"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 10, 2010 4:12 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bon dia!!!! com va aquest dimecres pujós?????
Por fin dimecresss!!!!!

Ahir no vaig entrar el tot el dia...entre anar a tgn i després tota la tarda a Reus....impossible i vaig acabar baldada!!! després em fico al dia però ara vaig a portar al nen a rehabilitació....però només dir-vos!!
Ahir vam estar al traumatóleg que el va operar i res....que aquesta setmana només li deixen una crossa i la setmana vinent....JA LI TREUEN!!! >.-<: >.-<: >.-<: AIXÍ QUE LA SETMANA VINENT JA NO PORTARÀ CROSSES!!!
Aixx ninetes...no sabeu el que és aixó per a mi!!! esk com si les coses ja tornéssin poc a poc a abans, pq esk ja són 6 mesos el que porta així...i sembla mentida..., precisament avui fa 6 mesos!!!

No res titis...era només per comentar-vos-ho, després al migdia entro i em fico al dia que ahir veig que hi va haver moviment!!!!

Petonetsss!!

uooooooooo

kina bona noticia!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban :

estareu de subidon total!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 10, 2010 4:13 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Aixx mireu el marcardor....Papallona....el dia abans de la teva boda baixo de l'any!!!! jijijijiji

jiji siiiiiiiiiiiiiiiiiii
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dv. juny 11, 2010 7:55 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! ja es divendres i avui tenim....................DESPE!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nur, elxa, esteu preparades????????????????? que avui en tenim dos de boy's eh!!!!!!!!!
ens posarem les botes, nenes!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 11, 2010 8:50 am

Bon dia!

Heu dit... boys???? Wooooooooowwwwww!!! Yo kiero marxa marxa!! :mu:: :mu:: Aquesta nit festa! Ahir vaig anar a arreglar una mica el piset, i aquesta tarda ho acabaré de preparar... No us espereu gran cosa, eh! Que com que encara no hi vivim ens falta alguna coseta... pero crec que estarem molt bé, o almenys intentaré fer que us hi sentiu bé!

Sabeu? Els nostres amics ens han dit que els hi hem espatllat la despe!!! :--( No sé si és de coña o de veritat!! La questio és que ahir per la nit vam rebre unes altres indicacions: ens van dir que el dissabte havíem d’anar a l’estació de Reus i buscar a un enanito cabronn que es diu pakito, i que haviem de pujar al tren que ens digués ell sense portar-li la contraria... o jo que sé!!

I res, que el meu nen treballa fins les 3! Les primeres indicacions que ens van donar era que els havíem d’esperar al nostre piset amb molta beguda preparada, que ells es deixarien caure per allà durant la TARDA!... i ara ens surten en que hem d’anar a l’estació a la 1?? Doncs el meu nen al veure les primeres indicacions, quan li van dir per treballar de matí va dir que ok, com cada dissabte!, i clar, ara no es pot fer enrera... I ara ens diuen que ho hem espatllat tot!!!!!!! Quina organització... No sé si és que ens prepen el pel o és veritat... a més, que dissabte matí aniré a veure al mossen... ja us explicaré si hi ha novetats!

En fi, ara diuen que ens donaran unes altres indicacions per conèixer al pakito aket... a veure què serà!

Petonets guapissimes!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 11, 2010 8:53 am

Bon dia!

Tara, tan matinera com sempre!

Elxa, que tal les compres ahir??

Estiu, la prova de vestit... q?? tot bé¿

Papallona, que tal les teves proves?

A totes, molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. juny 11, 2010 12:23 pm

NINETEEEESSS!!!

sento no poder psoar-me al dia!!!! entro per fitxar i dir-vos que BON DIA i que avui DESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* : ban : : ban : *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

acabo d'arribar de reunió a tarrragona, tinc feineta a fer i vull plegar puntual......tot i que no podré.....snif snif!!!!!

bueno pitufes que......aixxxxxxx marxo que ja em crideeeen!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. juny 11, 2010 1:55 pm

grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrg..........les 15 i a la feinaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!Grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrr quin diaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrg : sgra : : sgra : : sgra : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 11, 2010 1:59 pm

laiac ha escrit:grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrg..........les 15 i a la feinaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!Grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrr quin diaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrg : sgra : : sgra : : sgra : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Laiac!!! Don't worry!!! Be happy!!!!!!!!!

Ànims guapa!! Que tens per davant tot un finde!!!!!!!!! I avui nit... festaa!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » ds. juny 12, 2010 11:36 am

Bon dia NINETES!!!!!!!!!!!!!!!! la despe a'hair genial, com vam riure, eh!!!!!!!!!!!!! Ja veieu que tenim dues futures dissenyadores de vestits de nuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Una coseta.........NUR, ja tens.....................pre-cronica!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » ds. juny 12, 2010 12:23 pm

Hole!! bon dia!!!!!

Ninetes, us vull donar les gràcies per ahir!! Va ser una nit genial!!!!! Us ho vau currar molt i vam disfrutar com unes nenes petites!!! Sou fantàstiques!!!

LA CUCARACHA!! LA CUCARACHA!! YA NO PUEDE CAMINAR... jajajajaja!!!! :-eh_::

Ais... ja ha passat!! Això vol dir que el bodorrio cada cop és més aprop!!!!!!!!!!!!!! Ahir quan ens recordaveu que se'ns acostava el dia... flipavaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Avui no he pogut dormir gaire, xq he pujat al poble per anar a veure al mossen i a triar la musica per la cerimonia... Seré tonta?!?! M'he emocionat com una bleda quan tocava l'orga!!! Es que ja m'imaginava entrant del braç de mun pare... veient el meu nen esperant-me a l'altar... ais!!!!!!!!!!!! Estic molt tova avui...

I res, dos noticions!!!! La primera és que les obres de l'esglesia van viento en popa, i sembla casi segur que em podré casar a la meva esglesia. Estic que no m'ho crec!!! I la segona noticia... que no hi ha boda a la tarda!!!!!!!!!!! Li he preguntat al noi de la musica si sabia algo, i ha mirat lagenda del mossen, i efectivament: a la tarda hi tenia apuntat: boda??, amb interrogants i sense noms de nuvis... i despres el mossen m'ha explicat que era una parella que el van trucar per telefon preguntant-li disponibilitat de dia i tal... però que ja no s'havien passat a concretar res de res!! I res... que dubta que a dues setmanes es presentin, així que el mal de cap de les flors... FORA!!!!!!!!!!!

Sembla que tot poquet a poquet es vagi solucionant!!!

Vinga, guapissimes, vaig a dinar i aniré cap avall a la despe!!! Por em fan... :star:: Demà ja us informaré!!

Moltes gràcies de nou per la festa d'ahir!! Ah!!! I dir-vos que si alguna no sap que posar-se per la meva boda... si voleu us faig un vestidet amb un parell de rollos!!!! jajajja!!!! quin fart de riure!!!!!!!!!!! Genial!!!!

Petonets!!!!!!!!!!!

Que us vagi molt bé el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. juny 12, 2010 12:24 pm

tara ha escrit:Bon dia NINETES!!!!!!!!!!!!!!!! la despe a'hair genial, com vam riure, eh!!!!!!!!!!!!! Ja veieu que tenim dues futures dissenyadores de vestits de nuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Una coseta.........NUR, ja tens.....................pre-cronica!!!!!!!!!!!!!!

Que dius!!!!!!!!! Pre-cronica!! Uf uf... això ja són paraules majors!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. juny 13, 2010 9:53 am

Bon dia ninetes!!!! com es presenta el Diumenge???

Jo ahir no vaig fotre res...m'encanten aquests dies de cap de setmana en que no hi ha cap preocupació....Avui si que fem cosetes...principalment anem a dinar a la masia dels sogres i venen muns pares i ma germana...jeje
per cert!!!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Aix ninetes!!! que he fet un pastis per portar-ho i no m'enrecordava que estava al forn!!!!!!!!! bufff de poc anat!!!

Bé...que passeu un super dia i que a veure si ens veiem aquesta setmana!!!! Papallona, Elxa, Nur que...si necessiteu ajuda amb el que sigui (rams, detallets o el que sigui) que ho digueu. okis???????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. juny 13, 2010 9:57 am

nur_jor ha escrit:Hole!! bon dia!!!!!

Ninetes, us vull donar les gràcies per ahir!! Va ser una nit genial!!!!! Us ho vau currar molt i vam disfrutar com unes nenes petites!!! Sou fantàstiques!!!

LA CUCARACHA!! LA CUCARACHA!! YA NO PUEDE CAMINAR... jajajajaja!!!! :-eh_::

Ais... ja ha passat!! Això vol dir que el bodorrio cada cop és més aprop!!!!!!!!!!!!!! Ahir quan ens recordaveu que se'ns acostava el dia... flipavaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Avui no he pogut dormir gaire, xq he pujat al poble per anar a veure al mossen i a triar la musica per la cerimonia... Seré tonta?!?! M'he emocionat com una bleda quan tocava l'orga!!! Es que ja m'imaginava entrant del braç de mun pare... veient el meu nen esperant-me a l'altar... ais!!!!!!!!!!!! Estic molt tova avui...

I res, dos noticions!!!! La primera és que les obres de l'esglesia van viento en popa, i sembla casi segur que em podré casar a la meva esglesia. Estic que no m'ho crec!!! I la segona noticia... que no hi ha boda a la tarda!!!!!!!!!!! Li he preguntat al noi de la musica si sabia algo, i ha mirat lagenda del mossen, i efectivament: a la tarda hi tenia apuntat: boda??, amb interrogants i sense noms de nuvis... i despres el mossen m'ha explicat que era una parella que el van trucar per telefon preguntant-li disponibilitat de dia i tal... però que ja no s'havien passat a concretar res de res!! I res... que dubta que a dues setmanes es presentin, així que el mal de cap de les flors... FORA!!!!!!!!!!!

Sembla que tot poquet a poquet es vagi solucionant!!!

Vinga, guapissimes, vaig a dinar i aniré cap avall a la despe!!! Por em fan... :star:: Demà ja us informaré!!

Moltes gràcies de nou per la festa d'ahir!! Ah!!! I dir-vos que si alguna no sap que posar-se per la meva boda... si voleu us faig un vestidet amb un parell de rollos!!!! jajajja!!!! quin fart de riure!!!!!!!!!!! Genial!!!!

Petonets!!!!!!!!!!!

Que us vagi molt bé el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

ÁNDALE ÁNDALE!!!!! Nurrrrrrrrr!!!!....aquestes noticies són bonissimessss!! Veus com tot sortiria bé!!! però aquest mossén és tonto del cul??? no t'ho podria haver dit aixó des del primer moment que li vas preguntar.....pq vale!! que no s'enrecordi dels noms ho puc arribar a entendre....però que no s'enrecordi de que no estava confirmada!!!! tralala que te vi!!!!!!....però bé...ja ha passat i tu no tindrás més mal de caps i a més et casarás a la teva esglésiaaaa!!!

Moltes Felicitatssssssss!!!

La despe va anar genial penso!!! i sembla que us ho vau passar bé, no???? doncs aixó és el que comptaaaaa!!!!

Petonets!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dg. juny 13, 2010 6:07 pm

Ninetes!!!!!!

ni ahir ni avui he pogut escriure fins ara........i no puc estar gaire estoneta a l'ordenador.......
Sabeu que el divendres em feia mal l'ull???? doncs ahir no vaig estar gaire fina, i avui ja no el podia obrir casi del mal.......així que he anat a urgències i tinc una mini ulcera a l'ull!!!!!!!!!!!
m'han donat un antibiotic per l'ull i una pomada, i no el tinc gaire fi eeeeeee!!!!!!!!!bufff, i només d'estar fixada o quan em toca la llum em plora i em fa mal un munt!!!!!!

jopeta..... :-( :-( :--( :--( aixo si, de fins estic veient Dirty Dancing, LA MILLOR!!!!

NUR....quines bones noticies!!!!! !NO HI HA CAP MÉS BODA!!! i ahir, com va anar la despe??? de ressaca???????ens ho has d'explicar eeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Patunets ninetes....torno a tancar l'ull un ratet més!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 13, 2010 9:52 pm

Hola ninetes!!!

Com ha anat el finde??

A la pre-cronica us he explicat una mica com va anar la despe d'ahir... va ser una nit molt boja! jaaaa!!!

Happi, si si!! S'havia montat un lio amb lo de l'altra parella, i ha resultat que no hi ha ningu confirmat!!! Jo encara flipo ara!! Despres de tot l'enrenou de les flors, tots els mals de caps... Entre uns i altres m'havien fet passar uns nervis... No vull pensar-hi mes!!!

Laiac, a descasar de l'ull!! Recupera't aviat!!

A totes, molts petonets!!! No m'aguanto dreta! Vaig a mimi!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dl. juny 14, 2010 6:43 am

Bon dia ninetes!!! com ha anat e finde? jo... ha passat molt ràpid! ara tornar a començar la setmana... bueno, a veure si passa ràpid! el diumenge tinc el tast... i tinc unes ganes!!!

Laiac, una úlcera? ostres... a veure si amb el que t'han donat et recuperes aviat!

Nur, així que noche loca eh? jejejeje què guay... ara et queden menys de 2 setmanes!!! que fuerte que fuerte!!! la setmana que ve et cases!

Elxa, qué tal la comu? nosotros genial! la verdad es que estuvo muy bien...

Bueno boniques, passeu el dilluns el més bé que pogueu! Petonets per totes!!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. juny 14, 2010 7:59 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tornem a ser dilluns, joooooooooo! pero bueno nomes treballant pels matinc ho veig d'una altra manera!
El finde......de relax total, dissabte vam estar casi tot el dia tirats al sofa, hi vaig deixar la marca!!!!! i ahir al mas del meu home i res cap a caseta, ja estem instal·lats de nou a casa dels papis, tota la setmaneta, a fer de cangur!!!!!!!!!!!

Jo us dic el mateix que la happi, que cualsevol cosa que hagiu de fer i necessiteu ajuda ja sabeu!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. juny 14, 2010 8:02 am

Ei Nur, per una banda genial, veus ja no has de patir per res, pero el capella una mica :-)), no?????? ja no em cau be, cuan passi el plataret no li deixare res de res, que s'ha cregut!!!!!!!!!!
Ja he llegit lo de la despe, jo reia aqui sola, sort que no m'ha vist ningu!!!!!!!!!!

Laiac, que tal va l'ull?????? nena cuida't! si necessites res ja saps!!!!!!!!!

Bueno guapissimes marxo a fer alguna coseta, anem parlant!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 9:47 am

Hole!!!

bon dia!!!! Com porteu el dilluns?? Jo encara flipo quan penso en el negre... ejem ejem!!!!! jajajajajaa!!! un super johnny en potencia... jajajajajajajajajajajaja!!!!!!!! me partooo!!!

Res, només entrava a saludar-vos i dir-vos que no entraré fins a la nit. Aquesta tarda tinc la última prova del vestit. Espero que tot vagi perfecte, com que vaig baixar uns quilets... uf... Res, avui a provar-me'l, i la setmana vinent l'aniré a recollir!! Que és molt fort!! Que la setmana que ve... EM CASOOOOOOO!!!!!!!!!!!

Laiac, com estàs de l'ull? Espero que molt millor!!!

Tara, tu reies sola llegint, i jo ric sola quan penso en el negre!!!! aahhhhhh!!! Quan pugui us passo fotillos!! Faig una cara de flipada... jajajaja!!! Al facebook m'he posat una foto al perfil de com anava disfressada... jajajaja!!!

Torsaeann, que la debem tenir a riviera maya ja??

Elxa, vas anar de comunió? Que guai que tot bé!! I els examens quan tindras resultats?

Papallona, avui tarda et preguntaré allò a la botiga, oks? Com et va anar la prova de vestit?? Explica explica!!!! Nena, a la despe anava d'infermera!! Vaig pensar en tu!!! jejeje!!

Giss, tu tambe vas tenir comunió aquest finde?

Estiu, com va el piset? Esta apunt apunt de caure, eh!!!!

Happi, com es presenta la setmana!!!????

Petonets guapissimes!!! I fins la nit!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. juny 14, 2010 10:43 am

Nineteeesssss!!!!

bon dia....bé, això de bon dia..........no estic gens bé...l'ull em fa mal i el tinc xunguillo, i a més, cara a la pantalla pitjor, això si.........semblo un espia, estic treballant amb les ulleres de sol! i marxaria cap a casa, però.....avui justament no puc.......massa feina!!!!!!!!

Nur...........ya ves peaso despe no??????????? després et dic algo!!!!!!!!

Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant