Hole!! bon dia!!!!!
Ninetes, us vull donar les gràcies per ahir!! Va ser una nit genial!!!!! Us ho vau currar molt i vam disfrutar com unes nenes petites!!! Sou fantàstiques!!!
LA CUCARACHA!! LA CUCARACHA!! YA NO PUEDE CAMINAR... jajajajaja!!!!
Ais... ja ha passat!! Això vol dir que el bodorrio cada cop és més aprop!!!!!!!!!!!!!! Ahir quan ens recordaveu que se'ns acostava el dia... flipavaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Avui no he pogut dormir gaire, xq he pujat al poble per anar a veure al mossen i a triar la musica per la cerimonia... Seré tonta?!?! M'he emocionat com una bleda quan tocava l'orga!!! Es que ja m'imaginava entrant del braç de mun pare... veient el meu nen esperant-me a l'altar... ais!!!!!!!!!!!! Estic molt tova avui...
I res, dos noticions!!!! La primera és que les obres de l'esglesia van viento en popa, i sembla casi segur que em podré casar a la meva esglesia. Estic que no m'ho crec!!! I la segona noticia... que no hi ha boda a la tarda!!!!!!!!!!! Li he preguntat al noi de la musica si sabia algo, i ha mirat lagenda del mossen, i efectivament: a la tarda hi tenia apuntat: boda??, amb interrogants i sense noms de nuvis... i despres el mossen m'ha explicat que era una parella que el van trucar per telefon preguntant-li disponibilitat de dia i tal... però que ja no s'havien passat a concretar res de res!! I res... que dubta que a dues setmanes es presentin, així que el mal de cap de les flors... FORA!!!!!!!!!!!
Sembla que tot poquet a poquet es vagi solucionant!!!
Vinga, guapissimes, vaig a dinar i aniré cap avall a la despe!!! Por em fan...

Demà ja us informaré!!
Moltes gràcies de nou per la festa d'ahir!! Ah!!! I dir-vos que si alguna no sap que posar-se per la meva boda... si voleu us faig un vestidet amb un parell de rollos!!!! jajajja!!!! quin fart de riure!!!!!!!!!!! Genial!!!!
Petonets!!!!!!!!!!!
Que us vagi molt bé el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!