BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: laieta2010 » dg. juny 13, 2010 10:35 pm

hola noies!!
quants dies sense entrar, he estat enfeinada!!
una consulta; que ja teniu el fotograf triat? jo els estic mirant i la veritat es que tots son bastant cars, pero he trobat un fotograf de barcelona que es diu david report, i els preus son molt asequibles, el vaig trobar buscant al google.
Te pagina web i els albums que ha fet son molt moderns, algu ha sentit parlar d'aquest fotograf?

gracies
laieta2010

Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 2:07 pm

EntradaAutor: cadui » dg. juny 13, 2010 10:56 pm

laieta jo he contractat a Ivo Dekovic, també és de Barcelona però ens va dir que es desplaça -hi ha una noia de girona del 2011 que l'ha contractat-. La seva web és http://www.ivodekovicbodas.com/ i en ella trobaràs els preus. Nosaltres el vam agafar recomanat per uns amics nostres que es van casar l'any passat i van quedar super contents. No et puc donar informació de cap més fotògraf perquè nosaltres només el vam anar a veure a ell.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Yana » dl. juny 14, 2010 8:20 am

cadui, moltes gracies guapa!!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 14, 2010 8:25 am

laieta2010 ha escrit:hola noies!!
quants dies sense entrar, he estat enfeinada!!
una consulta; que ja teniu el fotograf triat? jo els estic mirant i la veritat es que tots son bastant cars, pero he trobat un fotograf de barcelona que es diu david report, i els preus son molt asequibles, el vaig trobar buscant al google.
Te pagina web i els albums que ha fet son molt moderns, algu ha sentit parlar d'aquest fotograf?

gracies

No et puc ajudar laieta, jo directament vaig mirar els fotògrafs, de lleida res que més per la comoditat!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 14, 2010 11:09 am

laieta, jo tampoc no et puc ajudar en aquest cas, no n'he sentit res d'aquest fotògraf i jo tinc el nostre reservat. Són de Madrid i es diuen El Marco Rojo. No són barats, la veritat, però ens encanten!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 14, 2010 2:39 pm

Laieta, jo tampoc et puc ajudar. A nosaltres ens ho fa tot el meu cunyat que és fotògraf, així que ja no mirem res més. I de Lleida els que conec no són precisament barats. A mi m'enganta en David Garsaball però entre la poca disponibilitat que té i el preu doncs no sé si és el que estàs buscant... Segur que algú et pot ajudar!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. juny 14, 2010 7:57 pm

Nosaltres de fotograf hem triat un de Lleida --> Jaume Capdevila, ens va encantar la seva feina, i ell es un noi proper i s'adapta a tu en tot moment.

PEr cert CAdui que tal ha anat el primer dia de prova de vestits!?!? Quins nervis i quina emoció no!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dl. juny 14, 2010 8:24 pm

Doncs al final no m'he pogut emprovar cap!!!! :-( Es veu que a la botiga són dues dependentes i a una d'elles se li ha mort un familiar i ha hagut de marxar pel que la noia que quedava s'havia d'encarregar de tota la feina de les dues i avui tenien unes quantes de noies que es casen ara i havien de fer la darrera prova... la noia m'ha estat trucant per avisar-me però tenia mal apuntat el telèfon i no m'ha pogut avisar. Però bueno... m'han donat hora per aquest dijous i hem estat mirant catàlegs a altres botigues... hem acabat a Aire bavejant amb els que em tenen enamorada!!! :-)ok: Dijous us faig crònica vestidil ok??!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 14, 2010 10:24 pm

Doncs esperarem a dijous Cadui!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dv. juny 18, 2010 11:23 am

hola guapissimes!

quant de temps...no m'hi poso gaire i quan tinc una estona em poso a llegir i ja s'em fa l'hora! no pot ser això! m'hi he de posar més en serio!

bé, ja ens queda poquet!! a mi ja menys d'un anya!! uiuiuiuiuiu ens haurem de posar les piles, només tenim restaurant, fotografs i per sant Joan li demanarem a un familiar per a que ens casi ell, a vore que li sembla!

bueno nenes, com ja us he dit! ja es hora, ho sento!

fins un altre ratet
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: jo mateixa » dv. juny 18, 2010 11:28 am

gemmaijordi2011 ha escrit:Nosaltres de fotograf hem triat un de Lleida --> Jaume Capdevila, ens va encantar la seva feina, i ell es un noi proper i s'adapta a tu en tot moment.

PEr cert CAdui que tal ha anat el primer dia de prova de vestits!?!? Quins nervis i quina emoció no!?

per cert Gemmaijordi!!!
tenim el mateix fotògrafs! que bé, ja que et cases una mica abans que jo em podras informar si peca d'algun lloc! no, es broma, em sembla que l'hem ensertat, el vaig veure tant de tu a tu que em va agradar moltissim, l'endemà mateix vam anar a reserbar-lo, no hem mirat res més! ens hem quedat amb ell pel bon feling que dona!
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. juny 18, 2010 3:30 pm

Oh!!Algú amb el mateix fotograf!!!!Quina ilu?!?! Vosaltres heu agafat lo de la preboda!?nosaltres no sabiem que fer, si vols parlem per privi!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dv. juny 18, 2010 4:37 pm

jomateixa quant temps sense veure't!!! a veure si teniu sort i aquesta persona accepta per casar-vos, ja ens contaràs!!

noies ahir vaig estar a Cymbeline provant-me de tot i quina emoció!!! com impressiona veure's vestida de núvia ufff!!! ::love:: me'n vaig provar de molts tipus i de molts estils i hi va haver un que em va enamorar!!! no sé si serà el meu perquè primer em vull provar els d'Aire que m'agraden tant (hi vaig dilluns) però aquest serà un candidat molt important. A veure si trobo fotos de tots els que em vaig provar i us faig la crònica al meu compte enrere!!

Per cert noies, sabeu si Cymbeline i Aire estan a la matixa botiga a Lleida?? és que he vist pels webs que ambdues marquen la mateixa adreça: Acadèmia, 3. Si és així espero que tinguin aquest model i així li podré ensenyar a ma mare sense que hagi de pujar un altre dia! Aah serem colla dilluns, finalment venen les meves dues germanes, ma mare, i molt possiblement ma sogra i la padrina del meu nen!!! No hi cabrem jajaja!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dv. juny 18, 2010 9:00 pm

Carol, a això de les botigues em penso que t'he contestat al teu compte enrera... o en algun lloc, però sé que t'he contestat, jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. juny 18, 2010 9:57 pm

sisis ho he vist al teu compte enrere!! mil gràcies guapa!! encara que no estiguin en la mateixa botiga entraré a veure si tenen el Diana i el Djerba per a que m'ho vegin les meves dones!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dg. juny 20, 2010 2:19 pm

Hola noies!

Estic fent un pressupost per un aniversari infantil inspirat amb la hello kitty per l'agost i hem falta pressupostar el pastís, he mirat pastissos personalitzats.
He mirat per internet i no trobo ninguna botiga per Lleida que ho faci, per Barcelona n'hi ha un munt i t'ho envien a casa però si ho trobo per Lleida millor.
En sabeu alguna?
Us poso una foto de com volen el pastís, el model encara no l'han triat però serà de la hello kitty.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dg. juny 20, 2010 4:27 pm

carlina que ve!! quants dies sense entrar per aquí eeeh??!! ho sento jo no et puc ajudar massa en aquest sentit... l'únic lloc que sé a Lleida que potser t'ho farien és a aquella botiga de xuxes que hi ha al Carrefour, sé que fan pastissets i coses així però no sé si en fan d'aquest tipus, seria preguntar-ho...
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Yana » dl. juny 21, 2010 7:02 am

Jo vaig anar a buscar els catalecs i encara no tenen els de l'any que ve, pero vaig agafar igual els d'aquest per fer-me una idea, m'encanten... tinc dos que m'agraden moltissim de cymberline pero clar ja em va avisar de que no m'enamores de cap, a Aire em van pendre el nom i el telefon per trucar.me quan tinguin catalec i vestits per emprobar, quins nervis.
Lo que no sabia jo es que tambe tenen sabates, i quines sabates! em van agradar molt, encara que tant de talo no puc portar.
Quan em truquin us avisare, aixo si no vaig avans a probar els de cymbeline.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

EntradaAutor: Yana » dl. juny 21, 2010 7:03 am

Com veieu no arribo encara als 100 per tenir compte enrrere aixi que us explicare per aqui, snif snif
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

EntradaAutor: Luala » dl. juny 21, 2010 8:17 am

Hola a totes,
Sóc nova per aquí... i tot i que tot més precipitat que vosaltres també em caso (segurament) al 2011. Encara no tinc dia, però m'agradaria agafar algun més "atípic": octubre, novembre... i d'aquesta manera encara falta temps...
He estat llegint els vostres post i la veritat que tot molt interessant...
M'anire conectant, tant com pugui, i m'agradaria anar parlant amb vosaltres per anar descobrint coses.
Fins aviat
Boda hivernal...
Luala

Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 18, 2010 5:07 pm
Ubicació: Segarra, Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant