ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: Piticlina » dv. juny 04, 2010 7:06 pm

hola noies! Doncs jo soc una altra que esta liada amb la dieta proteinada pero estic estancada. Reconec que ultimament me l'estic saltant força pero els habits del menajr els tinc bastant clar. Tot i amb aixo, estic super tragona i no em venen gens de gust els sobres aixi que estic una mica xof. No se si fer manteniment un temps i tornar-me a posar les piles d'aqui un mes o aixi pk si l'avorreixo, serà pitjor. Ai quina caqueta ehhhh...
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: dory » dv. juny 04, 2010 7:19 pm

Hola! jo despres de buscar informacio expres he decidit el dilluns començar la dieta kot. Es una variacio de la pronokal pero sense entrar en citosis i desde la fase 1 es menja carn i peix. Consta de 3 fases: la primera intensiva on es barreja 4 sobres durant tot el dia, al mati es permet un cafe amb llet real, al migdia i nit verdura i en un dels dos apats carn o peix. Es una dieta complerta crec jo i no cal entrar en cetosis que a mi tambe no em fa gaire gracia!
demà vaig a una parafarmacia a informarme millor i comprar els sobres, ja us explicare quan comenci i aviam si tambe aprenc a menjar!
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Piticlina » dt. juny 08, 2010 6:02 pm

Laura la Kot es la que he estat fent jo. La veritat es que si ho fas be a rajatabla perds (jo el primer mes vaig perdre 5.5 kg!) i ja m'he tret 13 de sobre pero m'he cansat. La pifiada va ser anar-me'n de calçotada un dia que vaig dir ah mira si un dia no passa res i cada vegada em costava mes prendre'm els sobres. Aixi que ho he deixat un temps i intento menjar bé i d'aqui un temps em mentalitzare i començare bé de nou. A veure si tenim sort! ja explicaràs com ho portes!
Imatge
Piticlina

EntradaAutor: cadui » dt. juny 08, 2010 6:27 pm

hola chicas, pasando las fotos de Roma al ordenador he tenido un flash con una de ellas... tengo una foto hecha en Madrid hace justo un año con la misma pose y el cambio se puede decir que es radical!!! ha pasado 1 año y peso 20 kg menos y el resultado es este:
diferencia.jpg

Todavía quiero perder algo más, aunque más que nada volumen y acabar de tonificarme, pero vamos que viendo esto me doy cuenta de lo mucho que vale la pena el esfuerzo de seguir la dieta y el plan de ejercicio que llevo. :-)ok: Así que os animo a todas a seguir con nuestros planes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dt. juny 08, 2010 6:44 pm

has tingut el mateix flash que vaig tenir jo fa 15 dies i la veritat és que quina pasada en tu també!!! aquests 20 kg menys és noten una barbaritat, es pot dir que t'has tret una personeta de sobre i a més has guanyat en salut

molt i molt bé!!!! amb aquestes fotos es veuen clarament els perque fem les coses i ens motiven a seguir endavant

jo com el diumenge em vaig passar una micona, no gaire encara que vem anar de buffet lliure (hi havien amanides que duien olives, despres altres menjars amb pebrot que no m'agraden, i els segons plats la majoria duien salsetes que no em fio de amb que estaven fetes), pero els postres mmmm hi havia una fundie de xocolata i en vaig menjar una mica amb fruita (a les lioneses amb nata ni les vaig mirar), doncs ahir tot el dia amb verdura i fruita ... i quina gana vaig passar. Avui he anat a caminar una mica, he fet la ruta de les agencies de viatges i d'optiques per a buscar alguna ofertilla per a canviar-me les ulleres i bé m'he passat al menys 3 hores caminant.

Demà a veure que em diu la dietista.....a veure si he tornat a baixar als 84 i algo perque havia guanyat mig kilet la ultima setmana
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cucuruxu » dt. juny 08, 2010 6:45 pm

Cadui!!! Doncs si que es nota el canvi eh! I anima a seguir esforçant-nos! Estas wapissima!!
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 08, 2010 6:46 pm

OSTREEEES!!!! Quin canvi cadui!!!!! >.-<: i tant que es evident l'esforç, i per descomptat que val la pena, per estar be amb nosaltres mateixes i trobar-nos guapisssimes

El teu és un exemple del quien la sigue la consigue... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dt. juny 08, 2010 6:54 pm

gràcies noies!!!

li acabo d'ensenyar "les mil diferències" al meu nen i pobret em diu: "ara estàs preciosa, però que sàpigues que l'any passat també t'estimava molt, molt, molt; que tu m'agrades estiguis com estiguis" jejeje que bé que sap quedar eeeh??!! ::love::

Molt bé Marsal, la qüestió és saber compensar! Jo aquests dies per Roma m'he passat molt, però tenia molt clar que no em pensava passar tot el viatge mirant-me el menjar... han caigut pizzes, pastes, dolços, gelats i alcohol... i ara dues setmanes de dieta estricta per compensar i a moure molt el cul, tot i que ens hem fet farts de caminar per Roma això si! Ja ho vam pactar així amb la dietista i és el que he començat a fer des d'avui mateix. A veure si aconsegueixo perdre el que em falta abans de les vacances :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Piticlina » dc. juny 09, 2010 4:56 pm

Ostres!!! que be Cadui! quin canvi! enhorabona per la teva propia satisfaccio i pk has vist recompensat el teu esforç! bravo!!!!!!!! : beer :
Imatge
Piticlina

EntradaAutor: cadui » dc. juny 09, 2010 6:31 pm

gràcies guapa!! no em reconec a les fotos!! jajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 6:58 pm

és que es normal que no et reconeixis, a mi em dius que la de la camisa blanca ets tu pero que l'altra és una parenta teva i m'ho crec!
jo havent perdut menys kg em quedo alucinada... tu amb 20 kg és per a flipar!!!
a veure si quan jo acabo amb ho meu també puc flipar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: dory » dc. juny 09, 2010 8:31 pm

Uaaaaaaauuuu cadui impressionant nena! molt i molt be, quin canvi!!!!
Imatge
dory

EntradaAutor: dory » dc. juny 09, 2010 8:33 pm

Piticlina ha escrit:Laura la Kot es la que he estat fent jo. La veritat es que si ho fas be a rajatabla perds (jo el primer mes vaig perdre 5.5 kg!) i ja m'he tret 13 de sobre pero m'he cansat. La pifiada va ser anar-me'n de calçotada un dia que vaig dir ah mira si un dia no passa res i cada vegada em costava mes prendre'm els sobres. Aixi que ho he deixat un temps i intento menjar bé i d'aqui un temps em mentalitzare i començare bé de nou. A veure si tenim sort! ja explicaràs com ho portes!

Hola guapa! doncs vaig començar dilluns i dilluns que ve em pesare i ja us dire el que he perdut pero passo ganaaaaaa es dura eh.... solament poder menjar carn o peix migdia o nit no ho porto gaire bé! si pogues en els dos apats seria diferent pero bueno, si veig que em desespero em partire la pechuga de pollo en 2 trossos jajajajaja
a tu be no?? home 5,5 es molt! llàstima de pecar un dia! es el que jo no puc fer perque sino impossible de seguir!
pero bueno, anims per tornar-hi i aqui ens anem explicant!!!!
Imatge
dory

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 10:11 pm

Laura jo també només puc menjar peix o carn al migdia, a la nit un iogurt, fruita (a la que no tingui intolerancia clar) o caldo, ja esta.... i com que sóc de menjar poc no acostumo a pasar gana...ara el dia que vaig només a base de verdura i fruita em menjaria inclus el pinso de la gata
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: dory » dc. juny 09, 2010 10:46 pm

marsal75 ha escrit:Laura jo també només puc menjar peix o carn al migdia, a la nit un iogurt, fruita (a la que no tingui intolerancia clar) o caldo, ja esta.... i com que sóc de menjar poc no acostumo a pasar gana...ara el dia que vaig només a base de verdura i fruita em menjaria inclus el pinso de la gata

Jajajajajja mmmm segons quins pinsos fan molt bona olor jajajaja doncs jo el que passa es que de sempre he menjat moltissim, el meu plat sempre ha sigut mes gran que el de livan i claro, ara de cop dieta estricta doncs ufff costa pero bueno, tot es anar superant i anar a dormir dhora jajajaja
Sort que ets de menjar poquet perque sino estaries tot el dia que menajries el pinso de que fos com jo! :star::
Imatge
dory

EntradaAutor: Ishtarx » dj. juny 10, 2010 9:42 am

dons jo era de sopar només llet o yougurt amb cereals (com a l'anunci de l'all bran jejeje) però la dietista m'ha dit que ni de conya, que hidrats per anar a dormir mai de la vida... i ara sopo 1r, 2n i postre i de seguida em ve la gana i abans no... quin desastre, jo crec que és psicologic pq se q estic a dieta...
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: ShuRa » dj. juny 10, 2010 10:08 am

Pues yo ahora estoy siguiendo el método Dukan ese francés, y para cenar me tomo un queso de burgos 0% con jamón dulce (vigilando cual, que no lleve azúcar, ni fécula de patata,ni gluten etc....que a algunos les meten de todo), y un yogur también 0% de activia natural con una cucharada de salvado de avena, y me va genial....lo mejor que había probado. Llevo 2,2 kg en 3 días....en mí raro raro raro jajajajaja
Ya iré viendo cómo evoluciona cuando lleve una semana entera jejeje :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: marsal75 » dl. juny 14, 2010 10:50 am

quina emoció!!!! estic a un petit paset de ja haver perdut 10 kg, només em falta perdre 600 grs de res i ja estarà primera fita conseguida... després un esforç més i conseguiré la segona que serà perdren 5 més ... i si aconsegueixo perdren 5 més doncs ja ho consideraré un exit total!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Ishtarx » dl. juny 14, 2010 11:16 am

Be, jo amb la dieta de la diestista he perdut 1,1Kg en una setmana, no està malament, i això que ahir vaig fer el tastet del restaurant i no em vaig estar de res jejeje
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: cadui » dl. juny 14, 2010 12:27 pm

Marsal que això ja ho tens aquí!!!!! Ishtarx aquesta és molt bona xifra per una setmana amb tastet inclòs, molt bé!! Per cert, com va anar??? espero que us agradés el vostre menú :-)ok:

Vinga noies que aconseguirem els nostres objectius! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat