"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 08, 2010 4:09 pm

laiac ha escrit:aix aix ninetes.........entro i quin munt de coses!!!!!!

avui he fet vaga..si senyor, em treuran els quartos però després que no es digui que no em fet res....i a la feina, qui es queixi i no n'ha fet perque li treien diners...me'ls menjo!!!!!!! i res...he dinat, i aquí estic a punt d'estudiar, tot i que avui, per fi, a les 18 tinc hora a la FISIO!!!!!!!!!!! a veure com va, perque avui...m'he aixecat amb un mal d'esquena!!!!!

ESTIU..........PROVA DE VESTTTTIiiiiiiiiiiiiitttttttt, sort que ho has dit, sinó, no ho sabia!!!! que guai que guai.. a veure com te'l veus!! i ja hi aniràs amb sabates??? tens la roba interior????????? a verue que sents o si t'agrada encara més!!!!!!!

PAPALLONAAAAa.......quantes coses........tens la setmana repletita eeee, i el veler....ohhhhhhh, amb el dia tan bunic que feia ahir segur que t'han quedat xuliiiiiissimes!!! i prova de TOT???? maquillatge, pentinat....vestit.....ens ensenyaràs fotitos de la prova de pentinat????tinc curiositat de veure't com et quedaaaaaaaa el cabell!!!!!!!
eeeeeeee.........hhhhhhhhhh les fotos on es veuen els meus baixos....RES DE RES eeeeee!!! avui he vist al teu amic a la vaga,.ja m'ha dit que ja ballarem!!!!!!jijijji

NUR........encara res dels que es casen a la tarda?????que fort el mossèn eeee, tu no pateixis dona!!!!!aviat t'ho haurà de dir no?? o sinó.........que VIUS EN UN POBLEEEEEEE, ningú ho sap??????

Nineteeeeeeeeeees....uix quin rotllo, vaig a estendre roba abans de que plogui i em poso a estudiar!!!!
fins despressssssssssss.................PATUNETS A TOTEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!

Hola guapi!!
Avui vaga??!! Nosaltres no n'hem fet... som uns pringats!! No en fem mai!!! Ens retallaran el sou i no haurem dit ni piu!!!! Jops!!

A veure com va el Fisio, perque nena, això no pot ser!!!!

L'assumpte de l'altra parella em te molt cremada!!!!!!! : sgra : Ningú em sap dir qui són. Ho trobo molt fort que ni el mateix mossen em digui res!! I és el que dius!! Que és un poble, però sembla que ningu en sap res! Es com una leyenda urbana això que hi hagi una altra boda a la tarda...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 08, 2010 4:15 pm

Ja he trobat la zona VIP!!!
Regalets?? Que serà això?? :hmm::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. juny 08, 2010 7:20 pm

Ninetes!!!! por fiiiiiin!!! aquí toy!!!
Aix quin finde... quin estrés... tant de viatge... quin rotllo! jo y vosotras de bodorrio!!!

Doncs el finde mira... bé... avorrit... divendres a la tarda de viatge i diumenge a la tarda també... així que no hem fet gaire cosa per allà...
La comunió bé... com un dinar normal... res especial...

I vosaltres què? joooo m'heu d'explicar moltes coses!!! i vull veure fotos!!! Nur la setmana que ve no, l'altre... la teva!!! aix quines ganes!!! per fi començaré a anar de bodes!!! perquè després ja aneu seguides eh? nur... elxa... papallona... i jo tindré un descans de dos setmanes per a la meva! aix ninetes... que això ja està aquí... i en no res haurà acabat tot... jo

Laiac, així que heu fet vaga! dí que si! si no ens queixem... i què és això de que et va entrar una serp!!! uuuuooooo a mi em fan molta por!!! com ho vas arreglar?

Tara, què tal el cumple del nene? què hicisteis?

Torsaeann, què guay! estaràs passejant per NY!!! quina enveja!!! disfruta guapa!

Nur, 2 setmanes... qué fuerte qué fuerte qué fuerte... ja ho tens tot preparat???

Elxa, y tu la siguiente!!! como van los exámenes? seguro que bien!

Papallona, què guay! pre-boda en el velero! lo que yo quería... aix segur que us ho vau passar súper bé... A mi em cridava molt l'atenció Alcolor per aquest tema... però mira, al fnal vam decidir els altres... Així què... xulo no? explica explica!

Estiu, avui proba? volem fotos!!!

Happi, cómo estàs guapetona? ya bailaste un pasodoble? jejeje y el nen què tal?

Bueno guapis, divendres despe!!! ueeeeeeeee

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 09, 2010 8:27 am

Ninetes....bon dia!!!! com va aquest dimecres pujós?????
Por fin dimecresss!!!!!

Ahir no vaig entrar el tot el dia...entre anar a tgn i després tota la tarda a Reus....impossible i vaig acabar baldada!!! després em fico al dia però ara vaig a portar al nen a rehabilitació....però només dir-vos!!
Ahir vam estar al traumatóleg que el va operar i res....que aquesta setmana només li deixen una crossa i la setmana vinent....JA LI TREUEN!!! >.-<: >.-<: >.-<: AIXÍ QUE LA SETMANA VINENT JA NO PORTARÀ CROSSES!!!
Aixx ninetes...no sabeu el que és aixó per a mi!!! esk com si les coses ja tornéssin poc a poc a abans, pq esk ja són 6 mesos el que porta així...i sembla mentida..., precisament avui fa 6 mesos!!!

No res titis...era només per comentar-vos-ho, després al migdia entro i em fico al dia que ahir veig que hi va haver moviment!!!!

Petonetsss!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 09, 2010 8:28 am

Aixx mireu el marcardor....Papallona....el dia abans de la teva boda baixo de l'any!!!! jijijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. juny 09, 2010 8:41 am

Hola!!!!!!!!!!!!! avui ja no dic bon dia, perque com plou!!!!!!!!!!!

No us penseu que apareixo ara eh!!!!!!!!! ja fa força estona que estic aqui, pero encara no havia tingut temps!!!!!!!!!!!!!
Tinc al jefe una mica revolucionat i vaig amunt i a vall!!!!
Bueno aquesta setmana moltes anireu de culete ehhhhhhhhhhhhh! aixo ja esta casi aqui!!!!!

Nur, nena vols dir que realment no es una llegenda urbana, lo de l'altre parella???????? jo ja li hagues fotut un moc al mossen, que.............!

Nenes marxo que em criden!!!!!!!!!!!!!!!!! parlem!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. juny 09, 2010 11:37 am

NINETEEEEEEESS!!!

aques mati vaig de culete i no us puc dir res, a sobre demà a la tarda tinc una reunió i em fan preparar cosetes.....mecachis!!!!!!!
Nu res....espero que aquest dia plujós, tot i això, us vagi bé a totes.......

happi..........genial això del nen no??? vaaaaa, a verue si tot torna a la normalitat!!!!!!!

nur.........si si, secreto de estado aquesta altra boda no???

taraaaaaa...que no et maregi tan el jefe eeeeeeeee!!!!!!!

Sento no dir-vos gaire cosa més............un pató molt gros!!!!!!
PATUNEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. juny 09, 2010 11:51 am

Bueno laiac, ara ja esta mes calmat, ero he de parlar amb ell i no hi ha manera, no se que deu estar fent, esta per aqui!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 09, 2010 4:17 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bon dia!!!! com va aquest dimecres pujós?????
Por fin dimecresss!!!!!

Ahir no vaig entrar el tot el dia...entre anar a tgn i després tota la tarda a Reus....impossible i vaig acabar baldada!!! després em fico al dia però ara vaig a portar al nen a rehabilitació....però només dir-vos!!
Ahir vam estar al traumatóleg que el va operar i res....que aquesta setmana només li deixen una crossa i la setmana vinent....JA LI TREUEN!!! >.-<: >.-<: >.-<: AIXÍ QUE LA SETMANA VINENT JA NO PORTARÀ CROSSES!!!
Aixx ninetes...no sabeu el que és aixó per a mi!!! esk com si les coses ja tornéssin poc a poc a abans, pq esk ja són 6 mesos el que porta així...i sembla mentida..., precisament avui fa 6 mesos!!!

No res titis...era només per comentar-vos-ho, després al migdia entro i em fico al dia que ahir veig que hi va haver moviment!!!!

Petonetsss!!

Happi!!!!!

Això és una MOLT BONA NOTÍCIA NENA!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Quan ja li treguin les dues crosses la cosa ja es començarà a veure diferent!! Me n'alegro molt!!!! 6 mesos ja fa que va passar?? Com passa el temps, oi?? Bé, no cal pensar-hi... Només quedem-nos en que la cosa pinta molt bé, i que poquet a poquet les coses tornaran a ser com abans!!!

I res, en un any i un mes... BODORRIO!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 09, 2010 4:21 pm

tara ha escrit:Hola!!!!!!!!!!!!! avui ja no dic bon dia, perque com plou!!!!!!!!!!!

No us penseu que apareixo ara eh!!!!!!!!! ja fa força estona que estic aqui, pero encara no havia tingut temps!!!!!!!!!!!!!
Tinc al jefe una mica revolucionat i vaig amunt i a vall!!!!
Bueno aquesta setmana moltes anireu de culete ehhhhhhhhhhhhh! aixo ja esta casi aqui!!!!!

Nur, nena vols dir que realment no es una llegenda urbana, lo de l'altre parella???????? jo ja li hagues fotut un moc al mossen, que.............!

Nenes marxo que em criden!!!!!!!!!!!!!!!!! parlem!

Quin dia mes lleig!!! Com ha anat el matí amb el jefe!!?? Aquest temps trastoca a tothom!!!

Jo tambe he arribat a pensar que es com una llegenda urbana lo de l'altra boda, tothom en parla però ningú en sap res... molt raro raro raro...

Avui ma mare a la botiga ha fet de les seves, a cada clienta que entrava li preguntava quines bodes hi havien aquell finde, jajajaja!! Es un cas ma mare!! I clar, tothom li deia: "la teva nena!!!" Doncs res, tothom sap que em caso jo aquell finde, però de l'altra parella res de res!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 09, 2010 4:23 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEESS!!!

aques mati vaig de culete i no us puc dir res, a sobre demà a la tarda tinc una reunió i em fan preparar cosetes.....mecachis!!!!!!!
Nu res....espero que aquest dia plujós, tot i això, us vagi bé a totes.......

happi..........genial això del nen no??? vaaaaa, a verue si tot torna a la normalitat!!!!!!!

nur.........si si, secreto de estado aquesta altra boda no???

taraaaaaa...que no et maregi tan el jefe eeeeeeeee!!!!!!!

Sento no dir-vos gaire cosa més............un pató molt gros!!!!!!
PATUNEEEEEEEETS!!!!!

Hole guapa!! Com va el dia? Liadillo, oi?? Vinga, que no sigui res!! :-)ok:

Secreto de estado... o misterios del quinto milenio... hay alguien ahi???? gggrrrrrrr
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 09, 2010 4:25 pm

I les altres? Com esteu? Com porteu aquest dia passat per aigua???

Men vaig a mirar la riera per internet i despres cap al cole!! Que avui tinc consell escolar!!! Ja tinc els nervis a la panxa pel fet d'haver de llegir les actes en public!! :star::

Petonets a totes!!!

Fins la nit!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 09, 2010 7:54 pm

Hole!!

On estan les ninetes?? Està molt parat això!!!

Acabo d'arribar del consell escolar, i ara me n'aniré a passar a net l'acta d'avui... quin rollu!!!!!! aixxx...

Ja no entraré més per aquí fins demà, perque per la nit em fan la sèrie... jeje!!!

Vinga guapes!!

Que vagi molt bé el dijous i molts petonets!!!

Aps! Per cert, que se m'oblidava! Us passo mail de com arribar al meu piset, okis?

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. juny 10, 2010 6:43 am

Hola guapis!!!

Què tal? ahir jo tampoc vaig entrar... últimament tinc una son...
Com esteu? Nenes que demà ens veiem... despedida!!!!
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

jejeje
Que tingueu un bon dijous!!! a veure si avui no plou!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. juny 10, 2010 7:22 am

Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal la setmaneta?????????????? Avui ja es dijous, com passen els dies!!!!!!!!!! a veure si comença a fer solet, no??????? : sol : : sol : : sol : : sol :

Nur, nena aixi ta mare no ha esbrinat res de l'altra parella, i tant que es raro, raro, raro!!!!

Happi, nena que be!!!!!!!!!! en no res ja el tornaras a tenir al 1oo%!!!!!!!!!!

Elxa, nena, que no se te ve casi el pelo!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, 1 mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

I dema de despe!!!!!!!!!!! aquest estiu no pararem, eh!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. juny 10, 2010 8:01 am

BON DIA NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............................UN MEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* aix aix, es que quan he vist 10 de juny dic.....aixxxxxx que li queda un meeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss!!!!!

NInetes, com ha plogut avui eeee, vaya, a casa tota la nit..........i ara tinc una son............avui ens ha despertat la Duna!!!!! somiava, i feia...auuuuuuuuuuuuuuuuu auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...quin yuyu!!!!

Tara........ni que ho diguis que no pararem.....el pitjor....ES QUE ENCARA HAIG DE FER ELS EXAMENS!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : i la llista sense sortir!!!!

Nur........molt ben explicat on tens el piset eeee......sort que jo m'ho coneixo....ja faré de guia!!!!!!! aaaaaaaaaaa i sobre les dippas......en vols comprar i jo compro formatge ratllat per fondre?????jijjijiji

Nineteeeeeeeeeees, totes que tingueu un BON DIAaaa............jo a les 11 tinc curs amb els profes, fins la 13....i després tarda, i després reunió.....i ja m'estic adormint.....jijjijijij!!!

PATUNEEEEEEEEETSSS a TOTEEEEEEEEEES!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. juny 10, 2010 8:32 am

Bon dia ninetes!!!! com es presenta aquest dijous??

Entro per saludar-vos i desitjar-vos un bon dia!!!! jo ara marxo cap al poble i no torno fins la tarda-nit!!!! després em fico al diaaaa!!!

Papallonaaaa.....1 MESETTTTTTTTTTTTTT!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban :

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 10, 2010 2:26 pm

Hole!!!

Com va aquest dia tan lleig?? Jops... sembla que el finde serà igual!! Sort que almenys es presenta animadillo amb les despes!!! Nenes, els de la colla ens han passat unes indicacions a seguir super bones!!! jajaja!! Quin fart de riure que m'he fet!! jajajaja!!!! Bonissim!!!!! On ens deuran portar? I si plou, quin rollo!...

Laiac, jo deia de portar dippas perque tu vas dir que portaries formatge per fondre, però si l'has de comprar expressament no cal eh!!!!!!!!!! En serio!!! Res res!! :-)ok: I què, les llistes encara res de res?? La cosa va per llarg, oi?? Com ho portes l'estudi?

Papallona, 1 mes!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Que fuerte!

Elxa, que xules les fotos que has passat!!

Tara, Estiu, Happi, Giss, Torsaeann... petonets!!!!!!!

Aquesta tarda baixo a Reus i aprofitaré per arreglar una miqueta el pis!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 10, 2010 2:26 pm

2 setmanes i 2 dies... quina por!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 10, 2010 4:12 pm

NINETESSSSSSSSSSS

siiiiiiiiiii un mes!!!!!!!!!!!!!!!

KAAAAAA FORTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

MARETA nur, elxa.. això ja està aki!!! jur jur jur!!!! =0-0-)

Laiac jo.. tambe quan he vist 10 aix mareta!!!!!!!! :mu::
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants