Autor: Nikka80 » dc. juny 16, 2010 8:39 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 9:23 am
madonna ha escrit:Maricrisssss nenaaaaaaa k maco al Pacoooooo!! oléeeeeeeeee i el japo genial!!!!![]()
![]()
![]()
y el regimen a tomar-por-culo un dia... 
Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 9:25 am
Nikka80 ha escrit:MARICRIS ha escrit:HE TINGUT REGAL D'ANIVERSARIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oleeee!! el paco quiere algo.... ....![]()
m'ha regalat un finde d'hotelillo amb spa inclos!!!!!!!!!! hi anirem aquest finde!!! yuuupiiii!!! estic super contenta i em sento tant malament pq jo no li he fet res...... que mala soc..... i a sobre avui m'invitara al japo a sopar... el meu menjar prefe.... que mala mujer soy.....
AIXXXXX, AL FINAL S'HO HA CURRAT EH???

Autor: madonna » dj. juny 17, 2010 9:30 am

Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 9:36 am
MARICRIS ha escrit:madonna ha escrit:Maricrisssss nenaaaaaaa k maco al Pacoooooo!! oléeeeeeeeee i el japo genial!!!!![]()
![]()
![]()
boníssssim!!! és un lloc que està propet de bétera-city amb tepanyaki i bufet lliure però amb carta tu demanes lliurement tot lo que vulguis....claro yo me harté de sushi y sashimi!!!! jejeje!!y el regimen a tomar-por-culo un dia...
pero nos lo mereciamos!

Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 9:38 am

Autor: Selecty » dj. juny 17, 2010 11:18 am
txellgodayol ha escrit:QUIERO JAPO!!!! MARICRIS LA NIT DE LA NOSTRA SORTIDA JA TENIM MENU!!!!!
la trini va dir que tambe s'apuntava i llavors a moure l'esqueleto, pero tenim que esperar que la selecty estigui a tope per poder moure tot el cos sense problemes

Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 11:32 am

Autor: Selecty » dj. juny 17, 2010 12:26 pm
txellgodayol ha escrit:Pero que hagan otras comidas a parte de sushi que a trini no le gusta!!!!
Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 12:43 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 12:56 pm
txellgodayol ha escrit:MARICRIS ha escrit:madonna ha escrit:Maricrisssss nenaaaaaaa k maco al Pacoooooo!! oléeeeeeeeee i el japo genial!!!!![]()
![]()
![]()
boníssssim!!! és un lloc que està propet de bétera-city amb tepanyaki i bufet lliure però amb carta tu demanes lliurement tot lo que vulguis....claro yo me harté de sushi y sashimi!!!! jejeje!!y el regimen a tomar-por-culo un dia...
pero nos lo mereciamos!
Tia el sushi no engreixa, o tu has vist japos gordos???
No veus que es arros bullit i peix cru jajajaj has de fer la dieta del sushi

Autor: Nikka80 » dj. juny 17, 2010 1:00 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 1:02 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 1:09 pm
Nikka80 ha escrit:bueno..pues ya estoy en casa!!!
he venido rallada de la visita, porque la eco ha sido super rapida, no me ha puesto para escucharle el corazon tampoco, pero lo hemos podido ver nora y yo, y todo esta ok!!! movia las piernas cuando nos lo ha enseñado
no nos ha dixo lo que mide pero pone en la eco 6 cm, puede ser eso no???
me han dado para la comadrona el 29 de julio, para la analitica el 3 de julio, para la morfologica me tienen que mandar una carta pero para hacermela la ultima semana de agosto, y luego la visita con la gine el 19 de septiembre..
todas las preguntas que tenia que hacerle no le he preguntado nada....quizas me vaya de pago a hacerme otra eco en 2 o 3 semanas, porque asi lo puede jordi!
a mi tampoco me gusta el japones, asi que tiene que ser algun sitio que hagan otras cosas......

Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 2:21 pm

Autor: madonna » dj. juny 17, 2010 3:01 pm

Autor: madonna » dj. juny 17, 2010 3:04 pm

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 3:32 pm
txellgodayol ha escrit:aCABO DE COMER CON TRINI DICE QUE JAPO OK!!!

Autor: txellgodayol » dj. juny 17, 2010 3:34 pm
madonna ha escrit:Vamos a arrasarrrrrrrrrrrrrrr! jajaj..
Aunke digo yo... ESTO PARA CUANDO??? FECHAAAAAAAAAAAAA K YO ESTOY LIADILLA!!

Autor: MARICRIS » dj. juny 17, 2010 3:36 pm