"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. juny 14, 2010 11:15 am

Elxa te animas sola eh!!!!!!!!!!!!!!!! a ver si tambien te van a traer un johnny!!!!!!

Nur m'hagues agradat veure't, alla amb el pezado de........a les mans!!!!!!!!!!

Laiac, nena marxa cap a casa i que els bombin!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:15 pm

Bon dia ninetesss!!!! com va el dilluns????

Acabo de dinar...que hem estat tot el matí al poble...Avui he estat de "babysitter" del meu petitó!!! i feia temps mentres sortia el nen de rehabilitació...que per cert, sembla que d'ara endavant ja no fará falta que el baixi...pq ja pot conduir!!!!! : ban : : ban : : ban : Quan ha sortit de l'hospital m'ho ha dit i ja ha agafat el cotxe...i diu que no li fa mal ni res...aixxxx ninetes!!! sabeu el temps que feia que no anava de copilot???? doncs 5 mesos ja!!! jejejejejjeje
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:20 pm

elxa ha escrit:Bon dia boniques!!!

Que tal esteu? jo no m'he pogut connectar el finde pq no hem funciona l'internet a casa...hem de canviar un cable que s'ha espatllat.
A més no hem parat gens en casa, hem tingut molt de lio.

Us volia dir que divendres va ser genial!!! jejejee....vaig riure molt, hem vau fer patir per el carrer : sgra : una miketa més i rebem jejejejeje......però hem vaig divertir moltísim!! moltisimes gràcies ninetes!!

ei laiac com va akest ull?? mecaxis!!

tara heu fet canvi de domicili temporal.

nur, neni ara vaig a llegir la teva pre-cronica per veure que tal la despe!

giss, ahir tot :-)ok: molt bé

papallona que tal? encara portes el davantal de la tara??

estiu que tal el piset has netejat força??

happi que tal se presenta la setmana?

Hola Elxa....com va??? doncs la setmana per ara ja tranquileta pq els nen ja acaben el cole i aixó significa que les classes de repás van acabant también....ara a començar les classes de reforç fins a finals de Juliol que és quan marxo!!! però es nota que hi ha crisis en moltes families...no hi ha tanta demanda de classes...però veurem que tal!!! esperaré aquesta setmana!!
I tu que tal??? com va la feina i els preparatius??? qualsevol coseta que necessitis...ja saps!!!! :..:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:23 pm

laiac ha escrit:Nineteeesssss!!!!

bon dia....bé, això de bon dia..........no estic gens bé...l'ull em fa mal i el tinc xunguillo, i a més, cara a la pantalla pitjor, això si.........semblo un espia, estic treballant amb les ulleres de sol! i marxaria cap a casa, però.....avui justament no puc.......massa feina!!!!!!!!

Nur...........ya ves peaso despe no??????????? després et dic algo!!!!!!!!

Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!

Nena...m'he quedat flipant!!!!!! una úlcera a l'ull??? i a més avui amb l'ordinador...aixó ha de ser super dolentíssim!!!!! t'han receptat alguna coseta o k??? aixxx mareta...avui precisament molta feina..doncs si ells mateixos al veure't així t'haurien de dir que anéssis cap a casa..... :hmm:: espera't....que he dit???? no m'enrecordava....tots són uns auténtics desgraciatsssss!!!!! : sgra : : sgra :

Recuperat' nena
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 14, 2010 1:26 pm

nur_jor ha escrit:Hole!!!

bon dia!!!! Com porteu el dilluns?? Jo encara flipo quan penso en el negre... ejem ejem!!!!! jajajajajaa!!! un super johnny en potencia... jajajajajajajajajajajaja!!!!!!!! me partooo!!!

Res, només entrava a saludar-vos i dir-vos que no entraré fins a la nit. Aquesta tarda tinc la última prova del vestit. Espero que tot vagi perfecte, com que vaig baixar uns quilets... uf... Res, avui a provar-me'l, i la setmana vinent l'aniré a recollir!! Que és molt fort!! Que la setmana que ve... EM CASOOOOOOO!!!!!!!!!!!

Laiac, com estàs de l'ull? Espero que molt millor!!!

Tara, tu reies sola llegint, i jo ric sola quan penso en el negre!!!! aahhhhhh!!! Quan pugui us passo fotillos!! Faig una cara de flipada... jajajaja!!! Al facebook m'he posat una foto al perfil de com anava disfressada... jajajaja!!!

Torsaeann, que la debem tenir a riviera maya ja??

Elxa, vas anar de comunió? Que guai que tot bé!! I els examens quan tindras resultats?

Papallona, avui tarda et preguntaré allò a la botiga, oks? Com et va anar la prova de vestit?? Explica explica!!!! Nena, a la despe anava d'infermera!! Vaig pensar en tu!!! jejeje!!

Giss, tu tambe vas tenir comunió aquest finde?

Estiu, com va el piset? Esta apunt apunt de caure, eh!!!!

Happi, com es presenta la setmana!!!????

Petonets guapissimes!!! I fins la nit!!!!!!!!

Hola nena.....veig que hi han detalls de la teva 2ª despe a la teva pre-crónica!!! Volando voy...volando vengo!!!!! vaig a fer un cop d'ull!!!!
Per cert nena....tu aquesta setmana acabarás el cole, no??? o ja la setmana vinent?? buff si la next week ja és SANT JOAN!!! i el dissabte...LA TEVA BODAAAAAA!!! i el diumenge BATEIGGGGG....Oh my God!!!!!! ni la Lomana té tanta vida social com nosaltres!!!! :-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:00 pm

elxa ha escrit:ese negro...ese negro...eh! eh!....ese negro...ese negro...eh! eh!....

ese negro ese negro!! eh!! eh!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:00 pm

elxa ha escrit:divendres sabré els resultats..... :-( a veure que surt!!!!!! jejejejeje...

bé dona bé! segur que molt bé!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:01 pm

laiac ha escrit:Nineteeesssss!!!!

bon dia....bé, això de bon dia..........no estic gens bé...l'ull em fa mal i el tinc xunguillo, i a més, cara a la pantalla pitjor, això si.........semblo un espia, estic treballant amb les ulleres de sol! i marxaria cap a casa, però.....avui justament no puc.......massa feina!!!!!!!!

Nur...........ya ves peaso despe no??????????? després et dic algo!!!!!!!!

Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!

Nena!! Si no estàs bé ves cap a casa!! La feina pot esperar! Lo primer ets tu!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:02 pm

tara ha escrit:Elxa te animas sola eh!!!!!!!!!!!!!!!! a ver si tambien te van a traer un johnny!!!!!!

Nur m'hagues agradat veure't, alla amb el pezado de........a les mans!!!!!!!!!!

Laiac, nena marxa cap a casa i que els bombin!

Abans d'anar a provar-me el vestidet intentaré montar-vos un pps... jijijii!!!! oks???? ese negro ese negro eh!! eh!!!! : ban :

jajajajaa
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:04 pm

elxa ha escrit:jejejejeje........si me kieren traer un johnny que me lo traigan pero pleeease que sea blankitoooo!!!!!!! ese blankito.....ese blankito eh! eh!!

No no!!! Elxaaaaa!!! Negrito!!!!!! Que... mare mevaaaaaaaa!!!! : ban : Quan es va treure el tanga em pensava que em treia un ull!!!! Va sortir tota... "boing!!!!!!" JAJAJAJAJAJAAAAAAAA : ban :
Negrito, eehhhhhhhh!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:05 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetesss!!!! com va el dilluns????

Acabo de dinar...que hem estat tot el matí al poble...Avui he estat de "babysitter" del meu petitó!!! i feia temps mentres sortia el nen de rehabilitació...que per cert, sembla que d'ara endavant ja no fará falta que el baixi...pq ja pot conduir!!!!! : ban : : ban : : ban : Quan ha sortit de l'hospital m'ho ha dit i ja ha agafat el cotxe...i diu que no li fa mal ni res...aixxxx ninetes!!! sabeu el temps que feia que no anava de copilot???? doncs 5 mesos ja!!! jejejejejjeje

Ei!!!! Que guai, oi??? Ja gairebé tot torna a la normalitat!!! Conduir i tot!!! això ja està! Com me n'alegro! De veritat!!!!!!! Muas!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:16 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola nena.....veig que hi han detalls de la teva 2ª despe a la teva pre-crónica!!! Volando voy...volando vengo!!!!! vaig a fer un cop d'ull!!!!
Per cert nena....tu aquesta setmana acabarás el cole, no??? o ja la setmana vinent?? buff si la next week ja és SANT JOAN!!! i el dissabte...LA TEVA BODAAAAAA!!! i el diumenge BATEIGGGGG....Oh my God!!!!!! ni la Lomana té tanta vida social com nosaltres!!!! :-)

hole!! encara treballaré fins la setmana vinent. El cole acaba el dia 22, i el 23 ja no hi han crios però hi he d'anar per deixar-ho tot ben guardat i endreçat fins al setembre. Llavors el 24 ja és festa, i el 25 em donen festa, perque en teoria encara que hi hi hagin classes els profes han d'estar als coles fins la primera setmana de juliol, pero aquest any... voyage voyage!!! jijijij!!!
Nena, quina agenda t'espera, eh!!! I que? Ja tens vestidet pel bateig?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 2:27 pm

Ara si, ens veiem a la nit!
Adeuuuu!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 14, 2010 6:08 pm

ninetes!!!!

estic viva pero vaig de cul culetttttttttttttttttttttttttt

un petunettttttttt
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dl. juny 14, 2010 6:31 pm

Ninetes!!!!!!!!

entro un momentet, tot i que m'h estat posant al dia i ja em cou una mica l'ull.........jopetaaa!!! al final com que he acabat la feina al matí, ja no m'he quedat a la tarda, i així he descansat l'ull, tot i que no gaire......i em vaig posant un antibiotic i una pomada, i llagrimetes d'aquelles!!!!!!

HAPPi............me n'alegro moooooooooolt, tiaaaaaaa que això és un gran que eeeeee, que no hagi d dependre de ningú per conduir....jopeta....ara serà la reina!!!!!!!me n'alegro!!!!!

NUR........que guai nena, aviat acabes el cole, et cases i de viatge!!!!!!!!!! eiiiiiiii i quina passada la despe no???i avui ultima provaaa???????uoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nineteeeeeeeesss UN PATUNET a toteeeeeeeeeessssssss........marxo que em fa mal l'ull...........a veure si puc entrar més tard!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dl. juny 14, 2010 8:18 pm

Hola guapis!!! com ha anat aquest començament de setmana? la que està caient!!!

Laiac, com portes l'ull?

Tara, qué tal hoy?

Torsaeann... y tu disfrutando de la Riviera... qué envidia!!! disfruta guapa!

Nur, peacho despe! jejejeje M'en alegro de lo de les flors... ara ja pots estar tranquila!

Elxa, ya verás como apruebas!

Papallona, molta feina?

Estiu, com va el pis?

Happi, qué guay que el niño ya esté mejor! me alegro mucho!

Nenes, jo també he de fer els rams de chupa-chups... si voleu quedar alguna tarda a casa meva... ja direu.

Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 14, 2010 8:54 pm

Hole!!!

Juer com plou!!!! Nenes... jo crec molt en les senyals i jo pregunto: vol dir algo que plogui sempre el dia que tinc la prova de vestit????? Ais... espero que no vulgui dir res...

Doncs res, avui ultima prova feta!! Ara la setmana vinent a recollir el vestit!!!!!! Que fort!!! A recollir!!!!!!! Això ja són paraules majúscules!!!!!!!!!

Bé, vaig a veure com organitzo això de les taules... és lo mes rollo de tot!!!!!!!

Petonets a totes i fins demà!!!!

Laiac, cuida't aquest ull!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 15, 2010 12:14 pm

Bon dia ninetessss!!!! ja sóm Dimarts!!! :--( :--( :--( no m'agradennnn!!!!

Veig que no hi ha molt de moviment per aqui avui...excepte la Elxa!!!! jijijijiji.

Nena...estem a la teva disposició...si no tens temps d'alguna coseta..ho dius, que jo ara no tinc tantes classes...ja saps!!!! :-)ok:

Laiac...com portes l'ull??? has anat a treballar??? doncs cuida't ehhh!!!

A totes les demés nenes que passeu un super dia i no res...entraré ja a la nit!!! okis???? petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. juny 15, 2010 5:41 pm

Hola guapes!!!!!!!!

Ja estic aqui!!!!!!! es que no he anat a la ofi, m'he aixecat amb una migranya horrible, estava com a marejada i tot i
com ahir vaig acabar tot el que s'havia d'entregar dons m'he quedat a casa i despres de uns cuants xuts de ibuprofeno, sembla que m'hagi marxat pero no del tot!

Nur, nena que aixo ja esta aqui!!!!!!!!!!!! ultima prova!!!!!!!!!!!!!

Happi, nen aque guai!!!!!!!!!!!!! ja s'ha acabat de fer de taxista!!!!!!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Papallona, nena descansa una miqueta!!!!!!!

Laiac, i el teu ull com evoluciona?????

Bueno marxo que no em conve estar gaire estona amb el portatil, aixi que parlem dema!!!!!!!!!!! petons!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. juny 15, 2010 5:50 pm

NINETEEEEEEESS!!!!

entro un momentet però no per gaire, ja que aquesta setmana no podré entrar gaire a internet!!!!
al final ninetes m'han donat la baixa, he anat a treballar, però he tingut que anar al metge perque amb l'ordinador no m'hi veia, i he anat al metge d'urgències!!!!!

m'ha donat un coliri que es fa servir per fer proves que dilata del tot l'ull, i clar, no puc ni conduir ni treballar amb l'ordinador, i despres damunt antibiotic i una pomada, i després tot tapat....ara sóc el capitan esparrou!!!i em molesta....però això tinc l'ull més tancadet!!!!!!

Nu res ninetes.........NUR espero que anés molt molt bé la prova, elxa tu quan en tens???? i a totes les que tingueu cosetes aquesta setmana que vagi molt molt molt bÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patunets.........i si puc, m'escapo per la nit i us llegeixo una mica!!!!!!!!muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants