Nineteeeeeeeeeees....uix quin rotllo, vaig a estendre roba abans de que plogui i em poso a estudiar!!!!
fins despressssssssssss.................PATUNETS A TOTEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!
Hola guapi!!
Avui vaga??!! Nosaltres no n'hem fet... som uns pringats!! No en fem mai!!! Ens retallaran el sou i no haurem dit ni piu!!!! Jops!!
A veure com va el Fisio, perque nena, això no pot ser!!!!
L'assumpte de l'altra parella em te molt cremada!!!!!!!
Ningú em sap dir qui són. Ho trobo molt fort que ni el mateix mossen em digui res!! I és el que dius!! Que és un poble, però sembla que ningu en sap res! Es com una leyenda urbana això que hi hagi una altra boda a la tarda...