Autor: tara » dl. juny 14, 2010 11:15 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:15 pm
Quan ha sortit de l'hospital m'ho ha dit i ja ha agafat el cotxe...i diu que no li fa mal ni res...aixxxx ninetes!!! sabeu el temps que feia que no anava de copilot???? doncs 5 mesos ja!!! jejejejejjeje
Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:20 pm
elxa ha escrit:Bon dia boniques!!!
Que tal esteu? jo no m'he pogut connectar el finde pq no hem funciona l'internet a casa...hem de canviar un cable que s'ha espatllat.
A més no hem parat gens en casa, hem tingut molt de lio.
Us volia dir que divendres va ser genial!!! jejejee....vaig riure molt, hem vau fer patir per el carreruna miketa més i rebem jejejejeje......però hem vaig divertir moltísim!! moltisimes gràcies ninetes!!
ei laiac com va akest ull?? mecaxis!!
tara heu fet canvi de domicili temporal.
nur, neni ara vaig a llegir la teva pre-cronica per veure que tal la despe!
giss, ahir totmolt bé
papallona que tal? encara portes el davantal de la tara??
estiu que tal el piset has netejat força??
happi que tal se presenta la setmana?

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:23 pm
laiac ha escrit:Nineteeesssss!!!!
bon dia....bé, això de bon dia..........no estic gens bé...l'ull em fa mal i el tinc xunguillo, i a més, cara a la pantalla pitjor, això si.........semblo un espia, estic treballant amb les ulleres de sol! i marxaria cap a casa, però.....avui justament no puc.......massa feina!!!!!!!!
Nur...........ya ves peaso despe no??????????? després et dic algo!!!!!!!!
Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!
espera't....que he dit???? no m'enrecordava....tots són uns auténtics desgraciatsssss!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:26 pm
nur_jor ha escrit:Hole!!!
bon dia!!!! Com porteu el dilluns?? Jo encara flipo quan penso en el negre... ejem ejem!!!!! jajajajajaa!!! un super johnny en potencia... jajajajajajajajajajajaja!!!!!!!! me partooo!!!
Res, només entrava a saludar-vos i dir-vos que no entraré fins a la nit. Aquesta tarda tinc la última prova del vestit. Espero que tot vagi perfecte, com que vaig baixar uns quilets... uf... Res, avui a provar-me'l, i la setmana vinent l'aniré a recollir!! Que és molt fort!! Que la setmana que ve... EM CASOOOOOOO!!!!!!!!!!!
Laiac, com estàs de l'ull? Espero que molt millor!!!
Tara, tu reies sola llegint, i jo ric sola quan penso en el negre!!!! aahhhhhh!!! Quan pugui us passo fotillos!! Faig una cara de flipada... jajajaja!!! Al facebook m'he posat una foto al perfil de com anava disfressada... jajajaja!!!
Torsaeann, que la debem tenir a riviera maya ja??
Elxa, vas anar de comunió? Que guai que tot bé!! I els examens quan tindras resultats?
Papallona, avui tarda et preguntaré allò a la botiga, oks? Com et va anar la prova de vestit?? Explica explica!!!! Nena, a la despe anava d'infermera!! Vaig pensar en tu!!! jejeje!!
Giss, tu tambe vas tenir comunió aquest finde?
Estiu, com va el piset? Esta apunt apunt de caure, eh!!!!
Happi, com es presenta la setmana!!!????
Petonets guapissimes!!! I fins la nit!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:00 pm
elxa ha escrit:ese negro...ese negro...eh! eh!....ese negro...ese negro...eh! eh!....

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:00 pm
elxa ha escrit:divendres sabré els resultats.....a veure que surt!!!!!! jejejejeje...

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:01 pm
laiac ha escrit:Nineteeesssss!!!!
bon dia....bé, això de bon dia..........no estic gens bé...l'ull em fa mal i el tinc xunguillo, i a més, cara a la pantalla pitjor, això si.........semblo un espia, estic treballant amb les ulleres de sol! i marxaria cap a casa, però.....avui justament no puc.......massa feina!!!!!!!!
Nur...........ya ves peaso despe no??????????? després et dic algo!!!!!!!!
Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:02 pm
tara ha escrit:Elxa te animas sola eh!!!!!!!!!!!!!!!! a ver si tambien te van a traer un johnny!!!!!!
Nur m'hagues agradat veure't, alla amb el pezado de........a les mans!!!!!!!!!!
Laiac, nena marxa cap a casa i que els bombin!

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:04 pm
elxa ha escrit:jejejejeje........si me kieren traer un johnny que me lo traigan pero pleeease que sea blankitoooo!!!!!!! ese blankito.....ese blankito eh! eh!!
Quan es va treure el tanga em pensava que em treia un ull!!!! Va sortir tota... "boing!!!!!!" JAJAJAJAJAJAAAAAAAA

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:05 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetesss!!!! com va el dilluns????
Acabo de dinar...que hem estat tot el matí al poble...Avui he estat de "babysitter" del meu petitó!!! i feia temps mentres sortia el nen de rehabilitació...que per cert, sembla que d'ara endavant ja no fará falta que el baixi...pq ja pot conduir!!!!!![]()
![]()
Quan ha sortit de l'hospital m'ho ha dit i ja ha agafat el cotxe...i diu que no li fa mal ni res...aixxxx ninetes!!! sabeu el temps que feia que no anava de copilot???? doncs 5 mesos ja!!! jejejejejjeje

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:16 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Hola nena.....veig que hi han detalls de la teva 2ª despe a la teva pre-crónica!!! Volando voy...volando vengo!!!!! vaig a fer un cop d'ull!!!!
Per cert nena....tu aquesta setmana acabarás el cole, no??? o ja la setmana vinent?? buff si la next week ja és SANT JOAN!!! i el dissabte...LA TEVA BODAAAAAA!!! i el diumenge BATEIGGGGG....Oh my God!!!!!! ni la Lomana té tanta vida social com nosaltres!!!!

Autor: Papallona* » dl. juny 14, 2010 6:08 pm

Autor: laiac » dl. juny 14, 2010 6:31 pm

Autor: Giss » dl. juny 14, 2010 8:18 pm

Autor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 8:54 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. juny 15, 2010 12:14 pm

Autor: tara » dt. juny 15, 2010 5:41 pm

Autor: laiac » dt. juny 15, 2010 5:50 pm